Alfons 99

Alfons 99

14 Des 2015 14:03 #161 per Karnaplosky (Visitant)
:mdr: :mdr: :mdr: qué jrande lo tuyo  :mdr: :mdr: :mdr:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2017 11:55 #162 per Alfons 99 (Visitant)

Crònica d’una mitja ben correguda, per fi!

Feia més de dos anys que buscava amb el meu calendari particular de només dues mitges a l’any (un a primers d’any, l’altra a finals) una cursa on les prestacions fossin bones i fes un temps que per a mi es pogués considerat ràpid (la idea era apropar-se a 1h55’). Feia preparacions actives, allargava distàncies, feia sèries i fartleks, buscava objectius exigents i em preparava sis o més setmanes amb la mirada posada en aquella mitja on demostrar que encara puc córrer bé en els 21 km. Però, per una cosa o un altre, la cursa en sí, la calor, el vent, les pujades.... sempre hi havia alguna cosa que fallava i les meves actuacions eren pobres, mediocres o espantoses, com al passat desembre on vaig petar a Mataró; allà vaig patir molt i vaig fer un temps de més de 2h 04’.
Curiosament, aquest cop la mitja de finals d’any (4 de desembre) i la de primers d’any (29 de gener) estaven molt a prop l’una de l’altra. Potser per això, la preparació tampoc ha estat massa específica (enmig hi havia el torn de les 24 hores -que va anar fantàstic perquè vaig aguantar molt bé en un ritme exigent durant tota l’hora-, Nassos -on feia de llebre- i Cornellà on acompanyava la meva dona). La resta una mica d’allargar, una mica d’endurir i una mica d’estudiar la prova.
Em planto avui al matí a Santa Coloma on veig que hi ha una megabarqueta per acompanyar la llebre d’1h55’, en Pinelli 31. Ja havia decidit enganxar-m’hi fins on pogués. No sabia si podria amb el ritme. El Pinelli 31 surt força avançat i amb un ritme molt viu i em passo els primers kilòmetres mirant e trobar un lloc a la cursa amb un munt de correcats que hi havia aquest matí a santako. Sempre amb la banderola del Pinelli com a “pastanaga” encaro els carrers amb els primers puja-baixa de la prova força bé. Inclús passo al davant del Dabit, que avui feia de llebre sub-55 per la cursa de 10. Encarem Singuerlín i la sortida cap a Sant Fost i la cursa s’esponja i estira. Em quedo més o menys sol, però a part de la bandera, veig algunes figures correcats que em fan de referència. La Laura, el Pluvinet, la Gemma i al fons, el pilot de la barqueta desitjada. Miro de mantenir els 200 metres que em porten avançats i busco mantenir un ritme adient (prop dels 5’25/km) i que no s’allunyi massa el grupet. Em vaig creuant amb tots els grups, les barquetes i ens animem mútuament. Sé que la primera part és amb tendència cap amunt i no vull cremar-me abans d’hora. En les rodalies de Montcada, aconsegueixo superar primer la Laura i també el Pluvinet. La Gemma ha aconseguit ficar-se al pilot i ja els tinc com a primera referència. Poc abans del gir, i saben que la tornada és favorable, em trobo amb forces i poso un puntet més   :yes: . També ajuda que quan em creuo amb el grup, m’animen i esperonen   :yipi: . Després del gir, faig dos-tres kilòmetres a ritme de 5’15 i arribant al 14 enxampo el grup   :party: :party: :party: . Em fa molta il·lusió afegir-me a tota la colla pastanaga que la forma (Pinelli 31, Obadia, Carsobe, Gemma, No surrender, SOM, jonybegood, Antirco i alguns altres que segur que em deixo). Em reben de meravella, esperonant-me i dient que em veien fort; fins i tot em frenen perquè no rebenti abans d’hora. Més tard, pel darrere s’afegeixen la Laura i el Pluvinet i fons i tot el Francesc i el Mario. Alguns arribaran avançats. Jo refreno el ritme i em deixo portar. Fantàstic l'ambien de la barqueta, motivant-nos i cuidant-nos els uns als altres. Anem calculant ritmes (que si anem avançats de temps, que si busquem regular, que si ja veuràs el darrer km...). Parlem i correm davant, al costat o darrere la llebre. Encara vaig bé. Quan tornem a entrar a Santako ja no vaig tant bé   :P :winktongue: , començo a endarrerir-me i em costa seguir-los el ritme. El 19 i el 20 es fan eterns i esbufego sorollosament, preocupant a alguns companys. Sortosament, el Pinelli porta un cert coixí i afluixa un pèl, cosa que a mi em va de conya. Passat el 20 perdo uns metres i un fantàstic Obadia es despenja   ;) una mica del grup per posar-se davant meu i tapar-me l’aire. A l’entrada de l’estadi aconsegueixo ajuntar-me un altre cop  :intello: i entrem en pilot, en equip, en una fantàstica companyia. Tanco el crono en 1h54’56”, la meva segona millor marca de la distància i prop de 1h55’ tal i com volia.
Avui he corregut amb cap, amb forces, amb ganes i amb intel·ligència. Molt content de les prestacions. Per fi!!!   :party:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2017 14:00 #163 per Karnaplosky (Visitant)
¡¡Toma!!!
Enhorabuena compañero menuda media te curraste  :smile:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2017 16:53 #164 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola Alfons:

Gran crònica, segueix aixi.  :love:

Abraçada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2017 17:10 #165 per Antirco (Associat/da)
Felicitats, molt currada, i fenomenal crònica  :great: :great: :great:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2017 17:48 #166 per RugbyMan (Associat/da)
Company, un plaer tornar-te'n a veure pels "ruedos"

Esperem que aixó tingui constancia  :great:


5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2017 09:31 #167 per G3mma (Associat/da)
Doncs jo et vull felicitar, perquè ho vas fer genial! :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2017 18:06 #168 per Alfons 99 (Visitant)
Gràcies a tots.

Especialment a tu, Gemma  :great:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2017 23:13 #169 per pinelli (Associat/da)
molt bona cronica alfons .. al 18 et vaig veure fotut , pero sabia que ho faries  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2017 23:30 #170 per wolves (Associat/da)
Alfons99, enhorabona. Molt bona mitja i molt bona crònica.
Vagi bé!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.