Mitja Colomenca (01-03-2020)

Mitja Colomenca (01-03-2020)

01 Mar 2020 18:09 - 01 Mar 2020 18:31 #121 per ericmm (Associat/da)
Gracias a todos los voluntarios y liebres !!

(carolineta, la próxima vez llegamos juntos sub1:50 :whip: :great:



drive.google.com/open?id=1TLBgqOgQetcguvpl5FDx12V4d0dGg9oA
drive.google.com/open?id=1T5v7BoXgcc1-xHOqTWCvJfzrpUGXAE0Z
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2020 18:28 #122 per CarlesCat (Associat/da)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS que hem fet el Fernando Yika i jo a Santa Coloma espero que us agradi.;)

photos.app.goo.gl/Z1LFtkrrDtPmSxDh6

photos.app.goo.gl/vM4irZcr5W2vf7qf9

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2020 19:47 - 01 Mar 2020 19:48 #123 per andreugg (Associat/da)
Primer de tot agrair la tasca de tots els reporters gràfics que ens han fet que puguem tenir records de la jornada d'avui. En aquest cas CarlesCat i Fernando Yika moltes gràcies i molt bones fotos, sobre el que ens ha informat el rnou d'aquest vídeo del Jordi Maneu una altre record i molts altres que rebrem en les properes hores.

rnou va escriure: Hola!

En Jordi Maneu, m'ha compartit el següent link on podeu veure la sortida. Per si algú si vol veure, el link dura 7 dies.

wetransfer.com/downloads/78167c3bd586442...0200301170133/e4dda4


Breu resum per no avorrir al personal del que per a mi ha estat el dia d'avui:
He anat cap allà literalment atemorit, creia que m'aniria molt malament ja que la setmana anterior els entrenaments m'havien costat i arrastro cansament. Però deu ser cosa dels nervis de pensar en la marató ja que ha estat començar la cursa i veure que la volta turística per Sta Coloma tot anava bé.

La meva tàctica d'avui ja habitual en mi sortir darrera la llebre mantenir visualment el punt i si les coses anaven bé anar-me acostant. Així mateix ho he fet i anava seguint al ManoloM a una distancia prudencial que sinó s'escapa, un cop sortim de la població crec que tots és quan hem començat la cursa, si fos el tou diríem que son els kms neutralitzats. Aquí el grup ja s'ha estirat i de mica en mica s'obrien espais i quan els de la 10K ja han girat un podia veure com estava tot. He mantingut el ritme i anant aproximant posicions de mica en mica, fins arribar al gir de 180º moment en que ja he arribat però encara no he fet res per poder avituallar-me. Un cop fet i vist que el grup era molt nombrós he decidit superar per la dreta, escoltat com el ManoloM avisava "no és el moment", la meva idea no era fer un gran canvi sinó tenir més espai i poder aguantar aquest petit punt extra que portava. Aproximadament cap el km17-18 si la memòria no em falla arriba una petit desnivell que sumat al vent semblava restar-me però he pogut superar-ho un cop arribat al 19 era mantenir un ritme fort però no total i de fons escoltar al ManoloM (Així situava aprox la distancia).
Una vegada arribem al Parc de Can Zam ja era donar el màxim contant que falten els 400m de pista que fas donant el que un pot.

Finalment 1:39:28.

Un 10 a l'organització m'agrada molt el nou recorregut el fet de no baixar al riu per tenir de tornar a pujar ha estat un gran encert i el recorregut inicial com anem plens de forces és pot aguantar bé. El factor vent és determinant però qui ha rodat aqui en bici sap que és normal.
Els voluntaris molt bona feina ah i les llebres un gran 10.

Salut i seguim sumant!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2020 19:51 #124 per No Surrender (Associat/da)
Helloooooooo!!!! :party:
Moltes gràcies per les fotos, CarlesCat, dabit i resta de fotògrafs! :kissheart:
Moltes gràcies a les llebres per la bona feina feta!! :kissheart:
Moltes felicitats a Pinelli31 per la teva MMP, i a la resta que n'heu fet!! I felicitats als que ja heu sortit de les maleïdes lesions com en Hansi i ja podeu córrer! :thumbup:
M'encanta aquesta mitjaaaaaaaa!!!!! Per mi aquesta i la de l'Espirall són fixes al calendari (si la salut i la feina m'ho permeten). Valoro molt els moments que ens creuem i puc saludar i animar a tothom! :woohoo: ...per mi un dels moments del matí ha estat el xoc de mans amb en pescallunes :)
Però no només m'agrada el circuit i l'organització, el que m'encanta també és que és una trobada correcat important, i puc saludar sempre amics que fa molt que no veig.
Avui ha estat un gran matí, per poder abraçar a molta gent, saludar molta gent abans, durant i després...llàstima :S de no haver-me pogut quedar a fer una ST com cal, però un compromís famiiar m'ho ha impedit.
La meva cursa ha anat molt bé...no sabia ni que fer, ni a quin ritme...al final m'he colocat entre les llebres Nat23 i l'antirco per anar a un ritme còmode, però m'he anat sentint bé i al final he baixat d'1h50' (per primer cop en 3 anys), lluny de la meva MMP :oops: , però molt contenta de com ha anat la cursa sense tenir un objectiu d'asfalt en ment!
Ah!!! Per meu gust, millor aquest nou circuit!!!

I ara tenint en compte que en Fandes es llegirà el fil fil per randa :666: , faré alguna crítica constructiva:
- Estaria molt bé, ara que s'ha posat la campanya #T'HOESTASPERDENT per donar visibilitat a les dones en l'esport, potser l'organització es podría plantejar posar bicis per senyalitzar al menys a la 1ra els última quilòmetres. Només és una suggerència.
- Els altres anys, la recolida de dorsals era una mica més lleugera.

Per la resta, no he fet servir més que el guardarroba, que ha anat de luxe.
HI TORNARÉ SEGUR!!!! ENHORABONA

Fins a la propera!! :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2020 20:31 #125 per Jordi (Associat/da)
Gràcies per les fotos, vídeos i llebres de luxe :party: :party:

Avui la crònica la faré una mica breu tot esperant que el protagonista, en pinelli, digui la seva i després potser puntualitzo com ho he vist/viscut jo :smirk:

Mitja amb molta calor i força vent que no sabies per on atacava, he patit en la sortida amb tanta gent perdent l'estela d'en rnou, però ràpidament ho hem solventat.
Després la cursa sense misteris, el grupet de 1h45 molt maco i no em apretat tant a la pujada com pensava, fet que ha fet que fins el 15 en lloc del 13 inicial no haguem abandonat el grup, per por a una pajara.
M'he deshidratat força, perquè no li faltes res al nostre pinelli, sort que el ritme no era exigent per mi i després he patit força calculant el crono veient que anavem molt justos per l'objectiu de sub1h43:40 i dubtant si aguantaria el ritme o sortiria algun problema o pàjara que ho engegués tot en l'aire.
Veient el quilòmetre 20 i les pistes ja hem hagut de cridar constantment per exprimir i accelerar un puntet més, per finalment atura el crono en 1h43:30 i una satisfacció plena :hearteyes: :party: :party:

Per acabar fi de festa complet amb avituallament, botifarra de luxe i petant la xerrada amb els companys :great: :party: :party:
Desitjant que en Hansi recuperi moral/forces per explicar quelcom :kissheart:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2020 20:32 - 01 Mar 2020 20:35 #126 per Jorfer (Associat/da)
Gran matinal com sempre a Santa Coloma on tenim una mitja feta per corredors per a corredors. Un luxe amb tots els detalls que apreciem i necessaris en una cursa: cursa ben mesurada, circuit entretingut, bons avituallaments, bon preu, poques cues, bons vestidors, avituallament generós a l'arribada, fotos a dojo (gràcies Carlescat i Fernando).

Per la meva banda avui ha sigut un dia per a valorar danys després de la marató de la setmana passada i he sortit prudent i a poc a poc he anat augmentant ritme per a acabar en 1:41:32, així que satisfet.

Enhorabona i tornarem l'any proper.
Felicitar al voluntariat, participants i a les nostres llebres.

I m'he alegrat molt veure de nou a Hansi després de deu mesos de curt.
Jrdi69 bona feina de llebre amb el Pinelli i la nova marc apersonal. Felicitats!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2020 22:09 #127 per Antirco (Associat/da)
Per mi aquesta cursa ja se ha convertit amb diferencia a la meva preferida.:party:
Participant com a llebre amb un equipazo de nota 10 sobre 10 :) :raised:
Y sobre tot he estat molt feliç de rebre el vostre recolçament en el creuament per la carretera, moltes gràcies Companys.:heart:
PD moltes gracies per les fotos

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2020 23:52 #128 per pinelli (Associat/da)
Doncs bé , avui si que era el dia clau , cursa marcada al calendari des-de fa ja 4 anys , i per la seva orografia sempre sem dona bastant bé , després d’uns entrenillos de qualitat a les pistes i alguna tirada per la muntanya , em presento decidit a baixar la marca de mitja des-de la mitja BCN 2018 , ja tocava intentar-ho .. així que parlo amb la que serà la meva llebre jordi69 de fer kms amb la llebre de 1:45 rnou i a partir del 13 , si ni ha cames tirar una mica mes fort per baixar de 1:43:49 , el meu anterior registre , a ka sortida un munt de gent al costat de la llebre , comencem i van caient els kms per Santa Coloma , no vaig molt agust però es lo que hi ha , anem fent amb rnou , i nachosboys i Jordi69 em van passant l’aigua , tallant el vent i animant .. seguim pujant i segueixo amb males sensacions , ja no se si es el cap o el cos , però no tiro amb fluïdesa , soc molt dièsel i se que el meu moment arribarà , teníem pensat augmentar el ritme al km 13 , que ha fa baixada però prefereixo aguantar mes amb rnou , ja que ens poeta de maravella , fico gel i continuo , s’acosta jorfer pel darrere , diu que anirà mes ràpid , m’ho penso però no .. encara no estic preparat , km 16 i jordi69 ja em diu que ara es el moment , si no no baixem ni de conya .. així que deixem la grupeta i poc a poc anem augmentant el ritme , em trobo n’és còmode a aquest ritme però no se com acabaré , estic encigalat i ara es quan el Jordi comença a controlar-ne una mica perquè la petada pot ser majúscula , aire i calda es junten a la part final de la mitja , jo vaig justet però encara amb força , ja mo puc baixar el ritme , el Jordi marca , jo No penso .. km 18 i començo a avançar a gent , necesito mes aigua i el pobre Jordi sense veure ? , continuem , dos kms i ja es meva , el Jordi augmenta encara mes , no diu res però ell controla el crono , jo penso que la marca la tinc però no vull ni mirar res .. últims crits del Jordi , entrada a les pistes i Sprint final .. i pam ?? , 1:43:30 mmp per 19” .. abraçada amb el jordi69 que avui s’ha guanyat una altre birra .. i ja van .. ràpidament cocacola perquè estaba fet caldo , xerradeta i cap a casa que tenia presa .. molt content pel resultat avui .

Parlant de la mitja santako sempre es un plaer tornar a casa , una cursa que ho dona tot pel corredor i una organització que cuida el mes mínim detall , sempre que pugui tornaré , ja sigui de llebre o a correr , o a ceure tants companys que fan aquesta cursa , els canvis al circuit molt millor , llàstima que no he arribat amb forçes si no lo peto ? .. trobo genial acabar sense boucle del l’any passat .. un plaer trobar i saludar tants companys que cada any veig per santako , ja comença a ser una clàssica Correcat , avui havia un munt , per cert crec que el Joan 3 a fet podi ..enhorabona .. vinga l’any que ve tornem !!
Felicitats a tots per les vostres curses !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2020 08:30 - 02 Mar 2020 08:32 #129 per fandes (Associat/da)
Que bé compartir la matinal amb vora la seixantena d'associats!

Genial que compartiu aquí les vostres impressions, perquè som un equip jove que tenim el bagatge de 6 edicions prèvies magnífiques, i que intentem mantenir la bona línia i si es pot fer-la encara millor.

Però no tot és perfecte: us vull demanar disculpes pel descuit de no carregar totes les papereres que voldríem als avituallaments. Ens dol que en un espai tan bonic com és la carretera la Roca no tingueu llocs on deixar les ampolles adequadament. És un punt vermell marcat en l'edició d'enguany i us asseguro que 2021 ho subsanarem!

Per la resta molt agraïts als comentaris que ens feu, ja que com aquest és un projecte al que li dediquem el nostre temps lliure, l'únic que li dóna sentit és que estigueu a gust i tingueu ganes de tornar. La resta, i perdoneu-me l'expressió, serien floritures :laughing: . Per això és tan important que ens digueu les coses bones, però també les que no hem fet bé (de 2019 hem aprés i corretgit moltíssimes coses!).

A nivell pastanaga ha estat fantàstic, tenim les millors llebres del món mundial, no sols us conformeu en entrenar en aquest circuit tan colomenc (i divertit :P) de puges i baixes, sinó que alguns us casqueu una MMP! Felicitats. I compte a les classificacions perquè...

1a categoria F13 10k: Manuela Villoldo
2es equips femenins 10k: Leticia + Manuela + Poledancer
3r general 21k: Joan3
1a categoria F14 21k: Luz
2ns equips masculins 21k: Joan3 + Carlos + Eric

Us vaig llegint com diu la NoSurrender, i al llarg de la setmana faig buidatge aquí al fòrum ;)

Ara amb ganes d'aprendre d'una altra preciossíma, la Cursa de SQV, però amb parada abans pel nostre sopar!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2020 11:25 - 02 Mar 2020 11:27 #130 per Jordi (Associat/da)
Gran pinelli :party: :party:

Pobre de mi res, que be podia haver agafat dos ampolles ;) (anava massa concentrat en intuir com estaves, en marcar el crono sense cremar-te i en donar tots els ànims i pensaments positius que pogués)
Inicialment pensava que baixaries fàcil del 1h43, i portava aquesta idea, però amb els 13 primers quilòmetres ja em va quedar clar que avui no ;)

La meva idea inicial era clara amb llebre o sense pujant a 5:00 13K i després baixar a 4:45, però realment pensava que hauria d'anar frenant a les pujades per que no et passessis i que deixariem a en rnou enredera. El fet de veure que no anaves còmode ja va trastocar el pla A i va passar a pla B, amb grup més nombrós millor ;)
Tot i que no anaves còmode confiava que passats els quilòmetres el dièsel començaria a funcionar, però arribant al 13 ja demanaves on era i allò torna a fer saltar les alarmes, a més que comences a comentar problemes al isquio :scream:
El pla B passa a C, em d'aguantar una mica més en grup, però això suposarà més "sacrifici" en els quilòmetres finals :(

En el 15-16 definitivament ja em de marxar i arriscar :scream: tinc jo més por que tú, però he de fer veure que ho controlo tot :sick:
Progresso suau frenant-te ja que encara queda força i no les tinc totes del "pajaron" que pot aparèixer en qualsevol moment, regulem els tobogans i vas aguantant :hearteyes: :muscle: :muscle:

En el 18 desperta la bogeria i vols còrrer més :scream: et relaxo perquè 3 quilòmetres amb els 18 a les cames són molts i la calor no ajuda. Tinc dubtes, perquè per temps no anem sobrats i necessitaré que et buidis passat el 20 com a molt d'hora, però el 18 clarament no em sembla adequat.

Arribem al 20 i efectivament les forces dièsel van, però el turbo no s'engega :scream:
Jo accelero i vaig cridant intentant que la distancia no vagi creixent, aguantes prou bé i els pocs avançaments van fent efecte :great:
Per fi trepitgem pistes i ara si el càlcul d'un casi 400 em confirma que anem bé, però cal apretar tot el que es pugui :party: :party:

Jo sóc fàcil de picar i més a pistes, però els muntanyencs os costa més i tracto de que els meus crits facin efecte sé que la marca la tens, però jo m'havia marcat mínim 1:43:30 i en creuar meta i veure el crono alegria màxima has aguantat tota una mitja amb un personatge com jo i fent-me cas, t'ho has ben guanyat :kissheart: :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2020 14:23 #131 per sandmannn (Associat/da)
Desde el 2014 que no corria a Santa Coloma. Pensava que seria més suau i deu n'hi do... sobretot el vent i (almenys per mi, pq pateixo molt) la calor va fer-la més dura del que m'imaginava

Temps sense cap pretensió 1h 47'. Voldria haver-me apropat més a 1h 45' pero avui per avui és el que hi ha...

pinelli enhorabona per la teva MMP, si la fas aquí imagina't on pots arribar en una plana i amb millor climatologia

Especial il.lusió veure de nou al Hansi i la No Surrender. Feia mooolt que no us veia! I sobretot me'n alegro per en Hansi que hagi deixat la lesió tan llarga que va patir

Propera parada la Marató de Barcelona, tot i que ahir a la nit amb 38'5ºC de febre. Espero que no sigui Coronavirus xDD

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2020 14:47 #132 per XaviCht (Associat/da)
Un plaer poder repetir aquesta cursa. Millor recorregut que l'any passat, sense dubte (i millor cervesa, també :D). En general, molt molt ben organitzada.
Gràcies, a en Fandes i els demés de l'organització, als voluntaris, i a les llebres.
Sí que faltaven contenidors per les ampolles (el meu somni és trobar una cursa on n'hi hagi a bona distància de l'avituallament, per tenir temps per veure, i hi hagi un rètol tipus "En 100 m, últim contenidor de reciclatge", per saber fins quan puc beure sense portar l'ampolla després (procuro no llençar-les al terra, si ho puc evitar).

Saludar un munt de correcats, genial també!

Tot i que m'havia plantejat fer-la més ràpida, al final, com molts altres (de fet la Carolineta va preguntar i en aquell moment tots menys un anàvem a rodar per la marató) la vaig fer a ritme tranquil, a 1h 50. O sigui que molt xerrar i anar fent.

Es queda fixa al calendari, per poc que cada any pugui per dates.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2020 18:51 #133 per Sergi42195 (Associat/da)
Hola companys taronges,

Bé, un més que va estar amb la gran participació pastanaga a Santa Coloma.

Com a punt molt positiu, i que mai m’havia passat, és que vaig perdre el dorsal. I això que com a màxim feia 20 minuts que l’havia recollit !!!!. Vaig anar a incidències, i em van assignar un de nou. :thumbup:

Com a punt negatiu, si pot ser, any vinent, l’entrepà pot ser amb una mica de tomàquet? Ja sé que estic més rodonet, però … crec que es més bo. :oops:

De la cursa, els primers quilòmetres, són complicats de gestionar, però si no es va realitzar marca, que no els canviïn, doncs recorre els carrers cèntrics de Santa Coloma de G. :great:

Després, també un encert no haver de fer els darrers quilòmetres per el riu. O sigui, una vegada es torna de la Ctra. de La Roca, ja es va directament al estadi Antoni Amorós. Amb altres edicions, no ho havia fet així. :thumbup:

Respecte un servidor. A part d’entrenar menys, portar més quilos, sé una mica més gran, tot ajuda, doncs pateixo massa. A veure si en properes mitges, milloro una mica més. :?

Salut i endavant amb aquesta gran mitja,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2020 09:43 - 09 Mar 2020 09:45 #134 per Jordi (Associat/da)
Només comentar que Info championchip m'ha decebut :grrr:

Empreses més petites tinc menys expectatives i exigeixo menys, però em va resultar curiós que el temps oficial i el real fossin el mateix i em vaig posar amb contacte amb ells.

Després d'un parrell d'intercanvis de correus (perquè els llegeixen en diagonal; em demanaven número de dorsal i ja l'havia indicat en l'assumpte del correu) em van dir que:

no vas marcar a la sortida, igual no vas trepitjar be la catifa
Quant vas trigar en passar?


I vaig respondre:

Difícil saber-ho, el GPS el vaig engegar a les 09:48:12, que es quan se suposa que passava la catifa de sortida. Gràcies.


Sense cap correu més al respecte vaig torna a mirar els resultats i vaig veure que havien fet la correcció, però posant les 09:48:00
I vaig tornar a "molestar":

¿heu trobat la dada i realment vaig passar la catifa a les 9h48:00 o simplement no heu afegit els segons que indicava? Gràcies.


I van respondre una mica emprenyats o jo ho he entès així:

la dada hi es o no hi es, no esta perduda i la trobem...si no vas trepitjar be, no hi es,


I vaig respondre:

Hola OK,
no volia ofendre, però portant-lo a la bamba em sembla estrany poder saltar tot una catifa amb la gentada, primer cop que veig que em passa i per tant no heu afegit els segons que indicava ¿per algun motiu?


Doncs la conversa acaba aquí i no tinc resposta ni correcció en els segons. Que realment m'importa poc, perquè feia de llebre del pinelli i el meu temps es el seu, però m'ha decebut :(
Si algú ho interpreta d'una altre manera o veu més enllà endavant en fer-me reflexionar amb un altre punt de vista :wonder:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2020 10:07 #135 per XaviCht (Associat/da)
Realment no són del tot fiables. Tenen bastants errors. A vegades falten marcatges, i a vegades se'ls inventen... jo a la cursa ECI de l'any passat tinc temps, segons ells (sortida al temps oficial) i és fals, no em vaig acostar a menys de 200 m de la catifa de sortida, doncs em vaig incorporar a la cursa 2 travessies després (amb dorsal i inscripció feta). Vaig reclamar per a que m'eliminessin dels finishers però, quants cops s'inventen el temps de sortida????

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2020 10:16 #136 per rnou (Associat/da)
Jo vaig tenir problemes en un 5k a Terrassa. No em va marcar l'arribada. Dues setmanes intentant contactar amb ells, i em van demanar una foto de l'arribada a meta... Just no me n'havien fet cap.

Així que vaig revisar totes les fotos que hi havia i en vaig poder trobar una a 50 metres de l'arribada i explicant amb qui vaig entrar, la roba que portava, etc... vaig aconseguir que em posessin el temps. Si aquestes són les regles per poder corregir el temps, crec que haurien de fer una inversió en tenir càmeres pròpies per guardar (mínim) l'arribada. Tenir solament un sistema (tot i que segur que hi ha alguna redundància) no és segur.

I lo de la sortida, hi ha curses que sí que fan el decalatge de temps, i hi ha que no. Jo que normalment no em poso davant de tot... quan toca una de les segones...

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2020 14:14 #137 per Jordi (Associat/da)
Gràcies companys :great:, ja veig que he tingut sort en no arribar a aquesta decepció molt abans :(


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2020 00:44 #138 per andreugg (Associat/da)
Totalment d'acord amb el que diu rnou crec que un esportista no te de generar aquesta burocràcia pràcticament com si fos un judici amb tot perdut. Avui en dia una càmera no és un gran dispendi, total solament és situar-ne una a cada costat i si succeïx res pots revisar les imatges. No generes molèsties a ningú i encara podran treure calers cobrant 2€ extres si vols el teu pas pels controls i meta. (Dic 2€ per dir una xifra). En segon lloc JRDi69 tens una santa paciència, vam començar junts que sortim en varies fotos dels primers kms junts i en el meu cas diu Inici real: 09:48:07. Però ves de tot això el que veig és un mal fer.

Avui en dia tenim tecnologia que evita aquesta especie de discussió corredors vs ells. Solament amb una imatge ja fas, això hem fa recordar les imatges de les maratons dels passos.

PD M'ha sobtat la resposta de trepitjar bé la catifa, no sabia que existia un curs de bones formes....

Sigui segons amunt o avall, el que compte es que entre tots seguim gaudint o com diria el Dani "xalant".

Bona nit

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2020 10:12 #139 per Albert_IA (Associat/da)
Bon dia,

Parlant del tema de les catifes. No se si serveix l'anècdota. Jo en una Cursa ECI, abans d'arribar a l'Estadi, se'n va deslligar el cordó de la sabatilla i va sortir volant el xip (desprès d'uns quants minuts buscant amunt i avall el vaig trobar, jeje). Vaig decidir còrrer amb el xip a la mà.
Al passar per les catifes, per si de cas, m'ajupia una mica i amb la mà intentava que el xip estès el més baix possible. A l'arribada, que em vaig posar a un costat i vaig deixar un moment el xip a terra, per si de cas. En la classificació, no tenia els passos intermitjos, però si l'arribada. Suposo que durant el pas per la catifa el xip a d'estar a una alçada mínima.

Pel que fa a les respostes de l'equip. Jo només tinc referència de Championchip Norte. Vaig fer una cursa a Gijón, i podia ser que anés més vegades per la zona i els vaig preguntar si tenia que fer alguna cosa per inscriure'm. La resposta curta i simpla: "Haz lo que te venga en gana"


salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2020 15:19 #140 per Jordi (Associat/da)
:great:, no se m'ha acudit mirar fotos, tot i que de la línia de sortida entenc que no hi ha.

El xip a la butxaca o a casa es un error de novell clàssic :)
Aquests de xip sí que ha d'estar bastant baix, però d'aquí a que hagis de trepitjar la catifa... Els de dorsal xip doncs ja pots fer-te a la idea que no han d'estar tant abaix (tenen antenes laterals que cobreixen unes alçades) i crec que si poessis el dorsal al peu segurament tampoc l'agafarien :laughing: :laughing:
Aquests 20 de Championchip Norte també semblen uns "cachondos" :whip: :whip:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.