Cosmo-Barça

Cosmo-Barça

03 Jul 2010 15:18 #61 per Sancho (Associat/da)
No se li retira a cap mite cap càrrec honorífic. Senzillament, aquest càrrec no està contemplat en els estatuts del club. Per tant, el que es fa és senzillament fer la feina correctament i rectificar una de les últimes decisions arbitràries de Joan Laporta.
Malauradament, la indemnització al seu amic Oliver no es pot tornar enrere i en Oliver ha agafat els 800.000 euros i cap a casa. Això si que és no estar a l'altura que s'espera d'un president del Barça.
Es va fer tot el discurs en català i només dues frases en català i anglès. Personalment trobo a faltar el japonès, donada la quantitat de socis d'aquesta nacionalitat que tenim.
La decisió d'estar en Sudafrica, com Pep Guardiola, és molt anterior a la convocatòria de la manifestació del dia 10, per tant, en dos llocs al mateix temps és impossible estar, i els compromisos són per complir-los.
Ahir pel "Facebook" ja demanaven la dimissió de Rosell. Alguns no s'empassen que sigui el President, però ho és i amb més del 60% dels vots.
Donem marge i, passat un temps prudencial, si hi ha alguna cosa que no m'agrada també sere el primer, com a soci, de denunciar.
Com sempre, VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2010 16:20 - 03 Jul 2010 16:23 #62 per Pucurull (Visitant)

Ja sé que  han fotut enlaire el càrrec de president d'honor perquè no està contemplat en els estatus del club. Però, què voleu que us digui. A mi em sembla de riure.

¿No creieu que qualsevol president del Barça, d'acord amb la seva directiva, pren moltes decisions que no ho estan?

¿No creieu que la raó d'haver baixat del cavall al Cruiff és una altra?

¿No creieu que amb aquesta decisió, es torna altra vegada a la guerra entre cruiffistes i nunyistes?

¿No creieu que, en tot cas, valia la pena esperar una miqueta més, fins el dia de la propera assemblea?

Pucu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2010 22:01 #63 per carlesg (Visitant)
No he seguit gaire la notícia.
Ha tornat la medalla ell, de motu propi, no ?

Sí senyor. A mi m’agraden aquestes actituds, a lo Clint Eastwod.
La medalla ? ... apa dons, aquí la deixo.

En Cruiff, que sempre m’ha caigut bé, ara em cau més bé.

Marató:   4 : 06 : 32   -   Barcelona   -   1986
Mitja:   1 : 29 : 43   -   Igualada   -   1984
10 Km:   0 : 50 : 15   -   Foc   -   2007

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2010 22:56 #64 per dELURIAN (Visitant)
la veritat que mai m ha agradat en sandro, es va rebotar amb tothom del club, i ell portava altres idees de futbol, sort que hem viscut un barça historic i ara ningu tindria collons de canviar gaires coses. el tema de la medalla es vergonyos, per un pike personal o mes be enveja, fer el ridicul public akest, es horrible. no conec ningu millor que ell per a aquest carrec, digueumen un, sino...
ami laporta m agradava, va escollir a la seva manera i va funcionar...que es tot un personatje de crackovia, sens dubte, pero prefereixo un personatje aixi caxondo triumfador i fiestero, que d altres tipus gil, mendozas, etc etc etc. el que no enteng es perque es canvian els estatuts perke un president no pugui repetir, crec que mentre sigui democratic, cada 4 o 6 anys eleccions tu.
en fi, espero que seguim en la bona linea. :party: :party: :party: :yipi: :yipi: :yipi:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2010 11:43 #65 per Xavier (Associat/da)


Ja sé que  han fotut enlaire el càrrec de president d'honor perquè no està contemplat en els estatus del club. Però, què voleu que us digui. A mi em sembla de riure.

¿No creieu que qualsevol president del Barça, d'acord amb la seva directiva, pren moltes decisions que no ho estan?

¿No creieu que la raó d'haver baixat del cavall al Cruiff és una altra?

¿No creieu que amb aquesta decisió, es torna altra vegada a la guerra entre cruiffistes i nunyistes?

¿No creieu que, en tot cas, valia la pena esperar una miqueta més, fins el dia de la propera assemblea?

Pucu


Miquel  (Pucurull), sense que serveixi de precedent, estic totalment d´acord amb tú amb el que dius. :mdr:

Crec que un president del Barça ha d´esser més magnanim.

Jo soc Laportista i Cruiffista, però abans de tot soc Barcelonista, així que ara el meu president es Rosell.

Salut 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2010 19:25 #66 per Sancho (Associat/da)


Crec que un president del Barça ha d´esser més magnanim.

Jo soc Laportista i Cruiffista, però abans de tot soc Barcelonista, així que ara el meu president es Rosell.

Salut 8)

Per Magnànim, per descomptat com Laporta pocs, i si no que l'hi preguntin al Joan Oliver (amb els més de 800.000 euros a la butxaca).  :whistle:
Jo ara, igual que abans, només sóc barcelonista, això si, SOCI des de fa 40 anys, per tant, a més d'opinar en qualsevol lloc, opino a les urnes quan toca. I ara, fins d'aquí 6 anys, això és el que hi ha, i si no ens agrada a molts, doncs moció de censura, que per això estan.  :yes: :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2010 20:20 #67 per XaviPapell (Associat/da)
Com ja sabeu tots vosaltres jo no soc cule i possiblement em direu que no tinc que fer res en aquest fil.
Però la meva pregunta es:
Quina diferencia hi ha entre Ramallets i Cruyff ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2010 20:21 #68 per Xavier (Associat/da)

SOCI des de fa 40 anys


Kalimero,  jo encara no puc dir que soc soci fa 40 anys, afortunadament per la part que em toca ( o no). :mdr: :mdr: :mdr:


Salut i Força Barça

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2010 21:02 #69 per Sancho (Associat/da)

Com ja sabeu tots vosaltres jo no soc cule i possiblement em direu que no tinc que fer res en aquest fil.
Però la meva pregunta es:
Quina diferencia hi ha entre Ramallets i Cruyff ??

Molt fàcil, un era porter i l'altre davanter.  :yes: :yes: :rofl: :whistle: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2010 10:41 #70 per XaviPapell (Associat/da)
I que Ramallets es català i en Cruyff no.
Tb li podrien haver donat el titul de president honorific l'Antoni, hagués sigut més lògic no ??
Simplement es una opinió

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2010 16:53 #71 per Sancho (Associat/da)

SOCI des de fa 40 anys


Kalimero,  jo encara no puc dir que soc soci fa 40 anys, afortunadament per la part que em toca ( o no). :mdr: :mdr: :mdr:


Salut i Força Barça

Snifffff        :'( :'( :'( :'( :'(  ja comencem a tenir una edat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2010 14:07 #72 per Pingu (Visitant)
A veure si coneixeu algun Correcat (segon 6 - 10). O, potser més d'un.  :great:  :he:


www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fww...-numancia%2F&h=d0df5

Salut i República!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2010 22:21 #73 per Pingu (Visitant)
Mor Eduard Manchón
El cèlebre extrem del Barça de les 5 Copes ha mort aquest dimecres a l’edat de 80 anys. Se’l recordarà sempre per la seva tècnica depurada i per la facilitat que tenia per marcar gols.

El barcelonisme està de dol. Aquest dimecres 29 de setembre ha mort Eduard Manchón i Molina (Barcelona, 24 de juliol del 1930), l’extrem esquerre del Barça de les Cinc Copes. L’últim de la mítica davantera que va immortalitzar Joan Manuel Serrat a la cançó 'Temps era temps': "Basora, César, Kubala, Moreno i Manchón".


Des dels 16 anys de blaugrana

Manchón era del barri de Can Tunis, fill d'una família treballadora procedent de Murcia. El seu pare feia de barraquer del camp de Casa Antunez, on va començar a jugar. S’incorpora a les categories inferiors del Barça amb 16 anys i debuta amb el primer equip en un partit amb el Palmeiras.

El barceloní va jugar set temporades al Club, del 1950 al 1957. Coincideix amb una de les etapes de major esplendor del Barça. El seu palmarès és de luxe: dues Ligues, una Copa Llatina, quatre Copes d’Espanya, i dues Copes Eva Duarte.

Llegenda culer

En total, Manchón va disputar 201 partits i va marcar 81 gols. I és que era un carriler veloç, hàbil i amb un important olfacte anotador. Tot i que era dretà, actuava per l’esquerra, on destacava per la seva perfecta sincronia amb Kubala; els crits d’atenció –“Manchón!”- del crac hongarès al seu company a la davantera precedien gairebé sempre una bona jugada i van esdevenir tot un símbol.

El 1957, quan la seva titularitat deixa de ser indiscutible, abandona la disciplina culer i culmina la seva carrera esportiva a Granada, Deportivo, Ibèria i Hospitalet.

Després de la retirada, Eduard Manchón va tenir una vinculació estreta amb l’Associació Barça Veterans. De fet, fins fa poc encara jugava a futbol a la Ciutat Esportiva Joan Gamper i l’agost passat encara va assistir al torneig de futbol platja que porta el seu nom i que organitza cada estiu la Penya Barcelonista de Coma-ruga.

El FC Barcelona vol deixar palès, a través d'aquestes línies, el seu més sentit condol per la pèrdua irreparable d'Eduard Manchón, un dels grans referents del Barça de les Cinc Copes. Diumenge havia de ser homenatjat Eduard Manchón, així com la resta de l’equip de les Cinc Copes, havia de ser homenatjat diumenge abans del Barça-Mallorca. Tot i el seu delicat estat salut, havia confirmat la seva assistència.







Descansi en pau




Salut i República!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2010 18:09 #74 per dELURIAN (Visitant)
dep

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2010 19:00 #75 per jaume (Visitant)
Sembla curiós que ningú comenti res sobre els darrers fets que han passat a Can Barça; l'enrenou sobre la decisió de l'Assamblea de compromissaris de fer valer l'acció de responsabilitat sobre l'anterior junta, l'enrenou sobre el premi príncep d'asturies i la presència o no de jugadors del Barça, les declaracions sobre l'espanyolitat de Guardiola del President de la Federació asturiana de Futbol o l'acció del porter Pinto simulant el xiulet de l'àrbitre per enganyar a l'adversari.

De moment voldria comentar el gest de'n Pinto; em sembla molt malament i digne de reprobació. Malauradament en més d'un mitjà de comunicació he sentit / llegit que se'l valora un cop més com un gest de "pilleria" quan en realitat es tracta d'una falta d'esportivitat flagrant. En fi...

El dia que no gaudeixis corrent, millor deixa-ho córrer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2010 19:14 #76 per pirata agus (Associat/da)
Jaume si no`parlem de tot aixo,es per que el cosmo barça es per vanagloriar aquet maravellos club que tenim. :666:
las cosas "chungas" han de pasar deshapercegudes....... :666:
Pero en secret et dire,que estic d'acord amb tu,lo del Pinto es ilegal......Al menys al pati del cole quan algu ho feia es portava una "colleja"

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2010 00:44 #77 per PereBoss (Associat/da)
Algú sap a quina hora juga el Madrid ?  :neutral:

Es que he estat disfrutant amb el partidas del Barça en front de no se quin equip i em pensava que ara feien el partit del Madrid ...

:party: :party: :party:

Algun dia, no sé quan, arribarem a aquell lloc on realment volem anar ... Però fins llavors, els rodamons com nosaltres, hem nascut per còrrer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2010 00:52 #78 per Jim (Associat/da)
Es veu que a Anglaterra, a "ell"  li diuen "The special one"

Nosaltres, diguem-li "The special five"

 Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2010 00:55 #79 per guissona (Associat/da)
Tots els equips que juguen contra el Barça llencen el partit.
Avui, una altra demostració

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2010 01:15 #80 per squash (Associat/da)
Hola

guissona, discrepo. No el llencen, simplement no poden.

Si juguem bé fem semblar els altres com dolents.

I l'exemple més clar és la final de Roma. L'United era un equip vulgar.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.