Inscripcions LLiGa 2020 i última jornada de la LLiGaCoRReCaT 2019

Inscripcions LLiGa 2020 i última jornada de la LLiGaCoRReCaT 2019

27 Des 2019 15:53 - 27 Des 2019 16:00 #1 per piri (Associat/da)
Bona tarda a tots i totes,

Abans que tot, agraïr la confiança als més de 350 associats i associades inscrites en les anteriors edicions de la LLiGaCoRReCaT.

Recordeu que tots els associats/des que estaveu inscrits/es a la LLiGa del 2018 i anteriors us vam esborrar el vostre registre a principis d'aquest any per tal d'actualitzar una base de dades compatible amb la nova web de CoRReDoRS.CaT.

Recordeu que des del gener del 2019 us podeu apuntar de nou a la LLiGa!!! Si encara no esteu inscrits/es, acte seguit us indiquem les instruccions de com fer-ho.


INSTRUCCIONS PER LA INSCRIPCIÓ

1. Registrar-se en el web de corredors.cat amb el vostre usuari i contrasenya.

2. Clicar a “QR2”, després a “Perfil” i finalment a “Sobre mi”.

3. En la part inferior feu clic a “Editar perfil”.

4. Introduïu el vostre nom complet, el gènere, la data de naixement i les vostres marques. No patiu que en cadascuna d’aquestes
dades podeu editar la seva privacitat (per veure-les només vosaltres, els usuaris, amics o tothom).

5. No us oblideu que en la part inferior heu de clicar "Guardar canvis".

6. En un altra pestanya entreu al web de la lliga: lliga.corredors.cat

7. Registreu-se a la LLiGa posant el vostre usuari i contrasenya.

8. En les seccions de l’esquerra, fer clic en “Participa-hi”.

9. De seguida veureu les vostres dades i us demanarà el vostre nom i codi de xip groc.

10. Feu clic per desar les vostres dades i finalitzar el vostre procés d’inscripció.


Qualsevol dubte l'intentarem resoldre amb la major rapidesa possible.

Gràcies pel vostre suport i la vostra confiança en la comissió de la LLiGaCoRReCaT.






Ja pel dimarts 31 de desembre tindrem la cursa dels Nassos a Barcelona. La sortida serà al carrer de la Selva de Mar a les 17:30 hores.

La distància serà de 10k ja que serà el mateix circuit que l'edició anterior.

La sortida està dissenyada per calaixos en funció de la millor marca acreditada en 10 quilòmetres en les curses de la ChallengeBcn10K dels dos últims anys. Cada calaix està identificat amb un color. Només hi poden accedir els corredors que tinguin el dorsal o la polsera del color distintiva de cada calaix. En cas de no disposar de marca acreditada es sortirà del calaix blanc.

La sortida dels participants de cadira de rodes serà a les 17:27 hores. La resta de sortides seran esglaonades en tres temps: la primera, a les 17:30 hores; la segona, a les 17:33 hores, i la tercera, a les 17:38 hores. A la classificació per categories, es tindrà en compte el temps real.

La recollida de dorsal i de xips es farà al Complex esportiu municipal de la Mar Bella (Av. Litoral 86-96 08005 Barcelona)

- Diumenge 29 de desembre, 12.00h a 19.00h

- Dillins 30 de desembre, de 11.00h a 19.00h

- Dimarts 31 de desembre, de 11.00h a 15.00h (torn matí).

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2020 16:06 #2 per Jorfer (Associat/da)
Creiem que ja estan tots els resultats de la lliga 2019 enllestits.

Bon any 2020 i visca la lliga 2020 que estem treballant en el tema.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Gen 2020 00:11 - 04 Gen 2020 00:13 #3 per piri (Associat/da)
Aviseu-nos (de seguida) si observeu resultats no registrats al web de la LLiGa ja que en breu donarem per enllestida la LLiGaCoRReCaT del 2019 i publicarem les guanyadores i els guanyadors.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Gen 2020 12:46 #4 per mickymache (Associat/da)
Hola, piri!

Et refereixes a resultats de l'última setmana de la lliga 2019 o de tot l'any 2019?
Jo tinc resultats a tres curses dels primers mesos de 2019 que no estan inclosos en el resultat final; segurament perquè eren curses no cronometrades per Xipgroc i suposo que són més difícils de controlar: Cursa Popular de Polinyà, Mitja Marató Pla de l'Estany i Mitja Marató de la Garrotxa.
I al setembre també vaig participar a la Cursa de la Diada de Tèrmens que, tot i estar en el calendari, al final no sé si forma part de la lliga 2019.

Però... vaja... ha passat tant de temps i no vaig avisar en el seu moment... jo donaria per tancada l'edició 2019 tal com està i endavant amb l'edició de 2020. :great:

Moltes gràcies!!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Gen 2020 18:53 #5 per piri (Associat/da)
Home mickymache, si hi han resultats pendents els hem d'introduir ja que pot afectar a alguna classificació.

Per tant, registrarem els tres resultats i esperarem per si hi ha algun/a correcat més.

Moltes gràcies per avisar i pel teu seguiment de la LLiGaCoRReCaT!!!

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2020 16:22 - 05 Gen 2020 17:54 #6 per piri (Associat/da)
Bona tarda,

Us informem que donem per tancada la LLiGaCoRReCaT 2019!!! Demà publicarem els guanyadors i les guanyadores de la LLiGa!!!

També us informem, que sempre hem sigut flexibles a l'hora d'introduir resultats anteriors, però a partir de la present LLiGa 2020, obeirem al 100% al reglament. L'actual reglament, el del 2020, contemplarà quatre setmanes (28 dies) de temps per introduir-los.

Finalment, volíem agraïr a totes les/els correcats pendents de la LLiGa que sempre ens mostren el seu suport i ens ajuden a seguir millorant edició a edició.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2020 17:19 #7 per andreugg (Associat/da)
Jo us agraeixo a vosaltres per la feina realitzada i tenir d'aguantar als pesats com jo que ho pregunten coses o li succeïxen coses rares.

Sigui com sigui, que la 2020 estigui plena de punts que voldrà dir que no estem quiets sinó sumant kms plens de companyerisme. Salut

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2020 16:08 #8 per piri (Associat/da)
Tal i com us vam informar, us adjuntem les guanyadores i els guanyadors de la LLiGaCoRReCaT 2019.

No us oblideu de votar les curses del calendari de la LLiGa del 2020 i si no esteu encara inscrits, en el primer missatge d'aquest fil teniu les instruccions necessàries.


CLASSIFICACIONS FINALS LLIGACORRECAT 2019

1. SÈNIOR MASCULINA……....….ptarditti

2. VETERANES_A…………….....…...bcnrosie

3. VETERANS_A………………….......Rafa Pérez

4. VETERANES_B………………….....Liz

5. VETERANS_B……………….....…..jordi mas

6. VETERANES_C………………….....merce008

7. VETERANS_C……………….....…..Josep58

8. CLÀSSICA_FEMENINA.............ConxaC

9. CLÀSSICA_MASCULINA...........rnou

10. MUNTANYA_FEMENINA.......carme72

11. MUNTANYA_MASCULINA.....piri

12. SUMA_FEMENINA.................luzyan54

13. SUMA_MASCULINA..............grampy

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2020 01:20 #9 per andreugg (Associat/da)
Felicitats a tots i totes! Això son autèntics potes taronges!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2020 22:33 - 14 Gen 2020 22:46 #10 per Mamen (Associat/da)
Ya se acabado el plazo? No hay senior femenina ?
No sabía cómo se hacía ? lo de inscribirse

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2020 21:11 - 15 Gen 2020 21:12 #11 per piri (Associat/da)
Hola Mamen, bona nit.

Una cosa són els premis de la LLiGaCoRReCaT 2019. Actualment no tenim cap sènior femenina.

Altra cosa són les inscripcions a la LLiGaCoRReCaT del 2020. Per inscriure't has de seguir al 100% els passos descrits en el primer missatge d'aquest fil.

Quan facis la inscripció optaras a guanyar totes les categories absolutes femenines.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2020 22:42 #12 per Mamen (Associat/da)
Que pena no haberme enterado antes... mira que llevo años siendo correcat ?Ahora ya estoy apuntada para 2020? que hago carreras cada finde y por lo tanto muchas coinciden con las que puntúan.
Gracias!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2020 12:32 #13 per Kaisur (Associat/da)
Bon dia.

Em vaig apuntar al Juliol 2019. (Kaisur-Miquel Martínez Moreno) Cap resultat s'ha registrat a la lliga. He enviat fins a 5 emails demanant ajuda ja que no se ben be que passa pero cap resposta. Al setembre vaig haver de canviar de xip i vaig demanar si us plau que em diguesiu com canviar-ho. Cap resposta.

Aquest any ja portem un mes i dos curses i tampoc tinc resultats ni resposta als nous missatges. si us plau, us podeu posar en contacte i explicar perqué no hi surto a la classificació? Be que a xipgroc hi soc setmana a setmana dins del club i puntuant a les lligues així que no se molt be què haig de fer per participar a la lliga (i si, he llegit els posts una vegada i un altre pero dec ser imbécil perque no veig com resoldre el meu problema)



5km: 0:18:51 (Nocturna de l'hospitaletSansi Masnou 2021)
10 km: 0:38:41 (Bombers 2021)
Mitja: 1:24:56 (Mitja de Barcelona 2020)
Marató: 3:02:56 (un-official Marató de barcelona covid edition)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2020 12:40 #14 per Oriol_TBID (Associat/da)
Hola,

Estàs parlant de la lliga del xip groc (championchip). Aquest fil és de la lliga correcat. Tota la info i la manera d'apuntar-se a la seva web: lliga.corredors.cat/

Tens l'apartat "Com funciona?" on s'explica què s'ha de fer per donar-se d'alta. Espero haver-te ajudat :)

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2020 13:14 #15 per Jorfer (Associat/da)
Kaisur jo crec que és un tema del canvi de xip.
L'hauries de parlar directament amb els del xip groc.

Aquí tens el formulari de contacte: www.championchip.cat/web/contacte/
I ells et respondran.

Crec que si entres com usuari dins de la pàgina del xip groc també pots fer tu mateix alguna gestió.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2020 13:34 #16 per Kaisur (Associat/da)
No, no estic parlant de la lliga xipgroc, només dic que a la lliga xipgroc estic ben registrat com corredors.cat i que si corredors.cat extreu l'informació de championchip, hauria de sortir. En canvi a la lliga corredors.cat no hi ha manera que reconegueu els temps ni les curses. He llegit múltiples vegades la página de com funciona pero no em serveix de res i per aixó, publicament, demano ajuda al organitzador/administrador.

Segons lliga.corredors.cat estic inscrit des-de juliol 2019. Nothing happens. És ben facil, punt 1, ok, punt 2, ok, punt 3.....

"L'administració de la lliga actualitza els resultats de totes les curses tant bon punt els té disponibles. Els teus resultats aniran apareixent al teu històric. Depenent del tipus de cursa del calendari a la que participis, sumaràs punts a alguna de les diferents lligues de la web: Clàssica i Muntanya! A més a més, cada quilòmetre que fas compta a la Lliga Suma!"

Doncs aquí és on crec que no puc fer res mes pel meu compte ja que no apareixen els resultats.

Gracies!

S!

5km: 0:18:51 (Nocturna de l'hospitaletSansi Masnou 2021)
10 km: 0:38:41 (Bombers 2021)
Mitja: 1:24:56 (Mitja de Barcelona 2020)
Marató: 3:02:56 (un-official Marató de barcelona covid edition)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2020 13:36 #17 per Kaisur (Associat/da)

Jorfer va escriure: Kaisur jo crec que és un tema del canvi de xip.
L'hauries de parlar directament amb els del xip groc.

Aquí tens el formulari de contacte: www.championchip.cat/web/contacte/
I ells et respondran.

Crec que si entres com usuari dins de la pàgina del xip groc també pots fer tu mateix alguna gestió.


Ho sento, com he dit previament, no és un tema de xipgroc. Championchip son lents i costa un munt que et facin cas, pero acabes sol·lucionant les incidénces com la de canvi de xip sense perdre cap resultat.

gràcies Jorfer!

5km: 0:18:51 (Nocturna de l'hospitaletSansi Masnou 2021)
10 km: 0:38:41 (Bombers 2021)
Mitja: 1:24:56 (Mitja de Barcelona 2020)
Marató: 3:02:56 (un-official Marató de barcelona covid edition)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2020 15:09 #18 per Mamen (Associat/da)
Creo que se a que se refiere Kaisur
Por ejemplo de esta temporada yo he hecho la de Sant Antoni y aún no sale ninguna puntuación, clasificación y todo eso aún sale de 2019
Supongo que tardará en actualizarse todo para este año

Saludos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2020 15:22 #19 per piri (Associat/da)
Bona tarda.

El web dela LLiGaCoRReCaT del 2020 necessita actualitzar els canvis realitzats. Intentarem fer-ho amb èxit el més aviat possible. Us demanem paciència.

Respecte la consulta del kaisur, dir-vos que, una vegada es celebra una cursa teniu un periode de tres setmanes per reclamar resultats als fils de les jornades.

Al 2020 ja tindràs tots els resultats al teu perfil.

Gràcies a tots i totes per la confiança!

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.