Sortides Tribu Novatos 2011

Sortides Tribu Novatos 2011

06 Jun 2011 20:45 - 06 Jun 2011 21:06 #41 per u_ktan (Associat/da)
klureta,.. jo en tinc dues de millors.. em falten les fotos de la resta de la gent,.. (Tortugueta,.. ja trigues!!!,.. i per mi pots obviar les fotos del macizorro aquell  :rofl:). Arribar a meta per aconseguir l'abraçada de tots vosaltres és el millor premi que un pot esperar. Us admiro i us estimo amb bogeria

lh5.googleusercontent.com/-NFUVVzTc9HE/T...W4/s720/DSC_0287.JPG
lh4.googleusercontent.com/-jjigNZxYH7A/T...Zc/s720/DSC_0288.JPG

tinc la millor claca del mon!!!! Sou els millors. Sóc conscient del cap de setmana que us he donat,.. i com heu arribat a respondre amb les crisis que vaig tenir dissabte per què estava mentalment destrossat. La pancarta,.. les rialles, les abraçades, els moments tendres,... ha sigut especial,.. no ho oblidaré mai.


,... i tot va començar un dia de juliol del 1973 en un camping al costat de Sant Antoni de Calonge,...  segurament aquella nit bufava tramuntana; els cucs de llum, la barreja d'olors dels pins i els eucaliptos de la zona juntament amb el soroll del mar de fons propiciaven nits de tendresa en aquell petit indret del Baix Empordà...

[...]

,... uns quants anys més tard,...  :beurk:

Superat Balaguer l'any passat, vaig decidir el repte del 2011  :he:,.. era hora de fer el salt,.. i tot propiciava al Extreme Man,.. dins les meves lògiques,.. el meu estreno en triatló va ser Barcelona (sprint), Olimpic a Tossa, Half a Balaguer,.. em quedava Tarragona,... i Salou em quadrava. De la petita quantitat de triatlons que havia fet fins aquell moment, sempre havia quedat molt emganxat d'aquelles que tenien perfil de muntanya i volia continuar per aquí,... i després d'insistir molt, la klureta va accedir a les meves súpliques de tornar a fer equip  :happy:. klureta.. no tinc paralues... :love:

per arribar a aquí hem anat passant altres fites,.. no menys importants. Amb el Cari (Albert75), i acompanyats en algunes d'en Serju16 , en Barcelona92 i en korfbaler hem fet bogeries a l'aigua i ens ho hem passat teta (baixada del Renaixament, les dues Marnatons,.. les tirades llargues en el mar,.. Amb en Juan, el dragan, Carles i Perill vam fer els Cavalls del Vent sub 24,... Castelló on vam coincidir amb en Huck i acompanyat de tota la familia CEAC,.. Barcelona,.. Hem fet la Behòbia i hem sigut espectadors de luxe del estreno en mitja de la Tortugueta  :happy:

Vam superar Remences amb en dragan,... i veient com en nemo, la klureta i l'Albert75 feien els seus objectius i sortint tots molt contents,.. he viscut 3 caps de setmana molt intensos, veient l'alegria del xino xano com un nen petit per sortir de l'aigua viu i fer una gran triatló a sant Feliu,.. com en nemo s'estrenava amb un parell de nassos en el Half,... i aquest em tocava a mi. Tenia molts dubtes,.. i sobretot un acolloniment molt de respecte. Sincerament, he patit molt més en els moments previs que en la prova en si,... por a no arribar,... a no saber regular, fins i tot dubtava si sabria nedar... ho repetiria mil cops i no em cansaria,.. sii no arriba a ser per el recolzament que he tingut durant tot aquest temps... no fico els peus a l'aigua. Us mereixeu aquesta fita més que jo.
Els missatges del squash, els ànims del didi, en Carles, el vicenç,  :oh:... no acabaria mai  :love:

,.. i arriba diumenge,...

aconseguexo dormir en tota la nit una hora,.. poc a poc em vaig tranquilitzant,... un cop arribo a la zona de boxes me'n vaig al vestuari i poc a poc em tranquilitzo i em començo a concentrar en la natació. Escolto les darreres instruccions en la platja (sense treure els ulls de sobre de la meva claca)

....i sona el tret de sortida.

Decideixo entrar una miqueta avançat per veure clar a partir d'on he de començar a nedar. La platja de Salou al principi és poc fonda i pot ser una estratègia erronia llençar-se abans o massa lluny enfonsat. A la linia on els cracks comencen jo m'hi llenço i vaig per feina,.. els primers metres em trobo molt accelerat, però poc a poc em vaig ficant a lloc, busco per el costat un nedador "referent" i m'adapto al seu ritme,.. a partir d'allà el cos dirà si puc avançar o he de recular el ritme,.. poc a poc m'adapto, i un cop les mans toquen sorra al nedar, m'aixeco i dono la primera volta (1550mts) amb el rellotge marcant un temps que em sopren,.. faig la volta al pivot i al entrar en la segona volta em marejo una miqueta i m'ho prenc en calma alhora d'entrar i tornar a nedar. Al cap d'uns instants torno a començar i poc a poc el cos es torna a situar i torno a trobar el meu ritme,... a 4 boies oer arribar la meva ma topa amb el que crec que és feix de cordes i un nus,.. trec la mà ràpidament i miro i veig una medusa (per sort just abans del tret de sortida m'havia impregnat de crema antimeduses i no em va fer rés,.. tot i així el sobresalt em fa venir una rampa i em quedo flotant una estona parat intentant estirar,.. al veure que no se'n va intento continuar amb el peu a 90º i al tornar a la seva posició la rampa es va esvaient i aconsegueixo acabar sense més problemes. Arribo a la platja, i quedo content del temps marcat,.. vaig a boxes (les transicions no són lo meu)

poc a poc em canvio em desespero perquè els manguitos no m'entren per que la pell està mullada,.. i al final aconsegueixo sortir,.. començo a pedalar i intento mantenir un ritme que no m'apreti gaire pero sense anar de passeig. Arribo a la Musara amb un temps correcte i vaig fent,.. En una corba, després de la baixada m'espera la meva injecció de moral,... és impressionant el seguiment que em fan,.. tinc els ànims a tope,.. i continuo. Malauradament uns deu km més tard comença un calvari que tenia oblidat,.. les rampes als abductors. Em veig obligat a baixar de la bici, estirar i començar a pedalar molt suaument per tornar a ficar les coses a lloc,.. puc continuar i començo a ficar un altre cop el meu ritme,.. vaig fent fins al Lloar i el Molar on em venen un altre parell en relativament molt poc temps... em començo a desesperar,.. m'esperava Gratallops i una rampa enmig de la pujada podria ser nefasta... per sort aqui me'n vaig enlliurar,... semblava que les coses tornaven a funcionar, em torno a trobar als amics que m'han recolzat durant tot el cap de setmana i veig que s'han afegit més,.. la claca ha augmentat de volum  :happy:,.. m'oblido dels mals moments,  però a la pujada abans d'arribar a Fontaubella (el darrer port m'agafa una altra),.. i la darrera a 15 km de l'arribada,.. aquesta darrera psicològicament em va tocar una miqueta la fibra,.. durant un temps ja no volia continuar,... Balaguer em va cascar el correr a partir del 15,.. i ara portava molts més km a les cames,... ho veia molt negre,.. però vaig arribar al final de la bici, vaig sentir veus d'anims, vaig ficar els peus a terra i soprenentment podia trotar,... encara quedava molt de temps perquè em fotessin fora,.. tenia 7 hores per acabar una marató,.. s'havia de fer com fós... els moments durs de Cavalls del Vent van ser pitjors,.. ho havia de fer,... per ells  :love:

vaig començar a trotar i anava parant als avituallaments sense despreciar platans ni taronges,... era bàsic,.. les rampes tornarien,.. estava clar. Intento correr concentrant-me amb no alterar el ritme i em trobo una parelleta que m'anima,.. són  l'Oriol i la Mei uqe s'han passat per alla,.. moltes gràcies per venir!!!!  :love: Aquest cop les cames em van aguantar f


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2011 11:37 #42 per juavalga (Visitant)
yuki ets lo puto crack!!!  :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2011 11:39 #43 per ALBERT75 (Associat/da)
YUKI ets el millor..... (es l'ultim cop qeu t'ho dic ke si no te me creces)

quan torni de Viena... ens apuntem si o si al renaixement.. no vull ke anem justets a inscriure'ns com l'any passat.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2011 11:53 #44 per nyef (Associat/da)
U_ktan, moltissimes felicitats crack!  :great:

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2011 12:00 #45 per dragan (Visitant)
rookie , FELICITATS ets  F I N I S H E R !!!!!!!!!!!!!

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2011 12:03 #46 per u_ktan (Associat/da)
moltes gràcies a tots!!!!!  :love: :love: :love:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2011 14:29 #47 per ALBERT75 (Associat/da)
No li diguem tnates koses, ke se li puja al cappppp.... i despres soc jo qui l'he de soportar amb l'ego pujat a la pisicinaaa......


:party: :party:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2011 18:39 - 07 Jun 2011 18:43 #48 per u_ktan (Associat/da)

No li diguem tnates koses, ke se li puja al cappppp.... i despres soc jo qui l'he de soportar amb l'ego pujat a la pisicinaaa......






Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2011 10:11 #49 per ALBERT75 (Associat/da)

No li diguem tnates koses, ke se li puja al cappppp.... i despres soc jo qui l'he de soportar amb l'ego pujat a la pisicinaaa......





sempre trobes paridetes d'aquestes ke me parto jajajja m'hauras d'explicar on ho trobes jajajjaja :rofl: :rofl:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2011 10:48 #50 per juavalga (Visitant)
Això es el que feu a la piscina, no???  :666: :666:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


Albert75 aquet dissabte no puc sortir en bici.... t'ho pots montar per diumenge??
Volia fer uns 60Kms... que tens pensat tu?

yuki vens a estirar cames?  :intello: :intello:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2011 18:20 #51 per u_ktan (Associat/da)

Albert75 aquet dissabte no puc sortir en bici.... t'ho pots montar per diumenge??
Volia fer uns 60Kms... que tens pensat tu?

yuki vens a estirar cames?   :intello: :intello:



:neutral: no sé,.. ahir vaig anar a fer 4 piscines i no m'atrevia impulsar-me desde la paret,... a veure com passen els dies.

,... per cert,.. el pantà de Sant Llorenç s'està refredant... menys mal que per si de cas jo ja tinc excusa   :lol:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2011 18:41 #52 per dragan (Visitant)
Juan, A75 .... Amb la coloreta teniem pensat sortir diumenge a fer uns 50/60 per la zona, en plan tranqui. Us apunteu ?


Yuki !!!!!!!!  què no vens a Manresa dissabte a triatletejar ?  :intello: :clown:  i diumenge mariquita ?  :intello: :intello:

Eduard.

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2011 18:45 #53 per u_ktan (Associat/da)
no sé,.. he de començar a entrenar la papallona,.. crec que el nemo no em perdona l'aposta que vaig perdre  :'(


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 09:36 #54 per ALBERT75 (Associat/da)
Dragan Juan,,... puc canviar l'entreno de dissabte per el de  diumenge. (dissabtem em token entre 60-70kms bici + 15 corrent // diumenge 20km running)

a veure que tal ....

Ja anem parlant l'hora de la quedada.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 10:01 #55 per juavalga (Visitant)

Dragan Juan,,... puc canviar l'entreno de dissabte per el de  diumenge. (dissabtem em token entre 60-70kms bici + 15 corrent // diumenge 20km running)

a veure que tal ....

Ja anem parlant l'hora de la quedada.


Perfecte doncs per diumenge!!  8)

Dragan, fem despres transició?? Però a ritme tran tran....  :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 10:12 #56 per ALBERT75 (Associat/da)

Dragan Juan,,... puc canviar l'entreno de dissabte per el de  diumenge. (dissabtem em token entre 60-70kms bici + 15 corrent // diumenge 20km running)

a veure que tal ....

Ja anem parlant l'hora de la quedada.


Perfecte doncs per diumenge!!  8)

Dragan, fem despres transició?? Però a ritme tran tran....  :winktongue:


Dragan t'encarregues de buscar alguna cosa guapa per sortir per alla no?... i m'indiqeuu despres algun lloc per poguer 15kms al ritem romero.... vale?

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 11:38 #57 per u_ktan (Associat/da)
:'( :'( :'( què passa,. que no em voleu i em feu fora de la llista? jo vinc!!!!  :oops:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2011 15:32 #58 per dragan (Visitant)
Ok !!  :party: :party: :party:


Ruta d'uns 60 kms, serà d'anada i tornada pel mateix lloc, però amb desnivellet ......  :jap:  farem el "sifón" jijijijj  :money:


Juan .... jo lo de córrer no ho tinc clar, però si són uns 8/10 kms progressius si que t'acompanyo  :love: :wink2:  Albert, tranquil que si n'has de fer 15 també hi són ....  :winktongue: :whistle:


Així qui serem ?  A75, Juan, rookie, culureta i un servidor, ¿ oi ?

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2011 13:41 #59 per juavalga (Visitant)

Així qui serem ?  A75, Juan, rookie, culureta i un servidor, ¿ oi ?


Em sembla que si!!
Reservat una mica al triatló de Manresa i vine diumenge a fer 10Km progesius amb mi!!  ;)

yuki si les teves cames et deixen també pots vindre despres a correr  :love:

A quina hora quedem per començar la sortida?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2011 21:14 #60 per juavalga (Visitant)
Ja tenim Balaguer aqui  :party: :party: :party: :party:

Aquet dijous tinc pensat anar a la Mar Bella a fer 8Km de running suaus i despres nadar una estoneta. La meva idea es entre 19:00 i 19:30 estar a dintre de l'aigua.
Algu s'anima??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.