Runronea

Runronea

03 Set 2020 07:57 #21 per Runronea (Visitant)
Estic molt agraïda per la rebuda quw m’heu donat entre tots. Només soc una noia que comença a córrer i així dona gust.

Em sembla a més que amb el Barceruel ja he parlar per E-mail també :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2020 21:31 #22 per mario.cat (Associat/da)

Runronea va escriure: Estic molt agraïda per la rebuda quw m’heu donat entre tots. Només soc una noia que comença a córrer i així dona gust.

Em sembla a més que amb el Barceruel ja he parlar per E-mail també :)


Vinga, el proper pas es associar-te i fer-te amb la samarreta pastanaga. Llástima que ara el tema de curses està fotut, perquè amb la samarreta pastanaga posada i apuntada a una cursa encara que fos curteta de 5 kms, la teva vida et canviaria per complert. De ben segur que aquí farás molts amics. ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2020 11:15 #23 per Runronea (Visitant)
Doncs ja estic mirant això d’associar-me però de cara a l’any que ve, no m’agradaria fer-ho i que després torni a ser un d’aquells intents fallits dels meus.

Sobre la samarreta he estar mirant i veig que no quedan sense màniga, a veure si més endevant tinc sort i si no doncs la de màniga curta, que ho farem.
Tinc clar que el dia que corri primer serà en una 5k amb l’únic objectiu d’acabar la xD

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2020 19:17 #24 per fandes (Associat/da)
Benvinguda Runrronea! M'encanta que veig que et poses objectius realistes, i per començar no hi ha camí millor. Cert és que el fracàs és el millor aliat per aprendre, :) però per mantenir la motivació també són benvinguts els petits èxits diaris!

Atents a llegir els teus progressos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.