Mitja marató de Sant Cugat 31/03/2019

Mitja marató de Sant Cugat 31/03/2019

30 Mar 2019 10:28 #21 per Mona (Associat/da)
Si ho diu en David, serà “malditament” cert!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mar 2019 12:46 #22 per Jorfer (Associat/da)
Doncs ens veiem a la foto i al cafè abans. :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mar 2019 16:43 #23 per rnou (Associat/da)
Bon temps per l'atletisme ?

Sub 1:17:50 : rnou (però no sé quan de sub ?)
Sub 1:23:00 : Jon (segur que fa menys!)
Sub 1:31:59 : Rugbyman ( si fa nubolat i bona temperatura) :hocho: :hocho: :hocho: :hocho: :hocho: :666:
Sub 1:32:00 : Jorfer
Sub lo que vulgui en amic : Rugbyman ( si plou), amic
Sub1:44:59: Mona
Sub 1:50 : XaviCht més 2 amics (i XarlieOne1, segons diu més amunt)[/quote]

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2019 15:20 #24 per Jon (Visitant)
Bona cursa amb una temperatura perfecte i sense molt aire. S'ha pogut corre bé d'inici a final :) . De les curses per repetir cada any.

En el meu cas: 1h23'36", en un mano a mano amb en Hansi, amb qui continuament ens anàvem passant l'un a l'altre :P. Un plaer coneixer a més correcats!

5k: 17:57 (Nocturna Hospitalet ‘18)
10k: 36:59 (Cursa Nassos '17)
21k: 1:21:22 (Mitja BCN '18)
42k ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2019 18:30 #25 per Mona (Associat/da)
Bueno, bueno, bueno... quin matí més fantàstic, la veritat, és que no puc estar més contenta de com ha anat! Tot i que m'han enredat de mala manera haig d'agrair moltíssim a en Rugbyman i l'amic i la resta de barqueta per haver fet una cursa tan bona i divertida!

Anant a buscar el dorsal m'he trobat amb en Rugbyman, l'amic i companyia que m'han enredat dient que el "Sub lo que vulgui en amic" seria 1h40', a mi m'ha semblat exagerat en un principi d'anar amb ells, no creia estar preparada, però ens hem anat trobant gent que s'ha sumat a la barqueta com els germans Camiseta, i al final m'he animat, he pensat "a lo loco!" i que quan petés ja em quedaria enrere.
La temperatura era la idealíssima per a una bona cursa, cel ennuvolat, així que en aquest aspecte no podia ser millor! Se'ns ha sumat a la barqueta l'Àlex, un corredor que sembla que fa 2 anys va fer marca quan jo feia de llebre a la Mitja del Maresme. Hem acabat formant un bon equip, així que la companyia era bona, i vinga, a seguir en Rugbyman. Fantàstic això de deixar-se portar i despreocupar-se totalment del ritme i no anar mirant el rellotge!
Hi ha alguns trams amb anades i tornades, m'encanta perquè pots veure la gent que passa per l'altre costat, i es pot anar saludant els megacracks de l'associació ptarditti, enhorabona crack per la teva 2a posició local!, en RaúlMartinez, en Joan3, en rnou, en Jorfer que se'n ha anat tot sol endavant per aconseguir fer el temps esperat! Felicitats!

M'he anat animant quan veia que anaven passant els kms i que em notava la mar de bé, fins al 17, que allà ja he vist, i més amb les pujades que venien que no els aguantaria el ritme, però ja m'era igual, em sentia bé i ja veia que faria un molt bon temps, he seguit amb en CarlosCamiseta i efectivament, molt bon temps! 1h37'43", una gran dosi d'energia i confiança de cara a Boston d'aquí a 2 setmanes!
I com m'havia indicat l'entrenadora, després de la Mitja me'n he anat cap a Can Borrell per acabar de fer la tirada, aquest tros ja amb un ritme més suau.

La novetat del recorregut m'ha agradat moltíssim! Ja no entrem en els desengelats polígons industrials, 7km conjunts amb la cursa Quart de Marató, continuar 7km més cap a Mira-sol (per passar per davant del meu cole, molt encertat!), i repetir els primers 7km que van per dins del poble, passant pel Monestir :hearteyes: , que tot i ser un tobogan tenen animació i s'agraeix!
No m'he trobat grans cues per recollir dorsal, ni al guardarrobes, ni per les dutxes, així que ideal!

Felicitats a tots els que heu corregut avui a Sant Cugat, us he pogut saludar en cursa a uns quants de vosaltres i m'ha agradat molt!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2019 18:44 - 31 Mar 2019 18:44 #26 per Josep80 (Associat/da)

Mona va escriure: molt bon temps! 1h37'43", una gran dosi d'energia i confiança de cara a Boston d'aquí a 2 setmanes!


Mariona,
Com ja t'he dit abans, fantàstic!. Ja et veig recuperada, i a punt per disfrutar de Boston.
Hem recuperat una crack!!! :clap: :clap: :clap:

total maratons: 50
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
països maratons: 35
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2019 20:25 #27 per XaviCht (Associat/da)
Temperatura ideal del tot, sense pluja. El circuit m'ha agradat. Hem aconseguit l'objectiu de ritme, pràcticament clavat (5:16 enlloc de 5:15). Esperava poder mantenir el 5:15 i apretar una mica més en algun moment, per acabar sub 1h 50, però no teníem el dia i per tant donarem per més que bo el 5:16-

Tota la resta, però... malament... havíem quedat 30 min abans de l'hora, a casa meva (a 1 km de la sortida), i uns minuts abans ja hi érem tots... i per diversos motius hem acabat arribant a la sortida a només 5 min del tret de sortida... i per tant, ja mig creuats. Hem començat darrere del tot, doncs, i ha costat molt arribar a córrer a ritme. Quan he vist gots de plàstic als avituallaments... què malament... ni es pot beure bé amb ells com amb els de cartró doblegats, ni són ecològics. En fi.

I a sobre, la Sandra i jo (i el Vicenç, però ell només fins a 100 m abans de l'arribada, on ha parat per recollir la nena i entrar amb ella) hem anat tota la cursa a menys d'un metre un de l'altre, i li han posat 35 segons de més! :wonder: I a sobre ella ha quedat 769 i jo darrere, 770, essent segons ells 35 segons més ràpid! :laughing: Qui els entengui que els compri...

En fi.. ha estat xulo veure-us a alguns (tot i que no he pogut baixar a temps per la foto). A en Jorfer, que l'he vist un sol cop, l'he vist quan ja havia passat. També m'ha passat amb en jramon, que anava força bé en aquell moment. Amb en XarlieOne1, ens hem acabat creuant i saludant un parell de cops, doncs per culpa d'arribar jo tan tard a la sortida no hem sortit junts com hagués estat xulo fer. A en dabit també l'he vist, càmera en mà.

Felicitats a tots els finishers!

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2019 21:56 #28 per Hansi (Associat/da)
Doncs sí que ens ha fet un temps (meteorològic) molt bo per córrer, no us sembla? Només sobraven aquests desnivells que varien el ritme per poder fer una mitja a pinyó, però en els 48 anys que porto vivint a Sant Cugat encara no he trobat com aplanar-los, ho sento, el meu poble és així :stucktongue.

M'ho he passat molt bé amb vosaltres, des del primer moment de fer conya amb el RugbyMan, la Mona, el Jorfer, l'amic, els camiseta?, etc. I també corrent, que m'he esforçat a base de bé i m'ha sortit el que és un bon crono per mi :party: . Per cert, gràcies per tornar a fer foto correcat quan jo he arribat! :hearteyes:

Estic molt content d'haver conegut l'Alex Knight, el Jon i l'rnou. Jon, llàstima no haver sabut durant la cursa que eres tu, encara m'hauria esforçat més per anar junts i motivar-nos un a l'altre. La teva referència al davant m'ajudava a lluitar per no despenjar-me :).

Raúl Martínez, he vist que has fet un bona marca, però no he pogut parlar amb tu i algú deia que potser havies tingut algun problema muscular? Espero que no, que estem a quatre setmanes de Londoooon! :scream:

Joregar, et veig molt bé per Boston, i també a la Mona, al Joan3 i altres bostonians que he vist les darreres setmanes (quan tingui temps entraré al fil de Boston, que ja ho teniu a tocar!).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2019 22:15 #29 per Jorfer (Associat/da)
Doncs ha sigut un dia fantàstic per córrer pels carrers de Sant Cugat.

Jo he gaudit de valent i he assolit l'objectiu que m'he proposat fent 1:31:53 en solitari.

M'ha semblat una mitja fantàstica, mesurada amb gran precisió i molt nivell al ser campionat d'Espanya de mitja.
Zero cues, zero problemes.
Avituallaments en gots i isotònica.

Enhorabona Ptarditti pel segon lloc local i hem sigut el primer equip masculí amb corredors participants.

Felicitar a tothom per les seves bones mitges i, especialment a la Mona, que avui ha agafat molta confiança de cara a Boston, així com Hansi, Raúl Martinez per London.

Jon, Rnou, Joan3 grans mitges també.
I els meus amics d'entrenament i de ritmes que estan superforts: Amic, Rugbyman, CharlieOne1, germans samarretes, Ignasi65. Bravo!!

Dabit gràcies pels ànims i per les fotos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2019 09:31 #30 per jramon (Associat/da)
Es el any que se m'ha fet mes curta aquesta cursa i en porto 15. El recorregut molt encertat, tenint en conte el desnivell del meu poble. El temps el mes adequat per una prova atletica. Els amics son de lo millor, ja que m'he passat tota la cursa saludant, i no poso noms perque sou masses. Us estimo a tots

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2019 12:00 #31 per Alex_Knight (Associat/da)
Hola correcat@s!

Passo a fer una mica de crònica, que sempre es maco plasmar les coses per escrit, i encara més quan s’acaba a tope de moral.

Primer una mica de context, a ppis de setembre havia fixa’t els objectius de la temporada, on el principal era fer sub1h25’ en mitja (en aquell moment tenia d marca 1h26’41” a BCN 2016), i la idea era que fos a la mitja de Barcelona. Setembre i Octubre vaig entrenar bé, però Novembre i Desembre per varis temes no vaig estar centrat i vaig fer pocs quilòmetres. La cursa dels nassos va ser un toc d’atenció, vaig fer 39’59” i venia de fer 39’04” al Octubre al Correbarri. A partir d’allà vaig fer un reinici, i vam poder agafar bona dinàmica. Així vaig arribar a la mitja de Barcelona fent 1h25’32, on vaig acabar content pq era MMP i per les bones sensacions. A partir d’aquí hem pogut seguir entrenant bé, els ritmes entrenant surten millor que mai per tant s’ha d’aprofitar i anar a St.Cugat per buscar el sub1h25’. :unsure:

Bé arribar la cursa, on puc saludar i desvirtualitzar a rnou i al Jon, també veig al Hansi a la sortida (i també comentem la jugada al acabar), i tant al Hansi com el Jon els vaig veient una mica per davant durant els primes 10 km, hem serveixen de referència tenint en compte que sabia que ells anirien un pel més ràpid que jo. També vull agrair a tots els que hem vau saludar al creuar-nos :thumbup: , i perdoneu els que no vaig contestar per anar massa concentrat.

Jo corria amb el meu cosí (en Dani, marca de 1h23’ en mitja) amb la idea de que si es trobava bé m’ajudaria a assolir el temps. Sortim ràpids, potser un pèl massa, però anàvem decidits a guanyar alguns segons, després anem gestionant les pujades i intentem accelerar a les baixades. Així fem els primers 10km en 39’35” (parcials de 19’53” i 19’42”), mai havia fet un sub40 en una mitja jeje :muscle: A partir d’aquí a mi se’m fa una mica dur el tram que picava cap amunt fins al 13, però a la baixada recuperem passant el km 15 en 59’48” (20’13” en aquest parcial), la idea era passar per sota de 1h per tant el pla està sortint perfecte. Seguim bé fins al 17, però a partir d’aquí a mi em costar seguir el ritme, faig una mica la goma del meu cosí, però em va esperant i tibant pq no afluixi, les pujades a aquestes alçades de la cursa ja si que em castigant les cames, i em fan perdre bastant de temps, arribem al 20 fent un parcial de 20’30”, per tant una mica gaseosa respecte els altres, però encara amb marge de temps. I per acabar final agònic però disfrutant del pas pel carrer peatonal amb la feina feta, al final 1h24’42” MMP per 50” :party:

Respecte el recorregut, l’he trobat molt divertit, molt variat. Té de tot, trams per baixar ràpid, trams per gestionar el ritme pujant, alguns “repechos” curts i forts, i alguna baixada empinada, ... divertit però també castigar més muscularment que un recorregut pla. L’ambient també molt xulo, el anar creuant-se amb els elits i amb la resta de participant és molt guai. A millorar els avituallaments, costa molt beure amb gots de plàstic.

Felicitats a tots els que heu corregut!! :clap:

Ostres, m’ha sortit un bon totxo! :oops:

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2019 12:26 #32 per Jorfer (Associat/da)
Enhorabona Alex per aquest marcote. Tu has currat i tu mereixes. :thumbup: :thumbup:

JRamon, quantes gasoses et vas prendre ahir? Un plaer saludar-te pel teu bonic poble. :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2019 14:24 #33 per XarlieOne1 (Associat/da)
Per aquí un que també va anar a fer la Mitja. Viatge a Sant Cugat compartit amb els eterns Pimpineles (Rugbyman&Jorfer) i amb el Paquito, que anava a fer el terç...

L´intenció era sortir a 5:15 amb el Xavi, com ja ha dit ell per aquí, i progressar una mica cap al final...però a la sortida no el vaig veure..així que vaig anar per sensacions...Primer Km ràpid...segon compensant i a partir d´aquí, gairebé tots per sota de 5´. Com que veia que a les pujades anava bastant bé...vaig decidir que intentaria mantenir ritme (tot i que tenia dubtes si ho aconseguiria en el tram que va del 10k al 13k)....Com que el vaig passar bé, vaig seguir apurant...ja havia agafat cert marge sobre 1h45...

Anava fixant-me en altres correcats (jorfer, rugbyman, Amic, Mona, Xavi, etc..) i això va fer que no em capfiques tant en el cansanci...

Cap al 17k vaig començar a veure que no aguantaria el ritme de 5´per km i vaig aixecar una mica el peu, intentant no fer una gassosa espectacular...tot i així, quasi s´escapa l´objectiu de màxims, menysmal que el capi va venir a recollir-me al km final i vaig poder quasi clavar l´1h45....

Molt content, ja que en l´actualitat només surto a córrer quan puc i tinc ganes...esperem que en breu tornem a aspirar a rebaixar més aquesta marca....

Seguim!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2019 16:48 #34 per Jorfer (Associat/da)
XarlieOne1 espectacular rendiment pel poc que dius que entrenes. Estàs fet un crack. Quan vulguis faràs MMP's a totes les distàncies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2019 11:05 #35 per Raúl Martínez (Associat/da)
Bon dia!

Un altre que va córrer a Sant Cugat,

Content de poder coincidir amb molts de vosaltes, Jorfer, amic, Rugbyman, mona, Ptarditti, Joan3, XarlieOne1, rnou, Dabit(gràcies per les fotos crack! ) i uns quants que segur em deixo

Mona, Joregar ,Amic feu molt bona pinta per Boston
Molt content per veure que el Rugbyman cada cop va millor
Jorfer, et sortirà una molt bona marató, ja ho veuràs
Hansi, vem fer un test molt bo, segur que ho fem de conya :)
Ptarditti juga a una altra lliga,
rnou, amb el tute que portes de curses, va sortir bona marca
I el Joan3, sense forçar 1h16... quin crack

Per la meva part,

Era la primera vegada que corria Sant Cugat i, sort que ha sigut l'any amb el circuit més "favorable", no vull imaginar com seria abans.

Tocava test cara a Londres, la idea era intentar estar al voltant de l'1h14.
Des del gener que estic amb molèsties al bessó, pensava que ja estava recuperat però la setmana passada van tornar i era l'únic que em feia dubtar.

Sobre el km7 ho vaig començar a notar i la veritat és que vaig pensar que no arribaria a meta.
Va ser una lluita pràcticament en solitari però era un test, així que ja va anar bé.
Al final va sortir 1.15.36 que és MMP.

En 9 anys que porto corrent (ja queda molt llunyana la primera mitja que vaig fer, Sabadell 2010 1h42), no havia aconseguit baixar mai de la 1h18 i en aquesta preparació per Londres he pogut fer 1h16 a BCN i 1h15 a Sant Cugat, així que sembla que vaig pel bon camí.

Hansi és una sobrecàrrega molt forta, no crec que tingui problemes el dia 28 :)

Salut!

5km: 16:29 Can Drago 2014
10km: 33:49 Cursa dels Nassos 2014
21km: 01:15:36 Mitja Marató Sant Cugat 2019
Marató: 02:36:45 London 2019

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2019 12:32 #36 per Jorfer (Associat/da)
Rául Martinez m'alegra molt la teva porgressió meteòrica i la nova MMP. Ara a rematar la feina a London el dia 28.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2019 15:11 #37 per jramon (Associat/da)

Jorfer va escriure: JRamon, quantes gasoses et vas prendre ahir? Un plaer saludar-te pel teu bonic poble. :thumbup: :thumbup:


Encara en va sortir força be: Primera meitat en 48:52 i segona en 49:33 Un promig de 4:40, pero els dos primers en 4:15. A partir d'aqui vaig acomodar el ritme i llavors em vas agafar.

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2019 16:50 #38 per Jorfer (Associat/da)

jramon va escriure:

Jorfer va escriure: JRamon, quantes gasoses et vas prendre ahir? Un plaer saludar-te pel teu bonic poble. :thumbup: :thumbup:


Encara en va sortir força be: Primera meitat en 48:52 i segona en 49:33 Un promig de 4:40, pero els dos primers en 4:15. A partir d'aqui vaig acomodar el ritme i llavors em vas agafar.


Doncs força bé JRamon.
Crec que tothom va fer els dos primers quilòmetres favorables més ràpids.
Poques bombolles doncs. :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2019 10:16 #39 per ptarditti (Associat/da)
Gracias Jorfer, Mona, Raul, Alex, Hansi y a todos los correcats por los ánimos durante la carrera. Para mí es un regalo correr y sentir gritos de compañeros correcats.
Enhorabuena a todos por las Marcas y las tiradas largas los que preparais maratón.
Nos vemos por el asfalto!!!

Pablo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.