rush77 (Roger)

rush77 (Roger)

03 Des 2007 09:51 #1 per rush77 (Visitant)
Hola, tot i que ja fa bastant que llegeixo el fòrum i un parell de mesos que hi escric no havia vist l'apartat de presentacions, sóc una mica despistat :oops::mdr:

Em dic Roger, tinc 30 anys i visc a Camps, un poblet minúscul situat més o menys entre Manresa i Calaf.

Em vaig aficionar a això de córrer quan tenia 15 anys i vaig decidir que havia de fer una mica d'esport després d'acabar mort en un partit de futbol de costellada. Recordo que el primer dia vaig córrer 1 quilòmetre... al cap de 3 meses ja n'eren 7.5. Llavors vaig decidir apuntar-me al CAM on vaig tenir la sort de tenir com a entrenador en Joan Lleonart i com a companys autèntics cracks. Mai vaig destacar com a atleta, suposo que en gran part per culpa de la poca constància que tenia entrenant.

Cap al 1997-98 vaig anar deixant de córrer, ja que estudis i feina no em deixaven temps. D'aquella època em quedo amb rebaixar la meva marca de 1000 mts de 3'31" a 3'07" en 6 mesos al 1992 i amb els 41'20" que vaig fer a l'Ametlla de Merola el 1997 i que és la meva millor marca en 10km actualment.

Mai he deixat de còrrer però no em vaig plantejar seriosament tornar a entrenar fins l'any passat després de disfrutar molt fent els 10km Urbans de Manresa, però una lesió a l'esquena m'ho va impedir. Aquest any per fi he començat a entrenar una mica amb cap. De moment he corregut a l'Ametlla de Merola (51 minuts) i a Manresa (45 minuts).

El meu objectiu per aquest any és entrenar regularment, ser constant i acostar-me tant com pugui als 40 minuts en 10km, potser fer una mitja, i des que vaig descobrir que per la muntanya es por córrer, qui sap si fer una cursa de muntanya...

Em sap greu el totxo... però tenia ganes d'explicar la meva "vida esportiva" :P

Salutacions a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2007 10:48 #2 per Xeix (Associat/da)
rush77,

Benvingut, tens una bona colla de veins manresans que segurament ja deus coneixer doncs em sembla que molts són del mateix club que tu. Si t'animes el 23 al Pont de Vilomara t'esperaran una bona colla, és estrany que en Krlos encara no t'ho hagi proposat  ;). Si puc jo també hi seré.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2007 11:08 #3 per rush77 (Visitant)
Bé, de fet ara no sóc del CAM ja que quan vaig deixar d'entrenar vaig deixar de ser-ho, i com que ara m'autoentreno al poble i de moment no necessito les instal·lacions doncs no m'hi he apuntat, però suposo que a la llarga m'hi tornaré a apuntar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2007 11:27 #4 per Joan3 (Associat/da)
Hola rush77 i benvingut!

Jo tinc força relació amb Camps! (bé, sobretot amb Fonollosa per temes de :love:) A veure si algun dia coincidim per allà. Algun cop he sortit a córrer amb el Ramon Saladich, el deus conèixer... Tens sort de poder córrer per paratges tan macos.

Aquí hi ha força gent del Bages. Uns quants manresans, una bona colla del Bages Sud (la penya de Sant Vicenç i el Pont...). També treu el cap gent del CAM i fins i tot cracs com la Txell Calduch.

Com et deien per aquí, a veure si ens veiem al Pont el dia 23!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2007 19:03 #5 per rush77 (Visitant)
Oi tant que el conec el Ramon, de fet anant a correr amb ell i alguns amics d'aqui és com he tornat a tenir el cuquet de les curses.

No se pas si aniré a la Cursa del Pont el 23, no la tenia prevista...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2007 22:19 #6 per Josep58 (Associat/da)
Benvingut rush77

No sóc del Bages, però si t'animes ha fer curses segur que un dia en una o altra coincidirem.

Salutacions.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2007 00:43 #7 per (Visitant)
Saludos para todos, como podeis leer me llamo Juan Manuel(Juan Ma)

En el perfil, ya he dejado los detalles, no escondo nada 8)

Ya que nos une este deporte, pasión,entretenimiento,masoquismo :whip: como querais llamarlo, pues tambien me uno a éste foro.

Ahora, hay que descansar :yes:

Saludos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2007 18:19 #8 per rush77 (Visitant)
Bé, actualitzo el meu diari...  :he:

Estava entrenant bastant bé però des de fa 3 setmanes tinc periostitis a les dues cames... el motiu? Diria que es va iniciar amb les antigues sabatilles per estar massa gastades i les noves no m'hi han ajudat gens.

O sigui q de moment gel, córrer poc, i esperar la visita al podòleg per veure si em calen plantilles i que m'aconselli sobre quin tipus de sabatilles necessito.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2007 18:34 #9 per (Visitant)
RUSH, estiraments fantastics per la periostitis, de genolls a terra i el cul tocant talons, i sens dubte podoleg  etc.
Benvingut i ja orgatnitzarás una botifarrada per allá dalt.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2008 14:44 #10 per rush77 (Visitant)
Bé, tornem a actualitzar "diari" jeje

Com passa el temps, gairebé un mes parat!  :surprised:

Avui amb plantilles i unes Asics GT2120 noves de trinca he sortit a rodar mitja horeta. De moment no he sentit dolor, però a mi el dolor fort em sortia sempre l'endemà de córrer, o sigui que ja veurem demà  :ouch:

Si tot va bé tinc pensat fer 30 minuts 4 dies a la setmana, i anar pujant fins els 40 minuts molt a poc a poc.

I que ràpid que es perd la forma!  :'(

Please Entra or Crear compte to join the conversation.