Mitja Marató Barcelona 11/02/18 08:45

Mitja Marató Barcelona 11/02/18 08:45

15 febrer 2018 18:05 #141 per joregar (Visitant)
Uuuaaaaa!!!... quin dia diumenge!

Fins ara no m'he pogut connectar amb l'ordinador però des del primer missatge de cachirulo post-cursa que els he anat llegint tots ja que m'arribaven al mòbil. M'ho he passat bomba! quines alegries, quines cròniques. En cada un em sentia reflexat una mica i a cada un m'haguera agradat contestar alguna cosa. En general, FELICITATS a tots!

Doncs jo també, després de gairebé 4 anys i amb 40, MMP... i per casi 3 minuts! :woohoo:

Finalment no em vaig presentar a la barqueta correcat del 3'59" perquè l'entrenador del club es va oferir a fer-me de llebre. Eixim i al poc veig la barqueta un tros per davant. Jo no em vaig enterar de la caiguda que comenteu però sí que vaig anar amb compte de no entrebancar-me.

Vam passar el km 5 amb la pujada del paral.lel en 19'57" i pense que anem massa ràpid i petaré. Però amb la Gran Via i les baixadetes encara guanyem temps. Estic corrent com mai i encara que la sensació és d'esforç els kms passen ràpid i ja comence a creure que puc acabar amb aquest ritme. També veig que la barqueta també està anant més ràpid del previst perquè pràcticament no els retallem.
En la tornada del puja-baixa del 14-16, el company em diu que tire que te molesties a una cama (està preparant la marató sub3h i porta una càrrega de varies setmanes +100Kms. Va acabar amb 1º23' baixos). A partir d'aquí ja em torne boig i em llance, comence a marcar algun km a 3'50" i vaig al límit però disfrutant. Passe la barqueta en el 16,5 i li dic a Jaume "vinga, que avui ho petem!" No em fa ni cas :P va mol concentrat. guissona un parell de metres per davant fa una ullada enrere i frena, dona sensació d'anar sobradíssim. El repetxonet del 18 i el litoral són el tram més dur, l'estil comença a fallar jeje però vaig encès. Passe a Hansi que sí manté un bon estil i també calcule que farà marcón. L'últim km les cames fan mal però encara tinc reserva de cardio per apretar i acabar en a 3'35" en 1º22'15".

Flipant, ni en els millors somnis. El diumenge era el dia.

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2018 20:11 #142 per tonivet (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: Tonivet, bona cursa!

T'has recuperat prou bé, i en poc temps!! Sub 90' a la propera!!


Gràcies Dennis ho probarem la setmana que ve a Cambrils (si està ben mesurada, que l'organitzen els mateixos de Tarragona :whistle: )

Please Entra or Crear compte to join the conversation.