Corredors.cat

Corredors.catGrups d'entrenamentGasosa Power TeamTema: Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !
Pàgines: 1 ... 145 146 [147]
Imprimir
Autor
Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !  (Llegit 169772 cops)
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Josep58
Associat

Veure Perfil
« 17 Mar 2017, 20:47:10 »

Bones,

Josep58: Diumenge faras una cursa de 4'8kms. A la Transplant vaig agafar una de les més grans emprenyades de la meva carrera esportiva  he. 17:05 amb una mitjana al fore de 3:33/km. Haguès fet marca segur i ja ho vaig veure abans d'entrar. Tinc unes fotos del Fiber d'aquell día que son mitiques.  grrrrrr grrrrrr
Pero vaja, la questió es anar corrent i cada vegada millor!!  great

Barceruel, encara que es el primer cop que la faré, n'estic al cas del tema distància, he llegt que en Dabit els ha enviat un mail als organitzadors sobre la distància i sembla que haurien respost al respecte, diumenge sabrem si han fet alguna cosa.

En tot cas tampoc em preocupa gaire la distància, perquè sigui quina sigui es la mateixa per tots, buenu no ho es pels retalladors, whip però allà ells sempre que no es creuin per davant  grrrrrr aleshores salto

Avui descans, continuem amb aquest mig refredat  arf, deixo per demà fer una sortida suau per estirar les cames. Wink

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps
Fiber
Associat

Proxim repte: Recuperar la forma

Veure Perfil
« 18 Mar 2017, 12:38:12 »

Hola a tothom... Collons, m'he passat no passant per aquí, encara que he llegit tots el missatges... Us heu ficat amb mi tot lo que he volgut i mes... Kbrons...  grrrrrr  Tongue

Hansi, sento moltissim lo del teu pare... Els meus anims i els de Andrea, i espero que ho portis be amb familia, amics...

Dani, tens que acabar el teu repte de forma épica !!!!! Sant Quirze !!!!!!

Al respecte de mi doncs desde la mitja de Santa Coloma he fet un parón, amb les setmanes previes a la marató, la propia marató... Parón per veure si els bessons es recuperaven una mica... No ho tinc gens clar sobretot amb el bessó dret, ja que ocasionalment sento com un latigeig... Tindre que anar a molestar al amic Warce...

Demà torno a fer curses, la Transplant Run i les properes setmanes continuaré amb d'altres... He pres una decisió per recuperar la forma que a veure com surt, i es aprofitar les pistes d'atletisme de santa coloma i la UCA per fer entrenaments planejats... De moment gairebé moro dimarts perque l'entrenador es pensaba que podries fer un 5*1.000 a 4'00'' - 4'20''.. Obviament que no pero el resultat em va agradar...

A veure si us veig algú demà i si no les properes setmanes.

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)
krlos
Associat

Punktrail!!!

Veure Perfil WWW
« 18 Mar 2017, 21:17:15 »

Dani: M'acabes de donar un mini-objectiu per començar a posar-me les piles: Intentar acompanyar-te al 50è Sub40 a Sant Quirze, que no serà fàcil. Per mi, vull dir.  party I més compaginant-ho amb tirades llaaaaargues de preparació per la Trailwalker de Euskadi, que encara que sigui de passeig, continuen sent 100kms.  whistle

Krlos: Quina putada lo d'Sparta. Per cert, tinc pendent d'entrar a veure com puc col.laborar.  Cool

Jo "siempre positifo". Hi confio en entrar quan sigui
I per col·laborar, quan volgueu  yes   https://spartaxalimentos.wordpress.com/2016/09/16/colaboracion/

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
Dani
Associat

2h58'01" Marató Castelló

Veure Perfil
« 20 Mar 2017, 10:19:45 »

Boooones galis !

Setmana completada amb 70 km. Des del octubre 2015 que no en feia tants, oju !  intello

Ahir diumenge 10km rapidets. Baixada de fums total. Al riu Llobregat 40.59 i em va costar molt. La part positiva es que pulsacions baixes però males sensacions. Haurem de persistir.

Apuntat als 10km d'Olot per baixar de 40 minuts. Cap fred i res de gasosa. Una cursa espectacularrrrrrrr.

Au !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2017 39'51" Sant Antoni

Mitja.  1h24'08" Gavà 2011      Any 2017 1h25'56" Barcelona

Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Ex-Maratonià

Repte. 50 curses de 10.000 sub40 i 50 mitges sub1h30
47/50 10.000 50/50 mitges
curat
Associat

Jordi

Veure Perfil
« 20 Mar 2017, 19:46:03 »

Dani,

enhorabona per les 50 mitges sub90'  great
Quin calendari tens de 10mils i per quan tens previst assolir la 2a part del repte?

salutacions a tots els GPT & Friends  smile

Booones !

Em queden 3.

M'agradaria acabar la 50ena a lo grande, a Sant Quirze. A lo grande podria ser no fer-ho  rofl rofl  Sant Quirze té un perfil mooolt puta (en puc donar fe que he passat la roda de mesurament molts cops) De totes formes, ara venen molts 10.000 "bons" La Llagosta, Hospitalet, Can Mercader....   Toco fusta, tal com estic de forma, crec que ho tinc a l'abast moderadament fàcil.

Dani,

Osti, Sant Quirze ho veig complicat per perfil i possible dia de calor, però més tard o més d'hora ho aconsegueixes segur  yes great

Explica'ns els propers reptes frikis...  whistle

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
20 maratons
Josep58
Associat

Veure Perfil
« 20 Mar 2017, 20:29:48 »

Bones,

Dani, els 10 kms d'Olot i els 10 de Sant Quirze, dos reptes dins d'un altre repte  Wink, apuntes alt. Endavant que amb poc ja ens hauràs d'explicar nous reptes. 70 kms. setmanals déu n'hi do  oh

Ahir 5 kms. de la Transplant Run al Parc del Fòrum, amb molt bona companyia Rubens d'animador i reporter fotogràfic   great, Germatub, Cristina, Ferran i Alba, love fent també la cursa  great

La presència també d'en Fiber tornant a les curses des de Sta.Coloma Gramenet  great

Recorregut "distret" al costat del mar ple de pujades i baixades, que et fa treballar de cardio i de cames, bon entrenament de cara a El Corte Ingles o Sant Quirze. Temps final 22'09" una mica més del que a priori volia fer, però m'està prou bé. Wink

Avui 30' i pocs suaus de recuperació i una bona sessió d'estiraments.  Cool

Hansi
Associat

Veure Perfil
« 20 Mar 2017, 22:50:25 »

Fiber, moltes gràcies a tu i l'Andrea per les vostres paraules love.

Josep58, la cursa d'ahir devia ser molt maca, amb aquesta bona companyia corrent i animant love.

El Puma el té fet, aquest repte, ja veureu... incloent-hi Sant Quirze! happy

La meva setmana passada va anar a pitjor des del dia que vaig escriure. Em va pujar la febre, un dia no vaig poder ni anar a treballar, cap de setmana de fer llit per curar arf...Warze, el que em dius de Rotterdam (que t'agraeixo molt), tindrà una mica més de valor (si ho aconsegueixo). En bastants moments d'aquesta preparació, he estat en situació de pensar que amb acabar-la em conformo...
Josep58
Associat

Veure Perfil
« 22 Mar 2017, 20:59:09 »

Bones,

Josep58, la cursa d'ahir devia ser molt maca, amb aquesta bona companyia corrent i animant love.

Hansi, cert la companyia  love va ser molt bona i va que la cursa fos especial  great

Espero que quan llegeixes aquest post ja et trobis molt millorat de salut.

Avui al matí 10 kms. d'entrenament amb dorsal, a la feina organitzen curses molt populars, avui en feien una al costat de casa i he aprofitat per fer el pla del dia.

No se si es per l'arribada de la primavera, en teoria que no soc de patir al·lergies, però el refredat no m'acaba de marxar.

Josep58
Associat

Veure Perfil
« Ahir a les 12:23:04 »

Bones,

Dijous per feina i ahir per pluja dos dies seguits de descans atletic 

Ara no fa gaire estona he arribat de fer 11 kms. primera part de rodatge i segona fent canvis de ritme de 1', acabnt amb sessió d'estiraments i una mica de core  Cool

Pàgines: 1 ... 145 146 [147]
Imprimir
Anar a: