3-02-2019/Mitja de Santa Coloma

3-02-2019/Mitja de Santa Coloma

30 Oct 2018 14:16 #1 per fandes (Associat/da)
Bon dia/tarda corredors! :D

Obro aquest fil, perquè he llegit i més d'una persona em va comentar quan es corre la Mitja de Santa Coloma... Ja us puc confirmar que tenim data oficial: 3-Febrer-2019!

En breu us pujarem tota la informació, per ara estem revisant el circuit, que segur que manté l'essència però les obres sembla que ens obligaran a fer una mica de cirúrgia...

Per cert, com que tindrem llebres correcats tindreu els millors referents per dur el vostre ritme, i a més no faltarà descompte per aquells pastanagues que volgueu participar!

Segur que xalem molt el primer cap de setmana del mes més curt de l'any ;)

PD: recordeu que teniu obertes les inscripcions al Cros Amorós , tant pels petits (gratis) com per l'OPEN (3 euros) pel 18 de Novembre, us agradarà!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2018 22:49 #2 per jaume86 (Associat/da)
Jo no faltaré!!!

De les millors mitges de Catalunya, el tracte al corredor és genial, on s'ha vist el vermut final que hi ha??

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2018 06:57 #3 per stone_apo (Visitant)

jaume86 va escriure: Jo no faltaré!!!

De les millors mitges de Catalunya, el tracte al corredor és genial, on s'ha vist el vermut final que hi ha??

+10000 totalment d'acord.
A la que pugui seguiré anant i crec que menys la primera edició (la de la pluja) he anat a totes...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2018 09:06 #4 per RugbyMan (Associat/da)

stone_apo va escriure:

jaume86 va escriure: Jo no faltaré!!!

De les millors mitges de Catalunya, el tracte al corredor és genial, on s'ha vist el vermut final que hi ha??

+10000 totalment d'acord.
A la que pugui seguiré anant i crec que menys la primera edició (la de la pluja) he anat a totes...


doncs jo si van aquests 2 "pajarus" ja mßheu vist el pel.....quin poc glamour

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2018 11:49 #5 per fandes (Associat/da)
I tant! :D El "vermutillo" que no falti! Esperem que acompanyi el dia i la postcursa sigui tranquila i llaaaaaarga!

Gràcies jaume86, stone_apo, RugbyMan, les vostres opinions són les que ens ajuden a seguir treballant per mantenir el que agrada i millorar tot el que sigui possible :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2018 18:27 #6 per stone_apo (Visitant)

fandes va escriure: I tant! :D El "vermutillo" que no falti! Esperem que acompanyi el dia i la postcursa sigui tranquila i llaaaaaarga!

Gràcies jaume86, stone_apo, RugbyMan, les vostres opinions són les que ens ajuden a seguir treballant per mantenir el que agrada i millorar tot el que sigui possible :P

home les opinions del jaume i la meva vale però aquí la opinió aquí de l'Òscar no val per res....:laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2018 20:21 #7 per Jorfer (Associat/da)
Un més que està enamorat d'aquesta mitja.
Ens veurem de nou. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2018 21:23 #8 per Hansi (Associat/da)
De seguida que s'obri el TPV, m'hi apunto :hearteyes:.
Una cursa organitzada de meravella i plena d'atencions als participants. Anar-hi és un plaer, un any sí i l'altre també. Chapeau! :raised: :raised: Ni de conya vull trencar el 100% d'assistència que porto fins ara a la mitja de Santa Coloma :innocent:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2018 18:20 #9 per fandes (Associat/da)
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Quina il·lusió dóna treballar en aquesta cursa llegint els vostres comentaris! I buscar que els seguiu pensant i transmetent molts anys més.

Espero poder-vos donar info ben aviat :P, en tinc mooooltes ganes!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2018 12:44 #10 per quimg (Associat/da)
A l'agenda!!!! És de les que intento no perdre'm!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2018 13:26 #11 per fandes (Associat/da)
Visca Quim! Allà ens veiem!

quimg va escriure: A l'agenda!!!! És de les que intento no perdre'm!


Per cert, si voleu viure aquest esperit i amb molta més quitxalla us recordo que la nit de dimarts-dimecres tanquem les inscripcions pel Cros Amorós a Santa Coloma. Que es corre el 18 de Novembre. Ara us actualitzo la info dels circuits, que avui els repassàvem amb pluja.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2018 10:54 #12 per quimg (Associat/da)

fandes va escriure: Visca Quim! Allà ens veiem!

quimg va escriure: A l'agenda!!!! És de les que intento no perdre'm!


Per cert, si voleu viure aquest esperit i amb molta més quitxalla us recordo que la nit de dimarts-dimecres tanquem les inscripcions pel Cros Amorós a Santa Coloma. Que es corre el 18 de Novembre. Ara us actualitzo la info dels circuits, que avui els repassàvem amb pluja.


Vaig fer un any el Cros i m'ho vaig passar canyón!!! Per poc que pugui hi torno aquest diumenge

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2018 21:07 #13 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Lo més segú que vagi a fer la mitja peró de guia del Jaume Bajo

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2018 15:46 #14 per fandes (Associat/da)
Perdona'm no haver-te respós abans Quim! Vam estar embolicadíssims amb els darrers preparatius, però veient la felicitat dels petits i també dels no tan petits, crec que ens podem donar per molt satisfets amb el Cros Amorós de 2018. Redoblades les energies per encarar la mitja, que és el nostre següent gran objectiu, i amb una il·lusió enorme!

quimg va escriure: Vaig fer un any el Cros i m'ho vaig passar canyón!!! Per poc que pugui hi torno aquest diumenge

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2018 15:47 #15 per fandes (Associat/da)
Genial Miguel! Quan ho sapigueu segur em comentes, serà un plaer tenir-vos! Quants més serem més xalarem :)

MIGUEL SBD va escriure: Lo més segú que vagi a fer la mitja peró de guia del Jaume Bajo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2018 18:48 #16 per grampy (Associat/da)
un mes que segur que hi anire....si,ja se que sere uns dels ultims i tocara menjar les rencunies que han deixat "els rapits"...que hi farem!!!! pero es que aquesta mitja ho te tot !!!!! :hearteyes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2018 19:01 #17 per ManoloM (Associat/da)
Allí estaré SEGURO, no sé todavía si para correr o simplemente para ayudar en lo que que sea, pero no me la pierdo :thumbup:


:) :) :) :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2018 11:54 #18 per ManoloM (Associat/da)
En pocos días abrimos TPV con descuentos en esta cursa. os avisamos ;)



:) :) :) :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2018 21:01 #19 per fandes (Associat/da)
Ràpids o lents tots tindran el seu bon jantar :P preparat, no ho dubtis amic!

grampy va escriure: un mes que segur que hi anire....si,ja se que sere uns dels ultims i tocara menjar les rencunies que han deixat "els rapits"...que hi farem!!!! pero es que aquesta mitja ho te tot !!!!! :hearteyes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2018 21:02 #20 per fandes (Associat/da)
Que ganas!!! Ya no queda nada!

Que gustazo tener liebres con compañer@s tan buenos.

¿Y tendremos record de inscritos correcats? :P

ManoloM va escriure: En pocos días abrimos TPV con descuentos en esta cursa. os avisamos ;)



:) :) :) :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.