Algú em pot explicar perquè no hi ha una llista de Temes nous com abans?

Algú em pot explicar perquè no hi ha una llista de Temes nous com abans?

21 Oct 2018 22:12 #1 per CarlesCat (Associat/da)
Algú em pot explicar perquè no hi ha una llista de fils nous com abans? Recordo que abans a l’antiga web havia una llista per a nous temes a destra i altre per a respostes a l’esquerra, molt més fàcil de trobar per a la gent que no estan habituats a la web.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2018 11:43 #2 per CarlesCat (Associat/da)
Dic això perquè molta gent em pregunten on deixo les fotos que faig i els dic que a Corredors.Cat a vegades obro un tema nou i a les poques hores ja no hi est a la portada, normalment son gent que no coneixen el funcionament de la web i no el saben trobar.
I per nosaltres també seria més còmode de trobar quan el tema es fresc vull dir actual.
Si estic dient una parida perdoneu-me.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2018 12:26 #3 per XaviCht (Associat/da)
Jo faig servir aquest: www.corredors.cat/forum/temes-recents

A veure si et serveix. Són els missatges recents enlloc dels temes recents, però igual et va bé.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2018 13:42 #4 per CarlesCat (Associat/da)
Si Xavi, es més o menys el que jo dic, per a nosaltres es relativament fàcil dos clics forum/temes recents i buscar entre els fils que hi ha, però per un de fora deu ser difícil i més si no està habituat a xarxes.
Amb tot el respecte crec que hauria falta una llista directa i mes intuïtiva de temes nous a la portada, com havia abans.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.