Alfons 99

Alfons 99

20 Jul 2012 18:45 #81 per Ori (Visitant)
Hola Alfons!
Jo tb comparteixo amb tu tant el dubte de fer la marató de BCN com el de fer sub 50 en 10km. En el meu cas seria el debut en els 42195 metres i em fa molt de respecte. Respecte els 10km tinc com a millor marca els 50:30 a Pineda, cursa molt aconsellable per ser molt plana i pel bon tracte al corredor.
A veure si podem aconseguir algún objectiu plegats!!!
Ànims i BON estiu. :party: :party: :party:

5km   : 0:24:02 (Masnou 2011 - Curta?)
10km : 0:48:35 (Vilassar 2013)
21km : 1:47:55 (Mataró 2012)
42km : 4:24:51 (Barcelona 2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jul 2012 20:52 #82 per Alfons 99 (Visitant)

Hola Alfons!
Jo tb comparteixo amb tu tant el dubte de fer la marató de BCN com el de fer sub 50 en 10km. En el meu cas seria el debut en els 42195 metres i em fa molt de respecte. Respecte els 10km tinc com a millor marca els 50:30 a Pineda, cursa molt aconsellable per ser molt plana i pel bon tracte al corredor.
A veure si podem aconseguir algún objectiu plegats!!!
Ànims i BON estiu. :party: :party: :party:


Juri, si em decideixo a la marató, ja t'ho diré, potser podríem apuntar-nos a un repte...

I als 50, si penses buscar-los algun dia en concret, avisa'm- Potser podríem provar-ho plegats  :great:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jul 2012 21:52 #83 per RugbyMan (Associat/da)

Hola Alfons!
Jo tb comparteixo amb tu tant el dubte de fer la marató de BCN com el de fer sub 50 en 10km. En el meu cas seria el debut en els 42195 metres i em fa molt de respecte. Respecte els 10km tinc com a millor marca els 50:30 a Pineda, cursa molt aconsellable per ser molt plana i pel bon tracte al corredor.
A veure si podem aconseguir algún objectiu plegats!!!
Ànims i BON estiu. :party: :party: :party:


Juri, si em decideixo a la marató, ja t'ho diré, potser podríem apuntar-nos a un repte...

I als 50, si penses buscar-los algun dia en concret, avisa'm- Potser podríem provar-ho plegats  :great:


Alfons, si coincidim i vols et puc intentar fer-te'n de llebre per aquest sub 50'. Dic intentar per que jo siempre faig els primers 5kms tranquils i les segons mes ràpids i lo de portar un ritme fixe no se si ho conseguiré...pero si coincidim alguna cursa i els estels están alineats ...... :rofl:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jul 2012 22:11 #84 per Alfons 99 (Visitant)


Alfons, si coincidim i vols et puc intentar fer-te'n de llebre per aquest sub 50'. Dic intentar per que jo siempre faig els primers 5kms tranquils i les segons mes ràpids i lo de portar un ritme fixe no se si ho conseguiré...pero si coincidim alguna cursa i els estels están alineats ...... :rofl:


Estic fent una carta_astral per veure quan és el moment. Però Jupiter no vol saber-ne res de Mercuri  :P :intello:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jul 2012 22:46 #85 per carsobe (Visitant)
Deu ni do Alfons quin goig que fa aquest calendari teu.  :yes:
a veure si coincidim en alguna cursa plana de 10, i intentem el sub-50.

Ah!, i això de no fer la nostre marató , ni parlar-ne, tot i que fa una mica de mandra tanta tirada llarga. :whip:
Si ens respecten les lesions es de "obligado cumplimiento".

En fi company que et felicito per la temporada tan farcida de curses i quilòmetres a dojo que has fet.

Que tinguis un bon estiu i ens veiem a la propera. :great:

Carles.

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jul 2012 22:53 #86 per Altair (Visitant)


Alfons, si coincidim i vols et puc intentar fer-te'n de llebre per aquest sub 50'. Dic intentar per que jo siempre faig els primers 5kms tranquils i les segons mes ràpids i lo de portar un ritme fixe no se si ho conseguiré...pero si coincidim alguna cursa i els estels están alineats ...... :rofl:


Estic fent una carta_astral per veure quan és el moment. Però Jupiter no vol saber-ne res de Mercuri  :P :intello:

.

Company, celebro aixo de la carta astral. Jupiter transita per Bessons, en exili. Mercuri en Lleo i en moviment de retrogradacio, el que afavoreix els mals rotllos comunicatius, inclosos aquets mateixos..Si vols continuar el fil astrologic ja em va be, salud i força

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2012 00:19 #87 per Alfons 99 (Visitant)

Deu ni do Alfons quin goig que fa aquest calendari teu.  :yes:
a veure si coincidim en alguna cursa plana de 10, i intentem el sub-50.

Ah!, i això de no fer la nostre marató , ni parlar-ne, tot i que fa una mica de mandra tanta tirada llarga. :whip:
Si ens respecten les lesions es de "obligado cumplimiento".

En fi company que et felicito per la temporada tan farcida de curses i quilòmetres a dojo que has fet.

Que tinguis un bon estiu i ens veiem a la propera. :great:

Carles.


Carles, company. Es cert que fa dies que no coincidim massa, però prenc nota de les bones voluntads.  :great:

I aquest "obligado cumplimiento" me la'punto a la llibreta. Hi rumiaré  :yes:

Gràcies i salutacions. espero que estiguis més alleugerit dels teus mals

Salut

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2012 00:21 #88 per Alfons 99 (Visitant)



Estic fent una carta_astral per veure quan és el moment. Però Jupiter no vol saber-ne res de Mercuri  :P :intello:

.

Company, celebro aixo de la carta astral. Jupiter transita per Bessons, en exili. Mercuri en Lleo i en moviment de retrogradacio, el que afavoreix els mals rotllos comunicatius, inclosos aquets mateixos..Si vols continuar el fil astrologic ja em va be, salud i força
[/quote]

Seguim amb el fil, donscs; per molt que ho intento no aconsegueixo que aquari i peixos coindideixem a la mateixa casa, i se'm mulla tota la carta  :wink2:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2012 00:41 #89 per RunnerSantBoi (Visitant)
ya lo sabes Alfons me ofrezco de llebre per Sub-49´59" je,.je  :great:

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2012 10:24 - 17 Oct 2012 20:31 #90 per Alfons 99 (Visitant)
Mitja Marató de Munic al sac. La meva crònica

Crònica d’una cursa diferent

Viatjo a la Mitja Marató de Munic tot decidit d’anar a visitar la familia que hi viu i aquest cap de setmana d’octubre matar dos pardals d’un tret , fer unes mini-vacances en familia i córrer la Mitja Marató.
El diumenge es lleva radiant, afortunadament –l’endemà va ploure tot el dia amb fred i baixes temperatures, m’hagués gelat... Em preparo i marxo cap a la sortida en metro amb indicaciones de com arribar a l’estació de Richard-Strauss Strasse, d’on sortia la mitja. A Munich, on fan coincidir Marató i Mitja, fan sortir als mitgeros a mig camí, tres hores després de la sortida de la Marató. Mentre escalfava, vaig poder veure els maratonians, encara prou sencers travessant pel pas de la mitja. Després n’hi hauria més d’un que passaria un calvari... La sortida ja és especial, coincidint amb una cinta separadora amb corredors de la distancia Gran, i com a únic correcat (que jo sàpiga).  Tot fent estiraments, un corredors local em va dir Visca Catalunia  :oh:  amb aquell accent... Obviament vaig respondre Lliure! i Danke. Quan ens vam separar li vaig desitjar bona cursa.
A les 13 h (hora ben peculiar per fer sortir una cursa, Alemanya!) i en dos blocs, sortíem els de la Mitja (2570 arribats). El primer tram passa per llocs poc poblats i sense animació. Anem en un grup força nombrós i vaig buscant el meu ritme mentre avanço el globus de la llebre de 2h 15’. La meva intenció és no quedar gaire lluny de la llebre de les dues hores, però va sortir molt davant meu i la perdo aviat. La poca gent que ens creuem és molt “alemanya” i uns pocs aplaudeixen però molt suament, com per no fer soroll. De tant en tant faig algun crit Go, go, go, come on come on per mirar d’esperonar espectadors i públic. Comencem a avançar maratonians , que es fan palesos pel ritme de cursa més baix, el pitrall de color fosc i les cares d’esgotament. Ha de ser molt dur, a la segona part d’una marató veure’s contínuament avançat per corredors més frescos i amb millor ritme. Com em vaig oblidar l’MP3 a Barcelona tinc com a únic acompanyant de só de la cursa els meus esbufecs sonors i les petjades a terra. Això sí, a partir del km 7 entres al centre de la ciutat i fas un recorregut pels llocs més embemàtics, creuant el riu i arribant a Marienplatz, per on passem dos cops. La temperatura era d’uns 12-13º amb sol i un airet refrescant fantàstic, ideal per córrer. Tenia una curiositat que vaig poder confirmar: els alemanys també retallen  :yes: , si fa no fa com aquí. Fins i tot en un tram de llambordes ningú anava pel carrer i jo també vaig córrer per la vorera  :oops: . Al recorregut hi havia 2 ó 3 grups de percussió i al centre més afluencia de gent acompanyava la cursa, sempre amb aplaudiments suaus i baixets.
Els darrers kilòmetres se’m van fer durs i no vaig poder apretar cap al 18, com volia. Però arribant a l’Olympiapark a prop del 20 si vaig tenir esma de posar una marxa més i vaig viure el moment de la cursa. Un pèl davant meu hi havia una noia que duia Lluïsa escrit a la samarreta. La noia estava gurxant a l’interior buscant alguna cosa. La va trobar i quan l’avanço veig que és l’estelada  :yipi:  i em poso a cridar com un boig cridant-la pel nom Lluïsa Lluïsa!!! Quan em veu, li ensenyo l’estelada que porto enganxada al pit  :great: i surto esperitat. Entro a l’estadi olímpic com un coet  :party: :party:   i acabo la cursa amb un llarg sprint. Estava eufòric. Tota la cursa a 6’ llargs el km i em marco un 400 a 4’37”  :surprised:  :yipi:   . Entro apretant les dents, esgotat però satisfet. No havia ni recuperat l’alè que veig dos corredors disfrutant d’una cervesa, Where is the beer? I m’ho assenyalen. En acabar, a Munic pots menjar pomes, plàtans, pretzels, i cervesa (alcoholfrei, és clar) però no vaig veure que donessin aigua  :whistle: :wink2:  
De primer no m’entrava, però després de menjar una mica, la cervesa anava de meravella, em vaig fotre aquest mig litre i ...algun altre que va caure després  :winktongue: :whistle:
Una experiencia nova això de correr en un altre país. Recomenable 100%
Danke München, gràcies família 

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2012 23:44 #91 per Biel54 (Associat/da)
Molt be Alfons, gaudint de la familia, gaudint de correr una Mitja Marató i gaudint de ser catalá lluny de Catalunya.  :great:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2012 09:15 #92 per Mothor (Visitant)
Molt bé Alfons!! Aquests alemanys porten un mes només veient senyeres per tot arreu, Berlin, Munich..............

Enhorabona!!

5 mil:      23:35        Cursa Viladecans 2011
10 mil:    48:38        Cursa Mercé 2014
Mitja:      01:45:06   Mitja Barcelona 2014
Marató:   03:50:23   Marató Barcelona 2013
Corredors.cat / Red Runner
Chuck Norris never ran a Marathon

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2013 18:33 - 07 Ago 2013 10:07 #93 per Alfons 99 (Visitant)
Hola a tothom

Realment, aquest ha estat un any runner difícil de pair. Lesionat des de l'agost, arrossegant molèsties tota la tardor, vaig fer-me una resonància magnètica al març on em van diagnosticar una autèntic "parte de guerra". Tinc el genoll dret força tocat, amb artritis degenerativa molt avançada, un lligament trencat, problemes al cartíleg i ... unes quantes coses més. Vam valorar amb el Víctor, el meu físio, les possibilitats i vam decidir retallar distàncies, oblidar la muntanya i no forçar. O sigui que ja estic en el grup dels "asfalterus de cursa curta" i -com a molt- miraré de preparar una Mitja o dos a l'any. La resta 5 ó 10 mils i amb calma i sense gaire pretensions.

Sent un any de transició, però, he acabat la temporada amb 1250 km a les cames, on he fet menys curses i menys castigadores:

4 Mitges maratons (més la Behòbia) i una d'elles a l'estranger (Munic)
9 10k
4 5 mils

No he pogut baixar de les 2 hores a les mitges (millor marca 2h 00' 45 a Valls) i -curiosament- tinc dues millors marques al 10k, Can Mercader i Mulla't a Montmeló on vaig repetir 53'51

La temporada següent segur que serà... diferent  :whistle:

Salutacions

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2013 20:45 #94 per Sancho (Associat/da)
Company, anims i podem coincidir en un munt de curses curtes. Aquest Agost ja unes quantes
15-8 Manlleu 5,2 km
16-8 Vilagrassa 5,6 km
18-8 Castellbisbal 6,2 km
24-8 Castellcir 3,3 km
29-8 Embuixada Centelles 6,6 km
1-9 Maria Victor-Palau Solità 6,8 km
7-9 Castellar 5,8 km

Espero tornar a veure'ns, fer petar la xerrada i compartir una bona ST .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2013 16:10 #95 per Biel54 (Associat/da)
Molts ànims Alfons, aviam si ens veiem en alguna cursa, encara que serà dificil doncs ja saps que quasi no participo en cap.

Fes cas en tot el que et digui en Victor, i a poc a poc tornaràs a recuperar-te.  :yes:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Ago 2013 23:13 - 18 Ago 2013 11:27 #96 per carsobe (Visitant)
Hola amic, l'altre dia ens vam creuar per la Mar Bella, disculpa que no parés a saludar-te. Anava molt concentrat en l'entrenament i gairebé ni me n'adono que em saludabas.
Ànim i cuidat aquest genoll, que has de durar molts anys en aquest mon del runnig.
Amb tot enguany, has fet una pila de quilòmetres més que jo. No n'he arribat ni a mil aquesta temporada.
Acabo d'apuntar-me a la Mercè, Ripollet i Sant Adrià en total 8€, així dóna gust. :yes:
A veure si coincidim en alguna. :great:

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2013 19:28 #97 per Alfons 99 (Visitant)
Penjo crònica de la Behobia per si algú la vol llegir

Carrerón en la Behobia


És el primer que vaig poder escriure. Mira de definir un cap de setmana especial, una magia que només aquesta cursa aporta.

Sincerament, aquest any la preparació de la cursa en si havia topat amb mil i un entrebancs. La situació personal, l’ànim per terra, l’autocar que es cancel·la dies abans, la galipàndria que s’eternitza... fastiguejant la última setmana d’entrenaments.

Arriba el dia i els ajuntem el Rafa (Nesko 71), el Juanmi (acompanyat de la Jordina) i jo per enfilar direcció nordoest. Un viatge ràpid i Donosti ens rep encapotada, amb pluja. Poc intensa, estil donostiarra. Ens dóna temps de fer unes sèries de pintxos i ho reguem adequadament. Entre els efluvis, els petits visitants nocturns, el tio dels gin-tonics i la idiosincràcia dels guipuscoans, provoca que t’impregnis d’un alè especial.

Cauen entrecots, més pintxos i tot i que baixem el nivell d’hidratació, continuem parant atenció al líquid. Fins i tot fem un tast de cava cortesia dels responsables dels insectes...

Arriba diumenge i ens plantem a Behobia amb tota una colla de negres previsions respecte del fort vent i la pluja que havia de caure. Però, no! Miraculosament, es va aguantar i jo vaig passar només una parell de xàfecs poc intensos. Aguantem l’estona prèvia en tensió creixent per savoir-faire de l’speaker que es tira 3 hores esperonant la gent en la sortida esglaonada. Estirem bé, trotem suau per estirar cames, fem el cafetó de rigor, saludem correcats aquí i allà i poc abans de la sortida, el Juanmi em senyala la llebre de 2 hores dels nostre grup i em diu:

-  “Lo suyo sería seguirla, no? I una espurna a la seva mirada va calar fons.


Portava previsions prèvies conservadores a més no poder i en marcava un possible 2h08’ finals. El cap va intentar fernar-me en tot moment. Però sempre he dit que en cursa manen les cames. Que si no m’he de castigar a les primeres pujades, que si enxampes la llebre de dues hores, acompanya-la ni que sigui una estona, que si la llargada de Gaintxurizketa, que si no et cremis massa d’hora. El Juanmi va marcar un ritme dur però el vaig seguir fins el 9 i em vaig adequar a la cadència. Vam enxampar la llebre i vaig passar al davant com un brau, fotent-li canya endavant. En coronar la xoxeta (en paraules del meu estimat Javi OM a qui vaig tenir com a referència durant un parell de kilòmetres) vaig fer una ullada al crono. Preveia 50’ llargs i veig que ho he fet en 45’ M’il·lusiono en pensar què puc fer i faig els tobogans bé. Arribo a Lezo i davant la gentada i la cridòria miro la següent referència. Previsió negativa 1h15’, real 1h07’. La resta és impactant. Tinc previsió de 2h08’ i porto 8’ d’avançada. Si seguim progressió em planto en menys de dues hores. Em concentro en trobar un ritme inferior a 6’/km. Missió –ara real- fer sub-2h.

Però he de passar el desierto aquella part de la prova que creua durant tres interminables kilòmetres el port de Pasai. I allà descobreixo, al fons, samarretes correcat. El Javi, l’Alba, el Marc i la seva estelada voleiant. Em costa Déu i ajuda apropar-m’hi, però em serveixen de referència i acosegueixo mantenir el ritme en un territori cabezón i àrid. Al final del port, quan girem a la dreta, els atrapo, els saludo com bonament puc i m’esperonen Vinga, Alfons, que vas molt fort!!! Havien sortit 4’ abans que jo! Més previsions sobre la marxa, baixaré bé de les dues hores si no m’aturo o em lesiono. Amenaces de rampa a la part posterior de la cuixa dreta, l’asfalt esquarterat dels primers carrers i l’ombra del Mirakruz en perspectiva. Apreto les dents i tiro amunt, amunt. Arribo esbufegant a dalt, però el més difícil ja està fet. Continuo pulveritzant previsions i cada cop veig més a prop baixar de les dues hores. Cascat i tot, reviso el meu voltant per si trobo el Juanmi, però sembla que està més fort del que deia i no ha punxat. Baixo mantenint el ritme que ja se’m fa molt exigent i començo a mostrat símptomes de debilitat. Va que ja arribem!!!
Al 18 em trobo al Sancho que duu una súper bandera meitat estelada-meitat ikurriña. Sembla que busca el Marc, i l’Alba; no sé si el Javi s’ha quedat. A l’entrada de Zurriola una ventada de por em fa anar a buscar una estel·la per cubrir-me; gairebé no em deixa córrer. Enfilo l’avinguda fent cops d’ull al mar crispat que es veu a la dreta. Queda poquet però jo ja vaig al límit...
M’atrapen el Sancho i el Xeix i mirem de desplegar la bandera del dos països però la ventada ens fa trontollar. Mig l’enrollem i fem l’últim km tots tres. El Xeix i jo esbufegàvem sonorament mentre el Sancho marxava fortíssim endavant eixerit amb la bandera.


Arribo finalment. Sí, ho he donat tot. 1h54’00, clarament per sota de les dues hores. El Juanmi amb 1h51’ i el Rafa amb 1h55’ també fan curses espectaculars i destrossem tots tres el crono.
Eufòric en comprovar com encara puc fer bones curses. Rebaixo les meves participacions anterior a la B/SS en 7’ i 10’ respectivament. La millora és claríssima

El millor de tot és que m’he tornat a sentir bé, motivat, amb ganes... i amb cames per fer-ho.

Eskerrik Asko, Donosti. Fins la propera

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2013 13:46 #98 per Karnaplosky (Visitant)
Soy muy de crónicas así que agradecido...  :smile:

Enhorabuena por la marca  :great:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2013 14:28 #99 per Alfons 99 (Visitant)
Gracias

8) :glasses:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2013 10:06 #100 per Biel54 (Associat/da)
Molt bona crònica Alfons, i el mes important molt bona cursa, MOLTES FELICITATS !!!!!  :yipi:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.