Mitja Marató de Barcelona 17.10.2021

Mitja Marató de Barcelona 17.10.2021

17 Oct 2021 16:24 #41 per cachirulo (Associat/da)
Media maratón 20 meses después de esta misma.
He visto a pocos correcats pero he podio saludar a Xavi Nadal. En carrera he visto alejarse a Jaume86 y alguno más.
Se ha notado que éramos muchos menos corredores y se ha podio correr sin agobios,con muchos espacios desde el inicio.
La idea era que para sub3h10 tendría que ir al menos a 4'10 de ritmo en este test.
No me ha quedado muy claro cuando había que marcar la salida y he marcado antes con lo que en realidad llevaba unos pocos segundos de ventaja de lo que pensaba.
Salida limpia y sin problemas,no he tardado mucho desde el cajón rojo pero quizá muy adelantado con lo que me ha pasado mucha gente sobretodo en Paralelo.
En Paralelo he aflojado también hay que decir y aunque Gran Vía dicen que es para correr se me hace siempre bastante pesada. El km5 he pasado en 20'37.
Aquí me ha pillado el compañero de entreno Jordi pero el paso del km6 lo he visto lento(4'12) y he apretado. Esta zona en teoría hay que recuperar segundos y ese era el objetivo. El paso por Arco de Triunfo y la gente animando ayuda mucho. Llego al 10 en 41'04(20'27).
El tercer bloque de la carrera normalmente siempre lo aflojaba un poco pero seguía con parciales alrededor de 4'05 e iba con unos chavales como guía y me he quedado con ellos. En un pisplas el 15 en 1h01'26(20'22).
Normalmente aquí es cuando ya se da todo y se trata de marcar el parcial mejor de la carrera pero el km16 he visto el 4'09 y las he visto y deseado para ir apuntando el ritmo. Los chavales se han ido un poco y ya iba mirando con suplicio los kms que caían. No he tenido la frescura de la última vez y he llegado tocadito al km20 en 1h22'02(20'36).
El ultimo km es para lanzarse a muerte y hoy no tenía fuerza para apretar,bastante con mantener el ritmo. Él año pasado lo hice en 4'09(3'48) y hoy en 4'26(4'02-4'03).
Tiempo final de 1h26'28" a 4'06 y 148med.
Los puestos a lo largo de la carrera 612-601-551-540-547. Quitando el ultimo km,bien corrido. Test favorable para ritmo teórico de 4'30 en la maratón.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2021 19:23 #42 per jcros (Associat/da)
Ma semblat veure poques pastanagues, avui 10 anys després la he tornat a portar, ha estat guay ser reconegut

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2021 20:03 #43 per gorka (Associat/da)
Doncs jo sóc un dels que he corregut de pastanaga, com fai sempre a les curses de ruta... sempre que alguna cosa no ho impedeixi, diguem que quasi sempre.;)
Molt content de poder repetir la liturgia: foto puntual (que tothom té coses a fer i rutines que no es volen trencar), entrada al calaix de sortida (àmpli i cómde, almenys el meu: gris), sortida prou tranquil·la (amb "Highway to Hell" de música de fons) i en el meu cas una bona "gasosa".
Sabia que no podia passar de 5.40 el quilòmetre si volia tenir alguna garantia de poder aguantar el ritme les dues hores que volia esmerçar en el meu retorn a la Mitja Marató, de manera que m'he centrat en no fer-ho els primers cinc quilòetres però les cames anaven a la seva i a més a més el decalatge que tenia entre el GPS i els punts quilomètrics em desconcertava una mica. Suposo que, com altres, he picat la sortida abans d'hora,
El cas és que he fet els dos primers 5000s a 5.34 i 5.33 i el que ha vingut després era previsible: fos al quilòmetre 13-14 i arrosegant-me a partir del 18.
He acabat super-content amb 2.04.27, que és la meva pitjor marca en Mitja Marató, però amb la satisfacció de tornar a creuar una linia de sortida i -sobretot- la d'arribada. Era la primera Mitja que corria després de 3 anys que esportivament han estat molt complicats i sent conscient que ara és com si comencés de nou, amb unes limitacions de prestacions que en el millor dels casos em permetran acostar-me als pitjors resultats de la meva primera era com a corredor.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2021 20:07 - 17 Oct 2021 20:09 #44 per Jorfer (Associat/da)
Jcros o armari doncs jo t'he vist d'esquena però tu a mi no i m'he alegrat de veure't.

Et puc assegurar, si mires les classificacions, que hem sigut més de 50 però cadascun té les seves prioritats i els seus llocs de trobada i els seus interesos i és difícil trobar el punt de trobada encara que es posi al foro, al twitter, al facebook, al instagram i al telegram. Les fotos col·lectives crec que ja no estan de moda i si les individuals que alimenten els egos. La veritat, a nivell personal, estic decepcionat i aquelles meravelloses fotos que feiem no fa tant s'han perdut. :pensive: :pensive: (Mercè o avui). Adjunto la que hem fet al lloc de trobada.

Cachirulo buena media. Seguro que el 3h10 lo tienes en las piernas. Ánimos que ya queda poco.

Miguel Sbd, doncs si, una gran grupeta de bona gent i tots feliços de tornar a córrer pels carrers de Barcelona.

Oriol R m'alegra llegir que has assolit la marca prevista. Curiós el tema de la nomenclatura de l'equip i les seves variants ( sumades ja som 48, més llebres oficials, més gent d'altres grups,...).

Polgi Àlvar, amic meu, ens ha fet molta il·lusió veure't al teu carrer. A veure si aviat retornes que et trobem a faltar. ;) :thumbup: :kissheart: I gràcies per les fotos i els ànims.

JJ_SBD t'he vist molt bé i amb ànims per a fer una gran marató. Ens trobarem el 7N i la farem grossa.

Gorka l'important avui ha sigut tornar a córrer pels carrers de Bcn, la marca és secundària.

En quan a la mitja després dels rituals previs de cafetons i fotos, ens hem anat al calaix de sortida blau amb l'objectiu de donar un cop de mà a l'Amic a baixar de l'objectiu de 1h41 per a poder entrar a la marató de NYC 2022. De seguida hem fet una gran barqueta amb Pescallunes, SergiCb, germans sincamiseta, XarlieOne1, ...i algun vell conegut com Jordi Martin Graupera (m'ha fet especial il·lusió). I sortida.

Comencem amb prudència doncs el Paral·lel puja així que sortim conservadors fent els primers kms per sobre de la mitja prevista (+0.08'). A GV ja comencem a agafar velocitat de creuer i en Pescallunes marxa i ja no el veurem. Rafa va sense problemes i ens agrupem amb Carlos&Jesús i anem tirant milles recuperant els segons i abans del km10 ja portem un petit matalàs. Del 10 al 15 anem guanyant segons i el sub 1h40 comença a ser factible.
Al km 16 en XarlieOne1 tira que vol acabar fort i fa un porgressiu de traca i mocador. Jo em quedo amb el Rafa i el Sergi i anem fent, passant una petita crisi, però acabant molt fort el darrer km a 4:30. Temps final oficial 1:39:27 així que fita assolida.

En quan al nou sistema de cronometratge crec que ha funcionat bé, encara que a mi em marca algun segon de menys (potser he passat alguna catifa prèvia i no m'he enterat). M'he sentit raro sense el xip groc a l'espardenya després de tants anys fent un cronometratge impecable però m'imagino que la llei de l'oferta i la demanda mana.

En quan als avituallaments, mesura del circuit, voluntariat, organització sortida i arribada, guardarropia, ...tot genial.
La única proposta de millora és la qualitat del teixit de la samarreta, doncs podria ser una mica millor pel preu que paguem. El disseny, m'ha agradat personalment.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2021 20:51 #45 per XaviCht (Associat/da)
Felicitats a tots els finishers, en especial als que heu aconseguit l'objectiu!

Un altre que ha corregut, com sempre des de que no me les paga la feina, amb la samarreta pastanaga. La Sandra i jo volíem arribar a temps a la foto, però no ens ha sortit bé el tema aparcament i em fet tard (no encerto gaire amb els horaris, darrerament :D)
Després dels problemes de la Sandra amb l'isquio, les darreres setmanes, ella venia baixa de kms i amb dubtes sobre si avui aniria bé. Hem començat amb 6 km previs, a 5'40-5'45, i cap a la sortida. Els primers kms avançant gent, després ja ritme constant. Content, perquè ha sortit, sense controlar gaire el rellotge, un ritme mig de 5'33, quasi clavat al pla A per la marató (5'35). Ja teníem descartat aquest pla, però veient com ha aguantat la Sandra fins el final, a aquest ritme... no descarto el sub4, ara, altre cop... tot i que és ser optimista. Ja veurem.

Molt content d'avui. Llàstima no haver arribat a la foto.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2021 21:21 #46 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Al final molt content per el meu resultat he fet 1h51'15''ara ser que seré finisher en la marató de Barcelona no la tenies totes peró ultimament veig que vig perbon camí gràcies al meu mister JB el meu fil ha fet MMP 1h25'21'' ara la propera cursa que faré la marató de Barcelona :stucktongue
Moltes felicitats a totes i tots i sobretot a la nostre gent del km10 per els vostres anims i servei :hearteyes:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2021 23:43 #47 per andreugg (Associat/da)
Una bona jornada, marcada pel meu punt de vista amb el fet de retrobar-nos. Una jornada que a nivell meteorològic pel meu punt de vista feia calor però ves anat millor del que esperava. Tenia por de superar les 2h i finalment 1:47:14, alguns de vosaltres us he vist en el moment de la foto d'altres us veia durant el recorregut.

El tema del GPS a mi m'ha sortit 21,3 en un rellotge i en 21,8 (volia comparar el Fenix 6x amb el vell Fenix 3), com sempre un clàssic circulació densa fins la Gran Via, però és podia corre bé. Els avituallaments dintre de la rutina habitual, i el públic molt animat.

He vist un parell de caigudes i poc més a destacar.

Ara comença la compte enrere per la segona mitja, la de València. A vera com va aquesta.

Salut i un plaer de poder-vos veure!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2021 08:52 #48 per felip (Visitant)
Hola nois,

Primer de tot he de dir que vaig fer "campana" a la foto, ja que l´aparcament va costar.
En quant a la Cursa en si, va sortir als ritmes previstos, sense capacitat de poder fer una mica més.
A meta vaig arribar en 1h54'42'' (temps xip), que suposa una millora considerable respecte a la Mitja del Maresme (primera desde fa 3 anys).

Seguim en "mode Marató" acumulant quilòmetres i veient com cada vegada ens queda menys temps, i això pot ser bo en alguns aspectes, però alhora dolent en molts d´altres.
En breu segur que comencen els "Nervis ON".

Fins aviat cracks.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2021 09:15 - 18 Oct 2021 09:16 #49 per jramon (Associat/da)
Hola companys. No hi vaig ser a la foto perque estava fent la previa de 9 kms de cara a completar la tirada de 30. Els 30 els vaig fer a ritme de 4:55 i la mitja en 1h 44 min 05 segs. Sembla que be per la marató, pero al final em feien mal les cames. Conto que amb la baixada de kms final i el pas pel fisio em donarán el puntet per patir menys.

Gracies als companys del km 10 pel seus anims (a mi m'ajuden molt) i al Polgi per la seva foto. Sou collonuts

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2021 12:35 #50 per Alex_Knight (Associat/da)
Hola a tots! Un plaer coincidir amb molt de vosaltres abans de la cursa. :) Va ser un dia molt xulo, i en el meu cas el retorn a les curses des de Febrer del 2020, i a més a més va ser curiós que era en el mateix escenari, mitjà de Barcelona.

Durant la cursa vaig poder còrrer amb bones sensacions fins al km 17, un pèl més ràpid del que tenia pensat (a 4'20"/km), després ja vaig acusar la falta de volum (del 17 a meta a 4'36"/km), també vaig començar a pensar que ja tenia la feina feta i que haig de seguir treballant per poder fer la Marató amb condicions. Al final 1h32'30". :party:

Seguim!

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2021 13:09 #51 per sandmannn (Associat/da)
Bones!

Un altre que es va perdre la foto pq tocava tirada (7 km). De fet, com sempre que havia fet aquesta Mitja, intentava anar a per MMP i mai feia tirada, vaig haver de mirar per on donar-la jeje.

Pel que fa a la cursa, prou bé. Temps de 1h 47' i acabant més o menys bé. Si que haig de dir que sort de que m'acompanyessin l'stone_apo i l'adalpu, que varen tirar de mi jeje

Per la tarda el menisc feia la guitza i avui a estones també... la veritat no sé que fer respecte a la Marató pq hauria de fer repòs pero la droga em crida jeje.

Aviam aquestes 3 setmanes si faig algo més de bondat i ni que sigui la faig caminant al final

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2021 13:15 #52 per Josep80 (Associat/da)
Enhorabona a tothom, especialment a aquells que us heu tornar a posar el dorsal després de mesos i mesos de no fer-ho.
Com diu en jorfer, el més important és tornar-hi, sense mirar el temps. Ànims, i a córrer!!! :clap: :clap: :clap:

total maratons: 50
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
països maratons: 35
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2021 17:55 #53 per mònica (Associat/da)
En general sembla que estem tots contents, això és el millor !! :clap:

Jo tinc un decalatge de 9 segons entre el meu crono i el de la cursa...i és que sota l'arc de sortida hi havia una catifa i uns quants metres més enllà n'hi havia una altra. És possible que la de sota l'arc fos la catifa "d'arribada" i la de sortida fos la de després...això ho explicaria-

Per mi aquest diumenge ha estat el retorn a la mitja després d'un munt d'anys (9 si no m'he descomptat). Entre mig he fet alguns 10km, però aquesta distància, que és la meva favorita, la tenia abandonada.

I potser feia més de 9 anys que no apareixia en una foto de corredors.cat així que vaig compensar algú dels que buscava aparcament, feia cua al polikin o feia la pre-tirada :lol:

I ara la crònica (recuperant vells costums):
Aquesta mitja la hem ficat amb calçador dins la preparació de la marató. Segons el meu company i entrenador, ens quedava massa a prop per a fer-la a tope, havia de sortir a 5'20"/km els primers 4-5 i després a 5'15" la resta. Sense la pressió d'anar a fer marca (aquest tren ja ha passat) em va sortir una molt bona cursa, vaig fer la segona part més ràpida que la primera i vaig tenir bones sensacions, que d'això es tractava.

Al final 1h49'47" que arrodonint són 1h49' de tota la vida :laughing:

M'alegro que en general hagi anat bé i que l'Amic hagi fet mínima de sobres!! ens veiem a la Marató!!!!

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2021 11:51 #54 per Dabit (Associat/da)
Bones, companyes

Sobre el tema del decalatge amb el crono, és cert que la segona catifa (la que estava més endavant) era la de la linia de sortida i l'altra la d'arribada (ho fan per homologar la distància. Altres anys es movia la catifa, i suposo que també l'arc, de la línia de sortida al punt d'arribada i aquesta edició, no sé si perquè aquest arc nou és més complicat de moure o per la forma de fer diferent de cada cronometrador, s'ha deixa't tot ja muntat a la linia de meta.

Salutacions

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2021 15:37 #55 per Marc31 (Associat/da)
Bona tarda!

Sóc conscient de que vaig una mica tard (molta feina aquesta setmana), però m’agradaria compartir les sensacions del passat diumenge a la Mitja Marató de Barcelona.

Primer de tot, feliç per poder retornar progressivament a la normalitat de les curses i poder intercanviar impressions amb molts correcats com en Rosado83, en Pescallunes, en Jorfer, en XarlieOne (els teus últims 5km van ser espectaculars), en Xavi Nadal, en Miguel SBD, l’Andreugg, en Ramon Nou o en Sergi CB. (Crec que no em deixo a ningú??). La majoria esteu molt forts i es nota que heu entrenat moltíssim per a la marató.

D’altra banda, com diu en Jorfer, és una pena que fóssim tant pocs a la foto correcat, però tinc la sensació que amb el parèntesi de la pandèmia aquesta tradició s’ha deixat una mica de banda, i estic segur que amb el temps es recuperarà poc a poc.

En quant a la cursa, el meu objectiu era fer-la a un ritme tranquil i sense forçar per la proximitat amb la marató, però després de reflexionar-ho els dies previs i venint de molta confiança després de les bones sensacions de la tirada de 30k, vaig decidir intentar assaltar el crono.

Doncs bé, tenint ja clar l’objectiu, vaig dirigir-me cap al calaix de sortida amb certs nervis, però a la vegada molt concentrat. La sortida va ser molt fluida i ràpidament vaig veure que el ritme de 4:10/km el tolerava bé, però amb la por de petar en qualsevol moment. Els primers km van ser a ritme constant, i al passar pel Arc del Triomf i esperonat per la gent que animava, vaig fer el km més ràpid de la cursa. Aquí va tocar tirar de cap i ser conscient de que quedaven molts kms. Després de creuar el km 10 amb un temps de 41:36 i sense aparent desgast, vaig patir flat del km 12 al 14. Feia molt de temps que no el patia en cursa, però, afortunadament, a través de la respiració el vaig poder controlar. Llavors, va arribar el moment d’entrar a la Diagonal, i aprofitant l’amplada de l’avinguda, vaig poder fer 2-3km per sota del ritme mig. Van ser el preludi del patiment final, ja que a partir del km 18 vaig començar a veure molt lluny la meta. El front marítim se’m va fer etern i el sol que començava a apretar no ajudava. Finalment, tocava encarar el tram final pel carrer Pujades, que tot i estar literalment fos, vaig poder tirar d’orgull i vaig córrer els últims metres per sota de 4 al km fins arribar a la meta, aconseguint parar el crono en 1:27:29, un minut i mig menys que a Granollers el passat més de Juny. Vaig acabar molt content i satisfet per la recompensa d’un estiu d’entrenaments intensos i passant molta calor amb el company de batalles Roubby, que també va fer una cursa per treure’s el barret.

I fins aquí la meva crònica. I abans de despedir-me, dir que tinc moltes ganes de debutar en marató i poder compartir l’experiència amb autèntics mestres d’aquesta distància. Ens queden menys de 20 dies!

Salutacions i kms!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2021 16:26 - 20 Oct 2021 16:27 #56 per XarlieOne1 (Associat/da)
Bones!

Un altre que va tard....
En el meu cas, feia setmanes que havia decidit que no aniria a batre marca i només a consolidar distàncies per a la Marató, per això l´objectiu d´acompanyar a l´Amic en el seu intent de fer marca per a N.York, que era sub1h41.

De sortida vam fer una bona grupeta amb en Jorfer, Amic, en Pescallunes (que va volar aviat), en SergiCB i algun company més d´en Jorfer. En Rafa, que es coneix molt bé va sortir ràpid, i ja per Gran Via anavem complint els temps previstos, inclús anavem un pel ràpids. Per part meva, tenia molt bones sensacions i començava a pensar en fer una part de la Mitja una mica més fort, per provar cames (ultimament porto bastant quilometratge..).

Així que passats els 15K i amb en Rafa ja bastant sobrat per a fer l´objectiu, vaig comentar al Jordi la possibilitat de apretar els últims 5Km, i així possar-me a prova a Litoral, que sol ser un lloc on mentalment em costa passar les curses...
Mans a l´obra...al 16K em despedeixo del grup (anaven també els Sincamiseta) i apreto...tot possant-me a 4´15...he de dir que la prova va anar bé i vaig passar el literal corrent fort i a ritme estable (esperem el 17/10 poder dir el mateix..) i vaig encarar l´última recta encara amb un punt més fort....

Arribada en 1:37:21 i a esperar a la resta de la barqueta, que per supossat va complir objectius.

Com la resta, va ser un plaer tornar a córrer pels carrers de BCN i coincidir pre, post i durant cursa amb tanta bona gent!

Seguim....proper pitrall, Marató de BCN.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2021 18:25 #57 per Roubby (Associat/da)
Bona tarda correcats!

Un altre que va tard amb la crònica...

Després de la tirada de 30K amb els correcats l'anterior diumenge, i seguint els consells del mestre Jorfer, vaig sortir a intentar fer 1h 32'.

Després de la foto correcat, vaig al calaix blau amb el Bigsky76, desitjant sort al Marc31, que sortia un calaix per davant, quasi semi-elit :stucktongue

Comença la sortida i surto tranquil fins passar paral.lel. Al encarar gran via, agafo el ritme previst de creuer i continuo així fins la entrada a diagonal. Allà veig per l'altre cantó al Marc31, que anava molt per davant de l'Axe75, que feia de llebre d'1h30'. Intento no pensar gaire en el que queda, ja que mentalment es fa molt dura aquesta part d'anada i tornada (ja veurem a la marató com va :whistle:). Al fer el gir i continuar una mica més veig la barqueta que l'hi han fet a l'Amic, tot envoltat de correcats.

Entro al litoral aguantant ritme (menys en la pujadeta trenca cames que hi ha) i d'allà fins l'últim gir on ja es veu la meta. Apreto les dents els últims 500m per fer-los a 3'56", animant a l'Alex_Knight, que també es trobava fent els últims metres.

Paro el crono en 1h32'58", pràcticament 2' menys que a la mitja de Granollers.
Ara ja només queda fer Tapering i disfrutar el 7N amb el debut en la distància de 42K.

Com sempre, el millor de tot compartir sensacions i cròniques de la cursa amb altres correcats.

Ens veiem a la Marató!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2021 22:49 - 20 Oct 2021 22:50 #58 per Alex_Knight (Associat/da)
Molt bona cursa Roubby, al llarg de la Gran Via t'anava veient per davant i quan et vaig avançar se't veia amb bones sensacions, com vas confirma acabant fort i amb un bon sprint a meta.

Ens veiem el 7N!! on crec que el més sensat és anar amb la barqueta de Jorfer&Xarlie :thumbup:

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

Please Entra or Crear compte to join the conversation.