presentacio oficial

presentacio oficial

27 Gen 2008 19:37 #1 per marcusmiller (Visitant)
Em presento oficialment, ja que tot i que he enviat alguns missatges en Krlos m'ha dit que em presnti com cal.

Tot va començar un 6-12-1975 quan vaig néixer, ja llavors vaig voler correr massa...  :arf: bé, anem al gra... :P

Em dic marc caus cortell i vaig començar fen hokei als 8 anys per seguir a fer futbol als 10, vaig arribar a fer atletisme als 17, però velocitat, aquella època recordo que rajavem dels "fonderos" pels que feiem proves de 100mts i 400, els que feien 1500mts ja eren uns "fonderos" ja no diguem dels que feien maratons, i ara mateix sóc un tio que està entrenan per la marató de BCN'08..., i la culpa la té un company, l'Indi, aquest és un "person", aquest entrena per curses de 100km... :surprised:. Ara que sóc un "fondero" m'agrada saber que no sóc l'únic pillat que surt a fer tirades de 2hores...

Doooooncs presentació feta i ja ens anirem coneixen!! :glasses:

La pròxim cursa a agranollers, a per toteeeees! 8)

marcusmilller

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2008 19:50 #2 per RunnerSantBoi (Visitant)
Benvingut al millor foro de Catalunya de atletisme, com diu la meva dona,un altre sonat.
i som 1.800 aquí.

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2008 19:53 #3 per krlos (Associat/da)
Molt ben fet MarcusMiller  :he:

Ara nomes falta que vingui en XaviPapell per no fer distincions i t'ofereixi que l'acompanys a correr com l'hi ha ofert a la Geox  :mdr:

Doncs apa, benvingut. I no, no ets l'unic friki que fa sortidetes de 2h. Avui hem quedat uns 30 per fer una sortideta de 2h15' :yes: tot preparant la marato (m'estreno en la distancia)

Espero coneixer-te a Granollers. Segurament hi haura foto conjunta de Corredors.cat, tot i que jo no hi sere a la foto perque uns quants farem una tirada previa de 10-12 km i despres la mitja en 1h38' o 40' (si els companys no acceleren com boixos a la baixada, que tot pot ser).

Apa, ens veiem.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2008 19:58 #4 per indi (Visitant)
Hola Marcusmiller,

Pel que puc llegir vas fer una tirada llarga: felicitats! Ja tocava!  8)

Be, doncs jo també et presento:

En Marcusmiller és un company de feina i bon amic, que te un potencial brutal en això de córrer, tot i que no ho explota, ja que entrenar sempre li fa un pel de mandra.

Quan el vaig conèixer es dedicava més aviat a les triatlons, però el vaig convèncer de que el look de triatleta no li quedava gens be...  :666: Des de fa uns anys, es dedica a entrenar irregularment i tot i això fa les tirades llargues a menys de 4’/km: tot un fera  :surprised:

Ha fet 2 vegades la Marató de Barcelona, però ha petat per sortir com un boig: a la tercera va la vençuda i estic segur que aquest any fotrà un marca impressionant, que s’ho mereix!  :yipi:



Indi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2008 20:01 #5 per krlos (Associat/da)
Triatlons?

Ep, aixo es nou. Pasat pels fils de Triatlon i ja pots començar a preparar una IM que aqui qui no corre vola...i pel que diuen tu voles rapid amb aquests entrenaments  :great:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2008 21:25 #6 per danistal (Associat/da)
Benvingut a aquesta família de bojos pel córrer marcusmiller, potser ens coneixerem a Granollers i tot, doncs he vist al fil que tenim objectius molt similars 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2008 21:27 #7 per Josep58 (Associat/da)
Benvingut mascurmiller

Al foro hi trobaràs de tot, però compte que això engantxa tant o més que les curses

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2008 21:35 #8 per khryz (Associat/da)
Doncs benvingut mascurmiller!!jo tb soc relativament nou per aqui, pero cada dia em conecto i llegeixo el que es diu sobre properes curses, sortides, etc..aixi que encara que no t'ho propossis acabaras fent el mateix, conectar-te, obrir el hotmail i ipso-facto obrir la pagina de corredors!!!es instintiu...
Per cert...tirades llargues a menys de 4'...brutaaaaal!!!!jo les faig a 4'45 i "petao"!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2008 08:43 #9 per marcusmiller (Visitant)
eiiiii això és una rebudaaaa... :great: :love:

Krlos, això de les triatlons és un tot un mon, i fer una ironman ja no en parlem..., a part de la mitja de granollers, segur que ens veiem en alguna triatlo, jo normalment les faig al setembre, la de barcelona o l'sprint de badalona.

Pel que diu l'Indi ja m'agradaria fer tirades de 4'/km, de moment el dissabte en vaig fer una pel llobregat de 30km, la meva primera tirada que arrivo als 30!!! :yipi:

Nens, granollers s'acosta i ja tinc ganes!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2008 09:08 #10 per Rivendel (Visitant)
marcusmiller, benvigut, veig que tenim coses en comú, jo també entreno irregularment  :oops: però l'únic que faig sota dels 4' es el pantumaca  :he:
Aquesta marató la fas amb la gorra segur.
No deixis els triatlons que aquí, com diu en krlos som uns quants i ben divertits.

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2008 09:44 #11 per (Visitant)
hola,k tal companys¡¡¡¡¡hem presento com cal. el meu nom es jordi,com diu part del meu nick,lo de masell es el k hem diuen alguns dels meus companys de feina,k soc un masell........(cabezon).....i es k en aixo de corre jo crec k una mika masell s´ha de ser.... visc al alt penedes,a san sadurni d anoia,i desde fa ja 3 anys estic enganxat en akest mundillo de corre.faig de tot el k hem possin per endevant,10km,mitjas,maratons,montanya,ultras(cavalls del vent,7 cims...)vaja k mentre s´hagi de corre ja hem va be´.he vist k en akest foro i ha gent per tot,pero sobretot apasionats per l´esport....patidors de mena,com jo.espero k en alguna cursa ens poguem anar coneixen,i tambe desde aki intentar donar i rebre bons consells de gen k esta apasionada per tot el k sigui corre.salut i kames........ :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2008 08:39 #12 per Geox (Visitant)
Hola Marcusmiller,


jo vull afegir-me a donar-te la benvinguda, perquè sigui ben càlida je je  :sarcastic:

veig que tens un ritme ben alt 4' deu n'hi dó... algu que realment comenci com jo no coneixereu pas per aqui, no?  :eyes:

Qui diu que no pots tenir el que vulguis ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2008 14:15 #13 per marcusmiller (Visitant)
Geox, si el que vols és algú per anar al teu ritme , és qüestió de dir a quins ritmes vols anar i no pateixis, que et sortiran llebres de sota les pedres...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2008 14:38 #14 per Geox (Visitant)
Ho pregunto  per intercanviar opinions amb algu en la meva situació, ja que la majoria ded vosaltres esteu fets uns craks i es clar, les inquietuds no son les mateixes, vaja que igual les meves preguntes ja les teniu mes que superades... i cansen...

però bé, ja aniré veient...

Qui diu que no pots tenir el que vulguis ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2008 15:00 #15 per kijotheh (Visitant)
Bienvenvido marcusmiller...!!!!!!!!!

La familia crece.  :party:

Nos vemos en la maratón...pero en la salida, yo me lo tomo con mas calma. :yes:


Dichosa Edad y Siglo dichoso aquel dónde saldran a la luz las famosas hazañas mías. Dignas de entallarse en bronces y esculpirse en marmoles y pintarse en tablas, para memoria en lo futuro.
www.jaenman.es/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2008 15:40 #16 per Dani (Associat/da)

hola,k tal companys¡¡¡¡¡hem presento com cal. el meu nom es jordi,com diu part del meu nick,lo de masell es el k hem diuen alguns dels meus companys de feina,k soc un masell........(cabezon).....i es k en aixo de corre jo crec k una mika masell s´ha de ser.... visc al alt penedes,a san sadurni d anoia,i desde fa ja 3 anys estic enganxat en akest mundillo de corre.faig de tot el k hem possin per endevant,10km,mitjas,maratons,montanya,ultras(cavalls del vent,7 cims...)vaja k mentre s´hagi de corre ja hem va be´.he vist k en akest foro i ha gent per tot,pero sobretot apasionats per l´esport....patidors de mena,com jo.espero k en alguna cursa ens poguem anar coneixen,i tambe desde aki intentar donar i rebre bons consells de gen k esta apasionada per tot el k sigui corre.salut i kames........ :great:


Hola Jordi!

Els fils de presentació és millor que sigui un per persona. Per tant, et convido a que obris un per tu. Has d'anar a la secció de "qui és qui..." i clicar l'opció Nou Tema. A les curses solem quedar abans per fer la foto i per coneixer a la gent que fa poc que entra al forum. Per tant, benvingut i endavant les atxes.

Marcusmiller: Aquest tercer cop, no surtis com una gasosa! Espera fins al km30 per fer un bon atxassu. Molta sort i també benvingut al forum.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2008 20:32 #17 per krlos (Associat/da)
Ostres Dani, tu aqui tambe? Estas a tot arreu, nen.

Geox, no et preocupis. A la que comencis a fer curses, i si ho fas venint amb els correcats, segur que trobaras gent del teu ritme, sigui el que sigui. Quan tinguis una idea de quin ritme portes a un 5000 ja t'extrapolarem a un 10000 i el dia que facis bombers (Crec que sera el teu primer 10000, no?) ja t'afegirem a alguna barqueta* per anar acompanyada


*Barqueta: Per si no ho sabeu, quan hi ha una cursa, muntem "barquetes" (no se d'on ve el nom) amb els ritmes que volem portar durant la cursa i aixi sortim junts


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2008 22:01 #18 per gorka (Associat/da)
Benvingut a la família, marcusmiller... en xavi papell segueix sense aparèixer? :rofl:


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2008 22:58 #19 per marcusmiller (Visitant)
...falta algú per saludar!?, ja estem tots!?... :yes:

eii...aquestes rebudes fan ilusió :party: :party:. Espero veure-us a granollers..., no sé voslatres però jo ja estic nerviós :beurk: després de la sant silvestre de barcelona i entrenant com mai han de sortir bones marques..., esperem :whistle:

Que tingueu sort a granollers correcats!! :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2008 22:59 #20 per marcusmiller (Visitant)
Gorka, i el XP segueix sense apareixer :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.