Mitja marató de Mataró 7/12/2014 amb canvis

Mitja marató de Mataró 7/12/2014 amb canvis

21 Oct 2014 12:07 #21 per pirata agus (Associat/da)

Genial!!!! Un altre motiu mes per no fer la cursa de casa meva..ja fa uns anys q li vaig agafar mania,no sé poder aquesta dèria de la penya per la inscripcions,els putos polvus" ,apa gauidiu molt els bojos per córrer"si la feu


Joder, amb lo be que et quedava el bikini de l'any passat ¡¡¡  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: a veure si aquest any donen un tanga leopardo ¡  :666:

jajá aixo es per que tu em mires amb bons ulls.. :666:...
i de tangas leopardo en tinc un parell..


hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2014 20:39 #22 per mario.cat (Associat/da)

Genial!!!! Un altre motiu mes per no fer la cursa de casa meva..ja fa uns anys q li vaig agafar mania,no sé poder aquesta dèria de la penya per la inscripcions,els putos polvus" ,apa gauidiu molt els bojos per córrer"si la feu


Joder, amb lo be que et quedava el bikini de l'any passat ¡¡¡  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: a veure si aquest any donen un tanga leopardo ¡  :666:

jajá aixo es per que tu em mires amb bons ulls.. :666:...
i de tangas leopardo en tinc un parell..


Pirata  :666:, sense tu la cursa no el igual !!!!!!!.  :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: Ets el nostre idol, la llum a seguir......!!!!!!!!!  :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: 
No podem correr sense la teva referencia !!!!!!.  :whistle: :whistle: :whistle: Repensat-ho.  :yes: :yes: :yes: 
P I R A T A    F O R    P R E S I D E N T !!!!!!!    :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2014 20:53 - 21 Oct 2014 20:56 #23 per pirata agus (Associat/da)
:'( :'( Mario ... :love:....M'has emocionat .... Et confessaré que estic esperant la invitació de l'ajuntament per a l'esdeveniment, si m'arriba, potser em corro, ui perdó, la "corru" aquesta mitja tan desitjada per les dones dels corredors, ui perdó ...... dels runners.. :666:

D'altra banda, estic pensant en obrir un fil paral · lel d'aquesta gran mitja, que ho anomenaré ................................ ..... ¡¡¡¡¡Inscrit!!!!! :party: .......... :666: :666: :666: :666: .......

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2014 23:22 #24 per mario.cat (Associat/da)

:'( :'( Mario ... :love:....M'has emocionat .... Et confessaré que estic esperant la invitació de l'ajuntament per a l'esdeveniment, si m'arriba, potser em corro, ui perdó, la "corru" aquesta mitja tan desitjada per les dones dels corredors, ui perdó ...... dels runners.. :666:

D'altra banda, estic pensant en obrir un fil paral · lel d'aquesta gran mitja, que ho anomenaré ................................ ..... ¡¡¡¡¡Inscrit!!!!! :party: .......... :666: :666: :666: :666: .......


Aquest es el meu GRAN Pirata !!!!!! (Però sense mariconades)

:party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2014 07:28 #25 per mario.cat (Associat/da)
Com es diu alló...... ara no m'enrecordo......  Ah si:  Inscrit !!!!!    :great: :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2014 09:12 #26 per pirata agus (Associat/da)

Com es diu alló...... ara no m'enrecordo......  Ah si:  Inscrit !!!!!    :great: :great: :great: :great:

:he: :he:  :rofl: :rofl:  :great:

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2014 00:39 #27 per mas (Associat/da)
Inscrit!  :yipi: :yes:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2014 23:09 #28 per sir (Associat/da)
inscrit a la mitja de mataroooooo :party: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2014 06:23 #29 per Kiske (Associat/da)
Ja han posat el recorregut, pero no se posar aqui un pdf, si algu sap... Els que coneixeu mataró, sembla que es el mateix recorregut no? Carrers estrets els primers 5 kms? 3000 persones?  uf!!!!

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2014 11:23 #30 per mario.cat (Associat/da)

Ja han posat el recorregut, pero no se posar aqui un pdf, si algu sap... Els que coneixeu mataró, sembla que es el mateix recorregut no? Carrers estrets els primers 5 kms? 3000 persones?  uf!!!!


Hola Kiske. Aqui tens el planol en pdf. Crec que hi ha algún canvi a la baixada cap al passeig. Jo no recordo haver girat a la dreta. :neutral: :neutral: :neutral:
Pero es possible que sigui el mateix recorregut de l'any passat. :yes: :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2014 11:44 #31 per pirata agus (Associat/da)

Ja han posat el recorregut, pero no se posar aqui un pdf, si algu sap... Els que coneixeu mataró, sembla que es el mateix recorregut no? Carrers estrets els primers 5 kms? 3000 persones?  uf!!!!


Hola Kiske. Aqui tens el planol en pdf. Crec que hi ha algún canvi a la baixada cap al passeig. Jo no recordo haver girat a la dreta. :neutral: :neutral: :neutral:
Pero es possible que sigui el mateix recorregut de l'any passat. :yes: :yes: :yes:

"Amo a veee!" ... per al·lusions, jo que soc de Mataró, he vist el planol i si que em sembla que és el mateix recorregut de l'any passat ..... el que passa és que tenen previst eixamplar els carrers tirant alguna casa ..... :he: :he:
també entro per dir que encara no puc dir: Inscrit !!!!  :rofl: :rofl:

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2014 12:46 #32 per mario.cat (Associat/da)

Ja han posat el recorregut, pero no se posar aqui un pdf, si algu sap... Els que coneixeu mataró, sembla que es el mateix recorregut no? Carrers estrets els primers 5 kms? 3000 persones?  uf!!!!


Hola Kiske. Aqui tens el planol en pdf. Crec que hi ha algún canvi a la baixada cap al passeig. Jo no recordo haver girat a la dreta. :neutral: :neutral: :neutral:
Pero es possible que sigui el mateix recorregut de l'any passat. :yes: :yes: :yes:

"Amo a veee!" ... per al·lusions, jo que soc de Mataró, he vist el planol i si que em sembla que és el mateix recorregut de l'any passat ..... el que passa és que tenen previst eixamplar els carrers tirant alguna casa ..... :he: :he:
també entro per dir que encara no puc dir: Inscrit !!!!  :rofl: :rofl:


Inscriute Pirata. :grrrrrr: :grrrrrr:  !!!!!!!!        Desprès t'enpanadirás !!!!!!  :whistle: :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2014 15:16 #33 per Jorfer (Associat/da)
Aquest any tindrem tres llebres oficials correcats amb temps de 01:30,01:40 i 01:50 que ens ajudaran a assolir aquests objectius  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2014 20:26 #34 per mario.cat (Associat/da)

Aquest any tindrem tres llebres oficials correcats amb temps de 01:30,01:40 i 01:50 que ens ajudaran a assolir aquests objectius  :yes: :yes:


:great: :great: :great: :great: :great: :great: :great: :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2014 20:54 #35 per pirata agus (Associat/da)
Mario.cat m'apunto a la S.T... :666:

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2014 21:02 #36 per jordimarti (Visitant)

    Veient el plànol sí, és el mateix recorregut d' altres anys.

    De tota manera, no veig que s' hagin de formar grans taps. L' únic punt conflictiu és passat el km. 3, als carrers Sant Benet i Sant Josep, i allà hi caben ben bé els atletes de 4 en 4. No em sembla la millor opció, però tampoc és com perquè hi hagi un gran embut quan s' han corregut ja més de 3 km.

200: 25"45 (1992), 400: 53"47, 800: 1'56"02, 1500: 3'57"8, 3000: 8'55"16, 5000: 15'25"0 (totes del 1997), 10.000: 33'36"2 (1996), 1 hora: 16.244m (2006), 1/2 marató: 1h 13'14" (2001), marató: 2h 43'28" (2000), 400 tanques 1'05"9 (1991), 5 km marxa:...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2014 21:25 #37 per David C (Associat/da)
Jo també estic inscrit ¡¡¡

Cabrix, faltes tu ¡  :whistle:

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2014 21:32 #38 per pirata agus (Associat/da)


     Veient el plànol sí, és el mateix recorregut d' altres anys.

     De tota manera, no veig que s' hagin de formar grans taps. L' únic punt conflictiu és passat el km. 3, als carrers Sant Benet i Sant Josep, i allà hi caben ben bé els atletes de 4 en 4. No em sembla la millor opció, però tampoc és com perquè hi hagi un gran embut quan s' han corregut ja més de 3 km.

Jordi , tambe poden posar un urbano per regular els corredors... :he: :he:

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2014 23:25 #39 per Fiber (Associat/da)
Home, ja anant previngut doncs t'ho prens d'una forma diferent pero sobretot el primer any que em vaig trobar, em va sobtar bastant i em vaig posar una mica nervios, encara hi ha molta gent gunta sobretot si no ets dels corredors capdavanters (i aixo et dic qualsevol que vagi a 5' el km. o mes)

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2014 16:57 #40 per Sufridor (Visitant)
Este año les esta costando mas de lo normal en llenar, cuando años anteriores en menos de una semana ya tenian todo vendido.


Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.