Hola corredors!

Hola corredors!

10 febrer 2008 12:41 #1 per (Visitant)
Doncs si! jo també m'he registrat , desprès de les pressions dels meus companys d'entrenament QuimCots i el Mr.Pinetell sembla que això de còrrer s'està tornant un vici, i el meu proper gran repte, la mitja de Montornés!!

Felicitats pel portal i bones curses per a tothom!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2008 12:48 #2 per Zenon (Visitant)
Hola frankwap, supongo que tus "compañeros de entreno;) te habían advertido que esto engancha... pues ya lo ves tú mismo  :mdr:.

Bienvenido y a compartir experiencias que las hay de todos los colores, no creas que lo que te pasa a tí, sólo te pasa a tí  8).

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2008 20:15 #3 per pinetell (Visitant)

Ja era hora senglar!!!!
Llastima que no pugui correr amb tu a Montornés, pero pensa que mentres sues per l'asfalt jo estaré a la mitja de Alora amb les rotules per terra!!!!
Tu pots company  :yipi:
Visca la terra!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2008 20:46 #4 per Albert67 (Visitant)
  Bemvingut frankwap, veig que ets conscient de que aixó enganxa...un cop dintre, no pots sortir.... :666:, no t'oblidis de gaudir de cada petjada.. :great:

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2008 17:47 #5 per pinetell (Visitant)
Bones company!!!
Ja estic inscrit pel dia 3 de març a la mitja de Alora i pel 6 de abril a la de malaga!!!
Anim que aviat tornarem a corre junts, i per primer cop, una mitja!!!
Som-hi rocky!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2008 20:51 #6 per (Visitant)
:neutral: si si, però tranquil, que encara no he fet la de Montornés i ja veurem com anirà, que 21 kms són molts kms, acostumat a fer-ne 10 ...esperem que l'entrenament m'ajudi a resistir 2 hores corrent!!  :arf: :arf:
Fins ara

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2008 17:59 #7 per pinetell (Visitant)
Be, ara amb les teves noves nike ja no tens excusa per fer com a molt dues hores de patimet!!!!
I a mes pots escolta música tu!!!
Ah, i et donen de veure de gratis cada 4 o 5 km!!!
I si arrives..... bosa amb un munt de productes del patrocinador (ull amb les dades de caducitat) i samarreta inclosa!!!
Que mes pots demanar per dues hores del teu temps!!! :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2008 23:09 #8 per xinoxano (Associat/da)
Hola frankwap, benvingut al foro!!

Espero que trobis molts amics i un munt d'informació sobre curses i molts més temes relacionats amb el mon del correr.
A més a més, si t'associes tindrás molts avantatges i descomptes en curses i botigues.

salut i Km's

Please Entra or Crear compte to join the conversation.