"SE BUSCA"

"SE BUSCA"

07 febrer 2008 16:31 #1 per gemmota (Visitant)
Diumenge a la Mitja de Granollers anava coincidint amb molts de vosaltres durant la cursa. Al passar pel Passeig de La Garriga se'm va posar al costat un correcat (no em pregunteu com era perquè no m'hi vaig fixar, ho sento) i em va cridar pel nom. Suposo que em va reconèixer per la foto de l'avatar o bé va llegir el meu nick a la samarreta...

El fet és que vam estar xerrant una bona estona. Em va comentar com anava, em va dir que encara no tenia la samarreta i que per això ningú no el saludava, que tenia ganes de rebre-la...i així vam anar fent. Li vaig dir que tirés, que jo "anava fent" i que no volia forçar. Ens vam acomiadar després de dir-me el seu nick i li vaig comentar que a la propera ja el saludaria perquè ja el coneixia. Em va dir que era "Hormiga atómica". La meva sorpresa va ser quan he buscat al foro i he vist que no hi ha cap Hormiga Atómica registrat. Tan fàcil se'm pot prendre el pèl?

No, segur que no.  :arf: No dec haver buscat bé. Algú sap qui és? La intriga pot amb mi... :whistle:

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2008 16:38 #2 per Joan3 (Associat/da)
Deu ser un tal atomic ant, el nom en anglès del personatge...

A reveure,

Joan

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2008 23:24 #3 per jauteras (Associat/da)
Joan3, l'has encertat de ple  :great: No el conec però he vist alguns missatges seus.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2008 23:08 #4 per Hansi (Associat/da)
Jo també n'he vist, de missatges seus, Gemmota, deu ser atomic ant! No et va prendre el pèl, pobre! 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2008 23:49 #5 per squash (Associat/da)
gemmota, i si el cerques com a formiga:whistle:



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2008 08:29 #6 per atom ant (Visitant)
Bones.
Sóc en JORDI  :great:. Va ser un plaer còrrer una estoneta amb tu i la teva companya de la que ara no recordo el nom.
No et vaig pendre el pel!
Aviam si ens anem veient...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2008 10:35 #7 per gemmota (Visitant)
8) Sí que va ser un plaer compartir aquells km...A la propera que coincidim probablement ja tindràs samarreta. De totes maneres sóc un pèl despistada  :arf: ja ho has pogut comprovar...Així que si em veus tu primer no dubtis en saludar-me!!


Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2008 13:30 #8 per Xeix (Associat/da)
gemmota,

Ets poc fisonomista  :rofl: mira que no coneixa'l per l'avatar  :bad: :clown:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.