12-05-2019 Run Festival Tossa de Mar

12-05-2019 Run Festival Tossa de Mar

01 Mai 2019 21:30 #1 per fandes (Associat/da)
He buscat pel fòrum i la veritat és que no he trobat res sobre aquest event... Així que l'obro per si hi ha algun pastanaga més que s'hagi animat! :)

Ei, que no sols tenen mitja marató!

I és per això que dubtava si posar-lo en aquest apartat de curses de 21k o no jajajaja. Perquè podeu trobar en asfalt 5k i 10k a més de la prova "reina". I en versió muntanya ofereixen 8k i 15k.

Ens veiem allà? :D Per mi la mitja més bonica de Catalunya! I de les més dures.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mai 2019 15:40 #2 per Jordi (Associat/da)
Inscrit a la mitja :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2019 10:57 #3 per fandes (Associat/da)

JRDi69 va escriure: Inscrit a la mitja :party: :party:


Salut!
Jordi


Viscaaaa! Ens veiem diumenge crack!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2019 08:17 #4 per Jordi (Associat/da)
Algun consell/detall de com de dur serà respecte una mitja plana?, és a dir, 1h10 en plana i aquí 1h25 o quelcom semblant :wonder:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2019 16:23 #5 per fandes (Associat/da)
I un any més ha estat genial veure la Costa Brava des de les altures o a peu de costa en aquesta mitja tan dura com espectacular!

Encantat de saludar als correcats que feien la cursa! Ja fos en el mateix transcurs de la prova com al acabar. Que us ha semblat a vosaltres?

Per la meva part una segona posició lluitant fins a la primera gran baixada amb el guanyador, allà he hagut de claudicar senzillament perquè ell volava i jo feia més el que podia xD. Ganes de tornar al 2020... Sobretot perquè una noia pastanaga, la Ter, la pogui córrer, ja que aquesta edició ha estat impossible.

Seguim companys!

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mai 2019 23:25 - 20 Mai 2019 23:29 #6 per Jordi (Associat/da)
Tot just el cap de setmana anterior en que vaig patir la suspensió de la marató d'Empúries i que finalment vaig poder gaudir fent la mitjà, però que uns segons de més van fer que sabes a "derrota" vaig fullejar el calendari i veure que Tossa era una mitja en el llistat de pendents. Sense estar fet caldo perquè no he fet una marató i amb un estat de forma força òptim, però amb un circuit massa dur per saber competir decideixo oblidar els segons i "simplement" còrrer i aprofitant el circuit complir el repte de strava "Last Mile, Best Mile!".

En condicions normals per mi es com una utopia, com el "negative split" en una marató, però tenint en compte que "aniré de passeig" i que el final es en baixada crec que puc assolir l'objectiu fàcilment, només cal ajustar l'esforç al circuit i la distància B)

La falta de competitivitat fa que em deixi el xip a casa, però ràpidament ho arreglo a incidències, perquè no competiré ni m'obsessionaré pels segons de més o de menys, però vull sortir en classificacions oficials :oops:

Abans de començar xerrada amb en jospon i d'altres com en Vay que farà la modalitat trail, però no coincideixo amb en fandes i noves presentacions tot just esperant el tret de sortida com en OscarBolo75 que només farà 5K :muscle:

Sortim i ràpidament el meu ritme còmode d'entrenament aflora, la sensació es genial vaig molt còmode gaudint dels voltants i dins de cursa el ritme va creixent en funció del culet que miro :stucktongue

Els trams d'anada i tornada animo els cracks que competeixen de valent (joseluisblanco, fandes, OscarBolo75,...) estic gaudint en tots els sentits i de tant en tant miro el crono de reull i veig que el ritme creure en pla i baixada es més ràpid del d'entreno i en pujades fàcilment puja un minut més lent. Vaig còmode i gaudeixo de tot :party: :party:

Passant per meta alguns ja han acabat i confirmo amb crits amb en joseluisblanco que ha guanyat els 5K :trophy: :clap: :clap:

Quan el circuit es posa seriós (ja desapareixen les altres distancies i encarem carretera) les vistes son espectaculars i la carretera i els corredors com formiguetes fan veure tot el que queda :scream: per sort vaig molt còmode i no pateixo gens, però penso que si volgués competir en la segona pujada ja m'estaria penedint del ritme triat :sick:

Vaig fent pensant que potser estaré frenant massa, però així el repte "Last Mile, Best Mile!" serà més fàcil, ja tindré temps d'accelerar :silly:

Durant la cursa avanço en jospon i li dono ànims (clarament ha errat el ritme com m'hagués passat a mi si hagués volgut competir). També em creuo amb el primer classificat i no és en fandes l'animo :party: :party: i penso que difícil que es mantenir un podi o lluitar per ell :sick: Avui el dia es força calorós i la meva estratègia està sent perfecte i estic gaudint de valent :woohoo:

Passat un temps des de que va passar el primer apareix el segon :muscle: i aquest si que es el nostre fandes que no perd el somriure e intercanviem salutació i desitjos de força; clarament la distància es massa gran i el primer anava massa bé, però no s'ha de defallir mai :muscle: :muscle:

Arribem al punt final de tornada i al final se m'ha fet curt, ara queda gaudir de la tornada :party: :party:

Pujant he vist el kilòmetre 19 i clarament he vist que es el punt en el que faré el canvi de ritme per assolir el repte númeric "Last Mile, Best Mile!" B)

A la tornada paro a fer un riu, he vist que la calorada era important i m'he hidratat massa, que ja es el que buscava, però potser la relaxació de ritme també afavoreix que no vagi massa forçat ni patint d'altres mals que distreguin la ment i no cal patir pels segons perduts :)

Finalment arribem al kilòmetre 19 i ja em llenço amb tot, l'acceleració suposa baixar un minut el ritme :muscle: :muscle:
Durant el recorregut vas veient gent, però es prou soltaria com perquè en la meva acceleració no trobi a més de 3-4 corredors als que vaig traient les enganxines :hocho: :hocho: :666: :666:
Rebem els ànims del guanyador, que confirma les sospites i entrem a meta exultants :party: :party:

¡Enhorabuena! ¡Has hecho una gran carrera y tu última milla ha sido la más rápida!



Arribada menjant botifarra i saludant comentant jugada amb alguns dels ja esmentats jospon, fandes,... :cheer:

El resum seria que es una mitja preciosa i que l'he gaudida en tots els sentits i que em dona forces renovades pel proper repte: MMP en la Mitja Marató de Mataró el "següent Dissabte"...

Això del "següent Dissabte" ja ha passat, era aquest, o sigui que ja tenim resultats i en breu la crònica sortirà a la llum ;), però haureu de passar per l'altre fil per conèixer el desenllaç :stucktongue


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2019 13:16 #7 per fandes (Associat/da)
Bona crònica JRDi!

Una de les coses més boniques d'aquesta cursa és creuar-nos... I l'altra comentar la jugada avituallament postcursa en mà! :P A la sortida em vaig adormir i una mica més i no arribo...

Cal dir que aquí si et regules, tens fàcil que la darrera milla sigui la més ràpida eeeeh, quina baixadota!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2019 22:22 #8 per Jordi (Associat/da)
Doncs sí, repte "fàcil" amb immillorables sensacions que va donar ales pel següent :whistle: :whistle:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.