La LLiGaCoRReCaT sorteja dues inscripcions!!!

La LLiGaCoRReCaT sorteja dues inscripcions!!!

15 Jun 2018 17:43 #21 per Sarcel (Associat/da)
Tampoc hi haurá gots als avituallaments, que ho sapigues Grampy!

Lo que si tenim és bany a la piscina després.

Si no ens veiem al 1.000 Social ens veim el diumenge doncs.

Tonivet també penso aprofitar la possibilitat de recullir el dorsal aquesta tarda però será dificil coincidir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2018 18:42 #22 per tonivet (Associat/da)
Sarcel tens un MP

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2018 14:32 #23 per tonivet (Associat/da)
Doncs m'agradat força aquesta cursa que, mes que trail a mí em sembla una cursa de muntanya: no es gens tecnica, te molta pista i gran part es pot fer corrents perque els desnivells no son força pronunciats.
O sigui una cursa ideal per a asfalterus com jo que fan incursions a la muntanya jeje.

A la sortida he pogut saludar a la sarcel. Malauradament a l'acabar tenia que marxar rapid i veient les classificacions m'he adonat que ha sigut primera de categoría. Felicitats!!
Gracies a la lliga correcat per aquesta cursa,rápida,bonica i mediatica (he arribat amb l'alpinista Ferran Latorre; segur que tinc foto jeje)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2018 20:47 #24 per Sarcel (Associat/da)
Efectivament, cursa molt recomanable per tothom qui li agradi córrer per pista, genial l'invent del camió cisterna per prendre una dutxa sobre el km. 15 o així. En realitat feia una brisa molt agradable i no he patit de la calor però igualment he gaudit molt mollant-me el cap. I genial també la piscina, poder banyarse i després menjar a la gespa... quin gust. T'ho has perdut Tonivet.

Estic molt contenta perquè la cama m'ha aguantat les 3 hores i he anat força bé, tot i que de seguida gairebé tothom m'ha avançat i amb aquest perfil tan corrible no hi havia res a fer, impossible recuperar terreny i he arribat dels últims, amb molta diferència. Però si, m'he endut premi per participar, una cerámica a més a més, han cuidat molt el tema trofeus... I una mega ampolla de vi també! Hi havia premi per als tres primers i per als tres primers de més de 50 anys. He tingut sort perquè era l'única noia de més de 50 anys :)

A l'octubre fan la cursa de 10 km de nit. Hi vaig anar l'any passat i m'haviat agradat molt, un bon equilibri entre pista i corriol i l'ermita a dalt iluminada, preciosa. Es diu Trail nocturn la Tossa. També puntua per la lliga corredat i la lliga trail del xip groc.
Anirmar-vos !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2018 12:49 #25 per Sarcel (Associat/da)

tonivet va escriure: Gracies a la lliga correcat per aquesta cursa,rápida,bonica i mediatica (he arribat amb l'alpinista Ferran Latorre; segur que tinc foto jeje)


Si que tens fotos de l'arribada Tonivet, ni ha una a més a més molt guapa.
Yo no surto que he arribat massa tard.

Afeigeixo foto d'un dels 24 trofeus que és van repartir entre les dues distancies, obra de la ceramista Mary Gumà.

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2018 16:32 #26 per tonivet (Associat/da)
Si gracies sarcel les he vist al Facebook de la cursa, amb la samarreta taronja son inconfundibles!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2018 13:34 #27 per pinelli (Associat/da)
Enhorabona sarcel , sempre al podi ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.