40a Jornada: Mitja del Prat, Mitja de Figueres i cursa de l'Esquirol.

40a Jornada: Mitja del Prat, Mitja de Figueres i cursa de l'Esquirol.

21 Nov 2019 13:32 - 21 Nov 2019 13:33 #1 per piri (Associat/da)
Per la jornada 40 tindrem dues mitges i una cursa de muntanya.

El Club Pratenc AA, amb el suport institucional de l'Ajuntament del Prat de Llobregat, amb l'autorització de la Federació Catalana d'Atletisme, i sota el control del Comitè Català de Jutges organitza la VII Mitja Marató del Prat de Llobregat.

La sortida i arribada estaran situades a la pista d’atletisme del Complex Esportiu Municipal Sagnier del Prat de Llobregat. L'hora de sortida de la Mitja Marató serà a les 9:30 h el diumenge dia 1 de desembre.

Els avituallaments estaran situats en els quilòmetres 5, 10 i 15 aproximadament, així com a l’arribada.





L’Ajuntament de Figueres i l’Associació Atlètica Mitja Marató Figueres organitzen la Mitja Marató de Figueres i cursa de 10k.

Les distancies de les curses són de 21,097 km i de 10k. Les carreres es duran a terme el proper diumenge 1 de desembre. A partir de les 9:30, la Menuda. A les 10:20 sortida amb Egoismo Positivo dels esportistes amb discapacitat, i a les 10:30 sortida dels corredors de 21km i 10km.

El recorregut transcorre pels municipis de Figueres, Vilabertran, Peralada, Cabanes i arribada a Figueres. La sortida serà al carrer Pujada del Castell (Torre Galatea) i l’arribada a la Plaça Catalunya.

Hi haurà servei d’avituallament als quilòmetres, 6, 11 i 16. Tots els participants rebran un obsequi de l’organització, així com avituallament final amb refrigeris varis, fruites i altres.

L’organització ofereix a tots els participants el servei de dutxes el pavelló municipal de Figueres fins a les 14 hores. També hi haurà servei de guarda-roba a la Plaça de Catalunya.





La Cursa de muntanya de Fontpineda, la cursa de l'esquirol, són gairebé 15'24k en un 70% de recorregut de terra. Es disputarà el dissabte 30 de novembre a Pallejà a les 10h. des de la rotonda de Fontpineda a Pallejà, Via Farigola, 2.

El desnivell positiu de la cursa són uns 570 metres. La cursa comptarà amb dos avituallaments líquids i un sòlid.

Els horaris que seguirà la cursa són:

7:30 Trobada de voluntaris

8:00 Últimes inscripcions

8:30 Lliurament de dorsals

9:00 Xocolata calenta i cafe

10:00 SORTIDA de la cursa.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2019 19:38 #2 per grampy (Associat/da)
Bona tarda, i Bombers no entra?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2019 23:38 #3 per mario.cat (Associat/da)

grampy va escriure: Bona tarda, i Bombers no entra?


Hauria de entrar, ja que està en el calendari amb la data del 27 d'Octubre (encara que entre paréntesis diu 2018). He de pensar que per canviar de dates no ha de sortir del calendari i per tant hauria de puntuar.

No obstant, els "gurús" que porten la Lliga son els que tenen la darrera paraula. :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2019 23:56 #4 per piri (Associat/da)
Moltes gràcies grampy i mario.cat per estar pendents!

M'he despistat jo. El cas és que crec recordar que la cursa de Bombers porta canviant de data les tres últimes edicions. La teniem ubicada a l'octubre perquè ja no sabíem quan anava a disputar-se.

Tal i com bé diu Mario la cursa estava introduïda al calendari, per tant ha d'entrar. Sí o sí. Gràcies.

I de pas us adelantem que per la propera edició de la LLiGaCoRReCaT el calendari serà MOLT més reduït. I que una part de les curses les decidireu amb els vostres vots vosaltres. Només podran votar els associats/des a CoRReDoRS.CaT i que a més esteu inscrits/es a la LLiGa ja que si fos d'altra forma no tindria cap sentit.

Us penjarem un fil detallant tota la informació el més aviat possible.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2019 00:04 #5 per piri (Associat/da)
Doncs us presentem la Cursa dels Bombers de Barcelona.

La cursa serà pel proper diumenge 1 desembre del 2019 a les 9:00 del matí des de l'Avinguda Marquès de l’Argentera.

Tots els inscrits/es disposaran de Guarda-Roba gratuït a la zona de sortida/arribada de la Cursa Bombers de Barcelona al Pavelló CEM Ciutadella junt amb la Pista exterior des de les 7:30 fins a les 08:30h

I, per altra banda l'horari de recollida de tot allò que hi deixeu serà des de les 10:00 fins les 13:00h


Per poder recollir la vostra samarreta i el dorsal haureu d'acudir a la Fira del Corredor situada al Mercat de la Sagrada Família els dies 28, 29 i 30 de novembre: goo.gl/maps/ZgHpDdDcJiUjprQA9

Recordeu que per recollir-ho tot necessitareu el DNI i el comprovant de la vostra inscripció.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2019 10:00 #6 per mario.cat (Associat/da)

piri va escriure: Moltes gràcies grampy i mario.cat per estar pendents!

M'he despistat jo. El cas és que crec recordar que la cursa de Bombers porta canviant de data les tres últimes edicions. La teniem ubicada a l'octubre perquè ja no sabíem quan anava a disputar-se.

Tal i com bé diu Mario la cursa estava introduïda al calendari, per tant ha d'entrar. Sí o sí. Gràcies.

I de pas us adelantem que per la propera edició de la LLiGaCoRReCaT el calendari serà MOLT més reduït. I que una part de les curses les decidireu amb els vostres vots vosaltres. Només podran votar els associats/des a CoRReDoRS.CaT i que a més esteu inscrits/es a la LLiGa ja que si fos d'altra forma no tindria cap sentit.

Us penjarem un fil detallant tota la informació el més aviat possible.


Gràcies Piri per l'aclariment i per la vostra feina que feu amb la lliga. ???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Nov 2019 01:40 - 29 Nov 2019 01:46 #7 per andreugg (Associat/da)
Bona nit, perdoneu que molesti però ja no sé si es que no ho entenc com funciona la lliga Correcat o faig res malament, el fet és que a data d'avui en el meu perfil no em consta cap marca en 10k ni 21K, voldria saber si això és normal? Ja que val vaig entendre que no estic a la classificació perquè com sóc lent i no arribo a puntuar ni sortir en les classificacions d'aquí però si a Xipgroc, però en el meu perfil personal tinc un lloc que diu MMP, entenc jo que aquí tindria de sortir una cosa no?

Perdoneu de veritat que us molesti, segur que és culpa meva que no entès alguna cosa, tampoc trobo cap lloc per afegir les meves curses, entenc que sóc lent, entenc que no puntuo però perquè no puc tenir un registre de les meves curses que corro? Sembla vist el meu perfil com si no estigués en cap.

Moltes gràcies per tor.

PD Un exemple, La Mercè, vaig corre, vaig finalitzar a XipGroc tinc registre T 0.43:56 i en la classificació que surt a la web nostra surt gent amb temps més lents i jo no estic. Entenc que el que està passat està passat però és normal?

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2019 00:58 - 06 Des 2019 00:58 #8 per piri (Associat/da)
Hola Andreu,

En principi, si és com dius. No és normal.

Els resultats de les curses comencen a comptar just en el moment que t'inscrius a la LLiGa.

Pots enviar-me un mail privat amb totes les curses que has fet des de que t'has donat d'alta a la LLiGaCoRReCaT.

Gràcies a tu!

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2019 18:07 #9 per Jorfer (Associat/da)
Lliga actualitzada fins aquesta jornada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2019 08:38 #10 per Jorfer (Associat/da)
Andreugg ja ens ha arribat el missatge privat i a la propera actualització tindrem presents els teus resultats.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.