Mitja Marató de Lleida 2/11/2014

Mitja Marató de Lleida 2/11/2014

16 Set 2014 11:44 #1 per tonivet (Associat/da)
Ja estàn obertes les inscripcions per aquesta mitja que diuen es bastant plana. A mi em servira com a test de cara a la marató de Malaga, de moment som molts poquets inscrits: www.mitjalleida.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2014 12:12 #2 per tonivet (Associat/da)
El circuit sembla bastant pla. L'únic que he trobat és aixó de l'any passat; mareja una mica  :winktongue: vimeo.com/77267966

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2014 20:07 #3 per Hansi (Associat/da)
Tonivet, no prometo res, però potser vinc a Lleida a fer-la... :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2014 21:19 #4 per ivanespilez (Visitant)


Hola amics, em dic Ivan Espilez, soc corredor de fons i organitzo la Mitja de Lleida. Des d'aquí us convido a participar en la Rodi Mitja Marató de Lleida.

En la nostra primera edició com a organitzadors vam aconsegui 700 corredors, l'any passat, segon any, van ser una mica més de 800. aquest any ens agradarïa arribar a 900 corredors pels carrers de Lleida. Potser penseu que estem lluny, però valdrà la pena.

Aquest any amb moltes novetats, destacant les curses infantils dissabte al matí), la cursa popular de 5 km, entre altres sorpreses més.

Reserveu-vos el cap de setmana de l'1 i 2 de novembre per venir amb la família, activitats per als més menuts i la milla solidària per a tota la família el dissabte, en la que els corredors inscrits tenen inscripció inclosa. si voleu, en breu penjarem a la web una molt bona oferta amb l'hotel NH de Lleida. I ja teniu disponible el bono de descompte del 35% per venir amb renfe.

Fins al 28 de setembre les inscripcions estan a 16 euros la mitja, 6 euros la cursa de 5 km i 3 euros la milla solidària. Curses infantils gratuïtes.

Teniu tota la informació a www.mitjalleida.com

El recorregut de la mitja el publicarem tan aviat com el puguem fer oficial. Realment no es pla al 100%, potser durillo i tot, però si que és molt ràpid, 1:05:25 el guanyador de l'any passat i molts van millorar marca personal. Si que heu de reservar forces pels dos últims km que puja una mica.

Moltes gràcies amics! Us hi esperem! I si podeu veniu dissabte, valdrà la pena visitar la fira del corredor, masterclass de Zumba, i moltes coses més...



Ivan Espilez

@ivanespilez

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2014 16:28 #5 per ivanespilez (Visitant)
La Mitja de Lleida segueix creixent i aquest any estrenem màxim espònsor, RODI Motor Services. Per tant, a partir d'ara la cursa s'anomena Rodi Mitja Lleida. També neix la cursa de 5km el mateix dia, i durant tot el cap de setmana podràs gaudir del Weekend Running Festival. Consulta la programació i viu el running a tope! www.mitjalleida.com


@ivanespilez

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2014 16:44 #6 per tonivet (Associat/da)

Tonivet, no prometo res, però potser vinc a Lleida a fer-la... :neutral:

Je,je llavors també vindré jo a alguna que estiguis tú apuntat  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2014 18:55 #7 per ivanespilez (Visitant)
Bones a tots. Aquí podeu veure el recorregut d'aquesta edició.

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=7719190

Salutacions!



Inscriu-te http://www.iter5.cat/inscripcions/formCursa.php?id=559

@ivanespilez

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2014 18:44 #8 per ivanespilez (Visitant)
Infografia del mapa de sortida de la Rodi Mitja Lleida. Nova ubicació de la fira del corredor (parking camp d'esports) amb molts més metres quadrats, i sortida en direcció passeig de ronda.

https://scontent-a-mad.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10514763_1965802210227149_6442346166955354379_n.jpg?oh=c1e57ae66c6d2f2e21a652e108c1ae38&oe=54CB8B9B

PROGRAMA

Dissabte 1 de Novembre:

Fira del Corredor. Recollida de dorsals
Horari: 10:00 a 14:00h i 17:00 a 20:00h
- Estands amb els patrocinadors i col•laboradors
- Animació i parc infanti
11:00h Curses infantils per a nens de 3 a 11 anys
12:30h Milla solidària
17:30h Trial moto show amb Arnau Farré, campió mundial júnior
19:00h Masterclass de zumba, amb els tècnics de l’ekke

Diumenge 2 de Novembre:

8:00 a 9:30h Recollida de dorsals cursa 5k i Rodi Mitja lleida
9:00 a 9:50h Guarda-roba
10:00h Sortida de la Rodi Mitja Lleida i la Cursa 5k
11:00h Xocolatada popular i parc d'inflables
12:45h Lliurament de premis

@ivanespilez

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2014 18:58 #9 per antoniu (Associat/da)
Inscrit, després d'un any complicat per lesions i altres històries, s'iniciara el meu repte pel cinquanta tacus complerts aquest setembre i no és altra cosa més senzilla de fer les quatre mitges maratons de les quatre capitals catalanes i aquesta és la primera, no estic per buscar temps però si de passar-ho bé.

Antoniu

Ell dona esforç al cansat,  i multiplica
les forces  al que no té cap.
Isaïes 40:29

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2014 15:59 #10 per ivanespilez (Visitant)
ATENCIÓ!

Sortegem DOS inscripcions per a la Rodi Mitja Lleida 2014 ( www.mitjalleida.com ) entre tots els inscrits als 10K d'Aeroport Alguaire abans d'aquest diumenge a les 24h. Donarem a conèixer els guanyadors dilluns dia 7 al facebook de la cursa, http://www.facebook.com/10kaeroportalguaire



http://10kaeroportalguaire.blogspot.com.es/

@ivanespilez

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2014 18:10 #11 per ivanespilez (Visitant)
Hola amics, si veniu des de fora de Lleida igual us interessa els avantatges que teniu per venir a córrer a casa nostra, ja que volem que gaudiu a tope.

Descompte RENFE

Si participes a la Rodi Mitja Marató Lleida i vens de fora de Lleida et recomanem que agafis el tren. Tens un descompte del 35%.

Descarrega’t el descompte aquí: http://www.mitjalleida.com/images/stories/2014/avantatges/Descompte%20RENFE.pdf

Hotel NH

Oferta especial a l’hotel NH Pirineos pels participants a la Mitja Marató Lleida i al Weekend Running Festival.
  • Habitació doble: amb esmorzar bufet: 60,00€ (iva inclos)
    Habitació individual: amb esmorzar bufet: 55,00 € (iva inclos)
Taxa turística: 0,99 per persona.

Podeu contactar amb la recepció de l'hotel al telèfon 973 273 199 o a l'e-mail nhpirineos@nh-hotels.com

Targeta emocity

Si ets de fora de Lleida i estàs inscrits a la Rodi Mitja Marató Lleida demana la targeta Emocity quan vinguis a recollir el teu Dorsal.

Quins avantatges tens amb al targeta Emocity?

La targeta Emocity compta amb la col·laboració de les associacions de comerciants de Zona Alta i Eix Comercial i del sector de l'hoteleria i de la restauració de la ciutat que ja treballen amb Turisme de Lleida amb altres projectes.

L'Emocity proposa per a aquesta campanya diverses avantatges com són descomptes o l'accés gratuït a monuments i equipaments de la ciutat, com la Seu Vella, el Museu de Lleida, el Castell de Gardeny i l'Arborètum.

Inclou la gratuïtat dels busos de Lleida i gràcies a un acord amb la Cooperativa del Taxi no es cobra suplement per les maletes. També fa preu d'amic als espectacles de la Llotja, així com a descomptes o atencions especials en establiments d'oci nocturn, restaurants i comerç de la ciutat.



La targeta té una vigència de 48 hores, és personal i intransferible i s'acompanya d'un fulletó amb les propostes, promocions, descomptes exclusius i regals que ofereix.

Descarrega’t aquí el fulletó: http://www.mitjalleida.com/images/stories/2014/avantatges/emocity.pdf

@ivanespilez

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2014 20:31 #12 per Dani (Associat/da)
Aquest diumenge cap a Lleida amb en HansitoW !!!

Serà el meu debut en aquesta mitja. Ritme d'entrenament 4.15. He fet Templers uns quatre copa i ja tocava debutar.

Ens veiem

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2014 11:09 #13 per tonivet (Associat/da)

Aquest diumenge cap a Lleida amb en HansitoW !!!

Serà el meu debut en aquesta mitja. Ritme d'entrenament 4.15. He fet Templers uns quatre copa i ja tocava debutar.

Ens veiem

Alla ens veiem Dani i Hansi. Per anar be tindria que anar una mica mes ràpid que vosaltres  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2014 13:25 #14 per bernaus (Associat/da)
Hansi, veig que t´ha agafat molta afició a córrer a les terres de ponent. Per alguna cosa serà.

Només falta que vinguis a la cursa de l´estany d´Ivars. Disfrutaràs molt. Es el dia 23/11. Hi ha un fil obert a ruta.

Jo aquest any no faig la mitja de Lleida, vull descansar una mica.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2014 17:41 #15 per AlbertRande (Associat/da)


  Jo també hi seré . Objectiu fer-la entre 1h 35' i 1h 37' .

  Ens veien diumenge a Lleida


  Salut companys !!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2014 17:53 #16 per joregar (Visitant)
Un altre inscrit!
Última tirada llarga per València. Objectiu, a ritme marató (1º30') després d'uns 9-11 previs més suaus.
Sembla que hi ha llebres però a veure si et conec Dani i fem barqueta.

Salut!!

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2014 19:36 #17 per Dani (Associat/da)

Un altre inscrit!
Última tirada llarga per València. Objectiu, a ritme marató (1º30') després d'uns 9-11 previs més suaus.
Sembla que hi ha llebres però a veure si et conec Dani i fem barqueta.

Salut!!


Ei, ens hem conegut a mitja cursa !!

Avui entrenament en progressió, cada 5km 5" més ràpid. No esperava una mitja tant dura i la pujada del km13-14 amb vent en contra crec que ens ha matxacat molt. He fet 1h27'25"

Mitja amb bons serveis però algunes coses al meu parer a millorar.

La llebre de 1h24 ha arribat un minut i picu abans. I la de 1h30 al km10 anava 30" per sota del temps objectiu. A corredors.cat sempre som molt puntillosos quan fem de llebre. El km1 jo he passat a 4,00 i la llebre de 1h30 calculo q a 3'55.
El recorregut duret i bastant lleig. Però vamos, suposo que no es pot fer 21km pel centre de Lleida com a Templers. Això suposo que serà difícil de canviar.
La distància clavada amb el GPS. Dubto que fes la distància correcta.
Retalladors high high level. Avui per flipar, però ja és un clàssic.

Recalco que l'organització més que correcta. Potser l'speaker que sigui runner....  :intello:


10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2014 19:37 #18 per antoniu (Associat/da)
molt bona cursa i molt bona organització, circuit dur per a mi, encara que content molt bones sensacions, vaig agafant forma

Antoniu

Ell dona esforç al cansat,  i multiplica
les forces  al que no té cap.
Isaïes 40:29

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2014 21:03 #19 per tonivet (Associat/da)
Doncs si que és dureta, els primers 10km a mi m'han anat força be, he passat pels 10km amb el mateix temps que vaig fer a la Merçé  :surprised: i he trobat un parell de corredors que anaven al meu ritme (4'05" mes o menys. A partir del 12-13 com diu en Dani una pujada llaaarga que m'ha fet picar els 2 km següents a 4'20"-4'22", pensava que a la tornada quan vingués la baixada els recuperaria però no.
Després quan m'ha passat el Dani cap al 19 l'he intentat seguir i l'he mantingut a distància, pero l'últim 1.5 km que tornava a fer una mica de pujada m'ha tornat a matar. Al final 1h28'06" del meu crono que veient el desnivell dono per bon temps com a test. Potser en una mitja plana hagués fet 1 minut menys.
Si que es possible que fos un pel curta, a mi m'han sortit 21,02km.
Ara ha pensar en la propera setmana, que tinc 90 km's i tirada llarga de 32!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2014 23:46 #20 per joregar (Visitant)
Hui he fet la Mitja de Lleida com a entrenament pensant en València. La idea era fer 11 Km abans a 4'40" més la mitja a ritme marató en 1º30'. He eixit tard de l'hotel i m'he trobat super pesat de dos comilones d'ahir, així que 9 Km a 4'50" i gràcies.
Però es veu que aquest rodatge ja m'ha deixat bé perque en començar la cursa les polsacions i sensacions ja eren millors i el rellotge marcava ritmes bons. Com diu Dani la llebre de 1º30" ha eixit escopetejada i la he deixat anar, la seguia a uns 50m i encara anava per sota de 4'15". Dani enmig de la llebre i jo. Poc a poc ha arribat gent per darrere i quan erem un grup gran en una zona de girs... megaretallades  :whip:  era curiós veure des de darrere com Dani es quedava soles durant uns moments  :no:

Després hem atrapat a la llebre i he xarrat amb ell una estona. La pujada del 13-14 se m'ha fet dura i la llebre ha marxat, però en la baixada la he agafat. Després del 17 he marxat i he apretat una mica per acabar en 1º28'25". Prou content, amb sensació de poder fer prou més kms a aquest ritme, quants? és la incognita  :sarcastic:
Després he tornat a l'hotel corrent per fer un kilometret més.

El circuït és durillo, no és toboganero en la seva totalitat però té alguna pujada bona. La zona del polígon prou lletja i punyetera.

Dieu que és curt? Doncs em quedo amb 1º30' que com València és molt plana torna a ser com un 1º29'  :he: :he: :he:

Bons serveis i oganització. I l'hotel recomanat per l'organitzador molt bé.  :great:

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.