Mitja Marató de Terrassa - 26/01/2020

Mitja Marató de Terrassa - 26/01/2020

24 Gen 2020 21:07 - 24 Gen 2020 21:09 #101 per mario.cat (Associat/da)
Encara estic a temps Anna ????

Vull recollir el dorsal a la carpa CoRReCaT el diumenge 26 de gener a la zona de sortida:

Llebre:
TPV: XaviCht, sandmannn, R61, JRDi69, Oriol_R, kilometer, jaume86, JJ_SBD, Ther, Fandes, Rafa Pérez (M) , barceruel,
Peratoto (L), Raúl Martínez (XL), Antirco (L)
Inscripció ordinària mitja: rnou (S), Pescallunes(L), Jorfer (L), rularo86(L), robert_vilanova(XXL), ERIC, ericMM (L), divad (L), Fede Carrillo (L), NACHOSBOYS - Xavi Crespo (L), Kogy (S), Mona (S), Josep80 (L), Camiseta? (L), Camiseta2? (L), Grampy (Xl), mario.cat (XL)
Inscripció ordinària cursa Santi Centelles

Moltes gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2020 12:29 #102 per Jorfer (Associat/da)
A veure si podem fer una foto maca trenta minuts abans de la sortida a la zona de la carpa Correcat amb les llebres.

Així que a les 9:30 ens veiem!!

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2020 16:16 #103 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Allà ens veiem,

I recordeu de portar-ne dinerets, que comencem a vendre les polseres solidaries "CoRReDoRS.CaT x l'ELA".

Hi serem allà des de les 8:30h fins les 9:30h.


5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2020 20:16 #104 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Per un assumpte familiar sobrevingut tenim un canvi en l'equip de Llebres per aquesta mitja marató, l'OscarB&J substitueix a Pons. Una abraçada Ivan :kissheart:

sub 1h25' Joan3
- fandes, jaume86, Barceruel, Rafa Pérez

sub 1h30' Carlos
- Jorfer

sub 1h35' OscarB&J
-

sub 1h40' Adalpu
- Oriol_R, XaviCht, divad

sub 1h45' ManoloM
- JRDi69

sub 1h50' Esquimal
-

sub 1h55' Socanna
- Robert_Vilanova, R61

sub 2h00' Hoommerr73
-

Fins demà ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2020 21:35 #105 per Jordi (Associat/da)
Ens veiem demà :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2020 22:44 - 25 Gen 2020 22:45 #106 per andreugg (Associat/da)
Estic dubtós de si agafaré 1 45 o 1 40 però sigui com sigui si la Renfe no falla demà a Terrassa estaré.

PD I a les 9:30 per fer la foto! Ara a dormir

sub 1h25' Joan3
- fandes, jaume86, Barceruel, Rafa Pérez

sub 1h30' Carlos
- Jorfer

sub 1h35' OscarB&J
-

sub 1h40' Adalpu
- Oriol_R, XaviCht, divad, andreugg

sub 1h45' ManoloM
- JRDi69

sub 1h50' Esquimal
-

sub 1h55' Socanna
- Robert_Vilanova, R61

sub 2h00' Hoommerr73
-

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2020 14:40 #107 per ericmm (Associat/da)


Gracias correcats!

Hecho MMP desde 8 (o más) años!!:party: :party:
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2020 14:53 - 27 Gen 2020 11:05 #108 per XaviCht (Associat/da)
Un luxe, ser correcat. Recollida del dorsal sense cap cua, foto i a escalfar, encara dubtant si avui, amb un refredat potent i circuit complicat, vaig igualment a intentar el primer sub100. Mig decidit a baixar d'aspiracions, i sortir amb el Manolo a ritme per 1h 45, apretant al final. La MMP era "fàcil ", tenia 1h 43 i estic per 1h 40 en pla... però a Terrassa no ho veig clar, ara.

En fi. Sento Queen a la sortida: "We are the champions, my friend. AND WE'LL KEEP ON FIGHTING TILL THE END". Em trobo la llebre d'1:40, i decideixo que sempre puc anar enrere si cal, després.

La cursa, fàcil de resumir: amb l'Adalpu tota l'estona, sempre anant just, i després de mitja cursa, arribant a fer goma enrere en un parell de pujades. Recordo uns quants cops, quan em venen ganes de cedir i "simplement fer MMP amb sub1h 43", que he decidit "to keep on fighting till the end", o sigui que seguim! Arribo a l'inici de la darrera part de pujada amb l'Aldalpu, i com que portem marge, ell regula bastant, jo menys, ja veig el final a prop i tiro amb el poc que em queda.

Excel·lent gestió de la cursa, adalpu: et dec la MMP. Gràcies.

1h 39 21, al final. Crec que era curta, 50 m segons el meu Garmin, però ho considero sub100 igualment, fins i tot amb 100m més hagués entrat sub100.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2020 16:36 #109 per andreugg (Associat/da)
Una mitja amb sabor d'entrenament, hi ha mitges que surts molt content, altres bordant o simplement dient bona feina i anem a per la propera. "Per a mi és aquesta l'opció".

Temps final 01:39:11

Començo per les coses bones:
Moltes cares conegudes i un gran ambient, poc o cap fred d'aquells que condiciona la cursa, el mateix amb el vent. Un servei de llebres que ha funcionat bé. El servei de guarda-roba a mi m'ha anat ràpid tant per deixar com per recollir, això si amb la punteta d'un home recordant que aquell lloc no era per canviar-se... "Sincerament no existia tanta gent com per deixar aquest missatge, però ves coses del directe".

Coses a millorar:
Els avituallaments en general han estat servits correctament però crec que si és una mitja isotònic s'ha de servir i si estava jo no l'he vist, l'avituallament final també he notat a faltar beguda isotònica (Coca-cola no és una beguda com tal) o més líquid. Que estava tot molt racionat fins el punt que solament podies agafar una fruita, entre els afortunats han torbat plàtan jo no. La botifarra per a mi estava bé, alguns els ha recordat a un frànkfurt a mi no.
Indicació dels Kms, agrairia uns cartells més alts ja que si vas amb pilot no veus aquestes indicacions i també indicar els sots grans del ferm que podien lesionar algun turmell.
Una bossa de cartró com la bossa del corredor per l'avituallament final, els corredors tenen dos braços i no podien agafar una manta, llauna, una ampolla, una fruita i l'entrepà i menjar-ho.

Coses que estan malament pel meu punt de vista:
Molts trams eren estrets per tanta gent i per acabar-ho d'adobar altres tens d'anar fent esport amb cotxes al costat en marxa, una mica un oxímoron (Salut, esport i cotxes en marxa)

Felicitacions
Als voluntaris, a les llebres i als serveis d'emergència que han atès al corredor que pel que entès ha patit una parada cardíaca.

Ara una setmana per seguir entrenant i ens veiem a Granollers! Salut i kms!

PD Un plaer a tots els Correcats que he pogut veure i saludar, sou molts i ha estat un plaer i perdoneu si alguna de les meves opinions és errònia! Salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2020 17:41 - 26 Gen 2020 17:52 #110 per Josep80 (Associat/da)
Feia 4 anys que no corria a la terra del meu avi, i per tant encara no havia tastat el nou circuit. M'ha agradat. Després de tota la setmana de jet lag, dormint poc i malament, pensava que la cursa em passaria factura, i el cert és que aquesta darrera nit he dormit prou bé, i no he tingut massa problemes en vèncer les pujadetes terrassenques.
He començat amb l'Anna Cos, però la banderola que portava penjada no em feia gens de gràcia (de fet m'ho ha fet veure ella mateixa, les connotacions del número de marres), i he fugit tan aviat com he pogut. Gràcies, Anna! :kissheart:
Dia magnífic per córrer, per temperatura i humitat. Amb aquestes condicions rendeixo i recupero millor. Tant de bo l'hagués tingut així el diumenge passat a Nassau.
Un plaer poder veure i xerrar de nou amb alguns companys correcats.
Per part meva, res a dir pel que fa a avituallaments, incloint-hi el post cursa de botifarra i porronet, animació, punts quilomètrics, voluntaris, animació i gestió de la cursa. Gràcies a la gestió també per part de corredors.cat, amb carpa pròpia i equip de llebres. :clap: :clap: :clap:
Tan sols dos punts negatius, al menys per mi: en primer lloc, la gestió del parking. A la web donava unes instruccions per anar a parar a un parking que en prou feines hi cabien 50 cotxes, i que ja estava ple més d'1 hora i mitja abans de la cursa. Pels que no coneixem Terrassa, començar a donar voltes per la ciutat, en competència amb molts altres cotxes, per trobar un aparcament, ha estat una aventura.
I en segon lloc, i com a punt negatiu, la ínfima participació de dones. Dels 1464 finishers, tant sols 205 dones. Quina llàstima, i quant diferent de quan surto a córrer per altres països. :( :( :(

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2020 18:43 #111 per Carlos (Associat/da)
Festival pastenaga avui a Terrassa.

Ha estat un plaer compartir bons moments amb tots vosaltres durant la matinal.

En cursa ciecuit com cada any duret pero amb un encant especial.

La climatología ha acompanyat i sha notat un increment de public animant pel circuit.

Endevant 1/2 de Terrassa!! ???‍♂️?‍♀️?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2020 19:24 - 26 Gen 2020 19:35 #112 per pinelli (Associat/da)
Ep , un altre que no pot fallar a la cita , l’any passat curta de cullons , avui una mica curta , anem millorant ? , bé , com sempre es una mitja prou dureta y molt divertida , es impossible aburrirse , bastant animació i el voluntaris es deixen la pell , a nivell de millores , cua per deixar les bosses i cua per la buti ( carrer massa estret ) ..
a la cursa volia fer un entrenillo per la meva ciutat i a anat prou bé , sortint amb anna fins el 5 i després pujant el ritme fins agafar a esquimal , que a gestionat la cursa de manera formidable , es molt difícil llebrejar a Terrassa ? , a l’ultim Km he vist a un company al terra que li feien un massatge cardíac i això m’ha fet baixar el ritme i donar-li voltes al cap .. encantat de veure a molts companys avui a Terrassa ? .. ah , la buti i el vi han entrat de conya ..
r-61 t’he vist molt bé avui ?
I al ericmm també , ens a passat com una moto ,pensava que petaria però no , cosa que m’alegra enormement aquesta mmp ??? ,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2020 19:35 - 26 Gen 2020 21:43 #113 per Jorfer (Associat/da)
Doncs un més que, un any més, ha corregut pels carrers de Terrassa. He mirat l'excel i he participat en 19 de 21 edicions. Mare meva!! Que vell que sóc!! :stucktongue :stucktongue

Abans de res vaig a comentar als companys que han escrit per qui:

EricMM enhorabona per la marca dels darrers vuit anys, això vol dir que estàs en forma.
XaviCht enhorabona per aquesta marca que et mereixes. Sempre estàs pensant i ajudant als demés i, avui, t'has donat un homenatge. Me n'alegro.
Andreugg benvolguts tots els comentaris positius i aspectes per a millorar sempre des del respecte, com fas tu. Si l'organització mira el foro o no, ja és un altre tema. Ens veiem per Granollers.
Josep80 el canvi horari ja he vist que l'has superat sense problemes. Doncs si, una pena que no corrin més dones tal com dius. A les llargues distàncies encara no s'animen com els 10 o els 5. A poc a poc.
Carlos, he anat a la teva estela tota l'estona i ho has fet genial. Molt fiable i molt pro, fent pedagogia en tot moment, encara que no tothom comprenc els consells i comentaris.
Pinelli teniu una mitja molt divertida a la teva ciutat, només falta polir més, el tema de la distància.

Per la meva banda he sortit amb l'objectiu d'estar al voltant de 1:30 amb la idea de fer un entreno exigent més ràpid del ritme de marató i m'ha sortit prou bé i, content amb la matinal.

Gràcies a la Socanna, Egaco, Joan33 i bebop , per a facilitar-nos la recollida dels dorsals. I gràcies en Josep58 que, sense córrer, ha vingut a donar-nos un cop de mà amb la logística de la carpa i llebres.

Enhorabona especial a JesúsM si, el fill de ManoloM, que ha debutat en la distància amb un excel·lent sub 1:40.

I felicitar a l'equip per la primera posició en la classificació d'equips. :thumbup: :thumbup: :clap: :raised:

I agrair públicament la feina de les llebres en un dels circuits més difícils de gestionar.

Continuem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2020 20:07 #114 per socanna (Associat/da)
Gràcies a tots vosaltres per venir un any més a Terrassa.
Gràciesbebop, egaco i joan33 per estar sempre disposats a donar un cop de mà :hearteyes:
L'any vinent quan fem la llista, farem posar nom i cognoms al costat del nick??.... I així no empiparé al pobre jorfer que m'havia d'anar passant noms.... Gràcies Jordi?
M'agradaria que algun any tots sortissim contents de la nostra mitja........ Traspassarem a l'organització les coses que aneu dient per anar millorant.
Jo he gaudit molt corrent a casa meva, amb el suport de la meva gent. I agraïr al Robert Vilanova que m'ha acompanyat en tota la mitja?
El noi que estava a terra és amic meu. Està a la UCI però fora de perill. Gràcies a tots per preocupar-vos.
Seguim

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2020 20:52 #115 per Antirco (Associat/da)
Hoy la verdad iba poco confiado, ya comentamos la jugada con josep80 en la salida que los años van pesando, en principio seguir si podía a socana y ves por donde y mirando de reojo a pinelli vamos adelantando posiciones y alcanzamos a esquimal, no me lo podia creer, estábamos a tiempo de 1;50, pero a partir del km 15 se me escapa como una anguila, ya decía yo que havia dejado mucho lastre, pero aún así llego a meta con 1:50 09, ni en sueños huviese llegado a pensar llegar en ese tiempo, para mi que ha sido corta, pero contento para seguir trabajando ritmo, nos vemos en Granollers.
Un placer poder saludar hoy a un montón de correcats y amigos, y agradecer a la asociación su colaboracion para beneficio de todos nosotros

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2020 21:03 #116 per andreugg (Associat/da)
Mare meva Jorfer 19 edicions! De vell res, que com li dic al Pucurull, l'edat no és la del DNI, jo et veig ben atlètic i molt fort! Sobre el meu comentari era més com un intent lowcost com els que fa el David al Blocmaldito :) això si versió tan lowcost que casi oscil·la el 0.

El comentari era més per saber opinions de la resta, a vegades un creu que està malament una cosa i no veu que era correcte.

Sigui com sigui un plaer per tots i totes els que pogut veure, saludar o inclús parlar!

A Granollers més i millor. Bona nit!

Jorfer va escriure: Doncs un més que, un any més, ha corregut pels carrers de Terrassa. He mirat l'excel i he participat en 19 de 21 edicions. Mare meva!! Que vell que sóc!! :stucktongue :stucktongue

Abans de res vaig a comentar als companys que han escrit per qui:

EricMM enhorabona per la marca dels darrers vuit anys, això vol dir que estàs en forma.
XaviCht enhorabona per aquesta marca que et mereixes. Sempre estàs pensant i ajudant als demés i, avui, t'has donat un homenatge. Me n'alegro.
Andreugg benvolguts tots els comentaris positius i aspectes per a millorar sempre des del respecte, com fas tu. Si l'organització mira el foro o no, ja és un altre tema. Ens veiem per Granollers.
Josep80 el canvi horari ja he vist que l'has superat sense problemes. Doncs si, una pena que no corrin més dones tal com dius. A les llargues distàncies encara no s'animen com els 10 o els 5. A poc a poc.
Carlos, he anat a la teva estela tota l'estona i ho has fet genial. Molt fiable i molt pro, fent pedagogia en tot moment, encara que no tothom comprenc els consells i comentaris.
Pinelli teniu una mitja molt divertida a la teva ciutat, només falta polir més, el tema de la distància.

Per la meva banda he sortit amb l'objectiu d'estar al voltant de 1:30 amb la idea de fer un entreno exigent més ràpid del ritme de marató i m'ha sortit prou bé i, content amb la matinal.

Gràcies a la Socanna, Egaco, Joan33 i (no em surt el nick), per a facilitar-nos la recollida dels dorsals. I gràcies en Josep58 que, sense córrer, ha vingut a donar-nos un cop de mà amb la logística de la carpa i llebres.

Enhorabona especial a JesúsM si, el fill de ManoloM, que ha debutat en la distància amb un excel·lent sub 1:40.

I felicitar a l'equip per la primera posició en la classificació d'equips. :thumbup: :thumbup: :clap: :raised:

I agrair públicament la feina de les llebres en un dels circuits més difícils de gestionar.

Continuem.


10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2020 21:47 #117 per Jorfer (Associat/da)
Socanna enorme com sempre, ja ens mantindràs informat del conegut que està a l'hospital. Tant de bo que quedi en un ensurt.

Antirco, gran mitja si senyor. O quasi agafes a l'angula de 1:50.

Andreugg, moltes gràcies per les teves paraules i comentaris.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2020 21:59 #118 per Jordi (Associat/da)

socanna va escriure: El noi que estava a terra és amic meu. Està a la UCI però fora de perill. Gràcies a tots per preocupar-vos.
Seguim

Excel·lents noticies i gràcies per informar :)

Bon matinal avui :party: :party:

Comencem el dia amb la recollida del dorsal a la carpa, de xarrera amb els companys, però perdent-me la foto per anar a deixar la bossa :grrr: . Escalfament amb les llebres dels dos últims kilòmetres :hearteyes: i prenem posició a la sortida amb en ManoloM de capità de vaixell i la tripulació amb en JesusM, en Oriol_R, en JJ_SBD i un servidor.

Comencem la pujada suau, avançant tot i l'estretor i sense que el grup es trenqui :party: :party: De sobte arriba en Tonibeltran tot accelerant i xerrant anem accelerant i deixant el grup enredera :party: :party: El seu progressiu serà massa per mi, però anirem fins on podrem, amb el grup m'estava angoixant una mica.
Més o menys cap al quilòmetre 8 arriba en JesusM cansat d'anar tan lent i progressant en el seu debut en mitja espectacular :hearteyes: :party: :party: En la pujada em quedo i en JesusM i en Tonibeltran van marxant :sob: , potser la muntanya d'ahir no va ser la millor idea :scream:
Anem fent i cacem a en Fede, que sembla que no va fi. Les pujades s'hem fan llargues, però em relaxo i vaig fent per després recuperar en pla i en baixada, tot i que no em trobo fresc si que vaig prou còmode.
En una de les pujades sostingudes arriba en Fede i estem una bona estona jugant al gat i la rata (ell en pujades endavant i jo tornant-me a les baixades i en pla), per finalment aconseguir deixar-lo enredera.
En les anades i tornades aprofito per distreure'm i saludar als companys, m'encanta :hearteyes: :party: :party:
Arribant als quilòmetres finals passem a la carolineta i seguim, s'hem fa difícil amb el tipus de circuit i els quilòmetres oficials saber si estic mantenint ritme, si estic en regressiu o si sorprenentment estic fent un progressiu, però sense voler-ho ja estem arribant al final. Amb les llebres ja he vist el que queda i estic a un quilòmetre de repetir aquell traçat :party: :party:
De sobte en sandmannn es fa notar des d'enrredera :hocho: :hocho: :scream: i no ve sol, també tenim en Oriol_R, que no te miraments i ens deixa atropellats i tremolant :sick:
Mantenim conversa cordial amb en sandmannn, però tot seguit identifica un company de feina i diu que ja en té prou :dash: :scream:, intento que no s'escapi gaire, però ja s'ha posat els cascos i no aten a raons; està molt fi per Tarragona i tot lo que vindrà :great: . Finalment aconsegueixo "neutralitzar-lo" pujant i es que es encara pitjor que jo :laughing: :laughing:
Ara si que no queda res i ja veiem meta, avui no tinc ganes :hocho: :hocho: :666: i es que sé que en sandmannn ve de molt enredera i te la partida guanyada i potser jo no tinc cames per molt més tot i que arriba la carolineta i ens passa sense miraments :hocho: :hocho: :scream: Miro crono de meta i gràcies a en ManoloM sé que he de fer un petit esprint per baixar de 1h43, així que ho fem tot i saber que es curta (uns 100m), però el crono a de quedar "bonic" i el parem en 1:42:58 :party: :party:

Festa completa i encantat de veure tants pastanagues i de xerrar amb uns quants; fins la propera :kissheart: :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2020 22:05 #119 per Jorfer (Associat/da)
Jrdi69 bona mitja i, pel que veig, et diverteixes molt amb els objectius que et vas posant en cursa. No ets l'únic que ho fa. ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2020 11:00 - 27 Gen 2020 11:01 #120 per Barceruel (Associat/da)
Bona trobada ahir a Terrassa. Genial poder gaudir de carpa i recollida de dorsal personalitzada. Gràcies als que ho feu possible! :hearteyes: :hearteyes:

Felicitats a les llebres, que ahir van tenir feina extra per poder quadrar-ho tot. Ni la distància total ni els punts kilomètrics estaven ben posats.

Tot i així, una mitja de les que m’agraden, amb un circuit variat i que requereix d’una certa estratègia. La meva cursa, en la linea del que esperava. Patint a les pujades, bé al poc pla que té aquesta mitja i rodat a les baixades. Pensava estar en 1h25 i va sortir 1:24:25 oficial (que ja és un 1:25 si haguès estat ben mesurada). Conclusió: 1. Estic entrenant bé. 2. M’haig d’aprimar. :pig:

Deixo aqui la foto correcat i la de les llebres.




2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.