Mitja Marató Barcelona 11/02/18 08:45

Mitja Marató Barcelona 11/02/18 08:45

11 febrer 2018 21:38 - 11 febrer 2018 21:45 #101 per jaume86 (Associat/da)
Enormement feliç, en un núvol encara!!

Com han comentat el cachi, esquimal i mk30, avui m'ha sortit un dia impensable!

Feia dies que rumiava quina era la millor tàctica a seguir d'inici. L'entrenador que tinc ara em va comentar que intentés seguir les llebres d'1h25' i, si podia, al final, fer una apretada de les que tant m'agraden. Però el guissona i el dani em van començar a embolicar en aquest fil. No ho veia gens clar. Però la darrera vegada que va passar això, a la mitja del prat, vaig anar amb ells i em va sortir rodó... així que aquest matí quan els he vist, ni ho he dubtat de sortir amb ells tot i que els dubtes estaven en poder-los seguir.

I es que fa menys d'un mes, a la mitja de Sitges, el Cachirulo em va portar a fer 1h26'44'' i vaig acabar molt malament físicament. De fet, no recordo haver acabat mai una cursa amb tanta tralla i patiment, tot i que em va ajudar a treure conclusions molt positives a nivell mental.

Avui em proposaven baixar 3 minuts de cop. El repte era majúscul! Però si no s'intenta mai no s'aconsegueixen les coses i, d'aquesta manera, no em quedaria cap dubte d'on estava. Així que amb aquests pensaments i sabent que el Mario portarà amb el màxim carinyo i cuidado al dani, me n'aprofito. És una oportunitat única! A més, també hi són el Hansi, el Cachirulo, l'esquimal, el Danistal i inclús s'afegeix un meep eufòric des de Santako! Però és que davant tenim la creme de la creme de l'associació, allà a tocar nostre. Abans de sortir, li pregunto al dani, saps què fem aquí? I em respon que sí, que clar, cap dubte. Però li faig mirar a tots els cracks que ens envolten, i em contesta que no!

I en aquestes es dona la sortida, una caiguda a l'esquerra, per sort no m'afecta però el noi s'aixeca tot cabrejat. Jaume no et despistis que el Mario va per feina, i el dani davant! Se'l veu molt suelto, cómode, pletòric i amb confiança. Avui la farà gran. Pugem el paral·lel, no vull mirar el rellotge, no vull saber com anem, només tinc un objectiu i és seguir el guissona i el Dani, no m'haig d'ocupar no preocupar per res més.

I això no és poc. Arribem a la Gran Via, km4, i veig al suunto 16'. Mare meva com hem pujat el paral·lel. Fa fredor, venen ganes de pitjar el fre que queda molt. Però avui hem vingut a patir i donar-ho tot. Seguim, els kms cauen lentament i per mi és un compte enrera. Quan baixem paral·lels a l'arc de triomf em noto forçat de cardio, casi com si estés a punt de tenir flato. Queda molt i tracto d'acompassar la respiració, vaig al màxim però d'això es tracta.

Passem per l'avituallament correcat, m'acabo de prendre el gel i m'enganxa desconcertat. Amb prou feines reconec la socanna i ja l'hem passat. 4 glops d'aigua i torna l'amenaça del flato. Cal seguir, respiro fort i ja portem un quart de marató.

Al passar pel km11 m'alegra que quedin menys kms dels que portem, intento pensar en positiu i avaluo com vaig. A Sitges vaig passar la primera volta que anava rebentat, avui fisicament vaig normal, forçat però bé. L'únic que em neguiteja és aquesta amenaça de flato. Entre cabories han passat uns quants minuts, deixem la gran via per anar a buscar el tram de diagonal. Allà el Mario apreta i noto un esforç important, em costa seguir. Pregunto al Mario si anem bé, em diu que sí, amb un marge de... no m'ho diguis, no m'ho diguis, no ho vull saber! Arribem a la diagonal i m'intento distreure amb els correcats que acaben ja aquest tram de diagonal. Foto un crit al Marc78 i el Mario m'ordena callar. Té raó, vaig al límit però és la meva manera de distreurem i no pensar en lo fletxats que anem. Ara veig en chute amb la llebre d'1h15', i se m'escapa un baixet el chute, el chute!! Després passa el wallaby i el mario el crida tribunero!!! Ell sí que pot, amb nosaltres va sobrat. Seguidament li pregunta al Dani com va, 9 de 10, comenta segur. Jo penso 6 de 10? Vaaaa que ja arribem al gir de la diagonal!

Al passar pel km15 el cap em fa un canvi de xip, em començo a notar millor, veig aprop l'arribada, només queden 6kms i ho puc aconseguir. Continuo forçant la màquina, segueixo el dani que segueix el guissona. En fila, callats, avancem. Arribem a la façana marítima, davant encara veiem el Hansi (havia comentat que faria un progressiu, i sé que no falla, a quan devem anar??), el tiburon Huertas i el David77 els hem perdut endavant i el Danistal, esquimal i cachirulo no sé on són. Vaig tant centrat en seguir la dupla Mario-Dani que no sé què ha passat. Potser l'estem fent grossa si correcats de tant prestigi han quedat pel camí??

Cada passa que faig a aquestes alçades no em resta, sinó em dona moral. Cada cop ho tinc més a tocar. Ho aconseguiré, aguantaré el ritme i si anem per sota d'1h24' pot caure marca. Fa tants anys que la vaig fer que no recordo exactament quina és. Tant se val. Faci o no marca avui estic fent un carrerón. Que al setembre a la mitja de Sabadel feia 1h42!!

Entre aquests pensaments el dani comença a fer sorolls i el Mario afluixa una mica. Em diu que vaig bé i que tiri. Li comento que no. Ara no és moment penso. En breu arribem al petit mur dels primers kms de nassos, regulem una mica i el passem bé. Noto que el Mario torna a frenar i ara sí que sóc jo qui no freno i segueixo endavant. Intento mantenir el ritme, el qual no sé, però seguir endavant. Per moments sento el Mario just darrera i tinc la sensació de fer el prèssec. Millor que freni i segueixi amb ells, oi? Que cullons Jaume, ja que estàs, deixa-ho tot.

Poc a poc els perdo d'oides. Arribo al km 20 i allà sí que miro el rellotge. No sé que veig però no m'ho crec, li sumo 5' i no em surt marca. Potser si vaig a 4'/km seran 30'' menys... llavors puc baixar de 1h23?? Que vols dir que pot ser? Apreta, apreta i apreta, últim gir a l'esquerra, jo també he llegit el blogmaldito i sé que queden 600m. Ara no sé si és molt o és poc però em buido i quan la vista em m'arriba a començar a veure els dígits del temps de l'arribada estan encara en 1h22, no sé si arribaré, però tan se val, serà una cursa memorable, que mai oblidaré i no ve d'uns segons...

Però credo la meta i paro el Suunto en 1h22'59''!! Em poso les mans al cap, no m'ho crec, arriben el dani i el mario i els abraço!! Estan folls d'alegria i jo flipant! Arriba l'esquimal, un altre que s'ha sortit!! I en meep!! M'espero a la barqueta d'1h33' que sé segur que arribaran abans carregats d'MMPs... em fan fora de l'arribada una vegada i una altra però no vull marxar!! Al podi anuncien que avui s'ha baixat de l'hora, ole tu! I per fi arriben el rugbyman, el jorfer, vay, jimmix... tots molt contents!

Quin gran matí, he passat de no poder còrrer 10k el juny passat a millorar el temps en mitja marató al febrer. Aquesta temporada no pensava poder millorar cap registre, com a màxim els 10k, que era la que creia que era més assequible. I no em calia rebaixar cap temps per valorar l'enorme progressió d'aquesta temporada. En 4 setmanes vindrà el trident maratonià i avui ja puc afirmar que tinc els deures fets, que no m'importa quant temps tardo en fer les maratons de Barcelona i Rotterdam, óbviament sí la d'Empúries que per algo faig de llebre de 3h15' però vaig mooooolt tranquil sabent que el Rafa Perez no falla mai!

Per últim tornar a agrair al SuperMario guissona i al Dani Pons que m'animessin a pujar a la seva barqueta i em cuidessin tant avui. Així és un goig còrrer!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 21:53 #102 per cachirulo (Associat/da)
Grannnnde Jaume!! Yo sabia tu marca y al no pillaros iba echando cuentas y pensaba, joer la que han liado!

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 21:59 #103 per jaume86 (Associat/da)

cachirulo va escriure: Grannnnde Jaume!! Yo sabia tu marca y al no pillaros iba echando cuentas y pensaba, joer la que han liado!


Bufff la hemos liado muy gorda!!! :oops: :oops:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 22:03 #104 per Dabit (Associat/da)
Bon vespre,

Jornada de marques brutals la d'avui, m'alegro molt de totes les que heu aconseguit. El dia, el circuit, i les cames acompanyaven.

Us deixo fotos que hem fet.

plus.google.com/u/0/collection/Qq2wPE

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 22:12 - 12 febrer 2018 20:15 #105 per JoanDeGracia (Associat/da)
Deu ni do! Quin grapat de marques excepcionals.
Aquesta mitja, pel circuit, l'ambient i el moment de forma pels qui fan marató de Bcn, es ideal per fer bones marques, pero nois, aquest any us heu sortit!!
Així es com em va anar l'any passat on vaig fer 1h49, un marcón per mi, impensable només unes setmanes abans.
Avui ha sigut diferent. No puc gairebé entrenar, per una suma de motius desde fa setmanes, però tot i així, he pres la sortida i he acabat en 2h00m04s. No estic en bona forma, pero he posat molt pundonor malgrat córrer adolorit durant bona part de la cursa per acabar amb problemes al peu esquerra.
Per això se m'ha escapat el sub 2h per només 5", que no m'importa gaire, la veritat, però ja que m'hi poso.... :P
Aquest any està sent complicat per mi, però m'està servint de molt, per valorar encara més cada pas que dono, el que he fet anteriorment i el que faré quan pasi aquest mal moment. Ja em coneixeu... ganes i motivació, me'n sobren!
Fins aviat, cracks !! :)

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 23:13 #106 per ERIC (Associat/da)
enhorabona a tothom per la pluja de marques personals, dani esquimal, jaume 86, Rugbiman i crec que meep i molts altres, heu fet un excel-lent carrera.

Gran Hansi, amb el el temps assolit,

A seguir en aquesta línia de cara a la marató.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 23:28 #107 per CarlesCat (Associat/da)
Bona nit companys, estic intentant posar unes fotos i no em deixa, sabeu perquè?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 23:36 #108 per CarlesCat (Associat/da)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS d’aquest matí espero que us agradi.

photos.app.goo.gl/8zqwCptGgi3WkF0G2

photos.app.goo.gl/X2Wu67ecgyl6kKff2

photos.app.goo.gl/mNohv8EN0de5UCv42

photos.app.goo.gl/pKHvbdmV1SvWZaFz1

Encara falten més, a veure si és per això.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 23:39 - 11 febrer 2018 23:49 #109 per CarlesCat (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2018 08:20 #110 per Natxo (Associat/da)
Ei, CarlesCat i Dabit, moltes gràcies per les fotos!!!

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2018 09:14 - 12 febrer 2018 09:16 #111 per OscarBolo75 (Associat/da)
Bon dia.

Mitja feta i amb MMP de quasi 3'.

Feia 3 anys que no feia una Mitja buscant marca i aprofitant la preparació per Boston avui era el dia i ha sortit.


Aquí els meus parcials:
5k: 0:20:18
10k: 0:39:47 (parcial 0:19:29)
15k: 0:59:49 (parcial 0:20:02)
20k: 1:19:51 (parcial 0:20:02)
Meta: 1:23:51 (parcial 0:04:00)

L'estratègia era clara, aguantar fins a Granvia, després recuperar temps en el segond parcial, fer la resta a 4' i retallar tot el possible fins a meta.
La veritat que va sortit de conya.

Amb 43 anys acabats de fer, aquesta marca, a més de molta moral, em qualifica per poder fer novament la Marató de NY el 2019.


Gràcies David i CarlesCat per les fotos.


Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2018 09:41 #112 per RugbyMan (Associat/da)

guissona va escriure: Vist el que s'ha vist, amb la pluja de marques que hi ha hagut, hi ha una cosa molt clara: la mitja havia de ser curta per collons :evil:

Si fins i tot el Rugbyman ha fet marca :lol: :silly: :whistle:

Enhorabona a tots. Vull cronicasses de les bones.

Amunt i crits!


Que Kbrn :kiss: :kiss: :kiss: ...espera q termino de llegir i després et faig 5 céntims a tú

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2018 10:10 #113 per Ramon_B (Associat/da)
Gran Mitja Marató de Barcelona i amb aquesta ja en porto 12, nou d'elles consecutives !

Recorregut força pla i bona temperatura per córrer el que ha facilitat la millor marca de l'any rebaixant les de les mitges de Sitges i Granollers. Temps 1h55'41'' a ritme de 5'30''/Qm.

Moltes gràcies als voluntaris ( i especialment els del Qm 10), fotògrafs i animadors.

Felicitar a tots els "finishers" i tots els que avui heu fet MMP.

Ens veiem al Maratest 30 Qm. La marató de Barcelona mes a prop !

690 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2018 10:28 #114 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia

estava posant-me'n al dia tot i que moltes d'aquestes noticies ja les vaig rebre de primera mà al acavar la cursa. Peró collons avui ens hem sortit tos. Només no tenia control.lada al de'n Raúl (Esquimal) que ja juga a un altre lliga. Encara em recordo quan podiem fer curses junts...que Kbrn

Doncs com ja ha dit el meu "estimat" (Ironic mode off) guissona fins i tot jo he fet marca, així que no tireu tantes floretes la resta ;-) La veritat que part de la culpa es del meu veï Jorfer i dels companys del JB que m'enganyem i em fan creure coses que no son i després em vinc a munt i de vegades sona la faluta com ahir. Peró anem a parlar d'ahir. Com ja han comentat i es va llegir al foro havime muntat una barqueta "pirata" de 1:33 i ja comptavem amb 2 capis de luxe (jorfer, Vay), molts secundaris de luxe (camiseta?, camiseta2?, Ignasi65, Anrol58) i alguns cescerebrats q no saviem on ens ficavem JimixBCN i jo mateix.

Al final i contra tot pronostic ens trobem tots dintre del calaix, gracies a que en Jorfer i en vay fan un downgrade i es pujen al calaix blau. Aixó ja comença bé. En JimixBCN diu q té 1:34 llargs i que no crec q arribi peró q surt amb nosaltres (com ja ha comentat som tots uns mentiders en aquest mundillo). Dels germans Camiseta no es en Jesus ja que s'ha trencat ens comenta en Carlos. Sortida en segina Wave i comença ña festa. Sortida caótica, gent que surt on no pertoca (pitralls liles, grisos....) i intentant no fer-nos mal ni massa zig-zag i en grupet. Estratégia deixar-me'n emportar tapat per ells, pujar el Paralel mes lent i recuperar a Gran Via.

Anem pujant mes lent i al arrivar a Gran Via peortem uns mes 12"....cantat pel nostre metrónom Jorfer. De moment anems plegats i amb bones cares. En Jorfer in Vay van bufant i fent ampolles i com ara ja es pot correr jo amb ells al davant. No vull mirar enrere i aqui ja començem a picar kms a 4'20 i per sota. En Jorfer em va frenant. Continuem a ritme i recuperant temps. Cap a l'arc del triomf ja crec que anavem -1". Anem juntets i sembla que portem gent que s'ha pujat sense "invitació" jajajajajaja.

Arribem al Km 10 i en Jordi em canta que l'hora del gel. Just al gir per enfilar l'avituallament primer ensurt, escolto un soroll molt fort i veig q hi ha hagut una caiguda. A meta em diu en Jordi q un l'hi ha tocat la bamba i per sort ha caigut l'altre. Seguim junts i enfilant l'avituallament em diu en Jordi q em giri.... portem uns 40 tius a la barqueta i jo marcant el ritme. Jo per feina i subidon al arrivar a l'avituallament.....fins i tot una energumena disfressada de dimoni quasi m'arrolla (mersi Alba pel Powerade agafat pel meu aiguador Vay que no m'ha deixat fer cap esfroç extra per recollir aigua ni res).

Enfilem ara per mi la part mes fomuda, la diagonla i cintinuem tots plegats peró al gir de l'Agbar en Anrol58 es comença a despenjar. En JimixBCN patint peró en Vay no el deixa marxar. Jo no vull mirar enrere i nomes em conecntro en no baixar el ritme ja que les cames ja començen a anar no tan fresques. Sé pel Jordi q anem a ritme del sub 1:33. Veure puixar i baixar a la resta de companys es sempre un xute de moral.

I sense adonar-nos arrivem al litoral, i en el mini pont ja conegut per mlts de nosaltres el pujo baixant una mica el ritme. les cames ja començen a anar pesades peró ja queda poc. Al Km 18 en Jordi comença a notar els isquios i dubto entre parar amb ell o seguir endavant, pero en Vay sembla q em llegeix la ment i es posa davant a marcar el ritme. Ja som al 19 i ja no toca guardar res. Al km 20 miro el crono 1:27:40 i veig q el sub 1:32 no es possible peró intentem defensar el 1:32 curt. En Vay em puja a ritme Marina i al fer el gir de pujades, com que jo no vaig llegir a en David peró tot i sapiguent que era una recta llarga faig el canvi de ritme. Km 21 3:53 de Gramin i ja queden 100maixí q apretar dents i parem el garmin a 1:32:15 i nova MMP. Ha sigut una mossegada de 31" q a mi em sap a glória.Em giro i començen a entrar darrera meu tota la resta de companys que entre 10"/20" han arribar darrera meu i tots per sota de 1:33h. Així q feina feta i tots molt contents.

Lo dolent d'aixó es q rar tinc dubtes del ritme de la marató. Jo vaig començar amb l'ideia de fer 1:29:59 ja que la meva marca es de 1:36:42. Ara ja em diuen q tinc q ser mes ambiciós. La propera setmana a la Maratest afinarem ritmes i objectius.

Una vegada mes mersi a tots els companys de barqueta pel support i l'ajut que ens varem donar durant tota la cursa i espero poder fer molts Kms amb ells el proper 11/03.

Ha sortit una xapa bona peró per ua vegada q em poso ;-)

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2018 10:40 #115 per Dani (Associat/da)
Hi han coses a la vida que no es pot dir que NO. Quan en Mario Badia i Llorens, àlies Guissona, àlies Aure, àlies Miura, em va dir que m'acompanyaria a la mitja de Barcelona per intentar marca, va ser una empenta per intentar-ho. A la cursa de Sant Antoni 38.55 (3.53/km) era una bona pista. Però intentaríem anar a 3.59 a la mitja. Una mica just. Però per intentar-ho que no quedi.

Recordo que en Jaume em diu que potser estem massa endavant. A la ratlla de la gent de 1h20.... Doncs no... Només sortir molta gent va més lenta... com pot ser ? Una caiguda davant nostre, el primer gir amb els colzes volant. Com sempre, la sortida de la mitja és un stress (cada any!) Volia pujar el Paral.lel alegre i així ho vaig fer. Passem km5 20.02, alegres es poc... Escolto comentaris d'en Hansi i en Mario que anem massa ràpid. Ho se, i m'agrada, em trobo bé. Objectiu passar km10 39.50, però aquests 5km són de lo millor que recordo en qualsevol cursa. 19.28 i arribem amb molt de marge molt d'hora.

Aquí és quan un amic/llebre es posa sèrio i diu "ens estem flipant" Parcials de 3.49-3.50-3.51. Com un 10.000, com si la cursa durés menys de 21km. Té raó. Ara toca només fer una cosa, seguir la llebre. Res més a fer. Descomptant kilometres. Cada kilometre una pedra més grossa a l'esquena. Els ritmes segueixen boníssims. 3.54-3.55-3.56. Em vaig auto pronosticar que al km15 petaria, i avui he cagat el meu pronòstic i m'alegro moltíssim.

Km15 59.07 (marca de 15km) :P Ara anem amb en Jaume, un company correcat que no recordo el nom...... Km17, aquí la càrrega comença a ser feixuga, la respiració fora de control. Perdo ritme, en Jaume marxa endavant. Però faltant 4km, se que ho tinc. La marca caurà. Em sorprén que tal com estic, encara faig parcials de 3.59-4.00. Arribem al km20 i no tinc canvi, segueixo a ritme. La recta d'arribada llarguíssima, miro el marcador i veig unes xifres que desconeixia 1h23..... Aixeco els braços, 1h23.22 resultat final, 45" menys que la meva anterior marca del... 2011! Joder, els 45anys em senten bé.

Abraçades múltiples, sobretot al Mario, que té el 50% de culpa de la meva marca. Festival a l'arribada, marques d'en Jaume86, d'en meep ! Marcote d'en Hansi, etc, etc. Impresionant.

Com veieu, és possible fer marques amb 45 o més. Només fa falta constància, constància i constància. Pensar que fa un any estava totalment aturat...... Tela marinera.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2018 11:47 #116 per jaume86 (Associat/da)
Moltíssimes gràcies per les fotografies, per les vostres pedazo de cròniques (quina oloreta a grans maratons que fa aquest fil!!) i moltes felicitats pels tiempazos aconseguits!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2018 12:04 #117 per Zguillez (Associat/da)
Hola Correcats!!!

Casi recuperado de ayer, y muy satisfecho con el resultado 1:44:49
Por un momento pensaba que era mi MMP pero el Strava me recordó que el año pasado hice 1:44:01, así que por poco..
Mal comienzo de carrera costándome mucho bajar de 5:15” en los 5 primeros kms, pero luego pude coger un buen ritmo a 4:45/50 y recuperar terreno. Quizás me faltó calentar un poco mejor..
Ahora a preparar el Maratest... que elMaratón ya casi está aquí :)

5k - 0:24:46 - Cursa popular de Calafell 2017
10k - 0:45:38 - Cross popular de Sants 2016
21k - 1:44:00 - Mitja Marató de Barcelona 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2018 14:14 - 12 febrer 2018 18:15 #118 per Hansi (Associat/da)
Per anys que porti fent curses, segueix havent-hi dies que m'emociono com si estigués començant, i ahir va ser un d'ells, especialment gràcies als meus amics GPTF :kiss: .
Portàvem temps als entrenaments parlant de la MMP que desitjàvem del Dani, i ahir la vam tenir :cheer: , se la va guanyar com un gran corredor valent que és, i com a ell li agrada: amb l'ajut d'un altre bon amic fent de llebre (el Mario guissona:kiss: ). Vaig tenir la sort de córrer amb ells durant uns 8 -9 km i presenciar-ho in situ. Pel que fa al meep, també vèiem que estava entrenant molt bé, millorant molt de forma gràcies a la constància (que durant anys no ha pogut/volgut mantenir), i ni ell mateix s'ho creia, potser per un mal resultat el dia de Sant Antoni. Però jo sabia que podia, i ell, com un jabatu, batallant una mica per darrere de la barqueta del sub1h24', encara va millorar les previsions de 1h26' que li vaig fer :cheer:.
I encara em queda el Chute, que és tan bo i tan gran (El Més Gran), que ja ens sembla normal que faci 1h15' un altre cop, però per fer-ho, ell s'ho curra i es deixa la pell entrenant i a les curses com el que més :kiss: .

Afegint tots els amics correcats a qui ahir vaig veure exultar d'alegria i orgull amb les seves noves marques personals, com el Jaume86 (un altre crack que no confia prou en les seves grans capacitats i que està treballant molt bé), el CarlosHB (déu meu, quin potencial té aquest noi, on arribarà), el RugbyMan, que sempre està treballant pels altres amb tant bon humor i que es mereixia l'alegria, el Wallaby, sempre competitiu i ambiciós, l'Esquimal, en plena progressió...més tots els que no us vaig veure i ho heu anat explicant, va ser una jornada de les que un agraeix compartir aquesta afició amb gent tan variada.

A la cursa vaig passar-m'ho molt bé corrent, vaig aconseguir un ritme d'esforç alt a partir de quan vaig avançar-me a la barqueta, cap al km 8 o 9, mantenint-me a tope fins al final, inclosos els darrers 3 km, que al litoral i C/Marina sempre em costen molt. Quan vaig creuar la meta amb el segon 1h22' de la meva vida :oops:, quedant-me a només 42" de la meva MMP (que és d'una temporada mítica per mi, i no pensava que m'hi tornaria a acostar tant), la satisfacció personal va ser tan gran com si hagués fet MMP.

Us agraeixo molt a tots els que em valoreu l'esforç i el resultat, perquè em demostreu el vostre apreci :kiss: . Jo m'ho curro amb constància i honestedat, faig el que puc amb il·lusió, i ho intento compartir amb tots els correcats amb qui coincideixo :) .


cachirulo va escriure: Hoy salida no limpia. Dedicado a Hansi que me ha dicho que lo recalque. Han caído varios corredores a los 100m y ha habido que sortearlos con mucho peligro.

Mira que eres cumplidor, Julio, qué gracia leerte después de tantos años que una salida no fue limpia, y que ilusión me ha hecho tu mención. ¡Gracias! :) :) :kiss: :kiss:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2018 14:24 #119 per XarlieOne1 (Associat/da)
La meva crónica d´una MMP no esperada:

I no ho pot ser quan la setmana abans has passat per: Un dilluns on només has pogut fer 3km i l´isquio t´ha demanat parar, un dimarts estirat a la camilla d´un fisio rebent punxades, un dimecres, dijous i part de divendres més pendent de la cama que dels kms....

Peró....diumenge, aixeca´t ben d´hora i fent el café amb els corredors.cat que allà erem les sensacions van anar canviant.... Primer, una xerrada amb l´Anrol, després anant cap a la foto oficial, un aire de que el dia era l´adeqüat i potser perdia una oportunitat.
L´escalfament va confirmar les sensacions i cap al calaix, on 10 minuts totalment sol em van servir per reflexionar. Em donaria 5 kms de marge. I així va ser. Pujant el paral·lel vaig anar fàcil i a l´arribar a Gran Via, anava un minut i mig per sobre de la meva millor marca a Sitges...no estava tan lluny...així que em dóno 5 kms fins al 10 d´apretar una mica i a veure que tal...total, el cos anava responent molt millor del previst.

A l´arribada del 10, ja no fa falta comprovar res, he guanyat temps a la previsió i vaig molt fàcil...així que cal intentar-ho!!. La resta de kms van passant ràpids, fins al "repechillo" del 18 que l´encaro amb força. Aquí ja ho sé, no s´escaparà la MMP.

Cap al 19,5 trobo al Manel58, i intento que vingui amb mi fins al final peró després d´uns 500-600 metres decideixo apretar una mica, ja que tinc l´1h43 a l´abast...ara, a falta d´un quilometre ja no es tracte de baixar la marca sino de deixar-la una mica més bonica!. Últim km impressionant i arribada en 1h43;14. Mooollt content!
Espero al Manel i anem fent la xerrada fins que vaig cap al pàrquing amb el desig que les MMP del Jaume86 i Rugbyman també hagin caigut!!. I...si han caigut!!! dia rodó!!!!

Felicitats a tots per la pluja de MMP´s...i en particular pel Jaume86, Rugbyman i, com no, el "capi" Jorfer, savi entre savis que ja intuia el dia abans el que acabaria sent aquest diumenge gloriós.
Quin plaer estar rodejat d´aquesta gent!!

Seguim....un més només per a la Marató....següent estació: Maratest.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2018 15:38 #120 per Jorfer (Associat/da)
Abans de llegir els posts després de la mitja faré el meu anàlisi i ja els comentaré més endavant.

Sens dubte, la mitja de Bcn, per recorregut, climatologia, temperatura, ambient,...és ideal per a fer grans marques, com es demostra que la majoria de la gent va assolir els seus objectius amb MMP's de sempre o de la temporada. Particularment és una mitja que m'encanta.

És una mitja cada cop més turística on no puc valorar-la al cent per cent doncs no he utilitzat tots els serveis de l'organització.

Després la valoraré amb el QualiCat. ;)

Ahir l'estratègia era tirar amb el Vay de la barqueta sub 93 per a ajudar a Rugbyman i JimixBcn a fer MMP's i, podem dir que l'objectiu el vam complir, fet que ens omple d'orgull i satisfacció a tots els membres de la barqueta més afegits com Superman Carlitos o tres o quatre més que ens ho van agrair al arribar a meta.

Vaig a analitzar l'èxit del grup sub 93:

Rugbyman: 01:32:15 MMP!!! el més fort del grup amb el Vay. Com està el crack, com mai. Fins el 12 era l'amo del grup i portava el timó del ritme sense problemes, afegint-se nova gent a la barqueta. Val menys que aquesta marca i, potser, encara no ha baixat del 1:32 perquè el vaig frenar massa durant la cursa. Avui ja li he dit que a Gavà jo sortiré a fer sub 1:32....M'alegra molt el seu èxit doncs sóc testimoni que s'està preparant com mai i farà la marató desitjada el 11 de març. Un crack!!!

Vay: 01:32:28 l'àngel de la guàrdia de tot el grup. En tot moment pendent de tots, amunt, avall, portan aigua, recatant al JimixBcn o a Anrol58 en els moments de debilitat, tapant aire, marcant ritmes,...sobradíssim. Tots t'estem molt agraïts. La seva companyia em va treure pressió en capitanejar la barqueta. Un bon company. Gràcies per tot.

Ignasi65: 01:32:36 MMP de la temporada. Que fi que estàs Ignasi65. Ets una formigueta que corre, que corre, que treballa i que treballa i sempre arribes fins al final. No parles però economitzes forces. Et coneixes molt bé. Gran mitja.

Camiseta? 01:32:38 MMP de la temporada. Carlos em va sorprendre veure't sol i amb un plàstic de samarreta a l'escalfar. Suposo que el fred no ens pot permetre caure en constipats a aquestes alçades. També vas anar concentrat i a la part del darrera del grup. En vas agafar i passar els darrers metres. Gran mitja i estàs en forma.

Jorfer 01:32:39 MMP de la temporada. Després dels problemes dels isquios a la mitja de Sitges vaig perdre la confiança en els ritmes alts i això em fa treballar amb prudència per a construir una bona base de cara al futur. Partint d'aquesta realitat ja fa unes setmanes que he decidit ajudar als amics i companys d'entrenament a assolir els seus objectius deixant metes somniades per més endavant. La idea va ser fer tots els kms per sota de 4:24 que ens permetria baixar de 1:32:46 la marca de Rugbyman i així van programar el pilot de vol, conservant fins a Gran Via i, a poc a poc, guanyar algun segon per si de cas (crec que elmoment amb més segons de marge va ser al voltant del km 15 on portaven uns 14" segons per sota de l'objectiu. A les petites pujades com abans de la Gran Via o a la Ronda Litoral o a la Diagonal els isquios m'avisaven que no estan al 100x100 i que no puc estirar gaire la gamabada encara així que ho vaig dissimular augmentant la cadència per a mantenir el ritme i així ho vaig fer fins al 19 on ho vaig confessar en públic per tal que tiressin els demés doncs la feina ja estava feta. Molt content amb el resultat de tota la barqueta.

JimixBcn: 1:32:49 MMP impressionant el seu patiment i esforç per a enganxar-se com una paparra al grup, a vegades sol, a vegades amb l'impuls i ànims de Vay que va estar pendent de tots. Moltes felicitats per aquesta nova marca company.

AnRoL58: 1:34:04 MMP de la temporada. Olé, olé i olé el iaio amb seixanta anys com corre. I amb molèsties a la fascia del peu esquerra. Fins la Diagonal va aguantar com un campió. Ets gran amic.

Quan pugui llegiré les moltes cròniques d'aquest dia quasi perfecte per a la majoria de nosaltres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.