Pedalejant per Europa. Barcelona, at last.

Pedalejant per Europa. Barcelona, at last.

07 Abr 2014 17:22 #21 per Oriol_TBID (Associat/da)
Més que culotte, que també, necessites callo  :666: ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2014 17:38 #22 per Albert83BCN (Associat/da)

Un cop dinats he tingut la brillant idea de, sense el citat track ni haver-ho fet mai, tornar cap a casa travessant la Zona Franca. Al meu favor, que consti que és una ruta viable i que solen fer forces ciclistes per enllaçar amb la Gran Via de Barcelona. Per sort avui era diumenge i allò era un pàram desolador sense ni un camió, però tot i la tranquil·litat me les he empescat per perdre'm per dins i he hagut d'acabar creuant il·legalment diverses carreteres força perilloses....  :rofl:


En un futur alternatiu on seguís fent tirades llargues per a preparar mitges i maratons és bastant probable que ens haguéssim creuat per aquests indrets. Jo solc passar per aquí, sortint dels voltants del gran Via 2, on visc, per arribar a El Prat i després tirar o bé cap al riu o direcció a la platja.

Alguna vegada també m'he perdut per on dius. De fet, amb l'Aplyalex un cop ens vam despistar tant que abans no ens varem donar compte estavem ficats dins l'autovia. No fa gaire em va tornar a passar sol. Et sents molt pringat corrent per allí i buscant una sortida ràpida. Els cotxes et piten. Crec que és encara bastant més estrany que colar-s'hi amb la bici  :he:

MMP 10Km - Cursa dels Nassos 2011 - 35'24"
MMP 21Km - Mitja Marató de Barcelona 2013 - 1h19'23"
MMP 42Km - Marató de Barcelona 2013 - 2h47'58"
NutricioBlog - Diari de l'Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2014 18:40 #23 per ferrantxo (Visitant)

Més que culotte, que també, necessites callo  :666: ;)


Sí, la veritat és que el tema callo és important en tot. Per sort sembla que el meu cul l'han forjat a Asgard o alguna cosa per l'estil, perquè avui estava força bé i només em molesta molt lleugerament.  :rofl:

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2014 18:45 #24 per ferrantxo (Visitant)

Un cop dinats he tingut la brillant idea de, sense el citat track ni haver-ho fet mai, tornar cap a casa travessant la Zona Franca. Al meu favor, que consti que és una ruta viable i que solen fer forces ciclistes per enllaçar amb la Gran Via de Barcelona. Per sort avui era diumenge i allò era un pàram desolador sense ni un camió, però tot i la tranquil·litat me les he empescat per perdre'm per dins i he hagut d'acabar creuant il·legalment diverses carreteres força perilloses....  :rofl:


En un futur alternatiu on seguís fent tirades llargues per a preparar mitges i maratons és bastant probable que ens haguéssim creuat per aquests indrets. Jo solc passar per aquí, sortint dels voltants del gran Via 2, on visc, per arribar a El Prat i després tirar o bé cap al riu o direcció a la platja.

Alguna vegada també m'he perdut per on dius. De fet, amb l'Aplyalex un cop ens vam despistar tant que abans no ens varem donar compte estavem ficats dins l'autovia. No fa gaire em va tornar a passar sol. Et sents molt pringat corrent per allí i buscant una sortida ràpida. Els cotxes et piten. Crec que és encara bastant més estrany que colar-s'hi amb la bici  :he:


Sí, concretament en aquest punt . La veritat és que va ser un moment força crític, i decisiu... sempre li havia tingut respecte a la carretera però crec que gràcies a això se m'ha passat de cop.  :ouch: :rofl:

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2014 12:11 - 22 Abr 2014 20:38 #25 per ferrantxo (Visitant)
Bones...

Tancava ahir una molt bona setmana en bicicleta, no tant per córrer.  :ouch: Quan vaig començar amb aquest nou projecte tenia la intenció de mantindre els 3-4 dies de córrer, però ara ho veig impossible si no busco fer una gasosa monumental i haver de descansar. Ja hi tornarem la temporada que ve, així que més val recapitular i fer-ne 2-3... Això sí, com ja no m'haig de preocupar de la velocitat ni res per l'estil, estic entrenant com a mi m'agrada: desnivell positiu espectacular (i així enforteixo cames també)  :love:

Recuperem format  :he::

- Dimarts: (corrent) 10km a 5:40.

- Dijous: (corrent) 9,5km a 5:37.

- Divendres: (bicicleta) 25km urbans (sí, ja sé que no és gaire espectacular, però és el que hi ha a les 10 de la nit  :whistle:)

- Diumenge: (bicicleta) 52km que podríem considerar com a trialers . Amb aquest ruta que remonta primer el riu Besós i després el Mogent, volia arribar fins a la Roca del Vallés per després creuar fins a Òrrius i des d'allà al meu poble, Argentona.

Els primers quilòmetres força interessants. Jo no ho vaig viure, però es veu que fins fa res el Besós era una abocador i els diversos ajuntaments han apostat per reconvertir-lo en una zona de lleure molt cuidada, carril bici inclòs. No obstant això, a l'alçada de Sant Andreu s'acaba i toca posar-se en pistes definitivament no aptes per a una bici híbrida (pneumàtics urbans, forquilla rígida, parafangs de plàstic, transportí...). Però com ja coneixeu la meva estupidesa... cul amunt i endavant. 20km més endavant la preocupació ja no és per punxar, sinó de desmontar el quadre i quedar-me tirat.  :rofl:

Però la bici es porta molt bé i arribo a la Roca després de perdre'm mitja dotzena de vegades (sort del mòbil, perquè abans de sortir de casa el Gamin s'havia negat a menjar-se el track de Wikiloc). La part divertida arriba ara: amb 40km a les cames se m'acudeix continuar per la Carretera d'Òrrius... jo, que mai he fet un port de muntanya em trobo amb un tità espectacular (que m'imagino que no és tant) i sort que no hi ha gota de tràfic, perquè haig de parar tres o quatre cops abans de desistir. En part suposo que és cosa del cansanci acumulat i del fet que la meva bici té canvi intern i de cara a les pujades dures sincerament no pot (no cal dir que durant el viatge aniré amb 15kg més de pes a les alforges  :whistle:).

Batalla perduda, però s'ha intentat. Baixo fins als desviament que em situa a 5km de Granollers i sorpresa, "cágate lorito", perquè m'espera pujar i baixar una muntanya de no res. Començo a patir una mica, perquè per designi diví apareixen uns núvols ben macos, comença a fer vent i l'ascens després de 45km ja l'haig de fer a peu. I com sempre en aquest tipus de rutes, les senyals brillen per la seva absència. Com deïa, sort del mòbil que em permet més o menys orientar-me. L'últim moment crític és quan haig de decidir si per arribar a Granollers em fico a la carretera o travesso el centre penintenciari . :'(

Com no vull mal rotllos amb funcionaris,  :whistle:, per rondar prop d'un lloc com aquest opto per la segona opció i finalment arribo a Granollers. 3,40€ i 40 minuts després ja estic a Barcelona Sants. Sà i estalvi.  :yes:

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2014 15:10 - 21 Abr 2014 15:13 #26 per Hansi (Associat/da)
Et vaig llegint, Ferrantxo, per saber com et va, el que passa és que en aquest projecte teu tinc bastant poca idea de com aconsellar-te :arf:. He fet bici entrenant per triatlons, però a part que en sé molt poc, suposo que és molt diferent preparar-se per fer 90 o 100 km en un dia, que per passar-se tres mesos fent-ne 70 diaris :beurk:. Espero que altres companys et vagin donant consells profitosos! :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2014 19:49 #27 per ferrantxo (Visitant)
Com sempre, gràcies per l'interès Hansi. La veritat és que tampoc em preocupa especialment "l'entrenament" (aquesta setmana per desgràcia/temps només vaig poder fer 1h30') perquè amb les cames que tinc en principi ja vaig més preparat que molts altres cicloturistes. A més, com bé dius, no és el mateix entrenar seriosament que sortir a pedalejar a ritme de 20km/h, amb parades, cafetó i dinar.  ;)

Això sí, almenys estic content perquè aquesta setmana passada vaig poder sortir a córrer 3 dies! Renoi, feia un mes ben bò que no ho feia.  :he:

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2014 22:51 #28 per crica (Visitant)
Jo també et llegeixo, encara que no digui res.
A part d'afegir-me a l'OTB, haig de dir que de tot el quedius sols hi ha una cosa errònia. Aquest fil sí que te cabuda a corredors.cat perquè és quelcom que a molts ens agradaria fer. Si no aixó, quelcom similar.
Fa 20 anys jo vaig estar 6 setmanes per Nova Zelanda amb la bici de muntanya i va ser un dels viatges més macos que he fet mai. No anava tant al límit com tu, ja que combinava tenda de campanya i alberg de joventut.

Sort i continua explicant coses!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2014 12:36 #29 per Carlog (Visitant)
Hola Ferrantxo!

Encara no havia passat per aquí per a donar-te ànims i dir-te que jo també he anat llegint aquest fil. Endavant amb aquest repte i aprofita ara que pots, que tot i que no ens portem masses anys de diferència, amb el pas dels anys començaràs a tenir una sèrie d'obligacions i de situacions que potser no et permetran tenir disponibilitat de temps per a fer aquest tipus de reptes.

Com va la preparació?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2014 00:02 - 29 Mai 2014 00:06 #30 per ferrantxo (Visitant)
Amb retard, però gràcies pels ànims Crica i Carlog!

Ara me n'adono que ja fa pràcticament un mes que no escric pel fòrum i el mateix respecte a l'entrenament bicicletero... això sí, córrer segueixo corrent. I és que ja se sap, els estudis, la sele, l'estrés... aviam si aquesta setmana em trec un parell de dies de la xistera, que ara hauria de començar a entrenar amb pes i tot!  :beurk:

També m'agradaria dir que al final per circumstàncies de força major he hagut de cancel·lar els dos mesos originals i en canvi em limitaré a pedalejar-ne durant només un per un ruta improvisada a França. No, no és que m'hagi tirat enrere i si bé em volia esperar un temps a dir-ho...

Me'n vaig un any per Europa! Sí, un any sencer i fins i tot una mica més. La ruta aproximada, uns 22.000km, serà aquesta:



El motiu és més que res una crisi existencial, un no tenir ni idea de què vols fer amb la teva vida, què estudiar o de que viure... qixí que em penso polir els cal·lers de la universitat que he anat arreplegant i apa, a fer quilòmetres, conéixer gent i especialment la diversificació cultural de l'Europa menys occidental.  :whistle:

Com sempre, gràcies per llegir-me.  :great:

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2014 09:50 #31 per Carlog (Visitant)
:surprised: :surprised: :surprised: :surprised: Crec que la frase OTB es queda curta, així que si realment és lo que vols fer, endavant i molts ànims, que segur que aquesta experiència et canviarà molt més la vida que debutar en una marató (que tal com vas dir al fil de la marató de Barcelona, i igual que m'ha passat a mi, la veritat és que no m'ha canviat gaire ni emocionalment ni en altres aspectes el fet de debutar en una marató).

Si t'animessis i et sobren calerons, podries aprofitar alguna d'aquestes escales per a fer alguna marató  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2014 17:20 #32 per Hansi (Associat/da)
Ets sorprenent, Ferrantxo! Que et vagi molt bé el teu projecte vital, ànims, noi! :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2014 09:00 - 31 Mai 2014 09:04 #33 per danili (Associat/da)
Ferrantxo,

Tornaràs primet i amb unes cames de culturista!

Escolta, mira't el visat de la Federació Russa. Amb només el passaport hi pots entrar però potser val la pena anar sobre segur. En canvi, a Suïssa, Albània, Bòsnia i Hercegovina i Montenegro amb passaport (i DNI) ja en tens prou. Demana sobretot que et segellin a l'entrada per poder demostrar que no portes més de 90 dies al país.

Pensa també en sortir vacunat del tètanus. Així davant qualsevol imprevist això que ja tens guanyat. Com vas en autosuficiència, i en concret per Albània, millor només aigua d'ampolla.

Apali, ja he fet de iaia!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2014 11:12 #34 per ferrantxo (Visitant)
Mercès, nois!  8)

Sí que tornaré primet, Danili, més que res perq me'n vaig amb un pressupost molt just, uns 2000€ per 12-13 mesos. Si punxo i haig de canviar la càmera aquell dia no menjo...  :rofl:  :rofl:

Fins on he pogut llegir estàs obligat a proveïr-te d'un visat temporal, uns 50€+taxes, per entrar a la Mare Pàtria. De totes maneres no sé si al final hi entraré, més que res perquè crec que m'interessa més allargar el viatge fins a Noruega que passar una estada molt temporal a la zona de Sant Petesburg. Llavors ja veuria com m'ho monto per arribar des de Tallinn fins a Helsinki... de polissó potser?  :whistle:



Respecte a l'aigua, en general durant tot el viatge viuré d'aigua embotellada i fons segons el seu aspecte. Podria endur-me clor, bollir l'aigua, etc, però prefereixo estalviar-me una d'aquelles diarrees de cavall tan famoses.  :beurk:

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2014 22:06 #35 per Sabadellenca (Associat/da)
Ostres ferrantxo!!!
quina passada!!
com han dit per aquí, el OTB queda curt, i tan curt!!
just ara he començat a llegir el fil, i has passat de dos mesos a 12!!
redéu!!
quina enveja, de veritat!!
que vagi molt i molt bé!!
i endavant amb aquest nou projecte que no et deixarà indeferent!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2014 17:28 #36 per ferrantxo (Visitant)
Bones!

Tranquils que no m'he oblidat de vosaltres...  :whistle:

Que consti que segueixo corrent, tot i que ara m'estaré una bona temporadeta sense fer-ho perquè demà mateix me'n vaig mes i mig a França, a donar voltes i voltes.  :beurk:

Ens llegim a l'agost, una mica abans de marxar tot un any!  :yipi:


10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2014 16:36 #37 per ferrantxo (Visitant)
Bones!

Quant de temps! Ja us trobo a faltar, ja, i per descomptat també això de córrer. Al final després de 2 mesos pedalejant i més de 4000km creuant Franca, Bèlgica, Holanda, Alemanya, Dinamarca, Suècia i Noruega, em quedo aquí, a Oslo. En principi, si tot va bé, la idea és aconseguir un currillo, aprendre Norueg, Xinès, amics, nòvia i d'aquí una temporadeta... guillar a fer la volta al món.

Respecte a córrer, això vol dir que intentaré tornar al fòrum a les meves irrisòries hores lliures i també actuaré com a enllac amb les escasses competicions d'aquí. Farà fred en un tres i no res, però el país i la capital bé valen una visita!

Aviam si puc tornar a Barcelona aviat, més que res perquè em surt més a compte anar fins a casa i comprar les bambes allà que fer-ho en un dels països més cars del món. Potser fins i tot tornem a preparar Barcelona 2015?

Ah, el buff Correcat; ai, la nostàlgia. :love:


10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2014 21:55 #38 per ivanlazaro (Visitant)
Ets molt gran, ferrantxo. Gaudeix de l'estada  8)

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2014 00:33 #39 per ferrantxo (Visitant)
Mare meva, quines voltes!  :whistle:

Al final Oslo no era el que buscava, aixi que vaig decidir anar cap al sud. I ara problema al genoll, fred i cansament despres de 5 mesos de viatge per Europa. Tornem a casa doncs, ja estic alla de fet, fisio la setmana que bé i esperem que retornar a la meva epoca de corredor fins la volta al mon, a 6-12 mesos vista.  :beurk:

Ara si que si, ens llegim!  :yes:  :yes:  :yes:

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2014 13:08 #40 per Albert83BCN (Associat/da)
Benvingut a Matrix de nou :he:

Molaria saber bastant més de la teva experiència... no descarto seguir els teus passos en algun moment, també tinc bastantes crisis existencials i ganes de desaparèixer del mapa xDD

MMP 10Km - Cursa dels Nassos 2011 - 35'24"
MMP 21Km - Mitja Marató de Barcelona 2013 - 1h19'23"
MMP 42Km - Marató de Barcelona 2013 - 2h47'58"
NutricioBlog - Diari de l'Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.