Mitja Marató Esplugues de Llobregat (Treball de Recerca)

Mitja Marató Esplugues de Llobregat (Treball de Recerca)

24 Ago 2017 12:29 #1 per pluvinet (Associat/da)
Bon dia corredors

El meu fill Pablo de 17 anys està realitzant el Treball de Recerca sobre la viabilitat de realitzar una prova esportiva a Esplugues de Llobregat, ciutat on s'ubica la seva escola.
El projecte l'està duent a la conclusió que pot ser possible celebrar una Mitja Marató a Esplugues, ciutat que precisament no compta amb aquesta prova encara.
Per aixó us demana la vostra col·laboració com a corredors populars
Es tracta de contestar en 2 minuts aquesta enquesta i si voleu comentar qualsevol idea sobre com us agradaria que fos aquesta mitja marató com per exemple, data de celebració, tipus de circuit, preu del dorsal, caràcter solidari o no, etc ... li será de gran ajuda pel seu treball.

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració

Us Linko l'enquesta Enquesta Mitja Marató Esplugues

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2017 14:39 #2 per sandmannn (Associat/da)
Emplenada

Sort!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2017 15:09 #3 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Interessant! Ja he participat! Vivint a Sant Feliu seria molt interessant tenir una marató, o al menys una mitja a prop de casa, ja que disposem de poques curses per aquesta zona.

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2017 01:31 #4 per jaume86 (Associat/da)
Un més que ha passat per caixa! M'ha fet gràcia la pregunta de si preferiria una mitja o una marató

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2017 09:53 #5 per pluvinet (Associat/da)
Moltes gràcies companys per realitzar l'enquesta, segurament avui el meu fill es donarà d'alta a corredors.cat i anirà interactuant amb vosaltres.

Ahir com tenia la tarda lliure, vaig córrer un possible circuit que ha dissenyat ell. El circuit és un continu puja i baixa per tant dissenyar un circuit ràpid sembla molt improbable. La dificultat que s'ha trobat ha estat el traçat del tramvia el qual parteix la ciutat en dos sectors. Esplugues Nord i Esplugues Sud. Per no tallar el tramvia ha descobert dos passos subterranis un a Can Rigalt i un altre al costat de les Torres d'Esplugues i l'Ajuntament.
La idea del traçat és la de recórrer la totalitat dels barris des de la Sortida a la INEF passant per can Vidalet, can Clota, la Plana, Montesa, el Centre, el Gall, la Malllola, Ciutat Diagonal, la Miranda, Sant Pere Màrtir , Finestrellas i meta a la INEF costat de l'escola Garbí.

Us Linko el primer esborrany de circuit desde Strava.
Recorregut Mitja Marató Esplugues

Ahir la vaig córrer en sentit antihorari per no acabar a les fosques per la zona Nord.
Repeteixo mil gràcies companys

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2017 16:02 #6 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Recorregut molt interessant, passant per alguns punts emblemàtics d'Esplugues. Ja veig que no es un circuit per fer marca, sinó per passar-ho bé i posar-se a prova amb el desnivell que té. Com a suggerència, provaria de traçar algun quilòmetre a dins del Parc del Centre (Can Fàbregas), així com el Parc dels Torrents o Can Vidalet.

pluvinet va escriure: Moltes gràcies companys per realitzar l'enquesta, segurament avui el meu fill es donarà d'alta a corredors.cat i anirà interactuant amb vosaltres.

Ahir com tenia la tarda lliure, vaig córrer un possible circuit que ha dissenyat ell. El circuit és un continu puja i baixa per tant dissenyar un circuit ràpid sembla molt improbable. La dificultat que s'ha trobat ha estat el traçat del tramvia el qual parteix la ciutat en dos sectors. Esplugues Nord i Esplugues Sud. Per no tallar el tramvia ha descobert dos passos subterranis un a Can Rigalt i un altre al costat de les Torres d'Esplugues i l'Ajuntament.
La idea del traçat és la de recórrer la totalitat dels barris des de la Sortida a la INEF passant per can Vidalet, can Clota, la Plana, Montesa, el Centre, el Gall, la Malllola, Ciutat Diagonal, la Miranda, Sant Pere Màrtir , Finestrellas i meta a la INEF costat de l'escola Garbí.

Us Linko el primer esborrany de circuit desde Strava.
Recorregut Mitja Marató Esplugues

Ahir la vaig córrer en sentit antihorari per no acabar a les fosques per la zona Nord.
Repeteixo mil gràcies companys


Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2017 18:18 #7 per mario.cat (Associat/da)
Feta enquesta !!! :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2017 11:49 #8 per Pablo Pluvinet Prieto (Visitant)
Gràcies a tots qui m'heu estat ajudant fent la meva enquesta, estan sent de gran ajuda. Qualsevol suggeriment serà benvinguda! Gràcies a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2017 11:38 #9 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Enquista contestada

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.