Mitja Marató Barcelona 11/02/18 08:45

Mitja Marató Barcelona 11/02/18 08:45

11 febrer 2018 14:49 #81 per cachirulo (Associat/da)
Media corrida, día fresquito y sin mucho aire. Hoy se ha corrido mucho y se ha ganado con 59'44.
La idea ir con la grupeta de Guissona para liebrear a jaume86 y Dani. He aguantado con ellos 2km y los he soltado que iban como motos,me he dicho para mí,ya os cogere,ya. Pues no. MMP los dos y de qué manera.

Hoy salida no limpia. Dedicado a Hansi que me ha dicho que lo recalque. Han caído varios corredores a los 100m y ha habido que sortearlos con mucho peligro.
Tiempo final de 1h23'40 a 3'58 y 139med.
Pongo parciales.

5k:20'20(137/196) no he notado nada pero me ha dado unos 27 segundos a pulsaciones por encima de 160 según polar. Y lo comentado,ellos han apretado mucho y yo sé que tenía que ir más lento en Paralelo.

10k:40'04(parcial 19'44)(138/140). Por aquí tenía ya la compañía de Hurtaga con el que he ido haciendo la goma.

15k:59'53(parcial 19'49)(138/140). En Diagonal he visto muy bien a Chute con la liebre de 1h15.

20k:1h19'37(parcial 19'44)(140/142). En el 17 pillo a Danistal y le pregunto por el grupeto de Mario. Dice que van muyyyy alante.

Meta:1h23'40(parcial 4'03)(142/144) aquí dándolo todo y ya haciendo cuentas del marcon de los compañeros. Y así me dicen cuando llegó a meta.
jaume86 con 1h22 ,si con 59" así que claro sub1h23. Y Dani 1h23'22 también marcote. Los de la cena que vayan ahorrando. Hansi 1h22'50 que ha hecho otro carreron.

Si subo con ellos paralelo me funden o me da la arritmia.

Hace dos años que corrí en 1h23'51 el pulso medio/max fue 148/154. Eso es lo que me frena el antiarritmico.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 15:17 - 11 febrer 2018 15:52 #82 per esquimal (Associat/da)
Pongámonos en antecedentes:
Objetivo mínima para Boston 2019 en marató de Barcelona dentro de un me (sub 3h10).
MMP en 21k en la Mitja Colomenca hace dos semanas (1:26:27)

Estuve tentado en apuntarme a la barqueta de 1h25 pero no acababa de verlo muy claro. Pensaba que lo más probable era que petara pero que había que intentarlo así que he entrado temprano al cajón para intentar encontrarme con el grupo.
Allí estaban jaume86, Dani y guissona.Yo estaba muy acojonado y cuando se han unido Hansi y Meep ya me he acabado de asustar del todo. Me han comentado que iban a por el sub 1h24 y ahí es cuando rápidamente he decidido que una cosa es arriesgar y otra hacer el kamikaze así que le he comentado a Meep que me hacía a un lado y me iba con la liebre oficial.

Dan la salida y espero parado en un lateral a que pase la liebre de 1h25 para unirme a ella. La salida es un caos absoluto porque nos vamos encontrando gente más lenta, de verdad que la gente no aprende a ponerse en su sitio en las salidas para no molestar. Nervios y empujones hasta casi llegar al Paral·lel. Ahí veo que a las liebres se les ha ido la olla porque van a menos de 4 y nos van a fundir a todos así que intento ponerme a 4 y hacer la carrera por mi cuenta y riesgo. Al llegar al km5 el parcial es de 20:04, demasiado rápido.

Estoy en la Gran Via y las sensaciones empiezan a mejorar. Consigo enlazar los kilómetros a 3:55 pero las liebres cada vez están más lejos. Yo no entiendo que pretenden. A este paso llegan solos a meta. Segundo parcial en 19:39. La cosa funciona.

Sobre el km 11 alcanzo a Meep y a Manu en la calle Perú y continuo casi sin aflojar el ritmo. En el km 12 doy alcance a las liebres de 1h25 que ahora se han puesto a 4 pero el grupo que va con ellos se ha visto drásticamente reducido. Ya lo dice el dicho, sortida de cavall, arribada d'ase. Decido jugármelo todo a una carta y paso el grupo. Si he llegado hasta aquí solo acabaré solo. Tercer parcial en 19:55, clavando el ritmo de 3:59.

Comienza el tramo decisivo en dónde toca apretar los dientes y poner toda la carne en el asador. En el front marítim cojo algo de viento pero sigo corriendo por debajo de 4. Me parece sorprendente lo rápido que se me están pasando los kilómetros. Al llegar al repecho del carrer del Litoral aflojo bastante en la subida porque ya es viejo conocido y sé el daño que puede hacer si te encabezonas en subirlo a ritmo. Tengo segundos de margen y puedo permitírmelo. Cuarto parcial en 20:09. Venga Raúl, que esto está hecho.

En Rambla Marina el viento vuelve a hacer acto de presencia pero ahora no es momento para contemplaciones. Aprieto todo lo que puedo y me vacio en Pujades. Tramo final en 4:11. Cruzo meta y me echo las manos a la cabeza porque no doy crédito al tiempo conseguido: 1:23:58. Rebaja de más de 2 minutos a mi marca

Ahí está jaume86 también con las manos en la cabeza y los ojos vidriosos, que a pesar de sus dudas previas acaba de hacer MMP bajando de 1h23. Nos abrazamos con la complicidad que nos da saber que tenemos un objetivo común en la marató de Barcelona y lo mucho que esta carrera ha significado para los dos, un chute de confianza que no tiene precio de cara al 11 de marzo.

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 15:32 #83 per cachirulo (Associat/da)
Gran carrera Esquimal.lo de la liebre de 1h25 es para hacérselo mirar. Han pasado como motos en Gran Vía y no los he pillado hasta el 12 y yo ya sabía que estaba haciendo ritmo para 1h23.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 15:38 #84 per guissona (Associat/da)
Vist el que s'ha vist, amb la pluja de marques que hi ha hagut, hi ha una cosa molt clara: la mitja havia de ser curta per collons :evil:

Si fins i tot el Rugbyman ha fet marca :lol: :silly: :whistle:

Enhorabona a tots. Vull cronicasses de les bones.

Amunt i crits!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 15:43 #85 per pcr35 (Visitant)
Classificacions quan?
Merci :great:

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 15:46 #86 per NACHOSBOYS (Associat/da)

pcr35 va escriure: Classificacions quan?
Merci :great:


A la web de championchip.cat ja estan penjades

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 16:14 - 11 febrer 2018 16:16 #87 per Sergi42195 (Associat/da)
Bona tarda taronjes,

Avui havia de ser un test cara la marató, i la veritat que l'objectiu era anar a 4'30'' sent optimista i sent pesimista anar a 4'35''

Total. He anat a una mitja de 4'44'' fent 1:40. Lluny del objectiu desitjat, i cosa que fa pensar en una marató a un ritme molt suau per no patir un bon pal, cosa que li temo des de l'any passat, on vaig acabar malament.

M'ha encantat saludar molts correcats, especialment al Natxo

De l'organització, doncs entenc tanta participació perquè és Barcelona, però la fira, és normal, sense tirar coets, i avui el servei de guarda-roba, i el tracte que reps en plan militar a l'Estació del Nord, doncs no ho entenc, sincerament. Control com una discoteca, com quan era jove, i vinga ràpid que molestes.

Com a punt més positiu, que ara la marca sponsor de roba és Saucony, i la samarreta d'aquest any la trobo bonica, i el teixit sembla de qualitat. Ja veurem quan l'estreni, però la sensació és bona.

Els voluntaris, un 10. Amables i atents, almenys els que he vist a l'arribada.

Fins diumenge vinent al maratest, i felicitar als que hagueu tingut un bon resultat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 16:31 #88 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Que voleu que us expliqui. No tinc paraules. Avui estic mega :) :) :) :) :)

Em trobava bé, amb ganes, i amb els consells de molts de vosaltres que teniu més experiència, em vaig venir a dalt.

Les 4*2000m de dimarts van sortir més ràpides que les de la setmana anterior (tot i els 26kms de diumenge).

Així que avui tocava baixar de la 1h39'30" que tenia com MMP en la Mitja Marató.

El Jorfer i el Jaume86 em deien que ho faria, però no les tenia totes amb mi.

Només em va faltar sapiguer que una de les llebres de 1h40' era el Manolo (un rellotge amb dues cames). Així que calia provar-lo.

Vaig pensar com fer-lo, i vaig decidir que faria com a Terrassa. Deixa uns metres (avui bastants) a les llebres d'1h40' i recuperar el temps fins agafar-les (sobre el km 6 -8), després continuar amb ells, i els 3 últims intentar baixar alguna cosa.

Però una cosa és la tàctica, i l'altra la realitat.

He sortit uns 400 metres darrera de les llebres, i tot que al principi era dificil posar-se a ritme, he trobat una esclexa al lateral que m'ha deixat anar a ritme ràpid. (Comentari: Està molt bé fer calaixos i controlar-los, però caldria controlar al calaix que s'apunta la gent, hi ha gent que passes pels primers kilòmetres que no porten el ritme per la marca a fer, i això fa que a vegades algú perdi segons que després no pot recuperar. Aquí ho deixo).

He anat tant bé, que a mig Paral·lel ja he agafat al Manolo. Ja havia guanyat uns 30' al rellotge, per tant, si continuava amb ells ho tenia fet.

M'ha anat molt bé sapiguer que cada 5kms haviem de fer 23'40" (ho deia el Manolo entre acudit i acudit :whistle: :woohoo: ).

Així al kilòmetre 10, ja guanya 40' segons al crono.

He seguit amb les llebres fins al kilòmetre 12. La baixada, el gel, i tot, ha fet que em poses davant i mica en mica deixès d'escoltar-les.

Em trobava bé, i avui podia ser el dia D.

A la part de Diagonal (la més pesada per mi (avui i a la Marató)), he trobat una distracció. Mirar cap l'altra costat per veure com a anava el meu germà i els altres companys. Al meu germà l'he vist amb la llebre d'1h30' i feia molt bona cara. Després he continuat mirant i he pogut saludar a la barqueta del Jorfer, Rubgyman i companyia. A dalt hem girat, i he fet el mateix buscant a una companya de l'equip de Los Martes (Sandra Moriana), i així, fins al final d'aquest carrer.

Sobre el kilòmetre 15, el meu company Fede, em diu que va justet de forces. Li dic que jo continuo. Em trobo bé, i ja porto més d'1' per sota de la hora i quaranta minuts.

Sense apretar massa, arribo a la pujadeta del km 18. És una espineta clavada de les 3 Maratons de Barcelona que he fet. Avui, afluixo i la passo força bé. Crec recordar que en aquest punt he avançat al Polgi.

Recupero una mica, i continuo. Queden 4 i sembla que avui el cos es troba amb forces.

Sense tornar-me boig, vaig passant corredors i corredores, i arriba el 19 i la penúltima corba. Un corredor (un tal Enric) no para de crida i animar. No sé si ho fa per ell (al final m'ha dit que si), però a mi m'ha donat moltes forces.

Arribem al 20, i al poc, gir cap a la recta final.

Lo bo de llegir al David del blogmaldito, és que saps que queden 600m per arribar i que cal controlar-se.

És quan miro el crono i veig que avui era el dia. Si tot va bé, baixaré de l'1h38'.

Mica en mica, el cos, el cap i tot fa que donis una mica més, per arribar i cridant com un boig, entro amb un temps de 1h37'39".

He baixat quasi 2' la meva anterior millor marca, i avui tinc "subidón" de moral de cara a la Maratest i la Marató que he tingut que fer més gran la porta de casa :P

El que més em sorpren és que les cames estàn perfectes, sense cap molestia, i això és una bona senyal.

Res, sento el rotllo, però avui tocava explicar-lo.

A continuar amb els entrenos per la Marató, i el meu repte solidari per ajudar a la Fundació Miquel Valls i els afectats per l'ELA i les seves families. Aquesta medalla és per ells, i espero que no sigui l'última.

SOM-HI!

I molt content per totes les bones marques que heu fet molts de vosaltres, i sobretot pels temps i MMP del Jaume86 i del RugbyMan.

PD: JRDi69, ja t'ho vaig avisar que et guanyaria :whistle: :whistle:

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 18:13 #89 per Camiseta? (Associat/da)
la barqueta de 1h33 ha sido un reloj suizo con parciales de 22 min pelados cada 5km, es lo que tiene ir con el capital Jorfer.
se suponia que era un grupo formado para que hiciera marca Oscar Rugbyman, al final el nos ha llevado a nosotros y hemos visto de cerca lo fuerte que está.
es de las pocas veces que el grupo sale y llega casi integro a la meta....un lujazo ir con tanta gente buena.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 18:55 #90 per socanna (Associat/da)
Uauuuuu felicitats companys???
Quin munt de bones marques!!!!
Jo estava a l'avituallament del km10 i he vist com passaven alguns....però hi ha molta gent i no pots parar un segon de cridar i donar aigües.

Seguirem llegint les vostres cròniques. Ara a descansar i gaudir del "subidón"

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 19:03 - 11 febrer 2018 19:04 #91 per Jordi (Associat/da)

NACHOSBOYS va escriure: PD: JRDi69, ja t'ho vaig avisar que et guanyaria :whistle: :whistle:

No et duraran gaire aquests 2s :P, ara només et queda fer-ho a la marató; sub3h28'23'' :evil: ;) Felicitats campió :great:


Bon matí atlètic :) i moltes MMPs B)

A la sortida no trobo la meva musa, la Mona, però si trobo un bon grapat de correcats entre ells els que em donaran el plus per lluitar i aconseguir la MMP :whistle: :whistle:
La primera motivació oculta es donar un bon atxassu en Óscar (sandmannn) a la línia d'arribada, però això requereix de trobar-me molt i molt bé :P i l'altre motivació es que no m'atrapi en Lluís (Tiny) i per tant aconseguir MMP sub1h37'59'' ;)

Idea de carrera clara: ritme 4:35 (i pulsacions per sota de 170-175 ppm) perdent ritme a Paral·lel segurament fins 4:40-4:50 i recuperant posteriorment un cop arribem a Gran Via i donant-ho tot a meta :)

Sortim a ritme clavant parcial dels primers kilòmetres 4:34 (157/166 ppm) i 4:36 (169/172 ppm); la "barqueta" en ordre Tiny enredera i sandmannn davant :great:

El Paral·lel encara fresc no perdem gaire i aguantem dins del planning els dos kilòmetres 4:43 (171/173 ppm) i 4:39 (172/173 ppm) B)
Ja enfilant Gran Via comencem la remuntada de segons :woohoo: 4:30 (172/174 ppm), 4:29 (173/176 ppm), 4:27 (172/175 ppm), 4:23 (172/175 ppm), 4:34 (170/173 ppm) i el parcial arribant al Km 10 perdem segons 4:36 (169/171 ppm) i sensació de pàjara; pols i ritme baixen i no els mantinc :sick: M'he passat recuperant tan ràpid? La nova fórmula d'esmorzar no m'aguanta tant com pensava?...

Tot es massa d'hora, el gel que no sabia si prendria es la meva única carta i la jugo sense massa fe, però amb ganes d'aguantar i veure si revifo :unsure:

Comença la muntanya russa: Km 11 parcial de 4:37 (169/171 ppm), Km 12 de 4:46 (167/169 ppm), Km 13 de 4:35 (166/168 ppm), Km 14 de 4:47 (166/168 ppm), Km 15 de 4:34 (167/169 ppm); les sensacions no milloren, però el ritme no s'en ressent del tot i el vaig aguantant com puc, intentant enganxar algú que em mantingui el ritme :sick:

Cada vegada queda menys i tot i que "no vull" (no puc) fer càlculs de si faré marca o no vull apropar-me tant com pugui i saber on estic ara mateix :)

Seguim: Km 16 parcial de 4:38 (168/170 ppm), Km 17 de 4:46 (166/168 ppm), Km 18 de 4:41 (166/168 ppm); les sensacions iguals, però la motivació de que cada vegada queda menys i continuo si fa no fa igual em fa posar un punt més; qui no arrisca no pisca ;)

Camí del Km 19 sandmannn "fora de cursa", l'animo i continuo tot pensant/cridant "MMP ell no, però jo sí AGUANTA"/"3Kms i META", Km 19 de 4:43 (166/168 ppm); ara has d'apretar el cul i les dents i fer MMP sí o sí B)

Km 20 de 4:29 (169/171 ppm), Km 21 de 4:17 (170/176 ppm) i metres finals a ritme de 3:39 (175/177 ppm) :woohoo: i sense atxassu amb motivació de no veure 1h38' al crono doble mèrit per mi :silly:

Aturem crono en 1h37'41'' i més que satisfet tot i només esgarrapar 18s en un perfil "favorable" comparat amb Sant Cugat on tenia la marca d'Octubre 2016 amb 166 ppm de mitjana front les 168 ppm d'avui, però allò era setmana 11 d'entreno marató València i ara estic en setmana 4 d'entreno marató Madrid així que mooolt motivat i fort :cheer: B)

Deixo track i posicions perquè critiqueu ;) :
www.strava.com/activities/1402154444


Salut!
Jordi

PD: Llàstima que la marató de Madrid no permeti fer marca, però... :whistle: :whistle:

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 19:23 #92 per pinelli (Associat/da)
Hola , aquí un mes que ha fet marca .. :)
Bé , per començar aquesta mitja la tenia a la ment des-de fa temps ja que no faria la marató aquest any .. he entrenat mes qualitat que volum perquè no he pogut entrenar mes .. a Santa Coloma vaig Trobar-me molt còmode amb la llebre de 1:45 i pensava que avui aniria encara millor ..
una lesió al 5è metatarsià m’ha deixat fotut aquest últim mes i a les curses em fotia un ibuprofeno i afluixarà el dolor , al dia següent no podia ni caminar .. es un dolor semblant a una fascitis però amb ossos pel mig ..
bé , avui l’estratègia era sortir darrere la llebre de 1:45 i agafar-la al paralel , continuar amb ella fins el 17 i si tenia forces anar cap al davant .. a la sortida he vist que es posaven 5 llebres en linea .. i una multitud de gent al costat de les llebres i he flipat .. le deixo 100m i abans del paralel ja les agafo .. veig que en comptes de anar a 4:50/4/55 van a 4:40/5 .. suposso que volen agafar una mica de marge .. però no .. continuem i passem el 5 a 24:40 fent el 5è km mes lent per Cuadrat .. això ja no m’ha molat .. continuem i encarem o tres kms a 4:40-4:30 -4:40 .. aquí flipo i juntament amb els tres o cuatre que anàvem junts decidim posar-nos una mica mes endavant de la llebre cap al km 10 .. que el passem a 48:57 ( +15 s les llebres ) .. aquí comença un altre cursa .. trobo al victor atmos i juntament amb una corredora del nacex anna , anem fent mirant el rellotge i a la nostra bola .. molt millor .. pel el km 15 a 1:53:52 .. si continuo amb aquest ritme faig marca , així que a per totes .. la part del litoral ja començo a patir , una mica pel vent i altra per la falta de volum .. però crec que puc mantenir .. ara el bessó dret ( suposso que per culpa de no trepitjar bé ) es desperta .. caguntot .. volia fer un canvi al 18 però ha sigut impossible .. les cames no responien .. gir a la recta final que me la he pres amb calma i canviar a falta de 300m .. ni això he pogut .. a la arribada 1:43:49 .. mmp per 28’’ tiemparru per mi i molt i molt content ,mes que per la cursa , per no haver d’encabronarme amb les llebres .. que per cert a l’inici de la recta de meta els tenia al darrere ..crec que han entrat pocs segons darrere meu ..
Ara mateix no puc caminar .. i demà veurem però segurament tindrem que parar una mica ..
avui he flipat amb la gran cuantitat de mmp , algunes de elles espectaculars .. enhorabona a tots nanus ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 19:27 - 11 febrer 2018 19:28 #93 per Carlos (Associat/da)
Avui he sortit a per marca personal en mitja. I així ha estat. ??
1:23:40!!

He fet els 2 10mils x sota de 40 i el ultim a 3:43

Molt content porque mhe trobat Molt be durant tota la cursa i aixo mha Donat molta confiança per atacar la meva marca de marato ( 2:59:02) daqui a 1 mes a Barcelona??

Si que es veritat que les liebres sub1:25 anaven disparades pero diría que al final han posat el freno.

He coincidit Ámb una de elles que deia a les altres k anaven massa rapid.

Semana que be el Maratest a ritme progresivo suau mig

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 19:51 #94 per jramon (Associat/da)
Gent, quin munt de marques. Aixó vol dir que heu fet els deures i que aquests han estat amanits per un bon dia i un bon clima.

Vull destacar molt positivament el avituallament del km 10,5. Com jo entro poc, no sabia que hi serieu. Quan he arribat he reconegut a la Cristina, que m'ha donat l'aigua amb uns anims. Després us he vist a tots i, un per un, m'heu animat. M'he possat molt content de la sorpresa de veure-us i he recuperat el ritme que estava baixant.

MOLTES GRACIES, DE VERITAT

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 19:57 #95 per mk30 (Associat/da)
Mare de deu, quines bones marques heu fet molts:great: :great: :great: :great: :great: :great:

Sobretot el Jaume que fa 2 mesos estaba parat i en poc temps ja esta baixant de 1h23', increible. I també al CarlosHB que fa 3 setmanes deia que no podria fer la marató perque esta amb grip. El Rugbyman increible també la seva progressio en pocs mesos, venia de vacances al Septembre amb algun quilet de més i s'ha posat les piles i ha fet un marcon.

Bé, moltes felicitats a tots, que us he seguit i la majoria heu fet bonissimes marques. El proper any tornaré a fer mitjes i ens veurem a Barcelona.

David Pugès - "Sempre m'ha agradat correr"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 20:07 #96 per quicu111 (Visitant)
bueno hoy e jugado con fuego todo me a salido bien pero no se puede repetir uff uff

jo corro per passar-m'ho be, quant corre me cansi tornaré al meu origen!! la btt que es la meva passió. Pero de moment esta aparcat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 20:20 #97 per Natxo (Associat/da)
No acostumo a fer cròniques però avui faré una excepció ja que he acabat súper content en el meu retorn a la 'alta competició' després de tants anys sense fer una mitja. I a més, amb un final una mica èpic.

No he fet marca, això ja fa anys que va quedar enrere, però com si n'hagués fet. Em sentia com la primera vegada que vaig fer una mitja, amb aquella inquietud de si la podria acabar, i pretenia anar 'reservón'. Però m'he anat trobant bé, i he anat tirant a un ritme constant i més ràpid de l'inicialment previst.

Total, que anava en plan eufòric i al km 16 he començat a tenir problemes a un dit del peu. Al 18 el dolor era insuportable, però em negava a rendir-me, tan a prop del final i havent gaudit tant. Així que m'he aturat, m'he tret la sabatilla i he continuat coix i amb el peu descalç. Però així feia menys mal. Abans d'arribar al 20 he decidit aturar-me i tornar a calçar-me la sabatilla, en fi, tampoc no sé ben bé perquè., potser per arribar més dignament. He apretat les dents i he pogut acabar, a més amb una marca fantàstica per mi i del tot inesperada, de 1h46'. I segons les estadístiques de xip groc, sempre avançant altres corredors a cada parcial, més de 1200 posicions guanyades en total.:great:

En fi, malgrat els problemes sobrevinguts, estic molt content i amb ganes de repetir

Felicitats a tots els què heu participat. Veig a aquest fil que hi ha un nivell estratosfèric entre els correcats

Ah, i enhorabona al Joan3, altre cop seleccionat per l'organització per fer de llebre , i de 1h20' ni més ni menys. I l'ha clavat, clar.

Natxo

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 20:27 #98 per JIMIXBCN (Associat/da)
Jo tambe he fet MMP anant amb la barqueta sub 1:33 i realment tots ells ho han fet possible perque anava amb el ganxo quasi tota l' estona (merci Vay). Molt content i agrait. Era molt maco veura una barqueta compacta tanta estona a la que s' anava sumant gent i que al final aconsegueix l' objectiu. Felicitats als que heu fet MMP.

20:56 - 42:05 - 1:32:49 - 3:29:38 - 12:17:27

run tri bici trail btt swim

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 20:42 - 11 febrer 2018 20:42 #99 per sandmannn (Associat/da)

JRDi69 va escriure: Camí del Km 19 sandmannn "fora de cursa",


No ho has pogut dir de millor manera.
Aquí un que, per trencar una mica la felicitat general d'aquest post amb tantes MMP, un que s'ha estimbat a la part final jeje

Fins al km 10 anava a ritme, passant en 45.30. Però ja anava esbufegant jeje
Anava de la mà d'en Pescallunes, però m'ha deixat (el portava 5 de previa) i m'ha tocat lluitar sol.
Al pas pel 15 ja ho veia tot bastant ennuvolat i efectivament, pel km 17 ja veia que avui no era el dia. I el Isquio dret em començava a fer una mica de mal. Per tant he afluixat una mica i he entrat en 1h 38' 37''

És curiós pq he mirat i a Sitges vaig fer 25'' menys i les sensacions entre aquell dia i el d'avui son totalment oposades. Allà vaig fer menys temps i vaig acabar moool fort i sobrat. Avui he fet pitjor marca i he acabat demanant l'hora... En fin...

La meva enhorabonaa toooots/es els que heu fet MMP!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2018 21:27 #100 per oroig (Visitant)
Aquí un altre que ha fet mmp, ha estat 1:44:08

Parcials:
0-5 26:00 (05:12)
5-10 24:35 (04:55)
10-15 24:20 (04:52)
15-20 24:19 (04:52)
20-21,1 04:54 (04:27)

He sortit del calaix gris amb la idea de provar a fer sub 1:50, que això ja era mmp per a mi però com que les llebres sortien del calaix anterior m'he quedat una mica sense saber a quin ritme anar. A més, només arribar a Paral·lel se m'ha començat a carregar una cama i el turmell i ja pensava que al arribar a Arc de Triomf hauria de plegar. A Gran Via he decidit anar més ràpid per veure si es passava i amb la broma he començat a avançar gent i entre encuriosit i patint per veure fins ón aguantaria.

Quan he començat a agafar Diagonal de pujada he vist que podia agafar les llebres de 1:50, que els he agafat quan ja sortiem del Fòrum. I com que em veia bé he decidit apurar i veure fins on arribava, ja que anava a cegues i sense mirar el gps, només per sensacions.

Al final 1:44:08, més de 6 minuts millor que la meva última mmp i amb més presió per saber que el llistó el tinc una mica més amunt per a la propera. Ara a decidir si faig maratest i marató de bcn.

Salut!

MMP
10k: 43:13 (Correbarri 2012)
Mitja: 1:44:08 (Barcelona 2018)
Marató: 04:20:54 (BCN 2012)

Perfil Strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.