Corredors.cat

Bàner
Corredors.catCompeticionsIX Edició 24h en pista - 2012Tema: 24h individuals - CoRReDoRS.CaT (15-16/12/12)
Pàgines: 1 2 [3] 4 5 ... 8
Imprimir
Autor
24h individuals - CoRReDoRS.CaT (15-16/12/12)  (Llegit 5240 cops)
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Debutante
Associat

Veure Perfil
« 13 Septembre 2012, 20:58:48 »

Hola,

Estic considerant correr aquesta prova, he d'estudiar-me el reglament,
Tinc una pregunta, podria utilitzar-ne GUIA en horari de foscor (17h.-8h,)? ja que ho necesito, per la meva disCapacitat visual

JB_dVM72

JB,

Hem de decidir a la comissió organitzadora que fer amb el tema de la teva llebre. Entenem la teva necessitat i ens agrada que et plantegis fer aquesta cursa amb nosaltres. El problema es la falta d'espai que ja és un problema per atletes individuals i per tant s'agreuja en el cas de que hi vagis amb un guia al teu costat.

Et diem alguna cosa en breu.

Gràcies.

Salu2 y kms!!

M'agrada el mes de Juny correcat!!!
16 de Juny... Cursa de La Campana a Vacarisses!!
i 29 de Juny... 1000m socials, la festa correcat!!!
Debutante
Associat

Veure Perfil
« 13 Septembre 2012, 21:03:05 »

com faig inscripcio si tinc marca minima, i no tinc que pagar,?.
surt lo de la tarja i no se si es fa inscripcio correcta.
Soc estefi climent.de lleida.
 party party party party party party
ganes de 24 hores
gracies

Hola Estefi,

El reglament contempla que si fas marca mínima aquest any tinguis inscripció gratuita l'any que ve, però les marques aconseguides l'any anterior no compten. Es una novetat que possem en marxa aquest any.

Esperem que et torni a anar molt bé i aconsegueixis la marca mínima pel 2013.

Salu2 y kms!!

Ultraquim
New Member

Veure Perfil WWW
« 14 Septembre 2012, 11:35:43 »

Gràcies per la benvinguda
Un cop a la via he fet un top ten, encara que sigui en ser el número 6, en fer l'inscripció, ara toca al igual que vosaltres, preparar amb ganes i il·lusió aquesta gran festa de l'atletisme.
Escrit publicat en el meu bloc, en referència a les 24 hores d'atletisme del 2012:
http://ultra-quim.blogspot.com.es/2012/09/proposta-pel-15-161212-24-hores.html,

Una abraçada
Joaquim Verdalet

La vida et demostra que es millor ser l'últim dels que fan el que volen, que el número 1 dels que es deixen portar. El meu principal desig es superar els meus límits, el meu camí correr, bici, caiac, natació ... El meu destí un nou repte.
http://www.ultraquim.net/
Debutante
Associat

Veure Perfil
« 20 Septembre 2012, 12:01:28 »

Us presentem una novetat del reglament d'aquest any 2012.

Tots els atletes que superin aquest any la marca mínima que es demana per aconseguir el SILVER IAU Label, tindran inscripció gratuita (personal e intransferible) per l'edició del 2013 en aquesta mateixa cursa.  yipi  yes  yipi

Les marques mínimes per aconseguir aquest premi son:

MASCULINA: 200 km
FEMENINA: 180 km

Molt bona sort a tots els que es propossin fer aquesta marca i que tingueu molta sort per aconseguir-la!!

Salu2 y kms!!

molt bona iniciativa!  Cool

proposo però que l'atleta pugui competir l'any següent en una prova del mateix valor d'inscripció o inferior i si val més que pagui la diferència, així doneu la oportunitat de que cada any es pugui correr diferents proves sinó limiteu que es varii de prova cada any i com que totes són molt atractives  yes

què us sembla la idea?

Finalment hem decidit a la comissió organitzadora que permetrem el canvi entre les diferents proves que tenen la distinció de la IAU.

Per tant, si aquest any aconseguiu la marca mínima en alguna de les proves de 6, 12 o 24 hores individuals, l'any que ve podreu apuntar-vos a una d'aquestes mateixes proves d'igual o menor preu (sense cap devolució de la diferencia), o fins i tot a una mes cara pagant l'atleta la diferencia de cost.

Però no es podrà fer servir per fer l'inscripció a alguna prova paralel·la (10000m, marató,...)

Salu2 y kms!!

pacorobles
Sr. Member

Veure Perfil WWW
« 20 Septembre 2012, 21:14:55 »

Pues yo le propongo a todo aquel que haga esa marca , que el año siguiente done la cantidad de la inscripcion para la causa solidaria , por la que se realice la prueba  love

Paco.

Debutante
Associat

Veure Perfil
« 20 Septembre 2012, 21:23:14 »

love

Nosaltres donem aquest "premi" a qui ho aconsegueixi. Però si l'any següent algú el "refusa" i vol pagar (i per tant, fer el donatiu), nosaltres encantats. love

Salu2 y kms!!

Ferny
Associat

Córrer sense calçotets és de covards. Atreveix-te

Veure Perfil WWW
« 21 Septembre 2012, 13:37:19 »

Hola,
Estic considerant correr aquesta prova, he d'estudiar-me el reglament,
Tinc una pregunta, podria utilitzar-ne GUIA en horari de foscor (17h.-8h,)? ja que ho necesito, per la meva disCapacitat visual
JB_dVM72
JB,
Hem de decidir a la comissió organitzadora que fer amb el tema de la teva llebre. Entenem la teva necessitat i ens agrada que et plantegis fer aquesta cursa amb nosaltres. El problema es la falta d'espai que ja és un problema per atletes individuals i per tant s'agreuja en el cas de que hi vagis amb un guia al teu costat.
Et diem alguna cosa en breu.
Gràcies.
Salu2 y kms!!

Hola.
Te felicito Jaume por tu ímpetu y tu iniciativa great
Tu siempre vas un paso adelante.
Supongo que buscarias guias alternantes, de tiempo parcial... y yo me propongo para apoyarte como guía durante algunas horas alternas.
Tu lo decides Jaume

Ferny glasses

-Soy una persona muy bonita y tengo muchas cosas que hacer porque soy muy importante... La ra ra la ra ra ♫...

¿Que corrió solo?... ¿Y eso a mi que me importa?...¿A mi que?

Yo cumplí con mi trabajo... -Soy una persona muy bonita...Lara la ra la ra ♫...
gguu
New Member

Curro, ergo sum . Corro, per tant existeixo

Veure Perfil
« 21 Septembre 2012, 23:57:26 »

Hola:

L'any passat vaig participar a les 24 h  Tongue (dorsal 99) i recordo que les inscripcions eren en benefici de la Marató de TV3. yes
Aquest any, hi ha causa solidària?  A la web no en diu res (o jo no ho se veure  whistle)
M'agradaria tornar-hi, em va agradar l'experiència tot i que jo sóc de muntanya. wink2

Gràcies
Debutante
Associat

Veure Perfil
« 23 Septembre 2012, 10:07:42 »

Hola:

L'any passat vaig participar a les 24 h  Tongue (dorsal 99) i recordo que les inscripcions eren en benefici de la Marató de TV3. yes
Aquest any, hi ha causa solidària?  A la web no en diu res (o jo no ho se veure  whistle)
M'agradaria tornar-hi, em va agradar l'experiència tot i que jo sóc de muntanya. wink2

Gràcies

Hola gguu,

A la comissió organitzadora estem treballant per acabar de decidir la causa solidaria on es destinaran els beneficis. Quan ho tinguem clar ho comunicarem al fil general de l'event. El que si tenim ja clar son les següents premises.

1. L'event continuarà amb la seva finalitat solidaria i el 100% dels beneficis es destinaran a causes benéfiques.
2. No es destinarà a la Marató de TV3.

Esperem que tornis a participar aquest any i que la teva inscripció i la de la resta de participants pugui ajudar a lluitar per un mon millor.

Salu2 y kms!!

Debutante
Associat

Veure Perfil
« 23 Septembre 2012, 22:59:51 »

Les inscripcions continuen a bon ritme. great

Avui mateix hem arribat als 25 inscrits. Us recordem que nomes hi ha 100 dorsals disponibles en aquesta prova!! he

Salu2 y kms!!

gguu
New Member

Curro, ergo sum . Corro, per tant existeixo

Veure Perfil
« 25 Septembre 2012, 00:50:43 »

Ja tenim al 4rt inscrit. Es tracta del Jesus Mulero a qui donem la benvinguda.

Haig de reconeixer que, tot i no compartir el desig d'aquest club, el nom m'ha fet molta gracia: LOS ULTIMOS SUSMURAIS.

Podria tractar-se d'un error tipografic, però m'ha fet molta gracia. rofl rofl

Salu2 y kms!!

Debutante:  permet-me un petit aclariment.  Los últimos Susmuráis   no vol dir "que se mueran los feos.. winktongue. digo, los últimos", jaja
He conegut algun integrant d'aquest grup. El nom fa referència al "último Samurai",  són gent de la legió (militars) i simpatitzants, que organitzen i participen en curses sovint solidàries, entre elles els 101 km de Ronda.
No és que em sedueixi gaire aixó de la Legió, però em van semblar bona gent.
Salutacions
Jesús,  SBD

D'altra banda,... Ai, que acabaré cedint a la temptació  666 com l'any passat, i acabaré venint...  i després una setmana amb tendinitis als tibials anteriors.  A la muntanya aquestes coses no passen; et torces turmells, vomites, caus, tens rampes, et lesiones els abductors de les cames...  però els tibials anterior, no els hi passa res...   Ben mirat, potser vindré: la muntanya és més perillosa, jaja.
Debutante
Associat

Veure Perfil
« 25 Septembre 2012, 22:54:57 »

A mi el nom de "el último Samurai" no em diu gaire i de fet no m'agrada massa. Però el de "Los ultimos susmurais" m'encanta. Ja sigui un error o no, m'encanta el nom que apareix al llistat. I mentre no diguin res, així es quedarà.he

Salu2 y kms!!

pacorobles
Sr. Member

Veure Perfil WWW
« 27 Septembre 2012, 08:33:46 »

Debu , no es un error se llaman asi de cachondeo yo tengo el placer de conocer a unos cuantos , al igual que a a los de atodotrapo, son gente con ganas de jarana y de correr .

Paco.

Debutante
Associat

Veure Perfil
« 29 Septembre 2012, 09:14:29 »

Debu , no es un error se llaman asi de cachondeo yo tengo el placer de conocer a unos cuantos , al igual que a a los de atodotrapo, son gente con ganas de jarana y de correr .

Paco.

Jarana + correr = venir a las 24h he he

sioux
Associat

Todo el que tiene exito, debe haber soñado algo

Veure Perfil
« 01 Octubre 2012, 22:42:30 »

Inscripció feta, un altre any que patirem i disfrutar em.

Paco, compartiremos km?
Pàgines: 1 2 [3] 4 5 ... 8
Imprimir
Anar a: