Fundació Nexe, l'ONG que rebrà els beneficis de les 24 hores de 2018
Enguany canviem l’ong a la qual donem integrament els beneficis de les 24h. Ha estat un honor treballar tants anys amb l’estimada Fundació Miquel…
Després d'haver corregut una marató cal tenir presents una sèrie de mesures per tal de recuperar el nostre organisme de l'esforç extraordinari al que l'hem sotmès. Serà tan important el descans suficient (importància de dormir…
Enguany canviem l’ong a la qual donem integrament els beneficis de les…
Els propers 15 i 16 de desembre tornarem a celebrar les 24hores…
Arriba una nova edició del 1.000 social de CoRReDoRS.CaT. Serà el proper 16…
La nostra cursa de muntanya ja ha obert inscripcions. Es disputarà el 3…
Jorfer i XaviNad participaran enguany a la marató de Barcelona, un cop més, com van fer l'any passat, i l'altre, i cada any, sense interrupció,…
Hola! Doncs jo sóc en Roger, tinc 41 anys a punt dels maratonians 42, de la collita bestial del 77 (grans corredors aquí a la…
Em dic Carlos Casamajó encara que la majoria d’amics em diuen Carlitos o Charlie. Sempre he sigut el petit així que sempre han utilitzat aquest…
Mi nombre es Antonio Luis Roldán Luque, Nací en Cabra (Córdoba), y en febrero cumplí mis 60. Llegué a Catalunya en febrero de 1982, cuando…
Fomentem l’activitat esportiva i la creació d’una via per a compartir experiències entre corredors de tots nivells,