Corredors.cat
Inici
Qui som
L'associació AE Corredors.cat
Objectius
Estatuts
Història
Vitrina de trofeus
Associa't
Com Associar-se
Fòrum
Comunitat Qr2
Llista de membres
Rànquings
Millors temps marató
Millors temps Mitja marató
Millors temps 10kms
Curses realitzades durant el 2010
Calendari de curses
Calendari Temàtic
Calendari Mensual
GeoCalendari
Hemeroteca
Arxiu de notícies
Enllaços
Ajuda
1 Hora
1 Dia
1 Setmana
1 Mes
Sempre
Corredors.cat
Altres
Actualitat
Tema: Adéu-siau
Pàgines: [
1
]
2
3
...
9
Autor
Adéu-siau (Llegit 6307 cops)
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Pucurull
Sr. Member
« 31 Juliol 2010, 14:14:04 »
Amics i amigues,
Plego.
Molts de vosaltres m’heu mostrar estima en moltes ocasions -que agraeixo profundament- i no vull acomiadar-me a la francesa.
Em costa molt dir-ho i fer-ho, però m’esborro de l’Associació.
Des del primer dia he procurat contribuir, modestament però amb entusiasme, amb Corredors.cat. M’he enorgullit de pertànyer a un col•lectiu en el qual m’he sentit molt apreciat per tothom, però en els darrers temps s’han produït diverses qüestions que m’han afectat molt, i he pres la decisió de donar-me de baixa.
S’han succeït algunes coses que no m’han agradat, però res comparable amb el fet que, recentment, per les meves intervencions en demanda d’un major catalanisme de l’associació, he estat desqualificat i insultat públicament en alguns fils, i també per correu intern. Per la qual cosa, i malgrat que alguns dels que ho havien fet s’han retractat i fins i tot esborrat els improperis, les situacions que s’han produït han estat molt doloroses per a mi, i no estic disposat a que puguin repetir-se.
Me’n vaig perquè, al meu entendre, després del que ha passat, les coses no poden ser igual. La meva relació amb Corredors.cat no pot ser la mateixa. Per un costat, no vull que alguns dels meus missatges en el fòrum puguin provocar molèsties a ningú. Però tampoc vull, de cap manera, sotmetre’m a altres possibles vexacions com les que he patit.
Per si algú ho vol saber, les causes, a grans trets, de la meva desafecció, són aquestes:
. Vaig fer un treball sobre l’Historial de la marató de Barcelona -que va ser seguit per més de 15.000 lectures- i va desaparèixer de la web. Em va saber molt greu, i més encara que, per més que he intentat que pogués ser restituït, no hi ha hagut manera. No és un relat de les meves vivències: és un document que, amb bona o mala qualitat literària, conté la crònica del que ha succeït en totes i cadascuna de les maratons de Barcelona. Una documentació que fins que no va aparèixer en aquesta web no existia enlloc, i em pensava que podia ser una mena de llegat per a l’associació, que pogués servir permanentment de consulta.
. M’ha dolgut molt, també, la manca d’implicació de la directiva de l’entitat per la Cursa de Cantonigròs, una cursa gratuïta que organitzo des de fa anys, a la qual vaig lliurar-li el patrocini. Ho vaig fer pensant que, a més d’assegurar la seva continuïtat, podria servir per potenciar la imatge de Corredors.cat degut a que se celebra en memòria de Ramon Oliu, el pioner del córrer a Catalunya i a la resta de l’Estat. Però l’ escassíssim interès mostrat, que contrasta amb el que s’ofereix a altres proves que organitza l’associació, m’ha fet retirar l’esmentat patrocini, i l’any que ve, la prova no figurarà com organitzada per Corredors.cat.
. En qualsevol cas, però, el motiu més important per esborrar-me és el maltractament de que he estat objecte per alguns en criticar la postura de l’entitat en no voler adherir-se -com van fer moltes altres associacions catalanes- a la manifestació del 10 de juliol com a rebuig per la sentència del TC. A rel d’això, la caixa dels trons s’ha obert. S’han succeït atacs personals en alguns fils per part d’algunes persones, i no vull continuar essent agredit. Tot té un límit, i de certes coses no passo.
De totes maneres, en aquest moment de comiat, em quedo amb vivències inesborrables de les moltes mostres d’estimació que he tingut per part de molts de vosaltres al llarg dels anys. Des de la placa que vaig rebre d'un grup de 42 correcats als quals vaig ajudar a preparar la marató del 2007, fins l’interès de molts per la meva salut en sofrir un ensurt fa sis mesos, passant per l’honor d’haver estat escollit com a “corredor especial” les tres vegades que s’ha establert el premi, i la gran quantitat de missatges entranyables després d’alguns dels meus escrits. Vull agrair-vos-ho una vegada més.
Ens trobarem, segur, en qualsevol cursa o marató.
Rebeu una forta abraçada.
Miquel Pucurull
(Pucu per als amics)
Aire
Jr. Member
Ja he tornat.
« 31 Juliol 2010, 14:43:55 »
Miquel
,
tu i jo hem tingut algunes desavinences des que ens coneixem i, encara ara, de voltes penso que potser en alguns d'aquests casos la responsabilitat ha estat meva per no saber-me expressar amb prou claredat i haver provocat així algun malentès i també potser per no haver contingut la primera reacció davant d'alguna cosa en la que no estava d'acord amb tu.
Però saps perfectament que t'aprecio molt i que ets un model per a mi en moltes coses.
La teva inquietud, demostrada en tantes de les coses que fas tant en la teva vida de corredor com en la teva vida personal (si és que es pot separar una vida de l'altra...), és totalment envejable.
I la teva coherència. I la teva generositat que es reflecteix en tantes i tantes coses que fas de manera altruista.
Recordo que algun cop hem parlat sobre com entomar alguns "atacs" que es poden rebre en aquesta mena de "converses" al fòrum i sempre t'he dit el mateix: no és tan important, home!, no t'ho has de pendre tan a pit.
Però també comprenc que has pres una decisió i jo de fet, en tindré prou amb que em continuïs considerant un amic.
Una abraçada i fins sempre.
Màrius.
Mai no pensis que no pots
Sancho
Associat
Abans Kalimero
« 31 Juliol 2010, 15:04:02 »
Amic
Pucurull
Respecto i comprenc la teva postura.
I l'entenc des del moment que jo també he estat temptat de plegar de Corredors.Cat.
Quan em vaig fer de Corredors.Cat, una de les principals raons, era precisament el
CAT
, la
"senyera" a la samarreta
i sentir-me identificat en molts dels comentaris.
Si no fos per això, em hauria donat igual fer-me de Corredores.es o de Atletas.com, per posar un exemple.
En els últims temps, potser, pel nombre d'associats aconseguits, s'ha perdut una part d'aquell "ambient". La part amb la que més em identificava.
Ara bé, la gent que he conegut aquí, això no ho canvio per res.
I aquest és el motiu pel que segueixo, defensant des del respecte allò en el que crec.
I respectant, és clar, a qui ho veu de forma diferent.
I, sovint, en els escrits en el fòrum no s'aconsegueix traslladar convenientment el que vols expressar. I d'aquí, alguns malentesos o friccions, que amb una bona ST i cerveseta es solucionen segur.
Des del respecte a la teva decisió, només dir-te que trobarem a faltar els teus escrits i que espero ens veiem sovint en moltes curses.
Una forta abraçada
No hi ha tribunal que pugui jutjar els nostres sentiments ni la nostra voluntat. SOM UNA NACIÓ.
"Quan passi el temps no recordarem els insults dels nostres enemics però sí els silencis dels nostres amics".
Biel54
Associat
« 31 Juliol 2010, 15:07:44 »
Miquel
, tan sols hem pogut parlar en dos o tres ocasions, desde que pertanyo a corredors.cat, per tant no ens hem tractat.
Espero poder fero quan ens trobem a partir d'ara a les curses, i tal com et vaig dir en el fil de la Marató de BCN, per a mi será un gran honor poder compartir algun Km de la propera Marató de BCN, si soc capaç de poder seguir el teu ritme.
Reb una forta abraçada.
Biel.
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja: Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2011 (Aquest any m´he lesionat)
L’altre gran passió “El Basquet” “La Penya”
http://dgllfotograf.blogspot.com/
Vicenç
Jr. Member
« 31 Juliol 2010, 15:32:22 »
Bona tarda Miquel,
Te que haver estat molt difícil arribar a la teva decisió, per els cops que hem parlat i el que he llegit, crec que ets de las persones que saps parlar i també escoltar, que respectes las opinions diferents a las teves però evidentment vols que també es respectin las teves.
Malauradament no tothom te la capacitat de diàleg que tens i des de la tristor entenc la decisió.
Se un corredor es important però se CAT al meu entendre ho es molt mes.
Ens veiem a las curses.
Vicenç.
El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.
Juan
Associat
MI TESORO
« 31 Juliol 2010, 17:10:17 »
Mestre
em sap molt greu que un dels referents d'aquesta associació es vagi per aquests motius, sempre seràs una persona molt estimada per molts de nosaltres, jo crec que sempre has defensat que aquesta és una associació que promou l'esport i el català, però sempre amb el màxim respecte.
Jo com andalús resident a Catalunya, quan surt algun comentari sobre l'independentisme no sòl entrar, ja que jo per molt que estimo a Catalunya, no tinc aquest sentiment, però si que em sento part d'aquesta associació que m'ha acollit sense perjudicis.
Miguel
ja ens anirem veient en les curses, una abraçada.
Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes
dacorgil
Associat
« 31 Juliol 2010, 17:14:41 »
Hola Miquel.
No ens coneixem, però vull que sàpigues que sempre he llegit els teus missatges amb molt d'interès, perquè em sembla que dius coses interessants i amb molt de criteri. Per motius personals, no he pogut seguir els fils de corredors.cat tot aquest mes de juliol i per tant, desconeixia això que has dit respecte a la postura de l'associació davant de la manifestació del dia 10 juliol, i dels "atacs" que has rebut per part d'alguns usuaris per la teva manera d'entendre el que haguéssim hagut de fer com associació davant d'aquest acte.
Em solidaritzo amb tu i per tant també em dono de baixa de l'associació.
Espero que tot et vagi molt bé. Tot i no coneixes, ets un exemple per molts, només vull que ho tinguis present.
Salutacions.
David.
manu prats
Associat
« 31 Juliol 2010, 17:25:32 »
Bona tarda,
Pucu
.
Tot i que hi escric molt de tant en tant, aquesta ocasió és de les que penso que no haig de passar per alt.
Els teus motius per deixar l'associació em semblen molt respectables. A mi personalment també m'agradaria una major implicació del Club amb els temes referents a l'identitat catalana.
Estic segur que
tots
, partidaris i detractors dels teus possicionaments, estarem d'acord en que ets una persona que defensa les teves idees amb entusiasme i que ha aportat molt bones coses al Club. Amb la teva marxa es perdrà un important actiu per l'associació.
Com a exemple vull mencionar les fisonomies d'algunes curses que et vas "currar" i que sempre m'han deixat bocabadat per la seva qüalitat.
Fins aviat, i com diuen d'altres companys:
Ens veiem a les curses!
tianenc
Associat
Que Guai, que Guai
« 31 Juliol 2010, 17:33:43 »
De
mestre
només n'hi ha i n'hi haurà un..
Una abraçada
http://www.elpedac.bloc.cat
tianenc
Associat
Que Guai, que Guai
« 31 Juliol 2010, 17:36:46 »
Comparteixo amb en
Sancho
que ser de corredors.cat no només és per la vessant esportiva i d'amistat.. sino tb per el
.cat
i la
senyera
... símbols de la meva nació i de la de molts més... i que amb la retallada doncs queden.. com queden.
http://www.elpedac.bloc.cat
danili
Associat
42195 - 21097 = 21098 Uh?
« 31 Juliol 2010, 17:47:06 »
Pucu,
És una llàstima que en
curat
i tu hàgiu pres aquesta decisió i és responsabilitat de tots i de la Junta analitzar amb deteniment tot allò que ha passat. Desconec els detalls dels missatges privats però si consideres que has rebut insults no seria just que simplement es tanqués el tema sortint tu de l'associació sense més.
Les aportacions que has fet al llarg d'aquests anys són molt valuoses tant les que han volgut dinamitzar el fòrum creant debats com les de recopilació d'informació - en aquest aspecte essent jo també un associat que hi dedica temps en aquest aspecte, sé que al darrera d'un article que es llegeix en 15 minuts hi ha hores de feina desinteressada.
Estic segur que ens veurem aviat i ja saps que tens un company
21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)
RunnerSantBoi
Associat
temporada 2010-2011
« 31 Juliol 2010, 18:07:38 »
Hola ,
Miquel
ante todo pienso en el respeto mutuo,tod@as las person@s tenemos distintos pensamientos,ideologia etc. cada cual tiene o no razón pero ante todo un respeto, sabes que te aprecio tanto como persona y atleta, pero también por tú aportación informativa en el mundo del running, es duro lo que cuentas pero para cualquier cosa aqui me tienes.
Miquel Pucurull
solo hay uno y ese es el auténtic
Pucu
per als amics
Si que le pediria al responsable de la web que se recuperase el historial de la
marató de BCN
que tantas horas le ha costado a
Miquel,
esta aportación es muy importante para tod@s nosotr@s y para el mismo autor que con pasión y esfuerzo hace que nos sintamos orgullosos de tenerle como un amigo más.
Miquel endavant
Millors Temps
100 mts. 12"1
200 mts. 27"7
400 mts. 1´05"
800 mts. 2´26"
1000 mts. 3´16"
Milla 5´16"
236 curses 1.993-2010
http://runnersantboi.com
http://www.casboi.com
http://cursadelesplanes.com
77 de 10kms.-36 mitjas-3 Maratóns
cachirulo
Associat
« 31 Juliol 2010, 18:51:39 »
Una pena Pucu y espero que cambies tu decision,lo unico que me demuestra esto es que como siempre la politica lo enmierda todo.
Ni que decir que estoy en las antipodas de tus ideas y en esta ocasion corredors.cat no tomo ninguna decision al respecto ya que se entendio que debia ser votada antes o discutida.
Si en otra ocasion y democraticamente se decide algo aunque no este de acuerdo no creo que eso supongo mi ruptura con corredors.cat
Simplemente no acudire a lo que se proponga y no crea que debo estar.
Aun asi tu mismo dices que no es solo esto.
Por lo demas siempre seras el mestre y a tu disposicion.Un abrazo.
PD:supongo que aunque no pertenezcas no supone que desapareces de la red.
Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.
Jaume2t
Associat
L'ORIGINAL-CORREDOR TRANSPARENT I FRESQUET-
« 31 Juliol 2010, 19:12:52 »
Miquel
, crec què has sigut el Correcat què més aportacions informatives has fet.
Has sigut el més llegit.
Has brindat el teu suport a tothom, desinteressadament.
Tens "encara", un pès especific molt gran en aquest foro, què ha tingut la gran sort de comptar amb la teva presència.
Ets una referència d'una generació què segurament va ser la pionera en aquesta manera d'entendre la vida.
Suposo què ens retrobarem.
Molta sort.
Salut per demunt de tot.
Ser transparent és estar-hi i deixar passar la llum,.......... ser invisible no és el mateix.(Since 2006)
josep bernaus
Associat
doble robocop
« 31 Juliol 2010, 19:58:43 »
Miquel, recordo quan ens varem coneixer, intentant salvar la Marató de Barcelona, cadascú fent el que podía, de llavors ençá hem coincidit força. Ets una persona que no deixa indiferent, que exposa les seves conviccions, amb fermesa, i mereixes tot el meu respecte, per aquesta manera de ser teva, i per la feinada inmensa de documentació que has vingut desenvolupant, i que has ant compartint amb molta generositat. Prenguis la decissió que prenguis tindrás el meu respecte i el meu suport, encara que no comparteixi determinats aspectes, no te cap importáncia. Fins sempre!!
coneixement per a entendre, paciencia per acceptar el que no entenc
Pàgines: [
1
]
2
3
...
9
Anar a:
Per favor selecciona un destí:
-----------------------------
Normativa del fórum