Chabbie

Chabbie

13 febrer 2008 18:44 #1 per Chabbie (Visitant)
Buenas gent,

Ja fa uns mesos que em vaig registrar però fins ara no m'he decidit a escriure, feina, mandra....excuses vàries. Doncs res, que ja fa un parell d'anys que em vaig aficionar a les curses de 10Km i ara, després de nou mesos d'aturada i re-arrancada per un trencament de turmell, ja puc dir que he fet la meva primera mitja (Barcelona). Molt satisfet per haver-la acabat en un temps decentet (1h41'10"), ara els objectius són baixar dels 40' en 10Km abans de l'estiu (Bombers??), baixar de 1h38' en mitja (de cara al setembre o octubre) i estrenar-me en maratons a Barcelona l'any vinent. Com veieu això últim?. Un any és temps suficient per preparar-la, oi?. Cap recomanació?.

Apa, merci i salut a tothom!

Xavier

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2008 18:54 #2 per pinetell (Visitant)

Buenas gent,

Ja fa uns mesos que em vaig registrar però fins ara no m'he decidit a escriure, feina, mandra....excuses vàries. Doncs res, que ja fa un parell d'anys que em vaig aficionar a les curses de 10Km i ara, després de nou mesos d'aturada i re-arrancada per un trencament de turmell, ja puc dir que he fet la meva primera mitja (Barcelona). Molt satisfet per haver-la acabat en un temps decentet (1h41'10"), ara els objectius són baixar dels 40' en 10Km abans de l'estiu (Bombers??), baixar de 1h38' en mitja (de cara al setembre o octubre) i estrenar-me en maratons a Barcelona l'any vinent. Com veieu això últim?. Un any és temps suficient per preparar-la, oi?. Cap recomanació?.

Apa, merci i salut a tothom!

Benvingut Chabbie!
La veritat que el temps de la mitja es bo, som molts els que fem 40' pero sempre tenim l'ansia de baixar als 30'....
Jo mes o menys he començat com tu i el meu objetiu tambe es fer una marato al 2009!! soposo que el millor es fer unes cuantes mitjas i entrenar amb alguna tirada llarga!!
Pero el millor es les ganes de corre!!
Anim!!! Que potser ens hi trobem a la marato!!!

Xavier

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2008 11:13 #3 per Chabbie (Visitant)
Doncs de ganes no en faltaran, t'ho asseguro! Gràcies pels ànims!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2008 11:19 #4 per cristina (Associat/da)
Hola.
Primero bienvenido Chabbie.
Como te ha dicho el Pinetell, tienes que hacer más medias. Yo te aconsejaría que te metieras en algún grupo de entrenamiento para el maratón, así sabras lo que tienes que hacer o no hacer.

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2008 17:40 #5 per Chabbie (Visitant)
Ostres Cristina, m'encantaria unir-me a algun grup d'entrenament, però és impossible que pugui fixar dies i hores per quedar. Trobo temps per entrenar 1h30' 4 o 5 cops per setmana, però fins el dia abans no sé si ho faré matí, migdia o tarda. És per això que m'he unit a aquest fòrum, per com a mínim demanar consell als experts i fer-m'ho jo solet. No és la forma òptima però, com us deu passar a molts de vosaltres, és el que hi ha. Em guio una mica per entrenaments que trobo per internet, com els de Stikaful, NikeRunning o Asics.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2008 10:46 #6 per Danigoal (Associat/da)
Bienvenido Chabbie  8)

Y enhorabuena por tu estupenda marca en tu primera Media Maratón. Bajar de 1h38' lo conseguirás seguro. Y más si en los 10km bajas de 40' en la Bombers  :oh: (dicen que es una buena carrera para hacer marca pero hay que salir bien, ¡15000 personas son muchas!). Eso ya son palabras mayores. 

Respecto a lo de la Maratón...
Creo que la mayoria de planes de entrenamiento aseguran que con unos 3 meses es suficiente para preparar un maratón.
Como bien te ha dicho Cristina, lo mejor es hacer unas cuantas Medias antes de la Maratón. A partir de septiembre-octubre y hasta febrero hay mogollón, elige unas cuantas para que 21km sean "fáciles" de hacer.  :yes:

Yo también tengo como objetivo hacer mi primera Maratón en 2009 en BCN, así que seremos unos cuantos "novatos" en esa prueba. Suerte.  :great:

Un saludo.

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2008 15:12 #7 per Chabbie (Visitant)
Hola Danigoal! Veus, un altre bon motiu per unir-me a corredors.cat: trobar gent que t'anima com ho heu fet tu, la Cristina i en Pinetell. Avui ja he entrenat, però ara tinc subidón i hi tornaria aquesta tarda!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2008 16:38 #8 per Chabbie (Visitant)
Bé, ja puc dir que he conegut a un parell de Corredors.cat, en Jorfer i l'Asana, a Sant Boi. Quin nivell, per Déu! I això que anaven a trotar per preparar la marató....
A nivell personal crec que hauré de rebaixar les meves expectatives per aquest any, que principalment eren baixar de 40' als 10Km. Des de que he tornat a córrer després de trencar-me el turmell i estar parat 9 mesos trobo que acabo les curses molt còmode de cardio i respiració, però amb les cames molt cansades. I això ho vaig notar especialment diumenge a Sant Boi, ja sabeu com acaba la cursa...
La propera serà Bombers, ja no amb la idea de baixar de 40', si no com a molt acostar-me a la meva marca (43:39). Per això incorporaré als entrenaments exercicis de força i velocitat, que no acostumo a fer mai, a veure què tal.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.