Mitja de Tossa (RunFestival)

Mitja de Tossa (RunFestival)

28 febrer 2018 14:14 #1 per fandes (Associat/da)
Hola hola!

Consultava ara el fòrum i em sembla no trobar cap fil sobre la mitja de Tossa de Mar (i les seves curses paral·leles) que es disputa aquest cap de setmana. Ens hi trobarem uns quants associats? Si és així comenteu-ho per aquí per estar ben atent :D.

Sort a tots els que competiu aquesta setmana!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2018 23:30 - 05 Mar 2018 12:36 #2 per fandes (Associat/da)
"Tossa no és una postal". Aquest cartell ens l'hem trobat aquesta tarda quan passejàvem pel casc antic de la població, un grapat d'amics (uns quants dels quals pastanagues) i no podem estar més d'acord. Tossa és molt més i Tossa té una de les mitges maratons més boniques (i exigents) que us trobareu en territori català.



A les 9h del matí ens hem trobat el Dabit, l'Alba, el David C, la Therci i la Patri a Tossa, 1 hora abans de l'inici de la cursa. Veníem de recollir els dorsals (poc volum d'inscrits perfectament salvat pel gran número de voluntaris, la majoria d'ells molt joves) i tocava fer el cafetó previ! Allà hi hem trobat corredors de tota mena, i és que resulta que la Mitja de Tossa que ha evolucionat en l'actual RunFestival presenta fins a cinc curses diferents: 5k, 10k, mitja, 8k trail i 15k trail.

Nosaltres les anàvem a tastar quasi totes, sols ens faltava algun inscrit en els 8k (on per gran alegria nostra hem vist un munt de caminadors!). Ja escalfant ens hem creuat amb el Danistal amb el que hem parlat les previsions de cursa i el baix número de dorsals... Sembla que haver-se avançat en l'horari a l'ombra de la Marató de Barcelona els pot haver afectat.

Sigui com sigui, el Dani em posava el primer neguit al cos... Una predicció que no volia creure'm, però s'ha acabat complint.

Si avui no guanyes aquí, de poc anirà...

I bingo! Ja puc dir que sé el que és guanyar una mitja marató! Però això és el de menys, el de més és que QUINA MITJA, bonica i exigent a parts iguals, si sou capaços d'oblidar-vos del rellotge, aquí teniu el vostre paradís. Nosaltres hi tornarem!



Per cert... No soc l'únic que ha pillat cacho! L'Alba ha quedat la segona dona. I el dinar ha estat d'aúpa! Gràcies Dabit per ser tan generós i humil com sempre. Danistal pels ànims i consells. David, ets la canya, el que has ajudat avui a la Patri i a nosaltres no té preu! Imagineu-vos si ho hem passat bé que, ara que me'n vaig a dormir, me n'adono que arribar el primer a linia de meta ha estat el menys emocionant de tot el que ens ha passat avui.

I sí, no ho oblideu que malgrat les vistes que mostra la primera foto (gràcies Dabit per ambdues) , Tossa no és una postal, és quelcom més i paga la pena aturar's-hi!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2018 08:37 #3 per Mona (Associat/da)
Fandes!!!! Brutal!!! Molt bona cursa!!! Felicitaaaats!!! 1r absolut, això és espectacular!!! Enhorabona!
Veig que en general, els que vau anar a Tossa us va anar millor que els que vam estar per Banyoles!
I felicitats a l'Alba també, que també és espectacular quedar 2a dona!!! Olé quin equipàs que va anar a Tossa!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2018 15:57 #4 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda,

Coincideixo amb el Fandes en remarcar el meravellòs recorregut d'aquesta Mitja, vaig quedar embaladit en el tram de la carretera que va a Sant Feliu de Guixols. I a més un dia rodó amb la victòria del Dani i la currada segona posició de l'Alba, molt feliç per tots dos.

Us deixo les fotos que vaig fer ahir.

photos.app.goo.gl/mE15SJNkTo8bTxAb2

photos.app.goo.gl/Mdq76AUpiTikUu273

photos.app.goo.gl/OXdSoavT6yDgRrIE2

photos.app.goo.gl/tFy3Nk1byhoCvQLm1


Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2018 20:00 #5 per Jorfer (Associat/da)
Fandes moltes felicitats per aquest èxit.
Treballes dur, reculls els fruits, no n'hi ha més secrets.

Enhorabona!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2018 20:34 - 05 Mar 2018 20:35 #6 per Hansi (Associat/da)
Ei, avui els amics m'han dit "que el fandes ha guanyat la mitja de Tossa":cheer: , i m'he posat content per tu, bravo, campió! :woohoo: Llegint tal com ho expliques, encara dóna més alegria, perquè se't nota que el dia amb els amics va ser tan o més important que la victòria. Ets un crack! :) :) :great: :great:

I la resta del grup correcat, també es nota que us ho vau passar de meravella, fantàstic!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2018 21:03 #7 per Sarcel (Associat/da)
Un plaer llegir-te Fandes, i felicitats, per tot. També a l'Alba pel podi :great:

Algú de vosaltres ha fet el trail de 15 km ? Voldria saber si és pista o corriol, de cara a una possible participació l'any vinent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2018 21:16 #8 per Hansi (Associat/da)
Ja ho crec! Moltes felicitats a l'Alba, segona dona :cheer: ! I al Danistal, novè de la general. Com vau córrer en una mitja tan dura, enhorabona!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2018 22:01 #9 per JoanDeGracia (Associat/da)
Enhorabona, fandes !!!
Guau!!! Guanyador absolut d'una mitja! Això ja son paraules majors!!!! :D
L'enhorabona!!!
Felicitats Alba també per la teva 2ª posició !!!

Sou uns cracks !!! :D

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Abr 2018 21:11 #10 per fandes (Associat/da)
Moltíssimes gràcies a tots! Pensava que us havia respós, però al passar-me ahir pel fòrum vaig veure que no. Així que aquí està el degut missatge :D, el més especial va ser compartir-ho amb gent tan fantàstica!

Pel que fa al trail, l'Esther el va fer Sarcel! Bàsicament pista... No tinc clar que fos dels teus preferits ;) i dels 15, 2 i escaig d'asfalt.

Sens dubte penso que en les curse de muntanya és on han de millorar! Vejam si a la segona edició...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.