Gusmen

Gusmen

12 Gen 2015 19:10 #1 per gusmen (Visitant)
Hola bona tarda,

em dic Gustau Gómez tinc 34 anys i visc a Terrassa.

Tota la vida he jugat a basquet i he fet bastant esport però els darrers 8 anys el panching ha sigut el meu hobby (si no contem el veure-ho per tv com a sport  :whistle:

Fa un parell d'anys vaig fer el primer intent de començar a còrrer i vaig durar uns mesos. Entre l'excés de feina i el fred ho vaig deixar estar fins el passat Abril. Des d'aleshores he corregut frequentment quan m'ha sigut possible.

Tot i haver fet molt esport el còrrer mai se m'ha donat gaire bé i el meu físic no acaba de ser del tot runner  :'(
Però lo important és que m'ho passo bé i he tornat a sentir-me actiu que és lo important.

Ja fa mesos que segueixò el fòrum i veig sou una gran familia de la cual m'agradaria formar part. Per això m'he decidit a associarme i col·laborar en aquest projecte. Espero aprendre de tots vosaltres, molt dels cuals admiro pels reptes, curses, marques que feu. Per mi son al·lucinants.

Però bé algú ha d'anar a la barqueta de cua  :party:

També busco conèixer gent de la zona per sortir algun dia a còrrer. Tot i que els ritmes d'alguns crec que de moment no els puc seguir  :oops:
Segur que amb algú hauré coincidit amb els mossenaires. Hi he pogut anar 4 o 5 cops. Però com no hi coneixia ningú vaig parlar amb poca gent.

De moment m'he apuntat de voluntari a la mitja marató de Barcelona per veure l'ambient i conèixer alguns companys correcats. Així vaig introduint-me en l'ambient de les curses.

Salut a tothom!!!

I merci per si has aconseguit arribar a llegir tot aquest "tostón"  :yipi:

Primer any corrent i dessitjant que no sigui l'últim.

56'03''   10km   Cross Popular de Sants 2014

Proper repte Sub 55'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 19:30 #2 per Karnaplosky (Visitant)
Bienvenido  :smile:

Dudo muuuucho que aquí no encuentres con quien entrenar y compartir carreras, mejor sitio imposible.  :smile: El unico peligroso en realidad soy yo y vivo en sevilla  :mdr: :mdr: :mdr:

Lo dicho, bienvenido, pase y disfrute.

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 22:15 #3 per socanna (Associat/da)
Benvingut gusmen a la gran família correcat :party: :party:
Jo també soc de Terrassa i també acostumo a anar els dissabtes amb els mossenaires  :yes: :yes: De terrassencs correcats ja som una bona colla :yipi:
Acostumo a sortir als migdies quan plego a la 1h.
Els del Vallès també tenim un fil que pots entrar quan vulguis i dir la teva L' es-ka-mot vallesà

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 22:24 #4 per MIGUEL SBD (Associat/da)
gusmen

benvingut aquesta familia de boigos per córrer  un plaer de que estiguis amb nosaltres aqui i per Mossèn Homs  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 23:07 #5 per pinelli (Associat/da)
benvingut gusmen .. a aquesta gran familia.. jo tambe soc de terrassa , quan vulguis quedem per fer una volteta.. :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2015 09:11 #6 per gusmen (Visitant)
Muchas gracias Karnaplosky.Me alegra que haya correcats fuera de Catalunya. Eso habla muy bien de esta familia. A ver si coincidimos en alguna carrera (aunque yo hago pocas).
Un saludo!!!

Hola Socanna, doncs potser vem coincidir a Mossen Homs, ja vaig veure que moltissims us coneixieu. Jo al anar sol vaig conèixer als que tenia al voltant. Al principi soc tímid i això d'entrar a xerrar a un grup que ja es conèixen em costa. Però només el primer cop jejeje.
Això de poder còrrer al migdia es un privilegi. sobretot ara al hivern. Quina sort.
Si puc em passaré per mitja mitja aquest diumenge. Prometo saludar :)

Hola Miguel, amb tu vaig coincidir el primer cop que vaig anar a Mossen Homs. M'enrecordo perquè et tenia vist d'aquí al fòrum i en aquest cas si que em vaig presentar. És el que té correr la primera mitja hora sol... se't passen les vergonyes :P
Espero que anem coincidin.A veure si puc anar-hi en breu.

Pinelli31, jo encantat de poder sortir. Ara porto 3 setmanes sense poder sortir i tornaré a sortir avui. En quan aguanti 1h per mi perfecte!!! :)
Però t'adverteixo que per tu segur serà un redatge suau...i per mi ritme de cursa jejejeje.

Merci a tots per respondre!!!

Primer any corrent i dessitjant que no sigui l'últim.

56'03''   10km   Cross Popular de Sants 2014

Proper repte Sub 55'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2015 12:56 #7 per RugbyMan (Associat/da)
Benvingut Gusmen,

Veus com de seguida surt gent de la mateixa zona per sortir a correr  :rofl: :rofl:

Ja et deixaràs anar veient a les curses i presentat. que treient un parell que voltem per aqui, la resta son bona gent  :666: :666: :666:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2015 14:50 #8 per crissbd (Associat/da)
Benvingut Gusmen  ;)
Doncs aqui una de les que quan va a Mossen Homs, sempre va a la cua :beurk: tot i que ara no hi vaig gaire sovint, pero m'agrada fer-ho de tant en tant, i es que està plé de bona gent amb ganes de compartir sortideta i xerrar una mica...
Jo soc de Sabadell i entre setmana entre feina, casa i nenes, doncs surto a entrenar com puc i gairebe sempre sola, i el cqp de setmana aprofito per fer alguna sortida mes llarga, sobretot per muntanya, que l'estic descubrint i m'encanta!!

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2015 14:17 #9 per gusmen (Visitant)
Merci Rugbyman. De moment encara no tinc planificada cap cursa ja que després de l'aturada mig obligada mig mandra pel fred hivernal he de tornar a posar-me les piles. A veure si en 3-4 setmana faig alguna cursa. Si el diumenge estic a Terrassa em passaré per la carpa correctats a saludar i si fa falta donar un cop de mà.

Hola crissbd. Jo en quan torni a veure que puc correr 1h sense problemes (espero que sigui molt aviat) m'hi passaré. Ja miraré de buscar-vos a tu i a socanna per saludar  :great: . Bé si reconec algu més promet-ho saludar. Tot i que si veieu un gegantó que va sol i fa cara d'adormit segur que soc jo  :glasses: També podeu saludar-me jejejeje.

Salut!!!!  i merci per respondre.


Primer any corrent i dessitjant que no sigui l'últim.

56'03''   10km   Cross Popular de Sants 2014

Proper repte Sub 55'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2015 11:44 #10 per Alfons 99 (Visitant)
Hola, company

Benvingut. Presentat a les curses i a la cua també ens euràs a uns quants quan facis curses. Aquí hi ha una mica de tot

Ja ens aniràs coneixent

Bona sort

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2015 08:44 #11 per Biel54 (Associat/da)
Benvingut Gusmen, aquí un altra boix pel basquet i vaig jugar quan era jove  :he: i ara que estic pensant en la jubilació m'he tornat boix pel córrer, sóc encara novato i sempre tanco el pilot a les curses, sempre sóc l'últim correcat.  :whistle:

Segur que aquí faràs molts àmics.  :yes:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2015 14:57 #12 per gusmen (Visitant)
Gracies Biel,

si coincidim potser tanquem els 2 la cursa jejeje :whistle:

Però jo de moment no soc capaç d'acabar una mitja... esperem que l'any que ve pugui acabar la preparació per fer-la i debutar a casa  :party:

De moment a millorar cada dia, que ara tal i com estic és fàcil :)

A veure si ens veiem a alguna cursa.

Salut!!!

Primer any corrent i dessitjant que no sigui l'últim.

56'03''   10km   Cross Popular de Sants 2014

Proper repte Sub 55'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.