Mitja Marató de Terrassa - 26/01/2020

Mitja Marató de Terrassa - 26/01/2020

27 Gen 2020 11:23 #121 per ERIC (Associat/da)
Bon dia,

una altre que va correr ahir a terrassa; no feia mes de 15 Km des de la marato de barcelona, aixi que amb dubtes evidents, per el pefil de terrassa; la idea baixar de 1h 30, peròla veritat quan portava 4 Km amb la llebre sub 1h 30 entre la gentada que hi havia seguint-la i que em trobava bé, m´arrisco i a tirar milles; en linies generals, em vaig sentir, bé, vaig patir pujant, però crec que ho vaig fer prou bé i a les baixades vaig mantenir el tipus,aixi que al final vaig lograr 1h 25 min 3 segons, que donc per molt bons.

La propera a Santa coloma, felicito a la organització en general prou bé, la distancia tot i ser curta, varem fer algo més de distància que el any passat i el guardaroba va millorar respecte l´edicio anterior.

Els que prepareu marató ús vaig veure molt en forma, a seguir treballant, i picant pedra.

Fins la propera

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2020 11:23 #122 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Aquesta va ser la primera que vaig fer de tantes queporto sempre m'agradat no ser si és perque és del barri nord de Sabadell :joy: :stucktongue peró m'agradat aquest any anar a buscar el dorsal al museu
Vaig poder saludar a molts de vosaltres la meva cursa va ser molt facíl convertir-la en tirarada llarga amb el meu fill vem fer 26,18km a 5'22'' content anem suman quilomètres per la marató
moltes felicitats a les llebres per la vostre feina :great:
propera parada Granollers

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2020 12:01 #123 per Jorfer (Associat/da)
Barceruel, Eric grans mitges les vostres en un circuit no gens fàcil de gestionar.

Miguel Sbd molt bona tirada. Segur que arribareu en un punt de forma òptim.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2020 17:50 - 27 Gen 2020 17:50 #124 per esquimal (Associat/da)
Menuda carrera elegí para debutar como liebre en media maratón :blink: .
Había muchas dudas visto lo que sucedió el año pasado y bastante miedo con lo que nos podíamos encontrar.
En el primer km ya empezaba a escamar un poco la cosa al ver que el reloj pitaba un poco antes de llegar a la señalización. El 4 salió de 1200m y pensé que no pasaba nada porque al llegar al 5 se corrigió la cosa y había mucho margen hasta llegar al final de carrera por si se torcía la cosa hacer corrección de tiempos. Mantengo los ritmos según la chuleta que me pasaron de acuerdo al perfil de Terrassa.

En las 2 subidas más fuertes (Av. Barcelona y Av. vallès) llego a bajar el ritmo hasta 5:45, 15 segundos más lento de lo planeado pero aún con esas voy perdiendo gente a marchas forzadas. Cuando me quiero dar cuenta estoy casi solo, menos mal que aparecen Antirco y Pinelli y me hacen algo de compañía.

Durante un buen tramo coincido con un grupo de corredores que empujan sillas de ruedas con la mala suerte de que ni tiran para adelante ni para atrás y durante bastante rato se ponen a mi ritmo y me hacen un poco de tapón en algún tramo estrecho, seguramente sin ser conscientes de ello. Pinelli puede dar fe de ello.

Y en el 18 llega el momento pánico. Voy clavado y de repente, patapum, 200m de más. Sé que del 19 a meta está bien medido pero el siguiente km es toda una incognita. Puede que esté compensado y no pasa nada o puede que no y haya perdido 1 minutazo y se vaya al traste toda la carrera. Como me he quedado más solo que la una decido no dejar nada al azar y aprieto en la bajada. Al llegar al 19 se confirma que este era corto así que ya no hay nada que temer.

Ahora toca disfrutar los últimos 2 km hasta meta dando ánimos a la gente que voy "recolectando" ya que se que voy a poder cumplir el plan. Sólo me saca de este estado de felicidad al coger el último repechito la imagen del corredor al que le estaban haciendo la reanimación. Qué mal cuerpo se te queda, menos mal que Socanna ya nos dijo que estaba fuera de peligro.

Entrada xino-xano a meta con un tiempo de 1:49:50 y más contento que unas castañuelas con la satisfacción de haber salido airoso de este reto, y mira que se empeñan en ponernoslo dificilillo :grrr:
Con ganas de hacer de liebre alguna vez en la que me acompañe una buena barqueta de principio a fin :sob:

Muchas gracias por toda la infraestructura, carpa, recogida de dorsales, vestuario, etc...

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2020 22:14 #125 per Jorfer (Associat/da)
Esquimal, lo has hecho de lujo en una de las medias más dificiles de gestionar por las liebres. Gran feina!! :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2020 22:56 #126 per fandes (Associat/da)
Quin luxe veure tanta samarreta pastanaga ahir a Terrassa! Al meu torn primera participació en aquesta mitja, que és vallenca de pura cepa. Quines pujades! Fins i tot anant amb el xip d'entrenament (la feina del Joan3 et permet dedicar-te sols a disfrutar) hi ha algun tram que sents les cames que piquen de valent. Felicitar als cracks de la barqueta jaume86, Krlos, RafaPerez, Barceruel que van defensar el sub1h25 amb folgança, tops!

I en general a tots els que vau gestionar un circuit dels que no et deixen avorrir-te, però que com et passis un xic... :laughing: :laughing: :laughing:

Ens trobem dissabte al Parc Nou del Prat a seguir sumant #KmsXEla (gràcies als correcats que vau gestionar que tinguessim la nostra pròpia carpa correcat a la sortida i els dorsals, especialment a la Socanna que és senzillament una superclasse!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2020 06:33 #127 per sandmannn (Associat/da)
Mitja amb bones sensacions per mí. Temps d'1h 42' i content, tot i que, com sempre, patint massa a les pujades. Sort que a les baixades compenso :joy:

Degut a la estretíssima sortida, surto amb la llebre de 1h55' quasi al costat. De seguida la supero i també la de 1h50' i 1h45', tot i que ja en aquesta em planto per davant amb la intenció d'aguantar només. Vaig fent la goma uns kms amb en JJ_SBD, el que deia, a les baixades tiro jo i a les pujades m'atrapen jeje

Patint com deia moltíssim a les pujades, sobre tot la del km 8, arribem després a un perfil més benevolent. I quasi al final de la cursa veig al JRDi69 i li dic que ja oloro la sang jeje :hocho: , pero tb sento com em diuen a mi "I jo tb!", i és l'Oriol_R que ens aixeca les enganxines als 2.
Al veure un company de feina a prop decideixo anar a per ell. I després a falta de menys de 1 km, em torna a enganxar el JRDi69, fins a meta on esprinta a muerte jeje

Un plaer saludar a tots els correcats!

Propera parada, la quasi Marató de Tarragona!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2020 09:20 #128 per Jorfer (Associat/da)
Fandes Terrassa és una de les mitges més divertides del calendari en quan al perfil amb els canvis continus de desnivell.

Sandmannn a rematar la preparació de car a Tarragona (algun any l'hauré de fer la quasi marató).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2020 12:32 - 29 Gen 2020 12:33 #129 per bebop (Associat/da)
No porto tantes edicions com en Jorfer però aquesta ha estat la meva 16ª participació en aquesta mitja, que es la de la meva ciutat. Després de arribar a les 8 i ajudar a entregar el dorsal i les samarretes als correcats que ho veu demanar em vaig perdre la foto perquè vaig acompanyar al meu fill al guardabosses. Ell ha debutat en la distància amb un temps d´1:48 i no el vaig acompanyar perquè sé que s´estima més anar al seu aire. En fi, orgull de pare.

Un plaer haver vist tants correcats durant un matí magnífic per còrrer. La cursa ha millorat una mica en relació a l´any passat però encara s´han de mirar el quadrar la distància i el tema del guardarroba, encara que no te res a veure amb el caos de l´any passat. On si que penso que ha millorar ostensiblement ha sigut en la sortida ja que obrir els dos carrils de la Rambla ha sigut un encert. Jo, que vaig sortir pel carril esquerre no vaig trobar cap tap.

De la meva cursa dir que vaig tenir bones sensacions. Lluny queden els temps de buscar el apropar-me el màxim posible a l´1:30. Ja no estic per aquestes marques. Sabia que no estava per fer sub 1:35 però no em satisfeia el sub 1:40. Al final vaig acabar en 1:37:25. Content i amb bones sensacions.

I ara a continuar la preparació per la Marató de BCN.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.