em presento

em presento

22 febrer 2008 09:02 #1 per (Visitant)
Hola a tots i totes,

Em presento al fòrum davant de tothom, potser un pèl tard ja que fa un cert temps que navego per aquí d'amagat jeje

Vaig conèixer la comunitat quan  era 10de1000 però amb el canvi no sé perquè em vaig com desentendre.

Tinc 21 anys i fa 2 i mig que corro regularment. Mai he fet atletisme, vaig entrar al running directament.
De curses ja acumulo unes quantes, dec fer unes 8 a l'any, però aquest 2008 espero superar la marca.

Sóc de Terrassa i desafortunadament sempre corro sol; primer pels meus horaris, un dia sóc runner nocturn i un altre matiner, i també perquè a cap dels meus amics li ha picat amb això de còrrer jjeje.

El meu gran objectiu es la marató bcn d'aquest any, cursa que porto força temps preparant. La meva intenció es acabar-la al ser la primera (amb 3h30). En mitja tinc un temps de 1h25, potser a la marató podria aspirar a una mica més però tinc molt temps per endavant.

a veure si poc a poc ens anem coneixent a les curses  :yipi:
No m'enrotllo més  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2008 09:16 #2 per cristina (Associat/da)
Bienvenido Victorkalenji.  :yipi:
Yo creo que conseguiras hacer 3h30´en el maratón porque el tiempo que tienes en media es muy bueno.  :great:
En el maratón quedaremos para hacer la foto y ahí nos puedes conocer.
Nos vemos el domingo 2.
Chao chao.

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2008 09:24 #3 per mufasa (Visitant)
Hola tocayo!

A mi em passa igual que a tú, corro en solitari normalment, la meva gent diu que tinc molta força de voluntat i jo els hi dic que quan una cosa t'agrada no suposa gens d'esforç. 

Molta sort a la marató, més o menys tenim objectius comuns.

10000 Sant Antoni 10 39:45

Mitja Sitges 10 1:29:56

Marató Mediterrani 08 3:40:13''

victorrunner.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2008 12:52 #4 per pinetell (Visitant)
Molt bones victorkalengi!!
Es un temps molt bo per estrenar-te en una marató, la veritat que tothom diu que millor començar de menys a mes i el temps ( a la primera no es d'allo mes important), pero tothom sempre li dona importancia....
Jo de moment vaig fent mitjes i per l'any 09' ja m'estrenare a la marato
molta sort

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2008 09:44 #5 per crica (Visitant)
Benvingut, company. Dius que ets de Terrassa? Per allà hi ha un grup de gent molt maco que es troben els dissabtes al parc de Mossèn Homs. La Rivendel és una figura visible d'ells. Fins i tot tenen una web pròpia.

Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2008 22:14 #6 per (Visitant)
gràcies per la benvinguda :^^:

ostres doncs a veure si m'entero del grup aquest de terrassa, crec que el seu fòrum l'he visitat en alguna ocasió

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2008 22:59 #7 per xinoxano (Associat/da)

victorkalenji benvingut al foro

Espero que trobis molts amics i un munt d'informació sobre curses i molts més temes relacionats amb el mon del correr.
A més a més, si t'associes tindrás molts avantatges i descomptes en curses i botigues.

salut i Km's

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2008 17:02 #8 per crica (Visitant)
Xinoxano: Gràcies per recordar al victorkalenji els avantatges de ser associat.

Víctorkalenji: no t'ho pensis més i fes cas al xinoxano!!!.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.