Voluntaris 24h 2021

Voluntaris 24h 2021

01 Nov 2021 16:55 #1 per jaume86 (Associat/da)
Enguany, més que mai, els voluntaris sou més importants que mai. Vam haver de superar un estricte protocol COVID per obtenir l'ok de tots els estaments sanitaris i esportius i poder anunciar una prova el més normal possible. Tots haurem de tenir el passaport covid vigent i no tenir febre per poder passar el control de seguretat! Us necessitem!

Comencem a activar les inscripcions dels voluntaris:

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 9 de Desembre per la tarda. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 13 per la tarda.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 9 tarda aprox 2 voluntaris:

Dilluns 13 tarda aprox 2 voluntaris :


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany pel protocol no es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2021 01:33 #2 per fandes (Associat/da)
Desgraciadament serem fora aquell cap de setmana... I potser és la nostra data preferida per estar de voluntaris! Així que no queda una altra que animar-vos a participar en una experiència TOP.

Gràcies comissió per tota la feinada d'aquests mesos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2021 20:56 #3 per miqueljardi (Associat/da)
com sempre, jo m´apunto el dijous amb la Mona per anar a recollir material

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2021 22:39 #4 per Mona (Associat/da)

miqueljardi va escriure: com sempre, jo m´apunto el dijous amb la Mona per anar a recollir material


:party: :tada: :party: :tada: :party: :tada: Visca!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2021 10:53 #5 per merce008 (Associat/da)
Enguany, més que mai, els voluntaris sou més importants que mai. Vam haver de superar un estricte protocol COVID per obtenir l'ok de tots els estaments sanitaris i esportius i poder anunciar una prova el més normal possible. Tots haurem de tenir el passaport covid vigent i no tenir febre per poder passar el control de seguretat! Us necessitem!

Comencem a activar les inscripcions dels voluntaris:

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 9 de Desembre per la tarda. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 13 per la tarda.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 9 tarda aprox 2 voluntaris:

Dilluns 13 tarda aprox 2 voluntaris :
-merce008

Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany pel protocol no es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2021 20:54 #6 per Vay (Associat/da)

merce008 va escriure: Enguany, més que mai, els voluntaris sou més importants que mai. Vam haver de superar un estricte protocol COVID per obtenir l'ok de tots els estaments sanitaris i esportius i poder anunciar una prova el més normal possible. Tots haurem de tenir el passaport covid vigent i no tenir febre per poder passar el control de seguretat! Us necessitem!

Comencem a activar les inscripcions dels voluntaris:

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 9 de Desembre per la tarda. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 13 per la tarda.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 9 tarda aprox 2 voluntaris:

Dilluns 13 tarda aprox 2 voluntaris :
-merce008

Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany pel protocol no es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).


5 km: 19' 48" (Mediterrani Nit Run 2016)
10 km: 40´03" (Cursa Del Prat 2018)
Mitja: 1h 28' 10" (Mitja Mediterrani 2018)
Marató: 3h 09' 45"" (Valencia 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2021 21:03 #7 per pinelli (Associat/da)

Vay va escriure:

merce008 va escriure: Enguany, més que mai, els voluntaris sou més importants que mai. Vam haver de superar un estricte protocol COVID per obtenir l'ok de tots els estaments sanitaris i esportius i poder anunciar una prova el més normal possible. Tots haurem de tenir el passaport covid vigent i no tenir febre per poder passar el control de seguretat! Us necessitem!

Comencem a activar les inscripcions dels voluntaris:

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 9 de Desembre per la tarda. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 13 per la tarda.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 9 tarda aprox 2 voluntaris:

Dilluns 13 tarda aprox 2 voluntaris :
-merce008

Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay , pinelli ,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany pel protocol no es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): pinelli , helena11 , Maria
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2021 10:16 #8 per xevifisio (Associat/da)
Bon dia familia!
Després d'uns quants anys corrent amb algun equip i fent de voluntari, aquest any no hi podré ser, ja que aquell cap de detmana estaré fora.
Gaudiu molt i apunteu-vos de voluntaris que és una jornada molt xula!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2021 20:56 - 05 Nov 2021 21:06 #9 per Josep58 (Associat/da)
Enguany, més que mai, els voluntaris sou més importants que mai. Vam haver de superar un estricte protocol COVID per obtenir l'ok de tots els estaments sanitaris i esportius i poder anunciar una prova el més normal possible. Tots haurem de tenir el passaport covid vigent i no tenir febre per poder passar el control de seguretat! Us necessitem!

Comencem a activar les inscripcions dels voluntaris:

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 9 de Desembre per la tarda. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 13 per la tarda.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 9 tarda aprox 2 voluntaris:
- Miqueljardí
-
Dilluns 13 tarda aprox 2 voluntaris :
-merce008
-
Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki .
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay , pinelli ,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany pel protocol no es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): pinelli , helena11 , Maria
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): Judith
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar. Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Josep58
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1. Judith
2. Barceruel
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay, Judith, Barceruel,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2021 21:07 #10 per Barceruel (Associat/da)
Afegeixo les tasques que podem fer la Judith i jo. ;)

Enguany, més que mai, els voluntaris sou més importants que mai. Vam haver de superar un estricte protocol COVID per obtenir l'ok de tots els estaments sanitaris i esportius i poder anunciar una prova el més normal possible. Tots haurem de tenir el passaport covid vigent i no tenir febre per poder passar el control de seguretat! Us necessitem!

Comencem a activar les inscripcions dels voluntaris:

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 9 de Desembre per la tarda. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 13 per la tarda.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 9 tarda aprox 2 voluntaris:
- Miqueljardí
-
Dilluns 13 tarda aprox 2 voluntaris :
-merce008
-
Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki .
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay , pinelli ,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany pel protocol no es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): pinelli , helena11 , Maria
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): Judith
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar. Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Josep58
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1. Judith
2. Barceruel
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay, Judith, Barceruel,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2021 13:14 #11 per pepnaus (Associat/da)
Benvolguts i benvolgudes, cal activar el tema del voluntariat, es fonamental, i enguany, mes pel tema del protocol COVID.

Així donç, animeu-vos i participeu.

coneixement per a entendre, paciéncia per acceptar el que no entenc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2021 15:21 #12 per Koose (Associat/da)
Enguany, més que mai, els voluntaris sou més importants que mai. Vam haver de superar un estricte protocol COVID per obtenir l'ok de tots els estaments sanitaris i esportius i poder anunciar una prova el més normal possible. Tots haurem de tenir el passaport covid vigent i no tenir febre per poder passar el control de seguretat! Us necessitem!

Comencem a activar les inscripcions dels voluntaris:

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 9 de Desembre per la tarda. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 13 per la tarda.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 9 tarda aprox 2 voluntaris:
- Miqueljardí
-
Dilluns 13 tarda aprox 2 voluntaris :
-merce008
-
Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki .
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay , pinelli ,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany pel protocol no es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): pinelli , helena11 , Maria
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): Judith
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris): Koose
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar. Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Josep58
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1. Judith
2. Barceruel
3. Koose
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay, Judith, Barceruel, Koose
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2021 21:01 #13 per Josep58 (Associat/da)
Hola a tots i totes

Com feia en Pepnaus ara fa uns dies, necessitem de vosaltres els voluntaris i voluntàries perquè les 24 hores tornin a seu un gran el cap de setmana de desembre esportiu, participatiu i solidari que tant ha caracteritzat a l'associació al llarg dels anys.

Més enllà de la feina de la comissió, sense voluntaris les 24 hores no es podrien fer.

Les agendes personals està clar que són pròpies de cadascú, però per a la comissió quan abans pugueu apuntar-vos en els llistats de voluntaris-voluntàries necessaris molt millor.

Us necessitem ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2021 17:05 #14 per danili (Associat/da)
Enguany, més que mai, els voluntaris sou més importants que mai. Vam haver de superar un estricte protocol COVID per obtenir l'ok de tots els estaments sanitaris i esportius i poder anunciar una prova el més normal possible. Tots haurem de tenir el passaport covid vigent i no tenir febre per poder passar el control de seguretat! Us necessitem!

Comencem a activar les inscripcions dels voluntaris:

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 9 de Desembre per la tarda. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 13 per la tarda.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 9 tarda aprox 2 voluntaris:
- Miqueljardí
-
Dilluns 13 tarda aprox 2 voluntaris :
-merce008
-
Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki .
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay , pinelli , danili
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany pel protocol no es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): pinelli , helena11 , Maria
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): Judith
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris): Koose
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar. Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Josep58
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1. Judith
2. Barceruel
3. Koose
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay, Judith, Barceruel, Koose
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2021 23:06 #15 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

La logística personal del diumenge crec que em permet estar a la part final de recollida, així doncs dissabte estarem al matí i també diumenge, m'afegeixo al llistat ;)


Enguany, més que mai, els voluntaris sou més importants que mai. Vam haver de superar un estricte protocol COVID per obtenir l'ok de tots els estaments sanitaris i esportius i poder anunciar una prova el més normal possible. Tots haurem de tenir el passaport covid vigent i no tenir febre per poder passar el control de seguretat! Us necessitem!

Comencem a activar les inscripcions dels voluntaris:

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 9 de Desembre per la tarda. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 13 per la tarda.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 9 tarda aprox 2 voluntaris:
- Miqueljardí
-
Dilluns 13 tarda aprox 2 voluntaris :
-merce008
-
Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki .
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay , pinelli , danili
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany pel protocol no es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): pinelli , helena11 , Maria
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): Judith
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris): Koose
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar. Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Josep58
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1. Judith
2. Barceruel
3. Koose
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay, Judith, Barceruel, Koose, Josep58
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2021 11:38 #16 per poledancer (Associat/da)
Hola,

Mi pareja y yo nos apuntamos de voluntarios

Comencem a activar les inscripcions dels voluntaris:

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 9 de Desembre per la tarda. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 13 per la tarda.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 9 tarda aprox 2 voluntaris:
- Miqueljardí
-
Dilluns 13 tarda aprox 2 voluntaris :
-merce008
-
Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki .
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay , pinelli , danili
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany pel protocol no es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): pinelli , helena11 , Maria
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): Judith
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris): Poledancer, Víctor (Poledancer)
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris): Koose
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar. Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Josep58
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1. Judith
2. Barceruel
3. Koose
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay, Judith, Barceruel, Koose, Josep58, Poledancer, Víctor (Poledancer)
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

El dolor es inevitable pero el sufrimiento es opcional
Buda

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2021 11:45 #17 per poledancer (Associat/da)
Hola,

Mi pareja y yo nos apuntamos de voluntarios

Comencem a activar les inscripcions dels voluntaris:

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 9 de Desembre per la tarda. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 13 per la tarda.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 9 tarda aprox 2 voluntaris:
- Miqueljardí
-
Dilluns 13 tarda aprox 2 voluntaris :
-merce008
-
Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki .
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay , pinelli , danili
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany pel protocol no es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): pinelli , helena11 , Maria
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): Judith
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris): Poledancer, Víctor (Poledancer)
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris): Koose
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar. Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Josep58
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1. Judith
2. Barceruel
3. Koose
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay, Judith, Barceruel, Koose, Josep58, Poledancer, Víctor (Poledancer)
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

El dolor es inevitable pero el sufrimiento es opcional
Buda

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2021 20:39 #18 per solteron (Associat/da)
Comencem a activar les inscripcions dels voluntaris:

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 9 de Desembre per la tarda. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 13 per la tarda.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 9 tarda aprox 2 voluntaris:
- Miqueljardí
-
Dilluns 13 tarda aprox 2 voluntaris :
-merce008
-
Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki .
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay , pinelli , danili
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany pel protocol no es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): pinelli , helena11 , Maria
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): solteron
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): Judith
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris): Poledancer, Víctor (Poledancer)
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris): Koose
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar. Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Josep58
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1. Judith
2. Barceruel
3. Koose
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Vay, Judith, Barceruel, Koose, Josep58, Poledancer, Víctor (Poledancer)
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2021 17:38 - 18 Nov 2021 17:38 #19 per Kiske (Associat/da)
Jo aquest any no puc aportar el meu granet de sorra. Llastima.

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2021 10:57 #20 per pepnaus (Associat/da)
De nou recordar-vos la necessitat que tenim de la vostra col.laboració, no espereu al darrer moment, per que ens cal planificar les tasques

coneixement per a entendre, paciéncia per acceptar el que no entenc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.