27/01/2019 Mitja Terrassa - XX edició

27/01/2019 Mitja Terrassa - XX edició

29 Gen 2019 10:23 #121 per joregar (Visitant)
Primera vegada que faig aquesta mitja, no puc comparar, però coincidisc amb la majoria del que heu dit. A millorar la sortida estreta i el guardaroba. Moltes coses bones també, circuït entretingut jeje i animat. La part final en baixada :thumbup: , Bons serveis, butifarra, avituallament final, regals, dutxes...

Moltes gràcies per la carpa correcat per recollir dorsal.

La meva cursa amb la llebre de 1º35' i Jorfer, que ho van fer molt bé. Molta estona vaig anar una mica per davant perquè no estic acostumat a anar tan "apretat". I molt guai compartir i xarrar tanta estona amb jorditogores, és va fer una cursa molt amena.

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2019 11:39 - 30 Gen 2019 11:40 #122 per Hansi (Associat/da)
Diumenge a Terrassa em va encantar saludar a molts de vosaltres, que com diu el Jorfer, els darrers mesos em prodigo poc a les curses, per motius diversos. La meva cursa va consistir en un molt bon entrenament al costat del Dani i el Khryz (ell va posar el turbo els darrers 7 km), per això no em va importar gaire que la distància no fos correcta, però penso que és l'errada principal que ha de corregir l'organització.

També trobo millorable el tap de sortida. En el cas meu, i de desenes de corredors del meu voltant, els fotògrafs (i organitzadors o voluntaris?) que hi havia allà ens van assenyalar insistentment que pugéssim pels carrils de l'esquerra, com si formessin part del recorregut previst, però durant centenars de metres vam estar separats amb tanques de l'altre carril, demostrant que en realitat no estava prevista la bifurcació.

El guardabossa també pot i ha de millorar, és clar, però com diu camiseta?, valorem també els molts punts forts d'aquesta mitja, que a més porta molts anys sent de les millors a nivell organitzatiu: el bon tracte al corredor, amb ampli parking indicat, bon avituallament final i bons obsequis, el preu barat de la inscripció amb antel·lació, la carpa correcat (mil gràcies de nou als i les correcats que us hi impliqueu :heart: ), el canvi de recorregut que el fa més interessant atlèticament (per mi), el nou inici i final que permet tenir unes bones dutxes i no les minúscules anteriors... en fi. No serà pels errors d'aquest any que jo em plantegi deixar-hi d'anar en el futur. Confio en l'organització, que esmenaran el que no ha funcionat bé, i em venen moltes ganes de córrer l'any que ve amb aquest nou circuit, sabent ja com és i amb la major comoditat de la nova zona de sortida/meta.

Em va fer il·lusió veure el korfbaler cap al km 20, a punt de completar la seva XX edició de la mitja de Terrassa. Enhorabona, crack! Fer 20 anys seguits una cursa té molt mèrit! :party: :party: :clap: :clap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2019 12:22 #123 per bebop (Associat/da)
Bon dia a tothom. No tornaré a repetir el que ja heu explicat molts de vosaltres. El que trobo més greu és que aquesta cursa ja va per la seva 20ª edició i n´hi han coses que no haurien de passar com el tema del guardarroba (un 10 per a les voluntàries). El fet de la errada en la distància es pot perdonar tenint en compte que era la primera vegada d´aquest nou recorregut. Tot i així es una errada greu. Els avituallaments, masa petits, encara que jo personalment no vaig tenir cap problema. El problema dels taps a la sortida és de fàcil solució si d´una vegada hi hagués un bon control d´accés al calaixos i diferents sortides.

En fi, em dol perquè sóc de Terrassa i m´estimo molt aquesta cursa. El canvi de recorregut i la nova ubicació em semblen bé.

Referent a la meva cursa el meu objectiu era apropar-me el màxim possible a 1:35. Vaig aguantar amb la barqueta fins a l´últim tram de l´Avda. del Vallés. Aquí em vaig despenjar i ja vaig decidir gestionar jo el ritme. Anava sense referències de temps perquè sense voler havia aturat el cronòmetre i la meva sorpresa va ser veure el temps a la línia d´arribada. De seguida vaig intuir que alguna cosa no estava bé. El meu temps a la cursa va ser d´1:34:36. Suposo que amb el recorregut ben mesurat hagués estat de 1:36 o una mica més. Molt content.

Un plaer haver pogut saludar a tants correcats.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2019 19:13 #124 per Jorfer (Associat/da)
Joregar, un plaer compartir mitja amb tu.

Hansi, m'agrada tornar a veure't corrent entre nosaltres. Et trobavem a faltar.

Bebop, vas millorant setmana darrera setmana.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.