XVII IRONCAT. 21/05/2022

XVII IRONCAT. 21/05/2022

26 Gen 2022 15:32 #1 per korfbaler (Associat/da)
Tornem a ser aquí. A veure si no ens "rajem" pel camí :whip:
Farà 14 anys de la primera, i darrera vegada. 14 anys més gran :coldsweat: :coldsweat:

La preparació anirá al meu estil: Anar fent el que pugui. L'alimentació també: Anar menjant :birthday: :birthday: Les ganes hi son, el que la mandra a vegades, també hi pot :dry:

Objectiu: Simplement acabar :P La bici la porto, diguem que .... una mica justeta :(

Algú més pel pati animat?

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2022 08:32 #2 per RugbyMan (Associat/da)

korfbaler va escriure:
Algú més pel pati animat?


home per ganes no falten, però primer tindré q debutar en alguna distancia mes curta, no? Per que fer el primer ja un Ironcat es molt de "aguantame el cubata" i tot i que no soc el tio amb mes seny de l'associació tampoc em vinc tant amunt.

Estaré atent a la teva preparació i qui sap si algun dia no el podrem fer junts...tinc 14 anys per preparar-ho, no? (que es quan et toca el proper :laughing: :laughing: :laughing: :666: )

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2022 09:55 #3 per korfbaler (Associat/da)
A veure com t'ho explico .... Fa 11 anys que no faig cap triatló, i abans del primer IRONCAT només havia fet un Olímpic, amb una bici deixada (no en tenia). Ara no tinc previst fer cap triatló previ.
Si, sóc una mica de "aguantame el cubata" :laughing:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2022 08:19 #4 per RugbyMan (Associat/da)
T'habia entés....però quins collons fer un Olimpic i ja el següent un Ironcat.

Jo no faré lo mateix q tu. De moment diumenge faré un duatló al Prat i cap al maig debut a distancia Olimpica......després d'aixó ja veurem si cremo la bici o m'enganxa del tot :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2022 13:16 #5 per Del@ (Associat/da)

korfbaler va escriure: Tornem a ser aquí. A veure si no ens "rajem" pel camí :whip:
Farà 14 anys de la primera, i darrera vegada. 14 anys més gran :coldsweat: :coldsweat:

La preparació anirá al meu estil: Anar fent el que pugui. L'alimentació també: Anar menjant :birthday: :birthday: Les ganes hi son, el que la mandra a vegades, també hi pot :dry:

Objectiu: Simplement acabar :P La bici la porto, diguem que .... una mica justeta :(

Algú més pel pati animat?


Bones, doncs mira jo també estic inscrit i és un cas força semblant al teu :) . Farà 13 anys que no faig un Ironman i en el meu cas he passat de pràcticament no fer res en els darrers dos anys a buscar un repte interessant per veure si així recupero la motivació.

Al 2007 vaig participar a l'Ironcat amb menys experiència que tu encara :scream: , jo debutava a la disciplina, amb només una marató a les cames (un any i poc corrents, així que molt lluny dels ritmes que després he pogut portar) i fent bicicleta de carretera només de feia 7 mesos.

Va ser un any de força vent. Entre això i la meva poca, però molt poca, preparació, vaig patir el que no està escrit.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2022 23:12 #6 per fandes (Associat/da)
Esteu ben bojos! :blink: Però mentre us cuideu :P mola moooolt!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2022 15:14 - 14 febrer 2022 15:15 #7 per korfbaler (Associat/da)
Del@, Ja em treuràs les enganxinas quan m'avancis ... :laughing: :laughing: :laughing:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2022 15:16 #8 per korfbaler (Associat/da)
fandes, ara em cuido millor ..... Menjo més que mai i tot el que vull :evil:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2022 15:27 #9 per korfbaler (Associat/da)
De moment,

- Natació: Vaig fent
- Bici: Una merda
- Córrer: Xiulant :whistle:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2022 17:01 #10 per RugbyMan (Associat/da)

korfbaler va escriure: De moment,
- Bici: Una merda


No anem bé

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2022 17:17 #11 per Del@ (Associat/da)
Korfbaler, no et pensis que t'avançaré, però segur que en el tram de córrer ens creuarem moltes vegades. En el tram de bicicleta també, però allà és més complicat animar-nos.

Aquest cap de setmana ha estat la primera vegada en molt de temps que m'he trobat més lleuger al córrer, però encara estic molt lluny d'estar en plena forma.

El tram de natació ja tinc el ritme de creuer agafat. Ara a anar pujant la distància (ja vaig per 2.000m) i a fer alguns entrenaments d'intensitat per guanyar una mica de velocitat.

Per cert, ara resulta que la meva nova bicicleta no permet afegir acoplament de triatló sense haver de canviar el manillar, així que tocarà anar amb el tradicional, ja que no el vull canviar només per una cursa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2022 08:37 #12 per korfbaler (Associat/da)
"Merda de bici". Aquest podria ser el resum :confounded:
Fa 3 caps de setmana, sortida sense pluja. Plou a mitja sortida i CAIGUDA amb un bon cop. Menys mal que no va passar del dolor i un blau que m'agafava tota la cadera :silly:
Els altres caps de setmana, pluja o risc de pluja, i he passat de sortir. Així que el "corró" de casa ha tret fum :blink:

A sobre la noticia de l'atropellament de uns ciclistes, precisament per una carretera on normalment hi paso, no ajuda gens :cry:
L'intenció a partir de la setmana vinent es intentar anar un parell de dies a la setmana al Circuit de Catalunya per poder rodar amb tranquilitat de cotxes :dry:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2022 22:05 #13 per Del@ (Associat/da)
Sort que nomès es va quedar en això. Estic en una situació semblant a la teva. Amb pluja no faig sortida i si veig que ha de ploure intento anar a algun circuit curt i amb poc trànsit. Ho he fet dues vegades i en una d'elles vaig punxar (he de passar per una part de carretera on no passen els cotxes i està bruta) i en l'altre, després de fer de llebre a Santa Coloma, quan ja portava una estona amb pluja entre Cerdanyola i Sant Cugat (anada i tornada) vaig decidir tornar cap al cotxe i deixar-ho estar, que estava agafant fred.

La veritat és que sóc conscient que vaig força fluixet i el que noto és que després de fer la tirada llarga amb bicicleta el dissabte, diumenge vaig arrossegant les cames al córrer, així que ho passaré malament. Això sí, amb la de vent que m'estic menjant en les meves sortides en solitari, al Delta em trobaré com a casa. Aquest dissabte van ser 130 km ja i amb un vent interessant.

Com a mínim he tornat a fer esport que era el que volia. Això sí, ara tinc molt menys temps per entrenar que fa 15 anys i la recuperació dels entrenaments també és molt més lenta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2022 17:16 #14 per Danigoal (Associat/da)
Com va anar companys?

La veu poder fer i acabar?

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2022 15:11 - 02 Jun 2022 15:15 #15 per Del@ (Associat/da)
Bones, petita crònica, si puc amb més temps ja miraré d'explicar-ho millor, tot i que la veritat és que tampoc hi ha gran cosa a explicar.

Com ja vaig dir era conscient d'anar fluix d'entrenaments (com així va ser fins el dia de la prova tot i poder fer més o menys algunes coses) i tenir clar que em tocaria patir ... No em vaig equivocar :laughing: Ja tinc una certa experiència, sabia on anava i el que em trobaria. Però a sobre per el que no estava preparat era per haver de fer la prova en un dia de tanta calor. Sóc de competir amb tirants al gener i no sé quina temperatura màxima faria aquell dia a l'Ampolla, però us puc assegurar que calor en feia i de la bona.

Abans de sortir em vaig trobar amb el Rubén (que es va sorprendre de veurem a la sortida d'un ironman, ja que sap que fa uns anyets que no faig res) i la Laura. Ja vaig dir-li que jo només anava a acabar, que el meu objectiu de recuperar l'hàbit de fer esport i assolir una certa forma física ja el tenia i és el que buscava al fer la inscripció.

La natació molt bé. El mar allà és com una piscina i sincerament, per la poca dedicació i per la mida que faig, està clar que no he de tenir una tècnica molt dolenta i no he anat a classes de natació des de l'escola, però la natació a un ironman val de poc. Només dir que el primer em va treure 8 minuts i vaig sortir de l'aigua amb el tercer i això que jo entro a l'aigua el darrer i després vaig agafant ritme i passant a gent.

La bicicleta dintre del previst fins el km. 120 més o menys. Ja d'entrada vaig veure que no tenia un dia super i notava com les gotes de suar em caien per els braços (això fent rodet és normal, però a l'aire lliure no m'havia passat mai fora de llocs d'alta muntanya, sense aire i a ple sol). No tenia bones sensacions tot hidratar-me i tirar-me aigua per sobre. A partir d'allà ja es va començar a aixecar l'aire (a l'Ampolla sempre passa a partir de les 11-12 hores del matí) i entre això i que em faltaven kms d'entrenament amb la bicicleta doncs vaig afluixar el ritme.

La part de córrer no va començar bé ja que a boxes em van liar (part és culpa meva per no imposar-me, però en aquell moment tampoc tens el cap al 100%) i vaig sortir en direcció contrària a la que tocava. Tot i al que al baixar de la bicicleta no em vaig notar muscularment castigat, la veritat és que estava mort de calor. Em van filmar tota la transició i em vaig posar vaselina i protecció solar per mi i dos corredors més :joy: Tot i així, només començar la marató vaig veure que no podia córrer, era una sensació d'ofegar-me i d'estar a poc d'un cop de calor :sunny: :fire: , així que vaig haver de canviar el xip des del principi de la marató.

Mentalment va ser dur veure que em quedava tota una marató per davant i no podia córrer. Fins i tot reconec que per un moment em va passar pel cap deixar-ho, ja que al ritme que portava alló es podia fer etern, però vaig recordar que jo no havia vingut a fer una marca en concret, només a acabar-ho i com que no tenia cap problema físic que m'impedís continuar doncs vaig anar fent caminant i trotant fins completar la marató.

Res, el proper més i millor, que tampoc serà díficil, però ara estaré sobre uns 10 kgs menys que quan vaig començar a entrenar i encara lluny del meu pes de competició, però com a mínim estic continuant fent esport que com dic era el meu objectiu. Si el peu em deixa ja miraré d'entrenar de veritat el córrer (no faig una sèrie des de fa més de dos anys), però la natació i la bicicleta no la deixaré (tot i que ara baixo amb temor per la caiguada)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2022 23:53 #16 per Dennis Teuling (Associat/da)
ehhh, gens malament dela!!
a més a més... 3r o 4rt de la natació... wow!! D'elit!

I després diuen que jo sóc un inconscient... i tu fent un Ironman sense entrenar :laughing: :laughing:
Això són paraules majors..

T'he buscat en els resultats però no t'he trobat. Amb quin nom estaves inscrit??

Segur que en breu baixes 10 kg més i tornes a ser el d'abans!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2022 08:17 #17 per RugbyMan (Associat/da)
En Del@ ha fet un Ironman sense entrenar i l'ha acabat?....Aguantame el cubata:laughing: :laughing: :laughing:

Tots els meus respectes, però encara el veig lluny. Jo vaig debutar a aquest mon amb un Olimpic la setmana pasada a Cambrils i vaig aconseguir els 3 meus objectius: No sortir l'ultim de l'aigua, Acabar-ho i fer-ho en menys de 2:40h (amb això t'ho dic tot del meu nivel jajajajajaja)

Teniu tot el meu respecte als Srs IRONMAN.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2022 08:53 - 03 Jun 2022 08:53 #18 per Jordi (Associat/da)
Felicitats Del@ :party: :party:

RugbyMan quan ens convertim en SRS. en majúscules?
El meu nivell olímpic només l'he pogut verificar a Tossa 3:49:03; he tingut diverses cancel·lacions de sectors (natació, bici,...) i ja m'he distret i no he torna't a intentar-ho :oops:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2022 10:19 #19 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona, @Dela! :party: :party: :party: :great:

Jordi va escriure: Felicitats Del@ :party: :party:

RugbyMan quan ens convertim en SRS. en majúscules?
El meu nivell olímpic només l'he pogut verificar a Tossa 3:49:03; he tingut diverses cancel·lacions de sectors (natació, bici,...) i ja m'he distret i no he torna't a intentar-ho :oops:


Salut!
Jordi


Jordi, la Triatló de Tossa que tu vas fer era més complicada, sobretot el sector de bici, molt més difícil que la de Cambrils. I no sé com estaria l'aigua a la Costa Brava però està clar que també pot haver-hi moltes diferencies.
He vist les classificacions de Cambrils i de 78 que van acabar els últims participants la van fer en menys de 3h10! i gairebé tothom per sota de les 3h (el 75è 3h00'09")

M'imagino jo amb la BTT volent acabar en 3h45' en un circuit com Cambrils, el penúltim acaba en 3h09' i els de l'organització pensant en recollir i dir: "no, espera que queda un que fa poca estona que ha comença a còrrer" :laughing: :laughing: :laughing:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2022 09:08 #20 per korfbaler (Associat/da)
Ostres ..... Vaig escriure des de el mòbil, i ara veig que no es va publicar :wonder: Vaig deixar anar tot un rotllo, que ara intentaré resumir.

NO ERA EL DIA. Calor i molta calor.

Els deures estraven fets, a la meva manera, que de ben segur no era la més correcte, pero intento sempre entrenant i "competint", passar-ho be. I els entrenaments de la bici m'ho havia passat molt be sortint a ritme Verano Azul, així que sabia que patiria.
Com també ha dit el Del@, jo sóc de sortir en pantaló curt i només samarreta a 0 graus a Vacarisses. El sol i la calor quan més lluny, millor. Aquest dia el teniem a sobre.

La natació be. Correcte. No em vaig torçar gaires vegades (es la meva especialitat a mar obert), i em van sortir casi 4.000 metres :laughing: 1h13.
Com la preparació ha estat una mica friki, era la primera vegada que em posava el neopré i nedava al mar aquest any. Suposo que va ser el motiu pel que als 2.000 metres aprox, vaig començar amb rampes als isquios. Nedar una estoneta d'esquena, i tornar-hi. Quan vaig acabar i li vaig explicar a les meves filles, resulta que s'havien estat enfotent d'un tio que estava nedant d'esquena una estona i es veia des de la platja. Era el seu pare :laughing:

Transició a la bici. Vaig sortir sense comptakilòmetres. Només el Garmin al canell. Com sabia que a la bici patiria, volia anar "per sensacions" :silly: . Les dues primeres voltes be, a 29-30 kms/h (be o molt be pel meu nivell. La gent va moooooolt forta amb la bici). A partir d'allà sobre els 28. Fins al km 150 tot be. Sobre el meu km60 ja s'havia començar a aixecar vent, pel que hi havia trams que s'havia d'apretar. Al meu km150, quan molta gent ja havia acabat, era quan més fort apretava. En un tram amb el vent en contra, on s'havia d'apretar, vaig començar a tenir molèsties a la panxa. Al km 163 aprox :sick: vomitava. Uns 10 minuts aturat, on em van acabar d'adelantar els pocs que portava al darrera :laughing: , i xino xano cap del final. Només faltaven 17 kms !!! Però les sensacions no eren bones.
Dubtava que fer camí ja de boxes. El córrer ho portava molt be, però no cos no estava al seu lloc. Quan vaig arribar al passeig de l'Ampolla, on ja es veia la gent que corria, vaig veure ja gent que caminava quan potser, només portaven 10-15 kms. Eren les 15'00h aprox, i a 33 graus. Portava el cos sense reserves (entre el que havia tret, i el que no havia menjat en la darrera hora).
Així que per tot, vaig decidir no continuar. Havia arribat al final de l'aventura. El cas es que una hora més tard, després que vaig pendre 2 coca-coles, un donut, i una cervesa :laughing: estava mig recuperat, però la calor i el sol que cremava no em van ajudar gens a pendre la decisió de continuar previament.
A part de tot aixó ..... Al km 175 es va trencar un radi de la bici. Vaig arribar a l'Ampolla i fer tot el passeig amb un sorollet de cascarria que t'hi cagues.
I quan m'anava a caviar, deixada ja la bici, poso el peu a terra sense les sabates de bici, i un mal a la planta del peu brutal. M'ho miro i tenia una ferida "important". Suposo que al sortir de l'aigua a la rampa de ciment deuria trepitjar alguna cosa i no em vaig adonar al moment. Així que si hagués volgut sortir a córrer, no se realment com hagués anat :S

Sap greu no acabar una cosa així. Per les hores dedicades, per l'esforç, pel que han d'aguantar les de casa durant els entrenaments, per estar el cap de setmana les meves filles allà amb mi, i patint més que jo "Papa que ja tens una edat" era la frase .....:laughing: Però les coses venen com venen i es presenten. Sempre es pateix en una competició, però vist el panorame que es presentava, vaig valorar que era patir massa, i potser no calia.

Així que ara, passada també la Campana (s'han ajuntat vàries coses en aquests darrer mes), descansar una mica, i no deixar la natació i la bici del tot, i l'any vinent, ja veurem ...... :whistle:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.