Medias Maratones en el extranjero

Medias Maratones en el extranjero

23 Gen 2016 22:28 #21 per cachirulo (Associat/da)
Pues esto ya no hay quien lo pare y ya estoy engrescado en otra media maratón. Como ponía el año pasado ha sido Lisboa la elegida.
Se celebra el 20 de marzo y sale del puente 25 de Abril. En est carrera está actualmente el récord del mundo de media pero la elite hace otro recorrido en sus primeros 5km( no salen del puente) para que sea homologable.
La web es:
www.meiamaratonadelisboa.com/es/

Voy de nuevo con Anfeca(viene solo de turismo) y Vtorres.

Por lo que he leído la salida es un caos ya que se sale con miles que van andando. Aun así hay unos dorsales que denominan VIP en los que te llevan a la salida,te guardan la ropa(llegada en otro sitio) y desayuno en la carpa VIP a la llegada. Se puede calentar sin problemas. El resto de los corredores  tienen que llegar cambiados a la salida(no hay guardarropa),esperar horas para tener buena ubicación ya que no hay cajones. Y encima los vip salen de la misma alfombrilla y los demás salen ya corriendo 100 metros por detrás en salida lanzada.
Dorsal vip cuesta 100 euros,cuando se ha pagado 300 en NY para estar 4 horas antes en una manta en el suelo y hora y media esperando en el corral,la verdad que me merece la pena. Uno ya tiene una edad.
Pues ya os contare, vuelo y apartamento nos ha salido a 225euros por persona.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2016 22:20 #22 per Osc@r (Associat/da)
Una consulta per si hi hà algú que les hagi fet........
Escollir entre la Mitja de Dublín o Mitja de Budapest...

10.000 Vila Olimpica 2008 -41,23
Mitja Marató: Montornés 2012 1:33:30
Marató: 3´37  Barcelona 2014
www.facebook.com/oscar.g.mendez.3

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2016 22:48 #23 per cachirulo (Associat/da)
De vuelta de Lisboa y contento.
Los días previos han sido de turismo con grandes cuestas y la verdad que las piernas iban cansadas.
El circuito básicamente es favorable. Se sale del puente 25 de Abril,el primer km pica un poquito para arriba pero luego del 2al 5 se baja hasta casi nivel del mar y la carrera transcurre paralela. Vamos 16'097 km planos. Del 5 al 7'6 hacia la derecha,recta hacia la izda hasta el 17 y vuelta 4km para la meta.
Lo mejor de todo coger dorsal VIP. Merece la pena la inversion(100euros). Nos llevan a la salida del puente en autocar,nos ponen una carpa para tomar café,galletas,agua etc. Dejamos la ropa en el autobús y todo ese espacio es para nosotros para descansar,ir al baño y esperar la salida.
En el hotel de la organización coincido con un español. Hablo con el y quiere hacer sobre 1h16. Me dice sus tiempos y nombre:Israel Garcia. Tiene 37 años y fue campeón del mundo veterano de maratón en Lyon con el equipo español. En su mejor época llego a hacer tercero en la Behobia.
Compartimos espera y en la salida el se pone en primera fila y yo detrás de el.
Salida y la verdad que es muy limpia. Corredores más rápidos que salen más atrás y no tenían salida VIP no tienen problema para pasar a gente mas lenta. Antes del disparo veo que el pulsometro se ha vuelto loco y marca más de 170, no tengo nada con que humedecerlo. Mal empezamos.
Encima los tres primeros km están mal puestos así que me baso en los pitidos de los garmin de alrededor. Paso sobre 4'01 el primero y ahora vendrá terreno más favorable. Aquí voy en un grupo con un par de chicas. No veo el km5 pero por los pitidos paso sobre 19'10 a 3'50. Si que veo el 6 y clavo justo en 23'. Aquí ahora la intención es ir a 4 todo el rato. Como el pulsometro no va veo que voy bien y algo por debajo de 4'.Pero dejo a la chica y en el giro me voy buscando otros grupos. Marco el 10 en 38'50(parcial 19'40-3'56).
Ahora me acoplo en un grupo de 5-6 corredores y van dándose relevos,yo a cola. Hay un chico tri de Córdoba al que saludo. Al rato nos ponemos los dos delante y llegamos al 15 en 58'24(parcial 19'34-3'55).
En las últimas carreras corro en progresión y aprieto siempre los últimos 6. Pero no contaba con que hoy no voy de turismo y que estos ritmos llevo meses sin tocarlos. Me voy del cordobés pero mi alegría me dura poco. En el giro del 17 veo que las piernas empiezan a pesar y tengo un muro entre el 18-19 intentando apretar. Tan solo puedo mantener. Llego al 20 en 1h18'03(parcial 19'39-3'56). Ultimo km,me pasa un grupito de portugueses y no consigo engancharlos. Se me hace larguísimo y solo mantengo y un pequeño esprint en la recta. Ultimo km con 97m en 4'14(3'52).
Por mi crono 1h22'17.
Me dan tiempo real de 1h22'20. Como dan la salida a la elite en otro punto y por walkie-talkie comunican con el puente puede haber esa diferencia de segundos. Pero yo estaba en segunda línea de salida y me dan de tiempo de chip 1h21'35 que no se de donde sacan. Ya les he mandado un correo para que rectifiquen y revisen. Legal que es uno.
Y bueno, me acerco a la carpa VIP. Joer la que tienen montada. Una comida con camareros,de todo para picar. Fruta,entrantes,carne, huevos,salchichas,tortillas, pasteles de todo tipo,fresas, bebida... Lo malo que tengo el estomago cerrado del esfuerzo y le doy a beber y fruta(y algún pastel). Pero había VIP que sólo habían caminado,con unos barrigones que se montaron una comida en toda regla.
El apartamento lo tengo a 100 metros de la llegada así que todo perfecto.
Por tanto si alguno quiere hacerla alguna vez que no dude con dorsal VIP.
Israel se marco finalmente 1h14'06.
Espero no aburriros con semejante tocho.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2016 23:24 #24 per Serginho (Visitant)

En est carrera está actualmente el récord del mundo de media pero la elite hace otro recorrido en sus primeros 5km( no salen del puente) para que sea homologable.


Tengo en planes hacer esta media el año que viene. Tendre en cuenta lo del dorsal VIP :-)

¿A que te refieres en el texto citado?. ¿El record en el circuito no elite no sería homologable?

Un saludo

5K: 22:58 Cursa d'estiu La Mora-Tamarit, 2012
10K: 46:16 Cursa La Pineda Platja, 2013
Mitja marató: 1:47:33 Mitja Marató de Barcelona, 2016
Marató: 4:17:10 Marató de Barcelona, 2016

Camí de la marató...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2016 23:42 #25 per cachirulo (Associat/da)
Efectivamente el circuito con las reglas en la mano no es homologable para los no elite. Ellos salen de la parte plana de Lisboa y coinciden en nuestro recorrido en el km5. Yo creo que por como me fue a mi y mis parciales la mejora puede ser de medio minuto a mis ritmos. También puede ser que te flipes y aprietes mas en la bajada pero yo iba controlando.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2016 21:29 #26 per Serginho (Visitant)

Efectivamente el circuito con las reglas en la mano no es homologable para los no elite. Ellos salen de la parte plana de Lisboa y coinciden en nuestro recorrido en el km5. Yo creo que por como me fue a mi y mis parciales la mejora puede ser de medio minuto a mis ritmos. También puede ser que te flipes y aprietes mas en la bajada pero yo iba controlando.


Gracias por la explicación :-). Me hubiese gustado que no pasase eso. Ya se que es una tonteria, pero maniático que es uno  :mdr:

Un saludo

5K: 22:58 Cursa d'estiu La Mora-Tamarit, 2012
10K: 46:16 Cursa La Pineda Platja, 2013
Mitja marató: 1:47:33 Mitja Marató de Barcelona, 2016
Marató: 4:17:10 Marató de Barcelona, 2016

Camí de la marató...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2016 01:00 - 27 Mar 2016 01:02 #27 per Josep80 (Associat/da)
Avui he corregut la Mitja Marató de Skidaway Island, a Savannah, estat de Georgia (USA).
Com vinc fent darrerament, aprofito l'entrenament de la marató per corre una Mitja la setmana següent a la marató.
I en aquest cas, i després de la marató de Georgia/Atlanta del darrer diumenge, avui dissabte tocava corre aquesta Mitja, també a Georgia, per sumar en aquest cas el quart estat en la meva colecció nort-americana de Mitges.
La cursa suma corredors de full marathon i Half Marathon, en la marató sencera menys de 100 inscrits, i en la Mitja no crec que arrivessim als 400. Aixó us dona una idea de la modèstia de la cursa. El recorregut és a la illa de Skidaway, a tocar de Savannah, meravellosa ciutat de Georgia, tocant al riu del mateix nom, al costat de la costa atlàntica. El recorregut és preciós, entre boscos, camps de golf, i aiguamolls. La cursa ha començat a les 7:00, encara fosc,amb uns 24ºC i molta humitat. De fet aquests dies per aquesta zona ha fet un clima força tropical, i si a mès està prop d'aiguamolls, ja està tot dit.
Dia ennubolat, i amb predicció de pluja. Quan portem una mitja hora de cursa comença a ploure de valent, i durant quasi mitja hora, hem quedat ben xops, calçat inclòs.
Tot el circuït és pla, i desprès del trenca-cames de Atlanta del diumenge passat, avui aixó m'ha semblat a glòria.
Gent molt amable, agraint-nos haver vingut des de tant lluny per corre en la seva cursa, bon tracte i bona organització, bon avituallament al final, i samarreta i medalla.
Molt recomenable, si no t'importen les curses amb poca gent. Recomenable per el perfil, per l'entorn, per la població de Savannah, per tot plegat.
Ja tenim 4 Mitjes Nort-americanes al sac: Florida, Alabama, New Jersey i Georgia.
Propera estació: Colorado.

total maratons: 50
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
països maratons: 35
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2016 13:19 #28 per Mona (Associat/da)
Josep80 estàs molt fort!!!
La cursa la deus haver gaudit moltíssim! Vinga, que ja només et queden 46 estats!  :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2016 15:28 - 16 Mai 2016 19:11 #29 per (Visitant)

El 22 de maig fan la Mezza Maratona di Torino...

www.teamarathon.it/turinhalfmarathon/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2016 12:15 #30 per RugbyMan (Associat/da)
hola

Desconeixia aquest fil, pero mersi Cachirulo/Aurelian pel feedback  8)

Jo aniré el proper 18 de Septembre a fr la mitja de Copenhagen.no en tinc gaire referencies peró pels temps de l'any Passat sembla rapideta (59:14h el guanyador al 2015).

Mes detals aqui: http://www.cphhalf.dk/en

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2016 16:40 - 17 Mai 2016 10:02 #31 per aurelian (Associat/da)
A 5-a ed. semi-maraton București

Ahir 15 de maig aprofitant les vacances en Rumania vaig fer la mitja de Bucarest. Ho tenina plantejada del febrer i em feia molta illusio debutar en una cursa en el meu pais. No se si vaig quadra la mitja amb les vacances o al reves.

La mija més cara fins ara: vaig pagar uns €36. Una mica sorprenent si penses en el poder adquisitiu del pais. Tot i així, uns 14.000 corredors repartits en multiples esdeveniments organizats: un quart de maratò, mitja per relleus, mitja, cursa de 3.6km, cursas per nens. Hi ha una component caritable important, els organizadors collaboran amb varies ONG i quan t'inscrius pots selectionar una per rebre 10% del que pagas. Jo he corregut per WWF/Team Panda.

A nivel organizatiu crec que esta bé, hi han cosets per millorar i és normal perquè això ha estat la 5ª edició. Les curses pels carrers de la capital no són molt habituals. De fet la mateixa empresa munta la maratò en Octubre - en parallel amb altra mitja. Com anècdota, abans la maratò era de dues voltes al mateix circuit que aquesta mitja, per tant en el mateix any podrias fer dues mitjes (Maig i Octubre) amb el mateix trajecte.

El perfil és pla amb una sola pujada de 15-20 metres en el 17 que es baixa en seguida en el 18. Avingudas rectes i àmplias amb espai per corre. Vaig viure uns 10 anys en Bucarest i pensó que poden fer un recorregut molt més atractiu, aquestes rectes semblan que mai s'acaben. Hi ha puncts d'animacion inclus un par amb bandas de musica tradicional rumanesa  :erf:

Bolsa del corredor amb samarreta Adidas Response, els tipics vals, revistes i una esponja. Avituallaments cada 2.5km amb aigua (got de plasic i/o botella), iso, fruta. Tenen calaixos de sortida que van amb el temp previst però sense control dins. El primer és pels que volen fer sub 1:45.

El guanyador d'aquest any ha fet 1:02:30 i el primer rumanes va arribar 8e 1:06:25. La guanyadora ha fet 1:13:24 i la primera dona rumanesa 1:16:26. Al final, uns 3171 arribats en la mitja.

Estic aquí per qualsevol dubte sobre aquesta cursa  :whistle:

La meva mitja...

Per problemes musculars no he pugut entrenar al 100% desprès de la matarò de Rotterdam (fa 5-6 setmanas). M'hauria agradat baixar de 1:25 en mitja aquesta temporada però cada setmana aquesta fita s'ha allunyava, així que bucar marca o simplement gaudir de la cursa eran els objectius d'aquest diumenge.

Em fico molt adelantat en el calaix fet que em dona l'opportunidad de escalfar amb els elites  :yipi:

Vaig sortir a 4:05/km i molt aviat, en el km 5 em noto fluixet és que feià molta calor. No hi ha sombra i vas sota el sol gairabé sempre en un recorregut del ponent al levant. Segueixo fins donar la volta quan m'adono del vent. Em mantinc en un grup de 4-5 corredors fins el 14 que'l marco a 4:14 i despres em quedo sol. D'aqui fins l'arribada és una cursa en solitari amb l'uniq objectiu d'acabar dignament. O vaig fer en 1:27:40, la meva segona marca en mitja. Posició 126é general i 23é en la meva categoria. Sí que vaig gaudir però és clar que la mitja no és la meva distancia  :yes:

strava

web de la cursa | facebook

resultats

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2016 17:00 #32 per cachirulo (Associat/da)
Buena carrera Aurelian y gracias por compartirla. Una pena la fecha tan adelantada en el año, que ya no preparo medias. El tercero de mi categoría 1h25 y el segundo 1h22.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2016 17:24 #33 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hombre Aurelian:

Graciés per compartir l' informació i la petita crònica, grand Aurelian crack.  :yipi:

Bona cursa donat tot lo que expliques  :party:

Per cert i vist aquesta foto, aquest tiu s'assembla a Tú no ??, bé es una mica més wapo que Tú , , , , però bona tècnica de carrera  :love:



Es veu que feia calor-eta  :grrrrrr: :mdr: :mdr:

Felicitats i graciés

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2016 18:31 #34 per pinelli (Associat/da)
ostia aurelian .. gracies per compartir la cronica crack ..  ha de ser wapu fer la mitja del teu pais quan estas fora .. per cert , quin temps a fet el primer rumanes als 10.5k ??  :intello:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2016 18:43 - 16 Mai 2016 18:54 #35 per aurelian (Associat/da)
cachirulo es una fecha un poco al limite, se puede enlanzar con una maratón de primavera. Piensa que entre noviembre y abril la temporada esta practicamente congelada por una meteorologia mucho mas complicada. Y dicen que es divertido correr una media maraton sota 0°C .

El nivel aumenta cada año, en la primera edición con sub1:28 hacias top15 al general  :yes:

FRANCESC57 la foto és del km 5 i sí que el sol cremava  :grrrrrr:

Aquesta també m'agrada, del km 15 (es fa mes grand amb clicka)



Per cert... no tenen dutxas.

Pinelli31 Gracies, és el mateix que tu fer la mitja de Terrassa m'imagino. El primer rumanes en la cursa de 10.5 en la meva categoria ha fet 44:xx. Vaig perdre una bona i porser unica oportunitat de guanyar una cursa  :beurk:

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2016 19:13 #36 per (Visitant)


El 22 de maig fan la Mezza Maratona di Torino...

www.teamarathon.it/turinhalfmarathon/



Encara queden dorsals a la venta, avió (vueling) i hotel a bon preus  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2016 21:02 #37 per FRANCESC57 (Associat/da)

A 5-a ed. semi-maraton București

Em fico molt adelantat en el calaix fet que em dona l'opportunidad de fer el callentament amb els elites  :yipi:


Aurelian:  :love:

Escalfament amb la elit  :surprised:

Un corredor camiseta correcat a Bucuresti amb la elit, primer català de la mitja de Bucarest  :party: :party:



Abraçada i torna aviat  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2016 21:14 #38 per xavher (Visitant)
Aurelian :ets un crack  :great:
gaudeix de les vacances i no triguis massa a tornar que et trobem a faltar :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2016 12:28 #39 per Alfons 99 (Visitant)
Grande, Aurelian  :great:
Fantàstic

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2016 17:48 #40 per obadia (Visitant)
Aurelain tens un doble?, o has perdut la cua?, el de les fotos no té cua  :whistle:  :rofl:

Gran crònica, gracies per compartir.  :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.