[BICI CARRETERA] EXTREME BAGES - 125 KMS

[BICI CARRETERA] EXTREME BAGES - 125 KMS

22 Jul 2011 22:09 #81 per koala (Visitant)
Coi Krlos quina canya proposes  :whistle:
Avui he fet el combinat final del Dragan però a la inversa: Casot+Castellfollit. Déu n'hi do els 70km. Durillo de pebrots  :great:
Una canya i que em fa estimar molt la bici de carretera.

Anava amb ciclistes de veritat i un diu que amb bici de carretera no les havia passat tan putes com al Casot, i la Cèlia, una noia que pedala com una bèstia, ha fet claqué amb les botes  :yes:

Llavors, amb el que ha patit hem fet Castellfollit i sort de la barreta que porto a la megabossa de la bici pq anava just passat SS de Guardiola. La pujada s'ha fet dura tot i tenir-la la tenia fresca d'ahir :glasses: i he anat una mica marejat els últims 10km.
Crec que no em falta gaire per vomitar sobre la bici  :yipi: :yipi: :yipi:

Dragan, gràcies per ensenyar-me aquest circuit rebentahomes. Quan vulguis anem a fer unes birres en senyal d'agraïment  :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2011 15:12 #82 per dragan (Visitant)

Coi Krlos quina canya proposes  :whistle:
Avui he fet el combinat final del Dragan però a la inversa: Casot+Castellfollit. Déu n'hi do els 70km. Durillo de pebrots  :great:
Una canya i que em fa estimar molt la bici de carretera.

Anava amb ciclistes de veritat i un diu que amb bici de carretera no les havia passat tan putes com al Casot, i la Cèlia, una noia que pedala com una bèstia, ha fet claqué amb les botes  :yes:

Llavors, amb el que ha patit hem fet Castellfollit i sort de la barreta que porto a la megabossa de la bici pq anava just passat SS de Guardiola. La pujada s'ha fet dura tot i tenir-la la tenia fresca d'ahir :glasses: i he anat una mica marejat els últims 10km.
Crec que no em falta gaire per vomitar sobre la bici  :yipi: :yipi: :yipi:

Dragan, gràcies per ensenyar-me aquest circuit rebentahomes. Quan vulguis anem a fer unes birres en senyal d'agraïment  :winktongue:


:'( :'( :'( :'(  un altre que fa por  :'( :'( :'( :'(


Quan vulguis aquestes birretes !!  :yipi: :yipi:


Eduard.


You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2011 12:15 #83 per koala (Visitant)
Res de por Dragan perquè sóc un marikita  :yes:

Avui havia de sortir amb el Krlos a fer la seva tirada llarga i ahir vam parlar d'afegir-me al seu darrer tram. Finalment no l'acompanyaré perquè estic rebentat de fer btt ahir amb moltes aventures i de pedalar el cap de setmana.

Coincidirem aviat  :glasses: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.