VI MITJA I 10K COLOMENCA (28-01-2018 9:30 h)

VI MITJA I 10K COLOMENCA (28-01-2018 9:30 h)

29 Gen 2018 13:35 #61 per Jorfer (Associat/da)
XarlieOne1 vas fer una gran mitja, un bon entreno amb dorsal camí de la marató.
Pinelli31 aviat destrossaràs les teves marques.
Carles.cat gràcies com sempre per les teves magnífiques fotos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2018 17:17 #62 per Dani (Associat/da)
Aquí la llebre de 1h35. Ja he fet tres cops de llebre i sempre amb aquest temps.

Crec que les mitges "TOP" catalanes haurien de passar a veure com es pot fer una mitja sense tants mitjans i que surti tot perfecte. De fet, és clarament superior els serveis que dona.

I dutxes
I vestuaris
I servei llebres de 1h25-30-35-40-45-55-2h00 40-45-50-55-60 més que les "TOP"
I entrepà al final de cursa
I pica-pina després de la cursa
I zero cues
I mesurada perfectament
I punts kilometrics posats perfectament
I parking enorme al costat de les pistes
I arribada a unes pistes d'atletisme
I com no, llebres fiables :silly:

Felicitats a l'organització.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2018 19:30 #63 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Totalment d'acord!

En comptes de tantes pijotades com patrocinadors inútils, sortejos i promocions estúpides per xarxes socials, cal més curses amb una organització com aquesta, sense tanta parafernàlia que fa inflar el preu d'inscripció com la Mitja de BCN o Granollers.

Que n'aprenguin!

Dani va escriure: Aquí la llebre de 1h35. Ja he fet tres cops de llebre i sempre amb aquest temps.

Crec que les mitges "TOP" catalanes haurien de passar a veure com es pot fer una mitja sense tants mitjans i que surti tot perfecte. De fet, és clarament superior els serveis que dona.

I dutxes
I vestuaris
I servei llebres de 1h25-30-35-40-45-55-2h00 40-45-50-55-60 més que les "TOP"
I entrepà al final de cursa
I pica-pina després de la cursa
I zero cues
I mesurada perfectament
I punts kilometrics posats perfectament
I parking enorme al costat de les pistes
I arribada a unes pistes d'atletisme
I com no, llebres fiables :silly:

Felicitats a l'organització.


Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2018 11:35 #64 per Willy (Associat/da)
Bones!

Per mi també era la primera vegada que participava a Santa Coloma, i com ja han dit altres companys, senzillament genial!
En tot moment es va respirar un ambient de proximitat i de bon rotllo entre participants, organitzadors, col•laboradors, etc. que, sincerament, he viscut en poques altres curses. Si no recordo malament, crec que pels associats el preu va ser d’11€. Soc dels que també prefereix l’opció d’inscripció sense regal, però he de dir que per aquest preu, fins sense regalar res, ho trobo molt i molt be. I si al final li afegim la botifarra + aperitiu + barra lliure de cervesa, per mi ja es espectacular! :great:

Sobre la meva cursa, ja que no podré córrer ni Bcn ni de Granollers, vaig decidir provar i anar a tope. B) Vaig sortir a 1h25’ amb en Jvega Trainer a veure q tal, i he de dir que al final força be! Va regular mt be el kms mes difícils i a ritme mt constant durant la resta. Una feina espectacular, enhorabona! Puntualitzo en ell però igualment ho faig extensiu a la resta de llebres! ;)
Vam anar un bon grupet d’uns 10 o 12 fins al km15 on part del grup va decidir anar endavant. Jo vaig preferir aguantar una estona mes però cap al 18 (ja nomes en Jvega Trainer i jo) tb vaig decidir apretar una mica aprofitant que encara tenia algo a la reserva... Al final MMP amb 1h24’05”, i amb mt bones sensacions! Vaig esperar en Jvega Trainer a l’arribada que entrava sol per felicitar-lo. Moltes vegades les llebres entreu soles i que menys que esperar-vos i felicitar-vos per la bona feina feta!

Després cap a fet la buti i petar la xerrada i esperant ja la de l’any que ve, que per poc que pugui, tornaré a fer. Insisteixo, un ambient molt proper i festiu que em va agradar molt! Enhorabona a tots els que la feu possible!

Apa!

Salut i fins la propera!

Salutacions,

Willy_DePu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2018 21:04 #65 per Jorfer (Associat/da)
Willy felicitar-te per aquest gran èxit. Està clar que els entrenaments del Jaume Leiva donen els seus fruits i faràs una marató magnífica.

Endavant crack.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2018 07:40 #66 per Willy (Associat/da)
Hi tant que es noten! Gracies Jorfer!

Salut

Salutacions,

Willy_DePu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2018 17:13 #67 per AnRol58 (Associat/da)
Una media que tiene todo lo que hay que tener y a un precio mas que bueno.

Enhorabuena organizadores, voluntarios y compañeros Liebres, fotografos, En especial al amigo Carles Cat, eres muy grande amigo!

Una labor excelente siempre.

Seguire volviendo en tanto pueda.

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2018 22:34 #68 per hurtaga (Associat/da)
Tot el que esteu comentat és ben cert, felicitats als organitzadors!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2018 18:33 #69 per Hansi (Associat/da)
La mitja Colomenca és, senzillament, el més proper a la perfecció com a cursa popular que jo podria dissenyar :cheer: . Ja sé que sóc un més a repetir el que han dit tants amics i companys correcats, però volia escriure-ho jo també :) .

Responent la pregunta de l'amic santako700: jo oferiria la possibilitat d'inscripció més barata sense tenir samarreta, pels que fem moltes curses i ja en tenim moltes. Però por favor, santako700, no cambiéis nada más. Estar en vuestra media es una maravilla! Ya sabes que soy de los que llevan 6 ediciones de 6, y es que si pudiera llegar a llevar 60 de 60, lo haría! Un abrazo a la UCA y esperemos seguir viéndonos muchos años más.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.