Ei, acabo d'arribar!

Ei, acabo d'arribar!

12 febrer 2008 18:56 #1 per Ned (Visitant)
Hola a tothom,
Acabo d'arribar al fòrum i també al món de la competició. Sóc habitual corredor però només pels boscos prop de casa.
Només fa un any que he començat, surto a córrer cada dia uns 8 quilòmetres i aquest diumenge faré la meva primera mitja a Gavà. Val dir que MAI no he participat en cap competició i començo fent una mitja marató. Potser em passo?
Salut!!

"Encara busco les raons que em fan sortir a córrer cada dia..."

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2008 19:01 #2 per xam (Visitant)
Hola Ned,

Benvingut al forum i al "mundillu" de córrer.
No crec que et passis, jo fà només 5 mesos que he començat a correr i la de Gavà serà la meva segona mitja (la primera va ser la de Terrassa). De tota manera crec que això és molt personal i si un es veu en cor i ganes de fer una cursa d'una determinada distància, segur que la pot fer.

Bé, a veure si ens veiem a Gavà!!!

Molta sort!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2008 19:19 #3 per Xeix (Associat/da)
Benvingut Ned!!!

No té res a veure amb que comences, si has entrenat per fer la mitja, cap problema. Si només has fet sortides de 8km aniràs molt just, no ens dius als ritmes que entrenes ni si has fet entrenaments d'una hora o hora i mitja que segur que t'anirien bé.

Com sempre quedarem a la sortida per fer la foto i petar la xerrada, no faltis  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2008 19:24 #4 per quimcots (Visitant)
Benvingut Ned.
Et felicito per ser tant valent i estrenar-t'he en una 1/2...!
Només un consell, surt una mica més lent dels teus entrenos habituals i segons sensacions i pas Km ves aguantant o millorant el teu ritme....No surtis a matar..!! és lo habitual de tots...Tots hem començat a saco i amb el temps ens anem posant a lloc...! :great:

Marató.......Valencia  2011:  02:48:44             
1/2Marató..Maresme  2011:  01:19:43          
10km.........Girona     2011:  00:36:11

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2008 19:36 #5 per Ned (Visitant)
Ostres això se li diu arribar i moldre! Gràcies per les respostes.
Xeix, el meu entrenament ha estat sempre aeròbic (140-150 ppm)de 6 a 7 minuts cada quilòmetre. Sóc conscient que no és un ritme gaire lleuger però la zona no és mai plana. Per cert, estic segur que es dona algun fenòmen paranormal: com pot ser en un mateix recorregut hi hagi sempre més pujades que baixades? (jajaja)

El meu objectiu per Gavà: Arribar al final de la cursa i si pot ser en menys de 2 hores, millor.

Salut!!

"Encara busco les raons que em fan sortir a córrer cada dia..."

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2008 19:57 #6 per xam (Visitant)
Hola Ned,

El ritme`d'entrenament no és molt ràpid, però he vist que tens un bon temps en els 10.000 mts.  (43 minuts). Això vol dir que la faràs en menys de dues hores segur ja que jo tinc un millor temps en 10 Kms. de 53' i a la mitja de Terrassa vaig fer 1h 57', i pel què tinc entès el recorregut de Gavà és més suau que el de Terrassa. O sigui que ànims!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2008 20:55 #7 per XaviPapell (Associat/da)
Ned si estas boig has entrat en un bon lloc  :mdr: .
Tranqui nanu, patiràs segur pero si et serveix de consol, a mi em van enredar uns amics a córrer La Pujada al Farell quan tenia una pujada constant de 12 kms i els molt c...ons no més em van ensenyar el primer km que era casi pla.
Al cap de 15 dies estava a la línia de sortida dels 20 kms de Ripoll  :mdr: :mdr: i sense entrenar i si et digues quantes en porto  :whistle: :whistle:
Benvingut company

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2008 22:09 #8 per crica (Visitant)
Benvingut i enhorabona per estrenar-te en una mitja. Sigues prudent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2008 18:50 #9 per pinetell (Visitant)

Welcome a l'espai dels penjats per l'asfalt!!
Jo feia mes o menys com tu i al gener vaig fer la mitja de Ripoll, i ja vaig per la tercera!!
El millor consell que et puc donar es que els primer 10 t'ho prenguis amb calma!!! hi ha temps i si portes un ritme constant segur que fas menys de dues hores, pero  no t'obsesionis amb el temps, el mes important de la primera mitja es acabar i que t'agradi, aixi segur que hi tornaras!!!
Anim i canya!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.