Sortides en Tri-BU Novatos Tardor 2010

Sortides en Tri-BU Novatos Tardor 2010

28 Gen 2011 13:35 #61 per juavalga (Visitant)
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Escalfament......  :neutral: :neutral: :neutral: :neutral: Que es això??  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Kalu dissabte impossible... faig la mitja de BCN a rasssssss!!
Això si... a partir de Gava bici a saco que no vull que es torne a repetir lo de l'any passat!
El tema ha estat tancat.
28 Gen 2011 21:37 - 28 Gen 2011 21:48 #62 per u_ktan (Associat/da)
:no:
menys mal que una ha deixat de pendre la espirulina  :beurk:... el món torna a respirar  :yipi:

,... ja que ensenyem els draps bruts,...  :whistle:

conversa telefònica després que la triatleta federada a través del Club Natació Manresa  :oh: acabi de fer un entrenament de natació:

yuki:        com t'ha an.....
klureta:     t'odio, t'odio, t'odio, t'odioooooo!!!!!!!! (penja)

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

aishhh,.. si no fossin per aquestes coses,.. què aburrit seria el món  :he:


El tema ha estat tancat.
29 Gen 2011 16:42 #63 per niel (Visitant)
Albert75, vaig quedar amb l'altre Albert (elpedra) dema a les 08:30h a arc de trionf per trobar-nos despres amb vosaltres!! a veure si ens trobem qeu entre tanta gent es complicat!!
El tema ha estat tancat.
30 Gen 2011 21:06 #64 per caloreta (Visitant)
Diumenge de la setmana que ve anire a Gava a fer 70 Km amb la meva Chauffette  :love:

Cari i Juan  :oops: :oops: :oops: Em sento indignada  :'( :'( :'( :'( No te solucio. Avui m'ha demostrat que es un desastre  :'(

No se que fer  :'(

Vol treure draps bruts !! Doncs no tinc inconvenient en posar la ultima del flipat  :666:

Avui al Sr. Yuki li tocava un etreno de dues horetes de rodatge tranquil + les seves pijades de compex.

Haviem decidit que fariem la mitja en cap moment per sota de 5min el KM !! Estava tot super mega clar !!!!

Em sortit i la cosa anava perfecte. Pero he decidit parar al deu per molesties. Des del 8 li he anat dient .... Yuki sobretot per sobre de cinc !! Clar oi ?

Siiiii clarissim, confia, tot sota control.

A veure .... Si el primer parcial de deu mil ha estat en 52min ( 5.10 aproximadament ) algu em pot explicar quin segon parcial de deu mil ha de sortir per acabar la mitja en 1h42 com ha acabat el Sr. U_ktan .... A mi em surt un ritme de 4 i .....  :'( :'( :'( :'( :'(
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
:'( :'( :'( :'( :'( :'(

Horrible !!!!  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Caloreta  :'(



www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!
El tema ha estat tancat.
30 Gen 2011 21:18 #65 per u_ktan (Associat/da)
:oh:

Es veu d'una hora lluny que encara no has eliminat tota l'espirulina del cos  :'( :'( (si us plau, beu moooooolta aigua!!!!!)  ;).

Em sento molt i molt atacat.... i tot perquè estava preocupat per la manera com havies abandonat al km 10. Et penses que podia fer la segona part de la mitja tant tranquil pensant en les possibles desgràcies que et podien passar enmig de la city,... una noieta de poble, soleta, indefensa, adolorida, tremolant, mig plorant i calada fins a dalt?

Sempre buscant excuses per atacar. Què poc valores els gestos de la gent que t'estima i t'aprecia  :no:


El tema ha estat tancat.
30 Gen 2011 21:21 #66 per caloreta (Visitant)
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

L'espirulina la tinc totalment eliminada  :glasses: :P :P :P :P

I no em vinguis amb xorrades que no s'ho creu ningu !! Per aqui no vas b´´e !! No cola !!  :no: :neutral: :no: :neutral:

La noieta de poble sap perfectament moure's per la ciutat i cuidar-se soleta !! S´´oc autosuficient ( menys per canviar una roda de bici  :oops: )

No es atacar !! Nomes has d'acceptar que he de donar la ra´´o al Cari i al Juan  :'( Ets un desastre entrenant  :arf: :'(

Caloreta

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!
El tema ha estat tancat.
30 Gen 2011 22:25 #67 per juavalga (Visitant)
Yuki...... has retallat!!!!!!!!  :surprised: :surprised: :surprised:
Ara entenc perque ha sortit aquet ritme  :intello: :intello:

Per cert.... avui m'he superat!!! He corregut la mitja sencera sense que es descordaran les bambes  :rofl: :rofl: :rofl:
El tema ha estat tancat.
30 Gen 2011 22:57 #68 per caloreta (Visitant)
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

El Yuki a retallat ?  :surprised: :surprised:

Felicitats pel marcon !! He vist a la Nuria !! PObreta li has de fer un monument !! S'ha mullat i ha passat un fred !!  :love: :love: :love:


www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!
El tema ha estat tancat.
31 Gen 2011 22:18 #69 per ALBERT75 (Associat/da)
Yuki retallador.... Yuki retallador....

O aixo o no li fots ni puto cas a la teva entrendora... tu sabras ke es pitjor nano....

Dissabte aquest em toca descans... pero el seguent (abans d ela mitja de GAVA que sera a ritme de marató) em toca 2h de BICI que es pot allargar a 3, que fa temps que no supero els 60 kms i encara no he "tastat" els nous pedals que m'he comprat.... KALU, YUKI, JUAN,... que m'en dieu?????

kin riure me pegat llegint-me els vostres comentaris... jajajajaj genials...

jo diumenge a ras mitja de GRN.. a veure si de una puta vegada baixo el 1'44 que tinc desde fa 2 anys...

Ahir al final em van sortir 31 kms... abm un 10.000 inicials desastros, que no tiraba ni de conya... i vomitada final abans de començar la mitja... a la mitja no se perke pero tirada de "luju"... el primer 10.000 el paso en 51 (tipus yuki).. i repeteixo a 5.05 del 10 al 15... al final ultims kms a 5.20-5.25 vist que ja estaba tot OK, i la mitja ke em surt a 5.15 tal com tenia previst....

Juan per cert marca no?????? MAMONNNN...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 10:52 #70 per juavalga (Visitant)
Romero  :whip: :whip: :whip:
No ens posem d'acord al calendari.... jo faig tot el contrari que tu!! Aquet dissabte volia fer una sortida de bici suau i a l'altre descans que faig la mitja de Gava a rasssssss!!
Amb els entrenes que portes t'ha d'anar de collons a la mitja de Granollers  :yes: :yes:

Si si.... vaig fer marca a BCN  :happy: :happy: i sense retallar  :rofl: :rofl:
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 11:33 #71 per ALBERT75 (Associat/da)
ultimament fil que s'obre fil que se lia gorda....  :beurk: :beurk: :beurk:

me mola tan poco estas polemicas... ahhhhh....  :whip: :whip: paso de entrar-hi, estic aqui per passar-m'ho bé però crec que no tothom té la mateixa filosofia, per això (tristement  :'( :'() entro una mica menys a correcats... (toma discursito  :intello: :intello:)...

Juannnnnnnnn gava a ras???? ke kabrón si esta a 2 setmanes de BCN, jo ho trobo justet justet, pero si vols et faig de llebre  :wink2: :wink2:..  :rofl: :rofl:

El Yuki si ke es retallador i una mica cabroncete jajaja.... yuki digues algo coñooo... jajja...

JO aquest finde dissabte descanso, pero al seguent (cuando tu estaras muuuu ocupao descansando para gava) avull fer sortideta guapa... a veure si puc fer alguns portets.. ni que siguin 2 o 3 suaus.. i que em surtin 70-80 kms...

apalins.


10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 12:16 #72 per u_ktan (Associat/da)
dons si,.. no m'amago,.. vaig retallar  :he:

connect.garmin.com/activity/66150728

com podeu observar per el mapa de garmin, en algun moment vaig estar saltant de teulada en teulada per la Gran Via,.. i no vaig pujar per la cantonada de Gran Via amb Marina, sino que literalment vaig atravessar uns quants edificis (forma part del nou entrenament super hiper mega dur que m'estan fent fer,.. saltant de pis en pis aconsegueixo potència en els bessons,... i atravessant els edificis, musculo esquena i dorsals per poder nedar millor)  :oh: 

krlos... no t'encenguis,.. que és conya!!!! aquest novato, ni escalfa ni retalla,...  :clown:

Juan!!!! ets un fiera!!! com es nota que la orxata que corre per dins teu és més liquida i pesa menys que la sang dels pobres mortals que anem darrera patint com desgraciats


El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 13:18 #73 per ALBERT75 (Associat/da)
kalu... et va fer cas no????

el primer 10.000 el trobo prou acceptable , pero el segon 10.000  :whistle: :whistle: per no dir l'ultim km per sota de 4..... un crakc.. i sgur que encara el defenses dient que el xaval fa cas...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 15:57 #74 per juavalga (Visitant)
Albert75... aquet any Gava es 3 setmanes abans de la marato!!! Per tant perfecte per fer el test. L'any passat 3 setmanes abans era la mitja de BCN!!
A vore si mirem be el calendari  :whip: :whip:  :he:

u_ktan quins farklets mes guapos vas fer el diumenge... el Km mes lent a 5'36" (recuperant) i el mes rapid a 4'08". Bon entrenament  :intello: :intello: :mdr:
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 16:00 #75 per ALBERT75 (Associat/da)
NO te seny... no te seny.....

:no: :no: :no: :no:

No n'aprendrà mai.....

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 16:10 #76 per juavalga (Visitant)
Romero.... despres de la mitja de Gava s'esta tastant un primer banyet al mar. Compte amb tu,ehh??  ;)
Almenys anire be per descarregar les cames.

Ahhhhhh.... m'oblidaba, sense neopre  :666: :666:
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 16:22 #77 per u_ktan (Associat/da)
com que no????

ja no em lesiono!!!  :clown:

en Hanrath ja no m'estima  :arf:... ara quan em veu segur que pensa "aquest tio em sona però no sé de què" (se'm va caducar el carnet vip i no me l'ha renovat  :neutral:)

i cari, ja seria hora que tornessis a la piscineta, no? els amiguets em pregunten per tu  :love: 


El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 18:04 #78 per ALBERT75 (Associat/da)
sisisi pisciniki... a veure si la setman auqe ve ja puc... avui tinc qeu preparar una cosa xunga xunga per reunió de demà... pero crec que la setmana que ve ja hi aniré... Oeee oeoeee.....

Banyet després de GAVA.... Vale..... ara e lfred ke fotra em deixara la ... petita petita  :rofl: :rofl: :rofl:

Apalins companys..... que hem d'entrenar dur, que arriben els moments divertits.. per cert Juan al final fots Marató de BCN al tran tran o no?

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 22:48 #79 per caloreta (Visitant)
A veure novatillus  :glasses: :glasses: :glasses:

Jo a Gavà ni mitja ni aigüeta. Estaré tornant d'alemania ( passant per mallorca  :'( )

Yuki !! Ja sabem que els entrenos són super mega guais !! Raros .... Ja m'agradaria haver pogut fer aquest entreno de diumenge  :mdr: :mdr: :mdr:

Caloreta

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!
El tema ha estat tancat.
02 febrer 2011 07:42 #80 per ALBERT75 (Associat/da)
kina excusa mes dolneta calu... per no remullarte.  :whistle: :whistle:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.