eDreams Mitja Barcelona 10-02-2019

eDreams Mitja Barcelona 10-02-2019

10 febrer 2019 20:05 #41 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes gràcies per les fotos

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2019 20:21 #42 per Jorfer (Associat/da)
CarlesCat abans de res moltes gràcies pel reportatge fotogràfic.

També vull donar les gràcies a les persones voluntàries que han col·laborat en els diferents llocs i moments per a fer aquesta mitja possible.

Felicitar a tothom que ha assolit els seus objectius i els que no doncs molts ànims.

En quan a la meva barqueta quasi ple amb 4 de 5, excepte servidor que al darrer cinc mil m'he despenjat del grup.

Anento 1:28:26 MMP de sempre progressió excel·lent d'aquesta gran esportista que tenim a la casa. M'alegro molt.
Jordi Mas 1:28:35 espectacular progressió d'aquest company. Quina evolució has fet. Sempre davant del grup, fent de llebre de tots nosaltres.
Mackice 1:28:37 oblidant-se de la lesió i gaudint de la cursa ajudant-nos a tots i en tot moment, animant portant-nos els avituallaments. Un luxe.
Dani 1:28:59 clavat com sempre. El metrònom de l'associació. Una passada el control dels ritmes i del temps de la carrera llegint el perfil en tot moment.
Jorfer 1:29:20 el mocosete del grup. Una vergonya, però córrer respirant malament és una llauna. Esperem que vagi a menys. De totes formes content amb la MMPT.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2019 22:07 #43 per ConxaC (Associat/da)
Grans reportatges ?
He pescat alguna ?
Moltes gràcies ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2019 06:27 #44 per Mona (Associat/da)

Jorfer va escriure: CarlesCat abans de res moltes gràcies pel reportatge fotogràfic.

També vull donar les gràcies a les persones voluntàries que han col·laborat en els diferents llocs i moments per a fer aquesta mitja possible.

Felicitar a tothom que ha assolit els seus objectius i els que no doncs molts ànims.

En quan a la meva barqueta quasi ple amb 4 de 5, excepte servidor que al darrer cinc mil m'he despenjat del grup.

Anento 1:28:26 MMP de sempre progressió excel·lent d'aquesta gran esportista que tenim a la casa. M'alegro molt.
Jordi Mas 1:28:35 espectacular progressió d'aquest company. Quina evolució has fet. Sempre davant del grup, fent de llebre de tots nosaltres.
Mackice 1:28:37 oblidant-se de la lesió i gaudint de la cursa ajudant-nos a tots i en tot moment, animant portant-nos els avituallaments. Un luxe.
Dani 1:28:59 clavat com sempre. El metrònom de l'associació. Una passada el control dels ritmes i del temps de la carrera llegint el perfil en tot moment.
Jorfer 1:29:20 el mocosete del grup. Una vergonya, però córrer respirant malament és una llauna. Esperem que vagi a menys. De totes formes content amb la MMPT.


Enhorabona! Grans marques!

CarlesCat, molt bon reportatge, com sempre, tot i el canvi de carret! Canvi de carret?! M'encanta! Fas servir carrets?!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2019 09:57 #45 per Dani (Associat/da)
Dotzena mitja de Barcelona feta. Impresionant el número d'extrangers que l'han feta, crec que gairebé el 50%. Els serveis com sempre, justets. El muntatge, espectacular! Però jo crec que falten MOLTS wcs. Molts, molts més. Recordo a la mitja de Praga una filera de +100 WC un darrera l'altre. Aquí en grups de 2-3-4 i unes cues impresionants. Segur que molta gent no li ha donat temps. Si es vol una mitja TOP, els serveis també han d'anar en paral.lel.

La cursa la veritat es que el grupet em va anar de conya, perquè és el meu tope actual. La Bàrbara va fer marca gairebé per un minut i super sencera. Jo vaig aguantar fins al km18 que vaig deixar anar bombolletes, en Jorfer va anar deixar bombolles dos km abans. 1h28'59" complint pels pèls !

Posició 1700 i picu. Un nivell bruuuuuuutal !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2019 14:24 #46 per XarlieOne1 (Associat/da)
Doncs aquí un el qual la mitja de BCN' 19 serà molt especial...i no per la marca, 2:09:32 (la pitjor en quant a resultat de les meves mitges...), sino perquè va ser el punt final del "projecte" que el meu amic Paco Bernal portava entre mans, debutar als 21K amb 63 anys. Jo l´havia promés que l´acompanyaria el dia del debut, i així va ser.

He de dir que la seva actuació va ser de nota. L´objetiu era anar a un ritme entre 6:15 i 6:00 i va complir espectacularment, sense cap aturada i disciplinat des de el primer metre. Va ser un autèntic privilegi estar al seu costat.

A més a la part final, ens van venir a acompanyar en Jorfer, l´Amic i l´Anrol, i el Paquito va entrar com un centurió a l´arribada. Tot emoció!.

Resumint de les mitges que quedaran per sempre a la meva memòria.
Felicitar-vos a tots per les grans marques...i a seguir, que per a molts, en 28 dies, hi ha la Marató!
Per allà estarem... oi Jaume86?? oi Jorfer? Oi Sr.Door??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2019 16:14 - 11 febrer 2019 16:15 #47 per kilometer (Associat/da)
Eiiii chicos, que tal todo, que tal esas piernas ?. Las mías un poco trinchadas todavía. Muchas gracias por todo, avituallamiento, fotos, ánimos, soporte....:clap: :clap: :clap: La verdad es que estoy muy contento con el resultado de la Mitja de Barcelona. Aún así, uno, ya ha llegado a una madurez en que por un lado debe saborear y disfrutar de lo que está resultando en los últimos tiempos (pues nunca sabes si se puede torcer la cosa en el futuro más inmediato), y por otro lado una reflexión atlética más detenida. He afrontado tanto Nassos como la Mitja ayer, en el curso de esta preparación camino a Boston en su primera y séptima semana seguida. Es innegable, que es mi gran objetivo, mi sueño para este año, y no estoy perdonando ni un km de la preparación y todo va embocado a ello. La cuestión es que he afrontado ambas carreras con alta carga de km en las piernas, que quizá me ha restado frescura y tener más piernas en la parte final de esas competiciones. Y tras charlar con un amigo de contiendas, con el que siempre vamos codo con codo y decirme que se había preparado especialmente para la mitja haciendo 1h11, me ha hecho pensar que la próxima vez, aunque prepare un maratón, buscaré la manera de llegar con menos carga a la carrera.

Pero eso, en todo caso, será el año que viene. Ahora toca hablar un poquito de la de este año. A pesar de dudas iniciales, sabía que tenía que estar allí. El ambiente, el circuito, el nivel, todo presagiaba que podía bien. Aunque temía que las piernas no aguantasen, el exigente y continuado ritmo. Como decía, mantuve, la semana sin cambios y descansé el sábado, pero había acumulado más de 80 km, esos días. Pude saludar a bastante gente, y en el cajón de salida, pude reencontrarme con David77, Bighouse y Bhryz, con los que podía andar la cosa. La salida fue complicada, con mucha gente, pero sintiendo que había habido un buen control, pues fluía rápido. A pesar de haber hablado, en mi cabeza sólo hay una cosa, ritmo, piernas… No tengo incidentes, no me quedo atrapado y voy con buen ritmo hacia adelante. Subimos Paralelo y en un plis plas, llegamos a Gran Vía, donde de verdad empieza la carrera, con los corredores bien estirados. Ahí veo que mis compis se han quedado atrás, peró como decía antes, mi mente sólo piensa en mirar adelante. Paso por el km 5 en 17:14 (3:27/ km). A partir de ahí, y aún en la Gran Vía, vienen los mejores km. Noto que voy rápido, pero el nivel es alto. No dejo de pensar en que estoy corriendo casi a nivel de 10 km ( da miedo). Pero bueno, las piernas van bien. Entre pitos y flautas los km van cayendo y llegamos al km 10 en 17:00 (3:24/ km), para un parcial de 10 km de 34:14 (mejor que Nassos 2017), que locura ¡!. Enseguida, avituallamiento correcat, y baño de energía, camino del bucle de la Diagonal, donde se empieza a sentir el peso de la carrera. Pero hay que seguir. Voy situando a al gente y pensando en llegar al km 15 a ver si aguantamos, y bueno, pues mira 17:20 (3:28/ km). Pienso que lo tengo ahí, pero tendré que luchar mucho. A partir de ahí mi mente sólo piensa en el km a km del litoral. Se me hace duro, pero me repito que no piense en nada, que sólo corra y avance. Da igual si nos pasan o si adelantamos, tu a lo tuyo. Hay que aguantar a 3:30/ km como máximo si o si. En estas encuentro a Rafa Barrachina sobre el 18, que se pone a mi lado y me anima a la par que me ayuda con el ritmo. Le digo que voy muerto, pero no paramos. Apreto los dientes. Llagamos al km 19 y me deja diciéndome que sólo queda una serie, sólo eso. Hay que seguir sufriendo. Paso por el km 20 en 17:32 (3:30/ km). He aguantado, con un par, el ritmo a pesar de lo duro que se me estaba haciendo. Queda algo más de un km. Hay que correr, lo tengo. Entonces me viene a la cabeza un amigo, delgado, siempre tan fino él, sin un pelo de tonto, un colega de profesión. Un amante de este deporte, que ahora le ha girado un poco la espalda. Sé que si estuviera allí me iba a achuchar hasta el final. Así que no me puedo rendir, y con lo que queda tiro para adelante. Veo el crono con 1h11 y los segundos pasando lentamente, pero a la vez con rapidez. Es un duelo con ese crono, en esa larguísima recta. Esto va por ti colega, podemos, podemos y si, ahí está, sub 1h13 con 1h12:51. Inmensamente feliz, inmensamente cansado…ahora eso si, que nivelazo, “sólo” el 157 de la clasificación. Último parcial en 3:44 (3:24/ km). Creo que vivimos días de mayor nivel que años atrás, cuando ni nos atrevíamos a soñar con estas marcas. Me vuelvo a casa, con la familia y a descansar. Mañana será otro día, y habrá que dar otro pasito más que nos acerque a Boston…

Hoy ya lo he dado…y seguimos...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2019 16:27 #48 per R61 (Associat/da)
I a la tercera mitja del 2019 va la vençuda, Sitges:thumbdown: :thumbdown: , Santaa coloma :thumbdown: , i per fi BCN , ACABADA.
El millor de tot és que amb cap molèstia.

Comentar que em vaig portar una agradable sorpresa amb el guardarropia. Portava totes les alarmes a sobre i em va sorprendre l'agilitat i motivació dels voluntaris.

Un altra vegada moltes gràcies Carles pel reportatge.

Ara pensant en com preparar la Maratest aquesta setmana, però allà i serem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2019 17:55 #49 per Tiny (Associat/da)
Bones! Aquí un altre que va participar en aquesta mitja...

Molt content de saludar uns quants companys, alguns que feia temps que no veia!
Agrair especialment la feina de tots els voluntaris, avitualladors i fotografs.

En quan a la cursa vaig anar de més a menys i vaig acabar en 1h40'07 quan pensava estar en
1h37' o 38'. No tinc cap explicació si no es que estic entrenant més que altres anys i em falta
"frescura". A partir del km.15 on em vaig aturar bebent a l'avituallament ja no vaig anar a gust
en cap moment.

En fi, ara deixaré de competir fins a la marató i em vull oblidar de tirades massa llargues...

En quan a la cursa, m'encanta el circuit però amb 19.000 corredors no hi ha manera de còrrer
tranquil. Com a cosa bona, es impossible trobar-se sol al litoral :laughing:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2019 20:28 #50 per Jorfer (Associat/da)
XarlieOne1 la teva amistat amb el nostre estimat Paquito és de lo milloret que conec. A continuar així, complint reptes i compartint il·lusions.

Kilometer, portes una trajectòria impressionant, tu curres i reculls els fruits. Enhorabona pel sub 1H13. Gran crònica.

R61 cal perseverar i per fi, has aconseguit la teva mitja desitjada.

Tiny l'important és sumar quilòmetres per a arribar a la marató en condicions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2019 22:22 - 11 febrer 2019 22:27 #51 per jblasco (Associat/da)
Un altre que va participar a la mitja ahir

Era la desena mitja que feia i tornava a BCN on vaig fer la primera. Venia amb la idea de continuar sumant quilómetres per la preparació de la marató i sobretot amb intentar fer el Sub2h

Vaig començar la cursa amb calma i sabent que ens els entrenos fets les últimes setmanes el ritme per assolir l’objectiu era possible. Vaig sortir força lluny de les llebres de 2h peró vaig anar fent, quan vaig arribar sobre el km 7,5 ja les havia atrapat i va ser avançar-les i correr més tranquil i disfrutant de la cursa sobretot sabent que anava treien distància a les llebres.

Al final vaig arribar amb un temps de 1:52:11, baixant quasi 10 minuts els temps que havia fet fa dos mesos a la Mitja de Figueres

Gràcies Carlescat per les fotos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2019 22:28 #52 per crissbd (Associat/da)

XarlieOne1 va escriure: Doncs aquí un el qual la mitja de BCN' 19 serà molt especial...i no per la marca, 2:09:32 (la pitjor en quant a resultat de les meves mitges...), sino perquè va ser el punt final del "projecte" que el meu amic Paco Bernal portava entre mans, debutar als 21K amb 63 anys. Jo l´havia promés que l´acompanyaria el dia del debut, i així va ser.

He de dir que la seva actuació va ser de nota. L´objetiu era anar a un ritme entre 6:15 i 6:00 i va complir espectacularment, sense cap aturada i disciplinat des de el primer metre. Va ser un autèntic privilegi estar al seu costat.

A més a la part final, ens van venir a acompanyar en Jorfer, l´Amic i l´Anrol, i el Paquito va entrar com un centurió a l´arribada. Tot emoció!.

Resumint de les mitges que quedaran per sempre a la meva memòria.
Felicitar-vos a tots per les grans marques...i a seguir, que per a molts, en 28 dies, hi ha la Marató!
Per allà estarem... oi Jaume86?? oi Jorfer? Oi Sr.Door??


Eii enhorabona!!! Em vau passar sobre el km 14 o aixi...no vaig poder seguirvos! ?
Vaig acabar be...pero no.contenta del tot...despres de 3 anys sense gairebe correr, la vaig fer en 2h12'..lluny de les 2h00/2h05' que trigaba fa 5 anys...pero bueno, contenta d haber tornat ?

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2019 08:30 #53 per Alex_Knight (Associat/da)
Hola a tot@s,
A mi també em va anar prou bé. Vaig sortir amb aquesta idea:
1:25:30 Alex_Knight

I casi ho clavo, temps final 1h25’32” … i prou regular! parcials de 20’18”, 20’10”, 20’19”, 20’23”, 4’24”. Sensacions bones, molt còmode fins al km 12-13, i després concentra’t al màxim per no afluixar, i a tope al final. A més a més és MMP, millorant una mica més de 1 minut l’anterior del 2016 :party:

Al paral·lel em van passar el primer grup de llebres de 1h25’ amb el Rafa Perez, però no les vaig seguir, anaven un pèl ràpides (sub4’/km els primers 10km, després ja si més raonables), després al inici de la Diagonal hem va passar el segon grup de llebres, i en aquest cas sí que vaig aprofitar el pilot durant 2-3 kms i després la seva estela.

També al paral•lel vaig poder parlar amb l’Aurelian, :thumbup: ... , i em va avançar la barqueta del Jaume86 i el Willy a molt bon ritme :muscle:

Com a punt a millorar al guarda-roba, només comentar que van cometre el mateix error que a Sant Antoni, si ordenes dorsals per marca o calaix, no facis servir aquests per separar les cues del guarda-roba, ... cua immensa dorsals 10000-12500 i la resta buides :angry:

Ah, i ara l’anècdota, ... Senyor DANIEL ARCUSA COSTA si llegeix aquest comentari, contacti amb mi que li passo les fotos de marathon photos, dorsal 11625 (igual que el meu però versió 2014, amb el seu Kalenji com a patrocinador), … no sé si has agafat un portal espai-temporal per venir, realment no recordo si en el 2014 podies inscriure’t amb l’opció de viatge en el temps …. :whip:

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2019 08:52 #54 per Jorfer (Associat/da)
JBlasco enhorabona per la MMP. Continuem cap a la marató.
Crissbd bon resultat també. No desanimis si fem uns mnuts de més o de menys.

Alex_Knight enhorabona per la teva nova MMP, quasi claves el teu pronòstic. I lamentable el tema del frau del dorsal. Per desgràcia la picaresca en aquest pais està a tot arreu i a tots els nivells. Penós.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2019 09:29 #55 per XarlieOne1 (Associat/da)
Gràcies en el nom de tots dos!!
Recordo que vam compartir uns metres a la Diagonal.
En tot cas, felicitar-te per tonar a fer una mitja... el temps, ja caurà...i si no, no passa res!!


crissbd va escriure:

XarlieOne1 va escriure: Doncs aquí un el qual la mitja de BCN' 19 serà molt especial...i no per la marca, 2:09:32 (la pitjor en quant a resultat de les meves mitges...), sino perquè va ser el punt final del "projecte" que el meu amic Paco Bernal portava entre mans, debutar als 21K amb 63 anys. Jo l´havia promés que l´acompanyaria el dia del debut, i així va ser.

He de dir que la seva actuació va ser de nota. L´objetiu era anar a un ritme entre 6:15 i 6:00 i va complir espectacularment, sense cap aturada i disciplinat des de el primer metre. Va ser un autèntic privilegi estar al seu costat.

A més a la part final, ens van venir a acompanyar en Jorfer, l´Amic i l´Anrol, i el Paquito va entrar com un centurió a l´arribada. Tot emoció!.

Resumint de les mitges que quedaran per sempre a la meva memòria.
Felicitar-vos a tots per les grans marques...i a seguir, que per a molts, en 28 dies, hi ha la Marató!
Per allà estarem... oi Jaume86?? oi Jorfer? Oi Sr.Door??


Eii enhorabona!!! Em vau passar sobre el km 14 o aixi...no vaig poder seguirvos! ?
Vaig acabar be...pero no.contenta del tot...despres de 3 anys sense gairebe correr, la vaig fer en 2h12'..lluny de les 2h00/2h05' que trigaba fa 5 anys...pero bueno, contenta d haber tornat ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2019 19:42 #56 per aurelian (Associat/da)
Dani per la teva referència: SantaKo: 1:27:40, BCN: 1:27:02. Com anècdota, ara fa gairebé 2 mesos cuan vagi passar la primera mitja de la marató de Pisa en 1:26:45.


Moltes gràcies per les fotos.

Enhorabona els que heu fet MMP.

Molts ànims als retirats.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2019 08:18 #57 per Sergi42195 (Associat/da)
XarlieOne, sensacional la mitja i crónica :great:

Com molts ja sabeu o heu escrit, és una mitja ràpida i amb molta participació, sobretot femenina.

També els mateixos errors de sempre. Guarda-bosses amb uns voluntaris fantàstics que fan el que poden i més, servei de dutxes inexistent, però funciona i cada any igual.

Per la meva part, 1:46. Porto un mes corrent i entrenant amb regularitat, però falten km i ritmes. A veure si arriben, i sinó, cap problema. Sols veure Correcats, i fer curses ja és una victòria.

Ens veiem aviat,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2019 08:46 #58 per Jorfer (Associat/da)
Sergi42195 a poc a poc tornaran els ritmes que el cos i el cap tenen memòria.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2019 08:51 - 13 febrer 2019 08:53 #59 per Alex_Knight (Associat/da)

Jorfer va escriure: I lamentable el tema del frau del dorsal. Per desgràcia la picaresca en aquest pais està a tot arreu i a tots els nivells. Penós.


Sí, Jorfer. Molt trist, però és que a sobra ho fan amb tota la barra, com el dorsal 87885 alias Greco fent-se fotos amb el Raúl.
https://twitter.com/Julianhurtado1/status/1095298586336620549

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2019 09:55 #60 per OscarBolo75 (Associat/da)

Alex_Knight va escriure:

Jorfer va escriure: I lamentable el tema del frau del dorsal. Per desgràcia la picaresca en aquest pais està a tot arreu i a tots els nivells. Penós.


Sí, Jorfer. Molt trist, però és que a sobra ho fan amb tota la barra, com el dorsal 87885 alias Greco fent-se fotos amb el Raúl.
https://twitter.com/Julianhurtado1/status/1095298586336620549


Molt trist, a més l'altre, en 18785 també va fusilar el dorsal...mireu a xipgroc el número i veureu que no es diu Carlos....
Lamentable.

Enhorabona per aquesta pluja de MMPs i bones marques a la Mitja.

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.