Aniversari Jessica Augusto

Aniversari Jessica Augusto

07 Nov 2021 23:29 #1 per tonivet (Associat/da)
Feliz 40 cumpleaños para la portuguesa Jessica Augusto una todoterreno del fondo europeo.
Y es que Augusto tiene oro y bronce europeos en cross, bronce y plata europeos en 10000m y 5000m en Barcelona 2010, bronce europeo en media maratón y bronce europeo en maratón.
Es una atleta muy polivalente:
NR de 3000m obstáculos,
5000 metros - 14: 37,18 min (2010)
10,000 metros - 31: 15.78 min (2010)
Media maratón - 1:09:58 hrs (2011)
Maratón - 2:24:37 hrs (2014)

Actualmente después de su maternidad, sigue entrenando maratones; con el español Jerónimo Bravo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2021 05:43 #2 per fandes (Associat/da)
Potser la meva atleta preferida de la dècada que hem deixat enrera. M'encantava com dius la seva polivalència i que sempre, dintre d'una intel·ligència de saber on podia ser, actuava de forma valenta en les competicions. De fet mola veure-la tan activa ara que ja és tot una màster!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2021 15:14 #3 per tonivet (Associat/da)

fandes va escriure: Potser la meva atleta preferida de la dècada que hem deixat enrera. M'encantava com dius la seva polivalència i que sempre, dintre d'una intel·ligència de saber on podia ser, actuava de forma valenta en les competicions. De fet mola veure-la tan activa ara que ja és tot una màster!


Cert, i a mes sempre mirant endavant; sigui quina sigui la especialitat en la qual está immersa!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2021 17:16 #4 per squash (Associat/da)
Hola

sempre l'havia associada a llarga distància en ruta i cross, i m'ha sorprès veure-la a la foto de Beijing 2008 corrent els 3000 obstacles... amb la Jenny Simpson, que tampoc recordava el seu passat com a obstaculista.

Colze a colze amb l'enorme Paula !!! Delicatessen.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2021 17:54 #5 per tonivet (Associat/da)

squash va escriure: Hola

sempre l'havia associada a llarga distància en ruta i cross, i m'ha sorprès veure-la a la foto de Beijing 2008 corrent els 3000 obstacles... amb la Jenny Simpson, que tampoc recordava el seu passat com a obstaculista.

Colze a colze amb l'enorme Paula !!! Delicatessen.



Fins ara.

Jordi

Si noi, inclus de sub 23 havia estat en finals europees de 1500m sense gaire exit, tot s'ha de dir. Estava clar que li anaven mes les distancies llargues

Please Entra or Crear compte to join the conversation.