La meva primera Triatló

La meva primera Triatló

16 Jun 2014 09:48 #21 per periku (Visitant)
Companys, per fi he testat la meva primera triató i ha estat genial.
Pels que tingueu dubtes, o la típica por (especialment per l'aigua), sota la meva humild experiència, si aneu a pasar-ho bé només cal preparar una mica els punts febles i tirar endavant perque no us penedireu.Parlo d'un sprint es clar.

Això sí, dubtes i consells a tot el que conegueu que us puguin ajudar.

Personalment vaig preparar-me amb un pla standard de 12 setmanes que m'ha funcionat cara el meu objectiu, creuar la meta i gaudir .

La meva inversió ha estat especialment en una bici al voltant de 900 euros (que encara estic pagant  :666:)+ 350 eruos aprox equipació ciclista (sabatilles, casc, culot, maiot...) i un parell de trimonos 120 euros aprox , perque el neopré m'el deixo per més endavant ... És a dir que és una pasta però que si pots anar fent l'inversió poc a poc és asumible (almenys pels que tenim salari  :whistle:), a més ara estalvio diners en vambes perque les gasto menys ... :rofl:

I ara a seguir aprenent, que tinc moltissim per millorar  i veurem si d'aqui un temps puc fer un paset més i fer un olimpic  :wink2:

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.