37a MITJA MARATÓ DE SITGES 12/1/20

37a MITJA MARATÓ DE SITGES 12/1/20

10 Gen 2020 13:44 #41 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bon dia,

Doncs un que debutarà en aquesta mitja i que vol veure si les 4 setmanes que porta d'entreno cap a la Marató de Barcelona comencen a donar fruits i a sobre fer MMP.

Barquetes:

Sub 1:15: Rnou, Fandes

Sub 1:24: Carlos, Estanis13, XaviNad

Sub 1:25: Jaume86

Sub 1:29: Cachirulo, QuicoPeinado, Sergicb, Pescallunes, ManoloM, Rugbyman, Jorfer, TociBdn

Sub 1:32: Tonivet

Sub 1:35: Anfeca, Dennis

Sub 1:37: Nachosboys

Sub 1:40: XarlieOne1, Sr. Door, Andreugg, Fede

Sub 1:50: sandmannn, XaviCht(+Sandra)

Sub 1:55: R61

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2020 22:07 - 10 Gen 2020 22:08 #42 per Jorfer (Associat/da)
Convoquem per a la foto a les 9:15 al Passeig Marítim davant de l'hotel Calipolis.
Intentarem fer un altre a les 8:45 per a les persones del quart de mitja.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2020 13:15 #43 per fandes (Associat/da)

Jorfer va escriure: Convoquem per a la foto a les 9:15 al Passeig Marítim davant de l'hotel Calipolis.
Intentarem fer un altre a les 8:45 per a les persones del quart de mitja.


Un que estaré present a les dues (a la primera abrigat i a la segona de curt espero!)

Ens veiem demà companys, amb la samarreta pastanaga, decidit a sumar #KmsxEla!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2020 13:21 #44 per Josep58 (Associat/da)
Nachosboys, molta sort en aquest debut :muscle:

Molta sorts a tot@s, encara que els ultims anys estava fent la cursa curta (el quart de marató) aquest any sóc baixa :pensive:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2020 13:24 #45 per Jorfer (Associat/da)
Josep58 et trobarem a faltar.
Fandes la farem grossa demà. :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2020 16:21 #46 per andreugg (Associat/da)
Demà Sitges estarà de color taronja! Doncs per l'hora suposo que estaré per allà, ja que l'excursió de tren el meu cas serà xula jaja dos trens un per arribar a Barcelona i desprès el que suposo que agafarà la gent de Barcelona.

Només de pensar llevar-me a les 5 del mati ja caic jaja! Apa ens veiem demà.

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 18:57 #47 per Jorfer (Associat/da)
Gran matinal plena de samarretes pastanagues per tot arreu.
Penjo la foto que hem fet abans de la sortida de la mitja i després comento la cursa en altre post.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 19:16 #48 per Dennis Teuling (Associat/da)
Quin gran matinal, sí senyor !!!!

Aquí, públicament, les meves més sincers disculpes a Don Pascallunes. Em trec el barret :great: :great:

Enhorabona a tots, que heu fet unes marques estratosfèriques!!!

Com a mínim sé que han fet MMP: fandes, RugbyMan, Pescallunes, NachosBoys, XarlieOne1, Sr. Door
Alguns amb móóóólta diferència. Quina alegria avui a Sitges, nois :party: :party: :party: :party:

A molts altres també com David77, Manel, Jorfer...

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 19:21 - 12 Gen 2020 19:23 #49 per Jorfer (Associat/da)
Doncs esplèndid dia per córrer començant amb l'èxit d'Anento (Bàrbara) que ha quedat primera dona a la cursa petita del quart de marató. Enhorabona!!

Ha sigut un dia espectacular amb molt bones marques i grans èxits de molts amics i associats. Explicaré l'experiència del transatlàntic sub 89'.

Crònica de la barqueta sub 1:29:00:

Abans temps finals:

Sergicb: 1:27:51 MMP!!! :clap: :clap: :clap:
Rugbyman: 1:27:59 MMP!!!! :raised: :raised: :raised:
Pescallunes: 1:28:31 MMP!!!! :muscle: :muscle: :muscle:
Jorfer: 1:28:38 MMP des de febrer del 2015 :stucktongue :stucktongue
Cachirulo: 1:29:29 :whistle: :whistle:
ManoloM: 1:29:44 :great: :great: :great:
TociBdn: 1:34:20 :cheer: ;)

A la sortida ens trobem més o menys propers quasi tots i sortim ja a ritme amb Cachirulo davant nostre a uns deu metres que seria una constant pràcticament fins a la meitat de la prova.
Fem una bona grupeta que fa goig amb tots els demés, encara que TociBdn esprinta per a agafar-nos i sobre el 2/3 es despenja. Els primers quilòmetres anem còmodes i seguim a Julio com a referència visual. Anem concentrats i callats, fet que és difícil anant en Pescallunes i servidor a la barqueta. Veig a Sergicb i a Rugbyman superconcentrats i a ManoloM fent els seus sorolls característics d'esforç, potser massa aviat. Passem el km 5 en 21:00 (ritme previst per Julio i cinc segons de superàvit per a baixar de 1:29).

Del 5 al 10 anem cap al camps de golf i tornem al poble. Veiem la capcelera d ela cursa i dóna goig veure als cracks de la casa entre els primers: David77, Joan3, RNou, Fandes, MXirau...estem distrets en aquest tram i després ens creuem amb el gran pilotó i ens animem mutuament tots. Passem el 10 en 41:55 (menys 15").

Al passar per la zona del Calipolis comencem a sentir cada cop més lluny al ManoloM i comença a despenjar-se. Ell no té la marató propera i li costa córrer a aquest ritme i es despenja. Al km 12 en Sergi i Pere séscapen uns metres i agafen i passen a Julio. Al meu costat, el meu amic Òscar no em deixa. De totes formes en deu metres anem tots. Passem el 15 en 1:02:55 (menys 20").

A partir d'aquest moment li dic al Òscar que tiri que jo no penso (ni puc) anar més ràpid de 4:10/km i poc a poc marxa i em quedo sol. Al voltant del 17 passo a Julio que té que parar per causes de força major. Encara que estic patint vaig fent els kms a ritme de 1:29. Crec que la birra que m'he jugat amb el mister no caurà però sóc conscient que estic fent una mitja enorme els meus 55'5 anys. El km 20 el passo en 1:24:01 (menys 19").

Finalment ho dono tot el tram final i passo la meta en 1:28:38 molt satisfet i més per l'èxit de les tres MMP's dels amics que han anat a la barqueta: Pescallunes, SergiCB i Rugbyman.

Enorme satisfacció també amb les marques personals dels amics d'entrenament: XarlieOne1, Sr. Door, Manel56 i Nachosboys.

Felicitar també a tots els que heu assolit els vostres objectius siguin els que siguin.

Per la meva banda, contentíssim fent la marca 32 de 262 mitges del meu historial fent la millor marca des de febrer del 2015.

En quan a la cursa molt correcte, en tot, circuit, desplaçaments, voluntariat, avituallaments,...

Propera parada la mitja de Terrassa.

Continuem (dixit Polgi).:kissheart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 19:48 #50 per Josep58 (Associat/da)
Jorfer, dóna gust llegit un post on amics i companys de l'associació i d'entrenaments a pistes, han pogut fer aquets grans temps, moltes MMP'S, que es prou recompensa als bons entrenaments que esteu fent.

Sense voler venen al cap altres jornades viscudes "in situ" quan com segur que ha estat avui, les alegries es multipliquen i els objectius previstos es veuen com a molt possibles perquè s'esta fent un bon camí ;)

Enhorabona i felicitats a tot@s :clap: :clap: :clap:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 19:58 #51 per cachirulo (Associat/da)
Un placer haber servido de referencia a vuestro grupo.
La carrera como has contado,iba muy regular con los parciales cada 5km de 20'58-20'58-20'56 pero antes del 16 el intestino ha empezado a moverse y he tenido que aflojar, me han ido pasando algunos de la barqueta y pensaba que tras el giro podría apretar. Ha sido girar y ya las ganas de ir al baño eran tremendas. Esperaba poder llegar a la zona del paso del puente por discreción pero nada, he parado al lado de una farola y calzoncillos abajo y despeño diarreico. A la vista de los que me pasaban y de los que venían de frente. He perdido casi un minuto y el problema es que una vez perdido el ritmo me ha costado volver a correr y me iba a 4'15-4'17.El parcial de esos 5km en 22'02. El último km no he podido apretar excepto los últimos 100 metros y he entrado en 1h29'29 a 141med/146max.
Aún asi hubiera estado como máximo sobre 1h28'20-1h28'30 ya que no se si hubiera seguido a Oscar en esos últimos kms que se ha cascado.
En mi caso es mi tercera peor marca de mis 95 medias. Ahora mi handicap es seguir bajando de 1h30.

A ver si en la media de Barcelona podemos repetir la barqueta.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 20:02 - 12 Gen 2020 20:06 #52 per TOCIBDN (Associat/da)
Un mes que anat a Sitges.

La intencio era anar amb la barqueta sub 89’ fins on pugues, pero el primer km ja he tingut que apretar per atrapar la barqueta, tot be fins quasi al km 3, punxada al cuadriceps, que em fa afluixar de cop, de anar a 4’07 paso a 4’ 25” a 4’ 30”, a partir de aqui a tirar com pugues, les cames tampoc anaven, pensaments de retirar-me a la primera volta, pero soc cabezota i continuo. Per acabar en 1h 34’ 20”.

Conclusions, proxima mitja a sortir a ritme real que puc ara mareix, ja que penso que estic molt aprop de sub90’, despres punxada inesperada, potser poc calentament pero sembla que res greu. Enhorabona als cracks de la barqueta, ara mateix sou a un altre nivell, a entrenar mes toca.

Apa! Fins la proxima!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 20:15 #53 per Carlos (Associat/da)
Ambient espectacular de pastenages avui a Sitges. Vagis al temps que vagis correras rodejat per runners de aquest gran grup.

Felicitats Jorfer per aquest marcon i felicitats a tots i totes que hem estat pedalant avui :runner: :dash:

Per la meva part he sortit amb la intencio de fer MMP tot i que aquest objectiu el tink marcat per la mitja de Barna.

Doncs tot i anar a ritme moolt controlat, mhan faltat 2 segons per batir la marca. M´ha faltat arriscar un pelet mes. Al final 1:23:42. Aixo si, he corregut 1:15 segons mes rapid que sitges 2019. Content i ara Sant Antoni i tot seguit Terrassa de llebre

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 20:19 #54 per XaviCht (Associat/da)
Molt bona cursa, avui! Felicitats a tots els què heu aconseguit objectius. Mare meva quines marques :D

Jo anava a fer entre 5:15 i 5:20 (la barqueta de 1h 50 era massa optimista), ritme que veia adient per la meva companya Sandra. Ha patit però ha aguantat fins el final, o sigui que el meu objectiu (que era portar-la a meta), complert! Tampoc em sobrava molt, doncs he fet bastants (pels meus estàndars) km aquesta setmana.

Veig que si hagués anat "sol" (o sigui, a la barqueta d'1h 40 amb els companys), hagués suat tinta :D (i si hagués aguantat, hagués rebentat la meva MMP, des de la Colomenca que no corro una mitja competint-la i allà vaig fer 1h 43 i escaig) Moltes felicitats!

PS: Per fi he arribat a temps a una foto correcat :D

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 20:23 - 12 Gen 2020 20:29 #55 per XarlieOne1 (Associat/da)
Un altre que ha anat a Sitges avui...i com per no recordar-ho...ja veiu, em posso sensible "again"...
Quin any....Sant Jan Despí...El Vendrell...El Prat...i avui, Sitges....parades de somni d´un tren d´optimisme que de moment no para. MMP´s en 5k,10k i 21k (per dos cops!)

Després del 1h41 del Prat, sincerament pensava que poc podria rebáixar la marca...però la preparació aquests mesos està sortint bé...i l´arquitecte de les idees bojes...(en Jorfer) conjuntament amb la resta de companys (En especial el Sr.door, Rugbyman, Jaume86 i en Pescallunes...i em deixo gent)...em deien que no, que faria més mossegades..

Així que cap a Sitges falta gent amb l´eskamot (això només ja em fa sentir privilegiat), sempre entre somriures i bon rotllo. I no les tenia totes amb mi, ja que la darrera setmana els bessons s´han començat a queixar...i no sabia si aguantarien...

Comencem a calentar amb en Sr.Door i la resta i veig que no estic tan fomut....el dia és ideal...i el cap no diu que no..així que surto amb ell i aguanto un parell de kms...que aquest està finet i finet i em sentia com si el lligues a mi...tocarà remar sol.... però cap el quilómetre 3 sento una veu...i és en Fede, que estava a la barqueta i que m´ha atrapat. Penso que m´anirà molt bé...tot i que sé que ell tira molt i una mica de por em fa.. Anem fent quilómetres entre 4´40 i 4´45 i no em sento cansat...veure el creuament de cracks i amics també ajuda!.

Passem els 10k en 47`09,,,i vaig bé...tot i que el passeig se´m fa una mica llarg...de sobte, entre el 13 i el 14, el Fede es queda...(per sorpressa meva, perquè hagués jurat que anava molt bé)....i jo tiro sol...un altre cop...i sento la veu d`en Manel, company Jb de pistes dient que m´atrapa. Dubto un moment....tinc cames per seguir-lo, però porto un bon ritme i decideixo ser conservador....el saludo i marxa...sense perdre la referència visual.

Fins al 18 vaig mantenint el ritme..i ja buscant el centre del poble apreto una mica...(ostres...el garmin marca un ritme de 4`30....buff)... per moment somio amb el sub1h39....però a l´últim km veig que no ..no m´importa....he entrat content d´haver fet una gestió perfecta de cursa. MMP: 1h39:17!!!!

A l´arribada m´entero de les MMP´s estratosfèriques d´en Rugbyman, Nachosboys, Pescallunes, Manel i també la del germà-pecos Sr.Door. Totes em possen content, però especialment aquesta última, per venir d´on venim....s´ho està treballant molt i s´ho mereix... També la felicitat d´en Jorfer, que no és MMP però quasi...i la bona cursa d´en Jaume86 (tot i el susto) se´m contagia...i ja només queda anar a recollir al Paquito, que ha fet el quart i que li ha anat bé...i tirar cap a casa..

Resumint, hem fet un passet més cap a BCN...en un camí que de moment dóna gust recórrer...passi el que passi fins el 15/03...això ja no m´ho treu ningú!.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 20:24 #56 per andreugg (Associat/da)
Avui una molt bona jornada, en el meu cas per 26s no aconsegueixo la idea de baixar de 1:40 però estic content desprès de salvar-me d'un inici incorrecte (Per no avorrir la versió llarga està al meu perfil d'instagram) la curta és que fet la primera volta a ritme de 10K això m'ha marcat moltes coses però cap per enfadar-me ni molt menys.

Molt content de la quantitat de pastanagues que anava saludant a banda i banda, crec que us he respost a tots la salutació però si m'he despistat us demano disculpes.

Ara queda la propera estació St. Antoni a vera com va.

De nou Felicitar a tots i totes per les MMP i per començar el 2020 amb tantes ganes de sumar kms.

PD He finalitat la cursa amb set les dues ampolles han desaparegut justament amb dues taronges jeje.

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 20:28 #57 per estanis13 (Associat/da)
Doncs vinga un altre!

Abans de res felicitats a tots. Corredors.cat està en ratxa sembla, com a mostra els dorsals 1,2 i 4 de la cursa eren correcats ? anecdota a part, les últimes curses van molt bé a la majoria i això s'ha d'aprofitar. Quedo alucinat amb les marques que aconsegueix gent que porta anys i anys corrent i que semblen estar en el seu millor moment ?

Personalment molt bé. És una mitja que m'agrada bastant, era la meva 3a participació. Pensava que hi hauria barqueta però al final sembla entre una cosa i altra he anat "sol". He sortit un pèl per sota del que volia, però normal, bones sensacions. He passat el km 10 a 38:59 ( 3:54). Entre l'11 i el 15 donava per fet que punxaria faltava veure on, coincideix amb la pitjor zona per mi. Un cop arribat al sector d'anada/tornada m'he animat perquè aquestes zones m'agraden molt, saludes i et saluden i passa bé, llavors acabada aquesta zona ja s'havia d'aguantar si O si. Al final 1:22:39 amb el parcial 10-21,1 a 3:56 així que puc dir que un ritme constant.

La millor marca de les 3 vegades que he estat a Sitges, em sorprèn molt doncs entreno menys, pitjor i desde fa menys que la última vegada que hi vaig ser.

Salut i ànims amb les cròniques!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 22:13 #58 per Jordi (Associat/da)
En vull més!!!! :party: :party: :party: :party:

Felicitats :clap: :clap: :clap: :clap: :raised: :raised: :muscle: :muscle: :trophy: :checkflag:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 22:21 #59 per Robert_Vilanova (Associat/da)
Bones a tots!!!

Una gran cursa. Un plaer haber pogut estrenar la samarreta i formar part de tot aixó. Sou molt grans. I enhorabona a tots els que heu aconseguit marca.

Ens veiem a Terrassa!!!

Salut i Kms!!!!

10k - Nassos (2018) - 49:36
21k - Mitja Colomenca (2019) - 1:49:00
42k - Marató VLC (2019) 4:08:23

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 22:31 #60 per Jorfer (Associat/da)
Josep58 moltes gràcies!! Aviat a veure si estàs també tu amb nosaltres a ritmes competitius.
Cachirulo vaya pu... la parada técnica. En Bcn no te acompañaremos pues los sevillanos estaremos en capilla. Eso si, nos verás en el avituallamiento correcat.
TociBdn, l'escalfament no ens l'hem d'oblidar, sobre tot quan ja anem sumant anys. Tornaràs els nostres ritmes, no tinc cap tipus de dubtes.
Carlos, estàs a la segona, tercera o quarta joventut i cal aprofitar-la, no tens límits crack.
XaviCht, faràs MMP quan vulguis i ho saps, però ajudar a la gent també omple i molt.
XarlieOne1, que dir del meu amic, veig setmana a setmana com tu estàs currant, l'animat que estàs, i els fruits arriben i m'alegro. El 15M recollirem el fruit més gran de la collita el sub 3:45.
Andreugg, a poc a poc, segur que a la propera ja cau el sub 1:40, ànims i força.
Estanis13, potser entrenes menys però amb més cap i amb ritmes més ràpids. Enhorabona per la millor marca a la mitja de Sitges.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.