Hola, sóc el Jonatan

Hola, sóc el Jonatan

25 Gen 2008 11:43 #1 per Jona (Visitant)
Hola, ja faig temps que us llegeixo i malgrat un parell d'incursions al fòrum de la Mitja de Terrassa, encara no m'havia presentat. Tinc 35 anys i fa uns 20 (tants, ja! ) que vaig fer un parell d'anys d'atletisme (i feia velocitat !!!, si ara faig un sprint i em trenco !!!). Desde llavors, i arran d'una lesió al genoll que em va fer deixar de jugar a futbol, he seguit fent  bici de muntanya i algunes excursions, i de tant en tant, a vegades de moooolt en tant en tant, he sortit a córrer, però no va ser fins fa uns 8 mesos que em vaig posar a córrer de forma més o menys continuada, com a preparació per la dura travessa Matagalls-Montserrat (finalment 15,28 h). Clar, aprofitant que m'havia posat una miqueta en forma vaig pensar : "això s'ha d'aprofitar" i vaig apuntar-me a la duatló de Núria (un somni que jo creia pràcticament impossible uns mesos abans) i la vaig acabar amb unes discretes 4,26 hores. Però clar, vaig pensar, aprofitant que això enganxa i que cada vegada tinc més ganes de seguir entrenant...¿perquè no fer la marató de Barcelona 2008 ? I ja em teniu entrenant aquí per fer per primera vegada a la meva vida 42 km sense de deixar de córrer. Una cosa impensable per a mi fa només 6 mesos. Vaig córrer la meva primera mitja a Terrasa, diumenge passat (1'38''51 h) i vaig passar-mo d'allò més bé, baixant en 6 minuts l'objetiu que m'havia proposat. Ara faré la de Barcelona, i espero baixar de 1'35 h. L'objetciu per la marató va començar sent de baixar de 4 hores, per ara per ara cada cop tinc més clar que es pot baixar de 3,40 h. ¡ El que fa l'entrenament !
Bé, no m'enrollo més, ja ens anirem coneixent, i a veure si a Barcelona m'atreveixo a saludar-vos (sóc bastant tímid) i no faig com a Terrassa, jajaj, que per cert, vaig reconèixer a bastants de vosaltres.
FINS AVIAT !

sense poder correr...de moment...buaaaa !!! però ja apuntat a la Marató de Muntanya de St. Llorenç Savall, yuuupi !!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2008 12:13 - 25 Gen 2008 12:15 #2 per Pucurull (Visitant)


(...) Però clar, vaig pensar, aprofitant que això enganxa i que cada vegada tinc més ganes de seguir entrenant...¿perquè no fer la marató de Barcelona 2008 ? I ja em teniu entrenant aquí per fer per primera vegada a la meva vida 42 km sense de deixar de córrer. Una cosa impensable per a mi fa només 6 mesos. Vaig córrer la meva primera mitja a Terrasa, diumenge passat (1'38''51 h) i vaig passar-mo d'allò més bé, baixant en 6 minuts l'objetiu que m'havia proposat. Ara faré la de Barcelona, i espero baixar de 1'35 h. L'objetciu per la marató va començar sent de baixar de 4 hores, per ara per ara cada cop tinc més clar que es pot baixar de 3,40 h.



Benvingut, Jona.

Felicitats per la teva decisió de voler córrer la marató per primera vegada.
8)
Et desitjo que s’acompleixi el teu propòsit de fer el temps que dius que vols fer.

Compte, però, perquè la primera vegada -quan encara no es té la distància assimilada- pots tenir sorpreses, tot i que el teu temps en la mitja és prou bo.

No voldria pas aigualir la teva il•lusió de baixar de 3h40. Segur que ho faràs, i potser millor i tot, però la primera és sempre una incògnita.

Repeteixo: Siguis molt benvingut a aquesta colla de boixos pel córrer...
:smile:

Pucu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2008 12:24 #3 per danigir (Visitant)
Hola Jona, benvingut a Corredors.cat, si has fet bé les tirades llargues no hauries de tenir problema per baixar de 3h 40, ja que el teu temps de mitja marató és prou bo per assolir-ho, i més encara si a Barcelona aconsegueixes els 1h 35m, que espero que ho facis.

Ens veiem a la marató!

daniovide.blogspot.com

Millor Marató: 03:46:33 Barcelona'08
Millor Mitja: 01:38:53 Barcelona'08
Millors 10 km: 44:30 Girona-Carrer Nou'08
Millors 5 km: 20:30 Lloret'07

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2008 12:54 #4 per (Visitant)
Benvingut Jona!! a Corredors.cat!!!  8) 8) 8)

Ja veuràs com aquí aconseguiràs el que et proposis!! Ojo amb la primera marató!!! sobretot fes la primera mitja a un ritme més lent que la segona part!! és molt important jo a la primera que va ser l'any passat no ho vaig fer i vaig petar  :grrrrrr: , bueno però no et té que passar rés!!! com diu el company pucurull la primera però és una incognita, ves-t'ho a passar bé , sobretot !!!  :he:

Bé a veure si ens conèixem a La mitja de Barcelona que jo també, vull baixar de 1h35' , en veiem !! :great:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2008 14:02 #5 per Jona (Visitant)
Bé, és un honor que la primera persona en contestar-me hagis sigut tu, Pucurull, perquè crec, pel que vaig llegint per aquí, que ets la persona més coneguda (i reconeguda) d'aquest forum de corredors. cat. i veig que hi ha qui t'anomena "mestre Pucurull", així que penso seguir els teus consells i no penso confiar-me.Gràcies !
Sé que és molt important ser regular durant tot el marató i en tot cas, com diu l'Ivan31, anar de menys a més, però mai al contrari. He fet travesses a la montanya, con la Matagalls-Montserrat ( 83 km) mig corrent i sé que si et pases a la primera meitat de la cursa o pagues a la segona, perque cap el km. 60 arriba el temut "mur" i si no has guardat forces doncs... caput!
Gràcies, danigir, per els teus ànims, espero que ho aconseguiré !
Ivan31, ens veiem a la mitja de Barna, i el fer 1,35 h em donaria molta moral de cara a la Marató !

sense poder correr...de moment...buaaaa !!! però ja apuntat a la Marató de Muntanya de St. Llorenç Savall, yuuupi !!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2008 22:58 #6 per XaviPapell (Associat/da)
Company quan trepitgis la catifa d'arribada de la marató, si pots, dic si pots, explica el teu sentiment  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2008 16:14 #7 per Albert67 (Visitant)
Jona, benvingut, bones marques tens... :surprised:, no deixis de gaudir en totes les petjades que faràs a la maratò i durant l'entrenament... :great:

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2008 07:50 #8 per Jona (Visitant)
Xavi Papell: T'asseguro que escriuré el que senti al trepitjar l'alfrombra de l'arribada, t'ho prometo, i espero poder-to explicar personalment. Osti, només de pensar-ho m'esgarrifo ! (per  lo de trepitjar l'alfrombra, eh? no per parlar amb tu, jejej )

Albert67: t'asseguro que ho gaudiré, en tinc moltes ganes. De moment, el dia de a la mitja de Terrassa va ser uns dels millors de la meva vida, m'ho vaig passar d'allò més bé.
De totes maneres avui és diumenge, són les 07,49 h del matí i em toca, juntament amb un amic, fer una tirada llarga de 30 km., o sigui que avui disfrutar, el que es diu disfrutar, no sé, no sé...tot sigui per la marató !!!!

sense poder correr...de moment...buaaaa !!! però ja apuntat a la Marató de Muntanya de St. Llorenç Savall, yuuupi !!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2008 20:54 #9 per Albert67 (Visitant)
Company si et serveix de consol, jo avui, tot sol i fen voltes a Can Dragó, 25 km...eps...i gaudin....ara per ara, tot el entrenament per la marató, l'estic gaudin.. :great:

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2008 21:21 #10 per Josep58 (Associat/da)
Benvingut Jona

Celebro que amb aquests només 8 mesos ja facis aquestes bones curses i tinguis com a objectiu la marató de Barcelona.

Espero que la tirada llarga d'avui hagi estat positiva i sobretot hagis aprofitat per poder "escoltar" el teu cos amb aquesta distancia. És un bon test per la marató, sobretot per les cames.

A la mitja de Barcelona, res de vengonya, cada dia cada cursa són més els correcats que ens trobem una mica abans de la cursa, per petar la xerrada,... o sigui que ja saps, segueix el fil de la mitja per saber lloc i hora.

A reveure

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2008 08:45 #11 per marcusmiller (Visitant)
Benvingut Jona,

Ja veig que tú també coneixes el puigmadrona!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2008 18:09 #12 per Jona (Visitant)
Marcusmiller : Sí que el coneixo, si ! Visc a Rubí, a Ca n'alzamora, i en poc més de 20 minuts estic als camins que pugen al Puigmadrona i a l'Ermita de la Salut. Molt bona zona per entrenar, sobretot de cara a fer curses de Muntanya. També m'agrada fer Btt per aquella zona.
Osti, per qui vulgui fer sèries en pujades, que vingui al Puigmadrona, i sabrà el que és bò !!!!

sense poder correr...de moment...buaaaa !!! però ja apuntat a la Marató de Muntanya de St. Llorenç Savall, yuuupi !!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2008 22:03 #13 per gorka (Associat/da)
Benvingut a corredors.cat, jona.
Espero saludar-te a la Mitja de Barcelona.
I recorda una cosa, la primera Marató és com la primera vegada de totes les coses: per disfrutar-la. Ja tindràs temps de millorar-la.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2008 15:34 #14 per Jona (Visitant)
GORKA: Gràcies pel consell. Tens molta raó. Al final ens capfiquem tant en entrenar i entrenar per millorar les marques que ens oblidem del més important, que és divertir-nos corrent, i sortim a competir super presionats per nosaltres mateixos.

Ja ho va dir el Johan Cruiff  als seus jugadors abans de guanyar la copa d'europa : "sortiu al camp i divertiu-vos".

sense poder correr...de moment...buaaaa !!! però ja apuntat a la Marató de Muntanya de St. Llorenç Savall, yuuupi !!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.