Grup d'entrenament Objectiu Marató sub3h30'

01 Des 2017 12:52 #1 per stone_apo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2017 15:53 - 01 Des 2017 15:54 #2 per RugbyMan
En ppi aquest debería ser el meu :-)

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'57" (Delta del Prat 2013) (41'09" Can Mercader 2014...encara que li faltaben uns metres)
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:32:46h (Gavà 2015)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 3:36:49h (BCN 2013)

01 Des 2017 16:47 #3 per squash
Hola

una reflexió, no es perd caliu i ambient durant el repte subdividint la preparació en tants fils com ritme objectiu hagi?

No sé si a cada fil només es penjaran els entrenaments i els dubtes, comentaris i discussions seran en un fil comú.

Ignoro com els organitzadors ho tenen previst.

Fins ara.

Jordi

01 Des 2017 18:13 #4 per egarense_83
Bones. Doncs jo he pensat el mateix. Crec que el millor és que cada setmana vagi penjant els microcicles setmanals a cada fil i tots els dubtes i comentaris es puguin fer millor a l´apartat de "conceptes i Explicacions" www.corredors.cat/forum/repte-marato-bar...rich-marato-bcn-2018
Si els organitzadors i part dels inscrits ho veuen be, podem fer-ho així.
Salut

01 Des 2017 18:16 - 01 Des 2017 18:21 #5 per egarense_83
Bones companys!
Doncs donem tret de sortida al repte amb molta feina per davant i molta il·lusió.
Aquí teniu el primer microcicle d’aquesta preparació d’aquest grup de corredors que voleu córrer al voltant de les 3h30 i si és possible trencar aquesta barrera.
Comencem amb càrregues mitjanes i ritmes més “estables” , mica en mica anirem progressant per arribar a volums més alts i intensitats més ràpides però el que us vull demanar és paciència i no cremeu etapes abans d’hora, que la preparació per la marató és molt divertida però també pot ser molt cruel.

Durant aquestes 14 setmanes trobareu sessions amb diferents referències i noms més tècnics d’entrenament.
Que vagi molt be la setmana, els entrenaments i BENVINGUTS a un gran VIATGE!!!

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: Explicacio...2-01.pdf
Mida del fitxer:326 KB
Adjunts:

02 Des 2017 09:01 - 02 Des 2017 09:02 #6 per Barceruel

egarense_83 va escriure: Bones. Doncs jo he pensat el mateix. Crec que el millor és que cada setmana vagi penjant els microcicles setmanals a cada fil i tots els dubtes i comentaris es puguin fer millor a l´apartat de "conceptes i Explicacions" www.corredors.cat/forum/repte-marato-bar...rich-marato-bcn-2018
Si els organitzadors i part dels inscrits ho veuen be, podem fer-ho així.
Salut

A veure que diuen els companys, pero jo també crec que és la millor opció. Tant pel que diu l’Squash respecte al caliu del grup com per evitar a l’egarense_83 haver de respondre potser a les mateixes questions en 2-3 fils diferents.

Potser si que serà positiu obrir altres fils tipus “infermería”, “consells nutricionals”, “coaching-motivació” (d’aquest darrer, en JoanDeGracia es va oferir per compartir-nos continguts i consells des de la seves tasques formatives). Aixi deixem el fil ja obert per temes relacionats directament amb els entrenaments i la preparació.

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

02 Des 2017 09:09 #7 per squash
Hola

suggereixo penjar els entrenaments setmanals en un únic fil per facilitar-ho a l'egarense_83 i alhora estar tots en un mateix espai.

I paral·lelament obrir els fils de nutrició, infermeria, coaching,...

I ja callo.

Fins ara.

Jordi

02 Des 2017 09:28 #8 per Barceruel
Jordi, et refereixes a fils de l’estil “Setmana 1” o “Primer microcicle” i que allà es publiquin els entrenaments de tots els ritmes? En la meva opinió, crec que potser ho tindrem més endreçat si es penjen cada un al seu fil. Pero estic d’acord que és millor un únic lloc per compartir i plantejar qüestions.

I no callis. :silly:

Fins ara.

Victor :kiss:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel
Adjunts:

02 Des 2017 09:54 #9 per squash
Hola

sí. 4 fils, entrenaments, nutrició, infermeria i coaching. I tot independentment del ritme objectiu.

I sí callo, que he dit que no correré la Marató i estic tocant els ous... inclús un dissabte de bon matí... que de fet és el què m'agrada.

Fins ara.

Jordi

07 Des 2017 11:54 #10 per RugbyMan
Bon dia a tothom,

jo ja comença la primera setmana en la meva linea. La setana pasada em varen treure un queixall d'una cosa que es diu seny i jo no en tinc. Parat fins avui, peró ahir per que "no decaigui la festa" he enganxat una Gastroenteritis.

Resumint, avui tindría q portar 3 entrenos i en porto un (9kms a rimte mitja de 5'06...en teoria volia fer els 50' suaus del dilluns per que necesitava que em donés l'aire) i ja veurem com estic avui per fer el segon. L'unic que em consola es que imagino q una setmaneta a pures i sopetes, i la gastro hauré perdut algun gramet...i el queixall de menys també m'haurà restat pes...jajajajajajajajaja.

Esprem que la setmana 2 sigui millor, tot i que dilluns marxo a Frankfurt per feina i les previsions no son gaire bones: Neu els 3 dies i maximes de 2 i minimes de -2 :ohmy: :ohmy: :ohmy:

Em sembla que seré un habital al fil del JoanDeGracia per intentar trovar motivació

Ens anem comentant per aqui companys.....i Jordi (squash) espero poder fer moooolts kilometres amb tu el 11 de març, que la liarem grossa.

C'mon

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'57" (Delta del Prat 2013) (41'09" Can Mercader 2014...encara que li faltaben uns metres)
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:32:46h (Gavà 2015)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 3:36:49h (BCN 2013)

09 Des 2017 17:40 #11 per egarense_83
Bones companys correcats!
Espero que la primera setmana hagi anat be, amb bones sensacions i regularitat amb els entrenos i mica en mica anar posant les cames a tono amb la progressió de les sessions.
Us he de dir que pel proper any espero veure algun correcat per Lanzarote a aquestes dates, creieu-me que és impressionant córrer una marató, mitja, 10k o 5k al desembre amb 23ºC i amb aquests paissatge paradisíacs. Us ho recomano molt jejejeje i així també gaudim junts d´uns dies aquí a la illa i a la Lanzarote Marathon ;)

Aquesta segona setmana segueix molt la linia de la primera, acumulació de km´s en cada sessió, ritmes estables excepte un dia amb un interval trainning curtet amb petits canvis i sobretot espero veure´ns tots el dissabte a Can Dragó per la primera Kdada del repte i animar als companys que estaran a les 24h.

Que tingueu molt bona setmana, bons km´s i gaudiu de i amb l´esport.

Una abraçada!
Adjunts:

Ahir 22:24 #12 per Pere Roura
Hola a tothom!

M'he apuntat avui al repte i l'objectiu, si tot va bé, seria moure'm entre el sub3h 20' i sub 3h 30'...

Ja veig que de moment no hi ha tirades llargues, però sí que hi ha molts dies d'entrenament (5+1?)

Com veig a primera vista que no són entrenaments excessivament llargs, intentaré seguir el pla fil per randa, però hi ha la possibilitat de fer 4 dies a la setmana? O si veiem que no totes les setmanes podrem fer 5-6 dies ens podem "petar" algun entrenament o fusionar-ne algun? :pinch:

Gràcies per endavant i ens veiem dissabte!

PD: si ho he entès bé, de normal, de moment, hi ha 1 dia de descans (vermell), i 1 dia opcional (subratllat groc), no?

Ahir 23:50 #13 per Oscar
A mi em passa una mica com al Pere. Aquesta setmana per exemple tenim un 5+1 (descans opcional dilluns). Els meus horaris són molt ajustats i segurament hi hagi algun dia dels 5 o 6 que no pugui fer l'entrenament. A sobre ara al desembre no se què passa que a tothom li dóna per fer sopars i dinars de Nadal jaja.

Si hi hagués alguna opció de fusionar o compensar algun entrenament i adaptar-ho una mica seria collonut.

Gràcies i endavant!