Mundial de Mitja Marató - València 24/03/2018

Mundial de Mitja Marató - València 24/03/2018

26 febrer 2018 19:58 #1 per cargol (Associat/da)
Hola companys:
El proper dissabte 24 de març per la tarda es cel.lebra a València el Campionat del mon de mitja marató.
Un company que anirà amb el seu fill m'ha animat i ja estic inscrit.
Us deixo el link per si voleu participar a un mundial a prop de casa.
Salut i milles.
Abel

www.iaafvalencia2018.com/es/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2018 00:18 #2 per joregar (Visitant)
Finalment m'he decidit,

inscrit! :party:

quina millor manera de començar les vacances

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2018 13:09 - 24 Mar 2018 15:57 #3 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molta sort joregar i cargol,

Veurem si els campions del món et donen força per anar més ràpid tu també :muscle: :muscle:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2018 14:41 #4 per joregar (Visitant)
Moltes gracies. La meua intenció era intentar fer marca en 10 kms i passejar i gaudir del centre ciutat fins a meta. Pero fa mooolt aire.

Em eixit amb pluja forta aquest mati de Vic i a partir de Tarragona vendaval i cels blaus.

Es preveu una cursa táctica dels cracks perque ningú voldrá tirar.

Per cert, la sortida-meta de marató Barcelona es bonica pero la de Valencia es súper original i espectacular jeje.

Perdó pels accents, es el mobil

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2018 14:42 #5 per joregar (Visitant)
Que vaja molt be Cargol!!!

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2018 17:02 #6 per joregar (Visitant)
Mundial fet :laughing:
He fet el q pensava i m'ha eixit be, 37:50 (18:52+18:58) MMP després d 4 anys i amb 40 :lol: pero ufff, son molt dures les curses d 10 kms.
En el calaix veig a Petarditi q ja avisa de que "en aquest calaix hi ha massa gent" . Efectivament, la eixida no es gens neta, moltes apretures, enganxades i espentons. Hui en el diari es veu un elit per terra en la foto de la eixida. El primer km costa molt correr i encara en el 2 podies quedar-te atrapat una estona i no poder avanzar. Aquestos 2 kms no els veig marcats per tanta gent pero em guíe pels piiits dels rellotges de la gent. Calcule q vaig a ritme. El 3 ja el veig, son cartells grans, 11:17 perfecte. El recorregut no te historia, llargues rectes, avingudes amplies i planissim. Ja tinc el ritme interioritzat i passe el 5 en 18:52, 1r objectiu cumplit. Per mí, aixo es correr molt rápid, a veure si puc aguantar, no les tinc totes amb mí. Seguim fort i vas descontant, kms, minuts, qualsevol cosa per motivar-se, costa mantindre el ritme. Vaig molt mes apurat que la gent del voltant clar jeje, son gent q fará 1:19 en la Mitja, deuen de pensar "on va aquest tio? Petará" Km 7 26:30, calcul rápid, a 3:50 ho aconseguisc, ho veig factible. El objectiu secret flipat de 37:30 impossible. Anem a assegurar el sub38 q ja farem prou i estará mes q be. Km 8 en temps i agafe última recta pujant el riu, m'havia estudiat el circuit i sabía q l'aire de ponent pegaria en contra, fins ara havia sigut per tots els costats doncs haviem fet un bucle. Vaig fent ja justet, veig clar que no tinc canvi. Segurament vaig perdent algún segon per km, dessitjant veure algún arc pero no hi ha, just un altre cartell i la catifa en terra, sprint de 40m? jeje una mica en diagonal per apartar-me al parar. Sub38, contentissim i fos, fa uns anys no m'ho haguera cregut.
Vaig caminant fins l'avituallament, bec i respire, poc a poc vaig trotant i animant, sempre apartat a un costat per no molestar. Al principi em costa molt (6'/km +-) pero passen els kms i es fa molt amé, vaig recuperant un ritme de rodatge normal, agafe aigua per la gent, em passen mogollons jeje, tape forats, els anime, anime al públic a animar! el pas pel centre molt bonic, m'ho estic passant bomba. El final es espectacular, com el de la marató, passadis d gent, baixada al llit del Turia. Acabe els 2 últims kms amb la gent que va a 4:20 mes o menys en 1:31 animant-los a tope. Algu potser pensa que estava boig pero m'ho he passat genial ?.

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2018 17:04 #7 per joregar (Visitant)
Vaia totxo m'ha eixit, perdó jeje.
A veure si passa algu mes i ens conta com li ha anat la experiencia! Cargol, Petarditi...

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2018 19:04 #8 per Dennis Teuling (Associat/da)
joregar, totxo no, bona crònica!!

Gran temps... però jo no tenía cap dubte que baixés dels 38'.
Amb els teus temps últims de mitja i marató no podia fallar.

Mai he vist fer a ningú fer un sprint a mitja cursa :laughing: :laughing:

Veurem els altres...

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2018 19:36 #9 per jaume86 (Associat/da)
Moltes felicitats Joregar!!

El teu 10k no em sorpren gens, estàs molt finet!! De memòria no recordo ningú que s'hagi pres una mitja com un 10k per fer mmp però moltes felicitats de totes formes i acabant en un temps mooooolt digne la mitja!

A mi em queda actualizar una mica també la marca de 10k però no sé si podré amb tanta marató...

Aferir també, una vegada més, els elogis cap a la gran feina que s'està fent a València per l'atletisme. Ahir a TDP comentaven que a la passada marató es van invertir 4 millons d'€ però que el retorn va ser de 20 millons d'€ per la ciutat!!! Moltíssima pasta invertida, sí, però quan les coses es fan bé... n'obtens rendiment! I ahir un cop més es va demostrar amb el Mundial. Organització de 10, recorregut de 10, participació de 10 i rècord femení del mon en proves exclusivament per dones, a més de l'altre que ja es tenia!! Ara només falta posar moooolta pasta per guanyar la marató i fer rècord del món i acabar-se d'equiparar amb el circuits més ràpids del planeta doncs ho és.

I a mi, personalment, m'encanta!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2018 19:55 #10 per aurelian (Associat/da)
Molt bé joregar, felicitats per la marca. Amb 40 encara et queda corda per milliorar eh :whip:

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2018 23:09 #11 per Vicenç (Associat/da)
Ahir vaig tornar a correr pels carrers de València, la darrera vegada que ho havia fet, va ser el llunyà 20/2/2005, llavors la Marató es feia al Febrer i acababa a la llera del Turia, no ha canviat res des de llavors ....... :P :-) .El lloc on tenien l'entrega de dorsals i fira del corredor era a la ciutat dels Arts, i sortida i arribada eren allà mateix un indret molt maco.
València, com a bona anfitriona, va voler ensenyar als corredors vinguts d'arreu, la varietat del clima Mediterrani :-) , a la sortida sol, pocs metres de la sortida quatre gotes, que poc desprès es van convertir en un bon xàfec de poca durada, llavors va aparèixer un vendaval de mil dimonis, que no ens va deixar fins al final.
Vàrem coincidir alguns correcats, just abans de començar amb el Cargol, a meitat de cursa, quina sorpresa!, qui corria a casa en Toni VL, l'avanço i al darrer kilometre m'atrapa, trec la mica d'energia que em quedaba i acabem junts fent un sprint prou presentable :-) , :-) , :-) .
Quan anava pel km 18 mes o menys, em trovo en Fandes que ja havia acabat i tornava per ajudar, un cop acabat també vaig poder saludar en Rafa.
A nivell atlètic em va anar prou bé 1h 41' 45", que tal com va anar la climatologia per a mi es una molt bona marca, per cert la guanyadora que va fer record del mon, sempre li quedarà un dubte, amb una climatologia mes tranquila quin registre hauria fet? :wonder: .

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2018 23:54 #12 per joregar (Visitant)
Vaia Vicenc, al final seriem una quants correcats en aquesta cursa especial, amb Toni VLC ja hi contava jeje, pero com no havieu dit res per aci...
M'alegre que t'anes be i que gaudires de la ciutat. Al final les inclemencies meteorológiques van quedar en una anécdota per nosaltres, doncs no ens van les garrofes amb aixo.

Gracies Aurelian, ja veig que aci tothom treu el fuet :laughing: No se si millorare ja aquesta marca, soc mes fondista com tu i patisc massa en els 10k pel meu gust. Tu sí que hauras de plantejar-te actualitzar les marques de 10 i mitja perque cuadren amb la de marató!!! :whip: :whip: :whip: :666:
:laughing: :laughing: :laughing:

Be, una mica es com diu Jaume 86, si fas moltes maratons no tens temps per preparar les distancies mes curtes. Jo tenia les marques del 2014 quan vaig fer maratons en primavera i tardor amb preparacions llargues i ben fetes. Ara faig menys kms pero mes intensos.

De la frikada de fer un 10000 enmig d'una mitja, jo tampoc conec a cap pero sí havia sentit/llegit.
Castillejo va haver de correr la marató de Sevilla per fer la marca per classificar-se per aquest campionat, va fer la mitja a tope i despres a acabar els 42! :scream:

I ja posats amb el frikisme i la marquitis, espere que isca alguna classificacio amb el temps net al pas pels punts intermedis jejeje, per tindre constancia escrita i no anar amb restes :whistle: :P :P :P :laughing:

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2018 20:27 #13 per Toni VLC (Associat/da)
València torna a estar de 10 en la distància en ruta. En esta ocasió, pel Mundial de Mitja Marató. Realment, espectacular el circuit per fer marca i la multitud de gent animant pels carrers (tornàrem a fer el corredor del Tour en els dos últims kms). Llàstima que el fort vent de ponent no va ajudar... El que fa més brutal el rècord del món de dones...

No em presentava amb les millors de les formes, tot i la MMP en la marató del passat novembre. El que fou un magnífic desembre que albirava grans gestes es va convertir en uns lamentables gener i febrer. Com que ja estava inscrit em vaig convèncer que calia gaudir del Mundial, saludar alguns amics i moure les cames.

La carrera no té misteri: intentar aguantar un ritme constant i exigent al màxim, però lluny dels bons temps aquells... Ains!

Vaig amb un company que a partir de la meitat apretarà, però la gran sorpresa surt quan em trobe a Vicenç amb la samarreta Correcat i el nom al darrera. Al sopar Correcat em va confirmar que vindria, però entre 14.000 participants és unmiracle vore's. És tot un exemple, va molt fort per a mi, però no deixem de saludar-nos i felicitar-nos mútuament. Poc a poc desapareix de la meua vista mentre apareixen els comentaris laudatoris cap a d'ell de part del meu amic i altres corredors que van pel meu voltant. La veritat és que és admirable.

La segona part de la carrera sent que perd un poc de marxa, però no massa, aprete les dents i aguante. Sé que cal arribar sencer al carrer Colom, d'ahí fins el final són 3 kms magnífics (els que han fet la marató saben del que parle).

Com sempre vaig xocant mans dels xiquets i agraint els ànims de la gent i, oh sorpresa, en el km20 torne a vore el nom de Vicenç a la samarreta, aprete i em pose a la seua altura, són 500 metres per la Ciutat de les Arts i les Ciència, dintre el llit del riu, Vicenç no afluixa i em toca augmentar el ritme, quan arribem a la passarel·la sobre l'estany ens agafem de la mà i entrem (jo almenys) eufòrics. Una abraçada en meta segella el una Mitja que ha valgut la pena córrer. La marca 1h42m13 no serà el que recordarem.

Per cert, avituallaments cada 2'5km a partir del km5 i gel en el 15, a més d'esponges mullades. Tot un detall. Guardarroba molt ben organitzat i bossa corredor amb els habituals productes de Mercadona, basquet de taronges i samarreta Asics per afilar mugrons.

Ara toca reflexionar sobre els propers objectius i preparar la marató d'Atenes a partir del mes de juliol.

PS. Al Facebook de Running CV hi ha centenars de fotos.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2018 22:29 #14 per Vicenç (Associat/da)
Moltes gràcies per las teves paraules Toni, coincidir dins de la cursa va ser un cop de sort i una alegria, penso que tu i jo som dels que gaudim a las curses encara que el crono vagi mes rapit del que voldríem :? .
Realment l'escalf dels espectadors va ser molt gran, teniu una gran cursa i l'arribada de la ma es de las que es recorden :cheer: , .
El meu calendari de curses el defineixo a curt termini, però tornar a València a la tardor (Mitja o potser Marató) sembla probable :) .

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2018 19:20 #15 per cargol (Associat/da)
Bones companys:
Poca cosa més cal dir després de les bones cròniques precedents.
Com ja s'ha dit, ambient de cursa internacional, tant per part dels corredors, com de la participació del public que va aguantar pluja i vent.
Organització fantàstica. La veritat es que darrerament València acapara events atlètics de gran alçada, com ja va fer amb el mundial de pista coberta fa uns anys, l'existosa marató, l'organització de la cursa que es fa a varis paisos del mon contrallerrotge (Wings for Life) i ara aquesta cursa. Em va xocar que moltes tanques de seguretat ja venen personalitzades com a "València, Ciutat del running", el que vol dir que per amortitzar-les, encara han de venir molts grans events com aquest.
Un plaer saludar a Vicenç a la sortida.
Salut i milles per Llevant
Abel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.